IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Allerlei Nieuws (Nieuwstopic deel 13) Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-11-2005 13:04 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Zo .. verder

[edit: titel aangepast ivm search]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 16-12-2005 14:27]


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 29-11-2005 13:12 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Hee wel erbij zetten dat het deel 13 is!!!


Zenial


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-11-2005 13:18 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ja oh god we zouden eens een telling er niet bij zetten ...


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 29-11-2005 13:20 by Smoochy Profiel van Smoochy

Is al gebeurt, en goed nieuws direct

Take That gaat alleen touren in Engeland..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 29-11-2005 13:26 by MMayo Profiel van MMayo

In Nieuw-Zeeland mag een man in een vliegtuig niet meer naast een kind zitten dat zonder begeleiding aan het reizen is. De maatregel wordt gehanteerd door de maatschappijen Air New Zealand en Qantas. Mannen die naast een alleenreizend kind zitten, worden verzocht hun stoel af te staan aan een vrouw.

Mark Worsley, een mannelijke passagier die dit onlangs gevraagd werd, voelde zich gediscrimineerd en maakte de zaak aanhangig. De steward die hem verzocht plaatsen te ruilen met een vrouw die twee rijen voor hem zat, meldde dat het bij de maatschappij gebruikelijk is dat niet mannen maar vrouwen naast kinderen plaatsnemen. De Nieuw-Zeelandse oppositie noemt de regel "een uitwas van politiek correct gedrag" en vindt de reactie erg overdreven. "Wat denken ze dat mannen gaan doen wat vrouwen niet zouden doen? Je zou dan ook moeten stellen dat mannen in het openbaar vervoer in de stad ook niet meer naast kinderen mogen zitten."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-11-2005 13:27 by Mark Profiel van Mark

Canon waarschuwt voor kopieerfeestjes
Iedereen weet dat een kopieerapparaat niet bedoeld is om op te gaan zitten. Het klinkt logisch, maar Canon heeft Britse bedrijven gewaarschuwd dat hun apparatuur toch echt niet geschikt is als zit- of ligplaats.

Canon doet dit omdat de jaarlijkse kerstfeestjes er weer aankomen. Na enige drankconsumptie is het kopieerhok vaak een leuke plek om achterwerken en andere lichaamsdelen te kopieren.

Volgens het bedrijf zijn mankementen vaak het gevolg van "niet-gerelateerde storingen". Glasplaten moesten tijdens de kerst dikwijls worden vervangen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 29-11-2005 14:06 by Chantalie Profiel van Chantalie

he jammer, was dat nou net van plan


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 29-11-2005 14:42 by Chantalie Profiel van Chantalie

Deze week duizendste executie in VS
Gepost door Pim (Asmodean) - Bron: NU.nl
Gepubliceerd: dinsdag 29 november 2005 @ 14:03
Deze week staat in de Verenigde Staten (VS) de duizendste executie gepland sinds de doodstraf in 1976 weer is ingevoerd. Robin Lovitt, die is veroordeeld wegens moord, is de 'gelukkige'. De doodstraf is momenteel mogelijk in 38 Amerikaanse staten.

In 1972 kwam er een officiële stop op de doodstraf, omdat het onmenselijk en wreed zou zijn. Vier jaar later beslistte het Hooggerechtshof dat executies weer zijn toegestaan. Met maar liefst 355 executies sinds de herinvoering is Texas koploper, gevolgd door Virginia (94) en Oklahoma (79).

Toch worden in de VS steeds minder executies voltrokken en is er steeds meer sprake van uitstel. Uit een peiling van vorige maand bleek dat 64 procent van alle Amerikanen voorstander is van de doodstraf, terwijl tien jaar geleden dat aantal op maar liefst 80 procent lag. JuryŽs in de VS veroordelen ook steeds minder mensen tot de doodstraf. In 1999 zijn 98 mensen ter dood gebracht, tegen 59 in 2004.

Onlangs kwam de straf nog negatief in het licht, doordat een tiener geëxecuteerd was die onschuldig bleek te zijn. Sinds maart vorig jaar is de doodstraf niet meer mogelijk voor tieners.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-11-2005 15:07 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

1000 pas ...


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 29-11-2005 15:11 by Chantalie Profiel van Chantalie

ik was er ook al verbaasd over.... Ik had verwacht dat het aantal veel hoger zou liggen.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 29-11-2005 15:12 by Chantalie Profiel van Chantalie

Bever krijgt boom op de kop
Gepost door Gertjan (Kozzmic) - Bron: ANP
Gepubliceerd: maandag 28 november 2005 @ 19:56
Kurk had ons via de nieuws-submit te melden:

Een tragisch ongeval heeft dit weekend één van de twee bevers die in het natuurgebied de Biesbosch verblijven het leven gekost. Het ongelukkige diertje maakte een ernstige inschattingsfout toen het bezig was een boom door te knagen. De boom ging om, maar viel daarbij bovenop de noeste werker, die de klap niet overleefde.

De bevers Makker en Mieneke woonden in een omheind gebied naast het Biesboschcentrum, dat vlakbij Dordrecht ligt. In het beverobservatorium kan het publiek de levenswijze van bevers van dichtbij bekijken. Volgens de website van Nationaal Park de Biesbosch is het nog niet duidelijk wie van de twee bevers overleden is. Uit sectie moet de identiteit blijken.

De beide bevers waren overigens niet meer de jongsten. Makker kwam in 1990 op driejarige leeftijd in de Biesbosch wonen. Hij was aanvankelijk samen met zijn maatje Moek, maar in 1991 ontsnapten de dieren door een gat in de omheining. Makker werd teruggevonden, Moek was en bleef spoorloos. Vanaf 1993 was Mieneke het nieuwe gezelschap van Makker. Een bever kan ongeveer achttien jaar worden. Of de overgebleven bever op korte termijn een nieuw maatje krijgt, is nog niet bekend. Het Biesboschcentrum werkt wel aan plannen om het beverobservatorium leuker en spannender voor het publiek te maken.


Domme bever!


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 29-11-2005 16:22 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Injectienaald te kort voor dikke billen
Gepost door Peter (oldenzaaltjuh) - Bron: RTL Nieuws
Gepubliceerd: dinsdag 29 november 2005 @ 16:04
ReadMe herschreef ons het volgende bericht en meldde het via de nieuws-submit:

Overgewicht is wereldwijd al een bekend probleem. In ziekenhuizen zijn ze daar nu ook achter, mensen die te dik zijn krijgen vaak te weinig medicijnen binnen via een injectienaald. De oorzaak hiervan zijn de dikke billen van sommige mensen. Een injectie moet altijd terecht komen in de bilspieren. Door de dikke laag vet die er bij veel mensen overheen zit, is dit niet eens mogelijk.

Dit is gebleken uit resultaten van een onderzoek in een Iers ziekenhuis. Vooral vrouwen zijn de dupe van hun eigen dikke achterwerk. 92 procent van de vrouwen heeft namelijk te dikken billen om medicijnen te injecteren. Hierdoor krijgen veel vrouwen te weinig medicijnen binnen. Mannen hebben wat minder dikke billen, 56 procent van de mannen kreeg wel de juiste hoeveelheid medicijnen binnen. Het onderzoek was mogelijk, doordat de onderzoekers een klein luchtbelletje erbij injecteerden. Deze konden ze volgen door middel van een CT-scan.

Medicijnen in het achterwerk spuiten wordt gebruikt wanneer mensen niet in staat zijn ze in te slikken. Vaak behoren vaccins, pijnstillers en middelen tegen kanker tot deze medicijnen. Wie zich afvraagt waarom het medicijn in de billen wordt ingespoten, in de billen zitten de minste bloedvaten, zenuwen of botten.

Of Nederlanders ook een te dikke kont hebben is nog niet bekend.



Nederlandse vrouwen natuuuuuurlijk niet


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 29-11-2005 16:40 by IJsregen Profiel van IJsregen

quote:
Negen maanden jeugddetentie voor steekpartij

WINSCHOTEN - De kinderrechter heeft een 16-jarige jongen uit Winschoten voor een poging tot doodslag veroordeeld tot een jeugddetentie van negen maanden.

De jongen stak tijdens een ruzie tussen twee groepen een andere jongen met een mes in de borst.

Volgens de rechter is de dader verminderd toerekeningsvatbaar, onder meer omdat hij depressieve klachten heeft. De rechtbank wil dat de dader tijdens zijn straf aan zijn agressieprobleem werkt. Om dat te bewerkstelligen, zal de jongen worden opgenomen in een speciaal traject voor ontspoorde kinderen. Naast de jeugddetentie werd de jongen veroordeeld tot het betalen van een schadevergoeding van ruim 2600 euro.


Jaiks.
Altijd leuk, bekenden van je in de bak... Broer van een vriendin van me van vroeger.

[Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 29-11-2005 16:40]


Disko Disko Partizani


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-11-2005 16:49 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 29 november 2005 16:40 schreef IJsregen het volgende:
Jaiks.
Altijd leuk, bekenden van je in de bak... Broer van een vriendin van me van vroeger.
Jij gaat echt met tuig om.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 29-11-2005 16:54 by Brujo Profiel van Brujo

Hey, er is iets gebeurd in Winschoten!


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 29-11-2005 16:56 by IJsregen Profiel van IJsregen

quote:
Op 29 november 2005 16:49 schreef kwelgeest het volgende:
Jij gaat echt met tuig om.

Nee. Dit is een of ander rechts figuur. ( )
Maar hij vond mij altijd vet lief. Hihi! Als 'ie me niet gekent had... Jaiks! Ben 'm weleens tegen gekomen tijdens 't stappen. *ril*


Disko Disko Partizani


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-11-2005 16:57 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 29 november 2005 16:56 schreef IJsregen het volgende:
Nee. Dit is een of ander rechts figuur. ( )
Maar hij vond mij altijd vet lief. Hihi! Als 'ie me niet gekent had... Jaiks! Ben 'm weleens tegen gekomen tijdens 't stappen. *ril*
Bedoel met rechts rechts of nazi?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 29-11-2005 16:57 by IJsregen Profiel van IJsregen

quote:
Op 29 november 2005 16:57 schreef kwelgeest het volgende:
Bedoel met rechts rechts of nazi?

Rechts rechts, nazi en foute vrienden.


Disko Disko Partizani


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-11-2005 16:58 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 29 november 2005 16:57 schreef IJsregen het volgende:
Rechts rechts, nazi en foute vrienden.
Een nazi kan niet rechts zijn.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 29-11-2005 16:58 by IJsregen Profiel van IJsregen

quote:
Op 29 november 2005 16:58 schreef kwelgeest het volgende:
Een nazi kan niet rechts zijn.

Zie MSN.


Disko Disko Partizani


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-11-2005 16:59 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 29 november 2005 16:58 schreef IJsregen het volgende:
Zie MSN.
Daar ben je nu niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 29-11-2005 23:45 by Iskariot Profiel van Iskariot

Pech voor de dugs-junkies:

Kamer wil blowen in het openbaar verbieden

Uitgegeven: 29 november 2005 19:31
Laatst gewijzigd: 29 november 2005 19:57
DEN HAAG - De Tweede Kamer wil dat mensen geen (soft)drugs meer gebruiken in de openbare ruimte. Een voorstel voor een verbod hierop van de ChristenUnie en de VVD kreeg dinsdag steun in de Kamer.

De partijen willen met het blowverbod op straat en in openbare gelegenheden de verloedering van de openbare ruimte aanpakken.

Kamerlid Rouvoet (ChristenUnie) hoopt hiermee tegelijk het drugsgebruik tegen te gaan. VVD'er Weekers vindt het wel prima dat mensen thuis of in een coffeeshop softdrugs gebruiken maar niet daarbuiten.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-11-2005 23:49 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

NEEEEEEEEEEEEEEE


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


trol
Usericon van trol
Posted 29-11-2005 23:51 by trol Profiel van trolhttp://www.dimensional-psychosis.com

HOEREN!


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 29-11-2005 23:52 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

Wordt zeker weer cashen voor de overheid. Verder is het totaal nutteloos.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 29-11-2005 23:54 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 29 november 2005 23:52 schreef Y Draig Goch het volgende:
Wordt zeker weer cashen voor de overheid. Verder is het totaal nutteloos.
Als ik zie wat voor tuig, en dan ook vaak minderjarig tuig wat thuis niet mag/kan blowen en iemand anders de doft-drug heeft laten halen omdat ze zelf de shop niet inkomen, hier in Apeldoorn buiten staat te blowen dan lijkt mij dit voorstel zeker niet nutteloos.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen