IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Hardcore/punk Vorige pagina | Volgende pagina
jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 04-05-2006 18:07 by jbassist Profiel van jbassist

idd tegek!! tegekke fender heeft die bassist!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 04-05-2006 19:13 by 6sic6 Profiel van 6sic6

parkway drive ook n heerschende band

anasasis is n aanrader


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 07-05-2006 10:23 by Hexegot Profiel van Hexegot

Zit op dit moment te luisteren naar 'En La Linea Del Frente' (Spaanstalige versie van 'On The Front Line') van The Casualties. Vétte punk.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 07-05-2006 13:15 by VivaHate Profiel van VivaHate

Gister de Cro-Mags gezien in Sneek. Deze keer mét John Joseph, dé frontman in hardcore. Godverdomme, kankerharde show!!


We don't take it, we just fake it...


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 07-05-2006 19:14 by Hexegot Profiel van Hexegot

Bestaan die dan nog/weer?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-05-2006 19:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos


@x...x
Judge - Bringin' it down vind ik wel leuk, lekker snauwend
Endstand daarintegen ... toch maar niet


signature


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 07-05-2006 20:21 by VivaHate Profiel van VivaHate

quote:
Op 7 mei 2006 19:14 schreef Hexegot het volgende:
Bestaan die dan nog/weer?


min of meer op reunie-tour...


We don't take it, we just fake it...


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 09-05-2006 23:53 by 6sic6 Profiel van 6sic6

enemy ground


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-05-2006 10:24 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik wil de aandacht hier nog een keer richten op Angel crew. De Nederlands/Belgische band die bestaat uit leden (en ex-leden) van Backfire!, Deviate en Length of time.

Angel crew heeft met hun laatste album, One life, one sentence, namelijk zo'n belachelijk goede cd uitgebracht dat ze de aandacht meer dan verdienen.

De muziek van Angel crew valt het beste onder het kopje metalcore in te delen. Maar men speelt geen Slayer riffs en is ook geen rip-off van Hatebreed. Angel crew doet z'n eigen ding.

De sound doet dan ook het meest denken aan de perfecte mix tussen Backfire!, Deviate en Length of time.
De bijtende agressie en snelheid van Backfire!, de brute metal sound van Deviate en de emotie van Length of time.
Old school hardcore, NYHC, metalcore, punk en zelfs sludge hoor je terug in de sound.
Invloeden van bands als Crowbar, Life of agony en Hard resistance hoor ik hier een daar de kop op steken.

Ik kan dit elke open-minded hardcore/metal fan aanraden.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 10-05-2006 13:19 by 6sic6 Profiel van 6sic6

voor de hardcorefans

20 mei 2006 (za)
Sevenum, Nederland (omgeving venlo)

Rumoer fest is een hardcore/metalcore festival dat word gehouden in OJC Walhalla te Sevenum.
Er spelen een 9 talnationale en internationale HC bands en op de eerste verdieping is er een hardcore chill out met o.a Rumoer cinema, distro's, bandmerch en een bar
Buiten is een eetgelegenheid voor vega en niet-vega gerechten.

Bevestigde artiesten:
Amen Ra
Chimaera
Enemy Ground
I-Reject
Kickback
Parkway Drive
Platoon, The
Retaliate
Samaritan
Strength Above All

chimaera, enemy ground, kickback

[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 10-05-2006 13:19]


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 10-05-2006 17:49 by VivaHate Profiel van VivaHate

Amen Ra!

Machtige band... Heeft muzikaal weinig met hardcore van doen, maar tering, prima live band!


We don't take it, we just fake it...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 10-05-2006 18:27 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Vooral als ze midden in de nacht in een donker bos optreden. (Ieper 2004)


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 16-05-2006 23:37 by 6sic6 Profiel van 6sic6

Parkway Drive
echt n heerschende band, metalcore met vette breakdowns
check www.myspace.com/parkwaydrive


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 17-05-2006 7:28 by collision-tammi Profiel van collision-tammihttp://www.collisiongrind.nl

vette shit, nu al zin in zaterdag.



*Sander*
Usericon van *Sander*
Posted 17-05-2006 7:45 by *Sander* Profiel van *Sander*http://www.facebook.com/sander.vd.meer

quote:
Op 7 mei 2006 13:15 schreef VivaHate het volgende:
Gister de Cro-Mags gezien in Sneek. Deze keer mét John Joseph, dé frontman in hardcore. Godverdomme, kankerharde show!!


van de cro-mags website:



12/22/05 -CRO-MAGS REUNION???
CRO-MAGS REUNION???
THAT WOULD BE FUCKING GREAT!!!
But not happening so far.
So..
Now John "Bloodclot" is billing his band FVK as a "Cro-Mags" re-union, ha ha ok..here we go again....
"Fearless Vampire Killers: age of quarrel 20 year anniversary tour "the Only Real Cro-mags reunion" well truth is it's not a cro-mags reunion not by any stretch of the imagination. I for starters will not be there, Doug Holland will not be there I spoke to him today, (John did ask him , but only after John had already advertized Doug as playing ha ha ha) Doug simply said he "would not be a part of the carnival." And of course we all know Parris will not be there.
it is simply John trying to cash in on a fake Cro-mags "reunion tour" by billing it this way Once again...sorry to say.It is just John once again misleading promoters and fans to make a quick buck.
I My self would love for A Real "Cro-mags" Reunion if it were ever possible, with the full Age of quarrel line up. But i dont believe it could ever happen. Not as long as people keep bieng full of shit and petty.


But there is no real me: only an entity, something illusory................


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-05-2006 9:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja mooie ruzie bljift dat, beide partijen claimen de echte Cro-Mags te zijn ... aka extreme vorm van teren op oud succes ...



Wil de echte Cro-Mag opstaan?


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 17-05-2006 11:49 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Iemand bekend met H8machine?


Against God and Government


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 17-05-2006 12:02 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

quote:
Op 17 mei 2006 9:59 schreef Jenje het volgende:
Ja mooie ruzie bljift dat, beide partijen claimen de echte Cro-Mags te zijn ... aka extreme vorm van teren op oud succes ...



Wil de echte Cro-Mag opstaan?


Ga jij Angel crew eens luisteren.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-05-2006 12:03 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Mwa beetje hardcore moe ... doet me niet zoveel meer ...


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 17-05-2006 14:24 by 6sic6 Profiel van 6sic6

quote:
Op 17 mei 2006 7:28 schreef collision-tammi het volgende:
vette shit, nu al zin in zaterdag.

ik ook, rumoer


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 18-05-2006 11:17 by VivaHate Profiel van VivaHate

quote:
Op 17 mei 2006 7:45 schreef *Sander* het volgende:
van de cro-mags website:

12/22/05 -CRO-MAGS REUNION???
CRO-MAGS REUNION???
blahblah



Klopt ja, dit gaat al jaaaaren zo. Cro-Mags met John op zang is echter dé shit, ook al is Harley natuurlijk de originele mr. Cro-Mag. Heb de band de afgelopen tien jaar 'n paar keer gezien, steeds met Harley en (originele) gitarist Parris. Was wel ok, maar Cro-Mags met originele age of quarrel zanger John Bloodclot is simpelweg niet te overtreffen. En met 2 originele leden noem ik het gewoon Cro-Mags, boeien wat Harley er van vindt.
Vorige week de band weer gezien in Bochum, man man man, die tent explodeerde gewoon, wat een spektakel. Dat heb ik bij Harley & co. NOOIT zien gebeuren.

Anyway, Angel Crew laten voor wat het is en gewoon Age Of Quarrel luisteren. Staat overigens gratis te downloaden op
http://www.cromags.com/music.html


We don't take it, we just fake it...


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 18-05-2006 12:26 by XnegativeX Profiel van XnegativeXhttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Je kunt het gewoon niet laten he?


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 18-05-2006 12:40 by VivaHate Profiel van VivaHate

nope, hahaha

Nee, ben niet zo kapot van AC...


We don't take it, we just fake it...


VivaHate
Ik haat Oi!
Usericon van VivaHate
Posted 18-05-2006 13:17 by VivaHate Profiel van VivaHate

Trouwens, opmerkelijk aantal reunies de laatste tijd. je kunt er van zeggen wat je wilt, maar geeft een hoop kids toch de kans de oude helden eens te zien.

Underdog: gezien in Hengelo. Echt bizar goed. Uitstekende band, hele goeie zanger en een geniale bassist. En dat gekoppeld aan sterke songs. Supercool.

Path Of Resistance: helaas gemist op Arnhem Hardcore Meeting.

Bold: supersuperkut. Zanger die geen flauw benul heeft wat die op een podium doet, matige nummers... nee, helemaal niets dit...

Cro-Mags (aka. F.V.K.): beste wat ik in jaaaaaren gezien heb.

En binnenkort:

Leeway (juli, moet ik gvd. missen ivm. vakantie)

Killing Time (augustus/september)

Chain Of Strength (oktober)

Gorilla Biscuits (??? doen iig. een paar US shows, lijkt me sterk dat die niet deze kant uitkomen volgend jaar)


We don't take it, we just fake it...


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 18-05-2006 13:39 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Laatst een keer Krigshot van ex-Nasum drummert Anders geprobeerd. En dat beviel me prima eigenlijk. Lekker opgefokt


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen