IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : E-zines en de metalindustrie Vorige pagina | Volgende pagina
Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-12-2005 19:51 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2005 19:50 schreef Jenje het volgende:
Paul ... als je een partyschaap met discrete achteringang was geweest ...


Alsof jij zulke hoge eisen hebt, poppetje..


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2005 19:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2005 19:51 schreef Illusione het volgende:
Alsof jij zulke hoge eisen hebt, poppetje..
7,50 bij de Large ...


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-12-2005 19:53 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2005 19:52 schreef Jenje het volgende:
7,50 bij de Large ...


Ik ben toch iets duurder, held van me.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2005 19:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2005 19:53 schreef Illusione het volgende:
Ik ben toch iets duurder, held van me.
3 bier in de bar On topic zatte aap!


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 04-12-2005 19:54 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2005 19:54 schreef Jenje het volgende:
3 bier in de bar On topic zatte aap!


Lul dan verdomme over die E-zines van je! Anders ga ik moddererererereren. Dus. On-topic weer, zonnetjes van me.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-12-2005 20:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hehehehehe


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-12-2005 13:17 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

00ps, foutje gedaan.

Borgia: You Could Make Me Kill zegt:
hehe, we doen wel degelijk metalcore bij VM
Nidhuggur zegt:
ja joh?
Nidhuggur zegt:
dacht dat Ricardo dat niet wilde hebben?
Borgia: You Could Make Me Kill zegt:
rico wil geen hardcore en punk hebben
Nidhuggur zegt:
aaah
Borgia: You Could Make Me Kill zegt:
maar de core met metalvarianten doen we wel degelijk
Borgia: You Could Make Me Kill zegt:
ik kan het weten, want meestal bespreek ik die namelijk
Nidhuggur zegt:
ach so

Haha.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2005 13:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Raymond heeft het dan over thrashcore en aanverwanten die eigenlijk weinig met core te maken hebben


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-12-2005 14:06 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 4 december 2005 15:32 schreef WhiteRider het volgende:
Lords of Metal ververst toch iedere maand haar inhoud, of niet? (Ik ken LoM niet heel goed.)
LoM komt inderdaad maandelijk met een nieuwe issue met verse reviews, interviews, concertverlagen en specials. Daarnaast wordt wekelijks de nieuwspagina ververst en de internationale concertagenda. Daarnaast wordt sinds kort terloops ook de gewone concertagenda bijgewerkt waar dat eerst 1 keer per week was.

quote:
Als dat zo is, dan scheelt dat echt heel erg veel aan opslagruimte.
Ik begrijp niet helemaal wat je daarmee bedoelt eerlijk gezegd. De "verse" artikelen staan allemaal in een database die per issue ongeveer met zo'n 500Kb toeneemt dus dat valt allemaal best wel mee. De oude artikelen zijn allemaal nog via ons archief of zoekfunctie benaderbaar. Heeft vrij weinig met opslagruimte te maken in elk geval.

Het verhaal over de banners is inmiddels al behoorlijk aardig uitgelegd door Vampire John en Jenje. Voor Lords of Metal geldt ook dat bandbreedte, hosting en postzegels nu niet bepaald gratis zijn. De dag dat wij van onze advertentieopbrengsten allemaal een dikke Mercedes kunnen rijden zal denk ik wel nooit aanbreken

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 05-12-2005 14:06]



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-12-2005 14:10 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Vinden jullie het bij LoM niet jammer dat jullie een beetje achter de feiten aanlopen wat betreft reviews? Ik bedoel het kan maar zo zijn dat jullie 30 dagen na release op deze manier pas met een review komen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-12-2005 14:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 05-12-2005 14:13]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-12-2005 14:27 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 december 2005 14:10 schreef NecRobert het volgende:
Vinden jullie het bij LoM niet jammer dat jullie een beetje achter de feiten aanlopen wat betreft reviews? Ik bedoel het kan maar zo zijn dat jullie 30 dagen na release op deze manier pas met een review komen.
Dat valt nog alles mee hoor. Ik denk dat dik 90% van onze reviews voor de verschijningsdatum van het album online staat. 30 dagen na binnenkomst bij onze GOKL (Grote Oude Kale Leider ) kan inderdaad voorkomen ja. Maar op de manier zoals we nu werken, werkt het het makkelijkst en eerlijk gezegd krijgen we er eigenlijk nooit klachten over.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-12-2005 15:17 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Zoals ik al aangaf weet ik vrij weinig over Lords of Metal, daar ik jullie, met alle respect , eigenlijk vrijwel nooit bezoek. Zo wist ik dus ook niet dat alle artikelen benaderbaar zijn.
Dat maakt het dus een ander verhaal.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-12-2005 15:39 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 5 december 2005 15:17 schreef WhiteRider het volgende:
Zoals ik al aangaf weet ik vrij weinig over Lords of Metal, daar ik jullie, met alle respect , eigenlijk vrijwel nooit bezoek. Zo wist ik dus ook niet dat alle artikelen benaderbaar zijn.
Dat maakt het dus een ander verhaal.
Het zij je vergeven

Hierzo: http://www.lordsofmetal.nl/archives.php

Binnenkort ook op genre terug te zoeken



Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 05-12-2005 16:00 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Blijft natuurlijk de vraag wie qua inhoud en kwalitatief de beste e-zine heeft...

Om nog even terug te komen wat Ome Jan zei, daar heeft hij inderdaad een punt. Echt pure metalcore (Hatebreed, Born From Pain e.d) doen we bij Vampire inderdaad weinig...

[Dit bericht is gewijzigd door Borgia op 05-12-2005 16:06]


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 05-12-2005 16:05 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 5 december 2005 16:00 schreef Borgia het volgende:
Blijft natuurlijk de vraag wie qua inhoud en kwalitatief de beste e-zine heeft...

Ach ZM natuurlijk. Maar het blijft allemaal metal, dus goed. Beter samenwerken dan elkaar tegenwerken. Toch?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-12-2005 16:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2005 16:00 schreef Borgia het volgende:
Blijft natuurlijk de vraag wie qua inhoud en kwalitatief de beste e-zine heeft...
Ik denk dat elk e-zine zijn zwakke en sterke punten heeft. Ik zou eigenlijk niet weten welke ik nou de beste vind (tsja ZM maar ja da's niet geheel objectief natuurlijk )


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 05-12-2005 16:06 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2005 16:05 schreef zillah-morte het volgende:
Ach ZM natuurlijk. Maar het blijft allemaal metal, dus goed. Beter samenwerken dan elkaar tegenwerken. Toch?


Het leukste zou zijn dat we collectief de Aardschok eruit zouden heerschen


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-12-2005 16:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2005 16:06 schreef Borgia het volgende:
Het leukste zou zijn dat we collectief de Aardschok eruit zouden heerschen
Doen we dat nog niet dan?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 05-12-2005 16:08 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

quote:
Op 5 december 2005 16:05 schreef zillah-morte het volgende:
Ach ZM natuurlijk.
Nou, eigenlijk vind ik Quitessence VEEL beter dan ZM, leest ook nog een stuk prettiger vind ik. Daarnaast is Lords of Metal ook beter dan ZM. Hoewel de live-reviews van ZM dan wel weer leuk zijn om te lezen!

LoM heeft trouwens wel een aantal kut-recensisten.
quote:

Maar het blijft allemaal metal, dus goed. Beter samenwerken dan elkaar tegenwerken. Toch?
stimmt.

[Dit bericht is gewijzigd door High Voltage op 05-12-2005 16:11]


heavy metal is the law


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 05-12-2005 16:12 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

Hmmm, vind bij vlagen de Lords qua niveau van reviews soms ook om te huilen. Maar bij Vampire hebben we ook onze zwakke momenten. Wel is het zo dat LOM en VM qua bezoekersaantallen wel de grootste Nederlandse E-zines zijn...


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


High Voltage
Heavy Metal Attack!
Usericon van High Voltage
Posted 05-12-2005 16:14 by High Voltage Wijzig reactieProfiel van High VoltageQuote dit berichthttp://Dat heb ik niet, en nu?

Ik kom nooit bij VM, misschien toch eens een kijkje nemen. Laatste keer dat ik daar keek was 2 (?) jaar terug en vond ik het niet echt wat...maargoed, ik moet niet zo zeiken.


heavy metal is the law


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 05-12-2005 16:14 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 5 december 2005 16:12 schreef Borgia het volgende:
Hmmm, vind bij vlagen de Lords qua niveau van reviews soms ook om te huilen. Maar bij Vampire hebben we ook onze zwakke momenten. Wel is het zo dat LOM en VM qua bezoekersaantallen wel de grootste Nederlandse E-zines zijn...

KLopt en qua forum is ZM de grootste.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-12-2005 16:15 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Bij LoM is het niveau idd wisselend. Vind daarentegen Evil Dr Smith een verademing!

Dat Vampire meer bezoekers heeft dan bv ZM of Metalfan is natuurlijk logisch aangezien het een internationaal e-zine is.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 05-12-2005 16:15 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2005 16:14 schreef High Voltage het volgende:
Ik kom nooit bij VM, misschien toch eens een kijkje nemen. Laatste keer dat ik daar keek was 2 (?) jaar terug en vond ik het niet echt wat...maargoed, ik moet niet zo zeiken.


www.vampire-magazine.com

leef je uit


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen