IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Europees voetbal 2006/2007 2de helft Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-04-2007 22:34 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

He, jammer dat dat poenige Chelsea weer doorgaat, al is het op basis van deze wedstrijd wel verdiend, vooral qua mentaliteit.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-04-2007 22:36 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2007 15:22 schreef Tenderstrike het volgende:
Wat is er mis met vd Vaart dan? Ik vind Sneijder bijv. irritanter.


Jij hebt wat tegen goede voetballers?


edit: Ik durf het bijna niet te vragen, maar jij bent zeker voor Feyenoord?

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 10-04-2007 22:37]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-04-2007 22:39 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 10 april 2007 22:36 schreef altx het volgende:
Jij hebt wat tegen goede voetballers?




Volgens mij gaat het in dit geval niet om hun voetbalkwaliteiten


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-04-2007 22:43 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2007 22:39 schreef Burzum het volgende:
Volgens mij gaat het in dit geval niet om hun voetbalkwaliteiten


Voetbalkwaliteiten bestaan uit meer dan alleen techniek... Dat zou nota bene jij toch wel moeten weten...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-04-2007 22:45 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik dacht dat het hier over hun arrogante houding ging


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-04-2007 22:49 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

7-1?? wtf.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-04-2007 22:51 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2007 22:45 schreef Burzum het volgende:
Ik dacht dat het hier over hun arrogante houding ging


Zo gauw iemand bij Ajax onder contract staat, wordt er gelijk gezeurd van arrogant dit, arrogant dat...

Net zoals mensen altijd liepen te zaniken over Michael Schumacher. Ik noem het gewoon "overtuigd zijn van je eigen kunnen". En ja, de een heeft dat wat meer dan de ander. Maar Sneijder (om die maar even als voorbeeld aan te halen) is een van de beste spelers in de Nederlandse competitie en een van de beste spelers van het Nederlands elftal (dat laatste is dan weer niet moeilijk, maar goed...), maar ja, als je dat arrogant vindt, tsja, ga je gang dan maar...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 10-04-2007 22:52 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2007 22:34 schreef M. het volgende:
He, jammer dat dat poenige Chelsea weer doorgaat, al is het op basis van deze wedstrijd wel verdiend, vooral qua mentaliteit.


+ 1

quote:
Op 10 april 2007 22:39 schreef Burzum het volgende:
Volgens mij gaat het in dit geval niet om hun voetbalkwaliteiten


Inderdaad.



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 10-04-2007 22:53 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2007 22:51 schreef altx het volgende:
Zo gauw iemand bij Ajax onder contract staat, wordt er gelijk gezeurd van arrogant dit, arrogant dat...

Net zoals mensen altijd liepen te zaniken over Michael Schumacher. Ik noem het gewoon "overtuigd zijn van je eigen kunnen". En ja, de een heeft dat wat meer dan de ander. Maar Sneijder (om die maar even als voorbeeld aan te halen) is een van de beste spelers in de Nederlandse competitie en een van de beste spelers van het Nederlands elftal (dat laatste is dan weer niet moeilijk, maar goed...), maar ja, als je dat arrogant vindt, tsja, ga je gang dan maar...


Ik zeg ook niet dat Sneijder geen goede voetballer is en ik zeg ook niet dat hij arrogant is, maar ik vind het gewoon een irritant mannetje. En ja, ik ben overtuigd Teletekstsupporter van Feyenoord.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-04-2007 22:53 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2007 22:49 schreef Burzum het volgende:
7-1?? wtf.


Man Utd door, Chelsea door en Liverpool hoogstwaarschijnlijk ook door.

Kunnen we het niet gewoon English League noemen of zo?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-04-2007 22:54 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2007 22:53 schreef Tenderstrike het volgende:
Ik zeg ook niet dat Sneijder geen goede voetballer is en ik zeg ook niet dat hij arrogant is, maar ik vind het gewoon een irritant mannetje. En ja, ik ben overtuigd Teletekstsupporter van Feyenoord.


Ja, en zo vind ik Robben een irritant mannetje, met z'n klote schwalbes de hele tijd... alsof-ie dat nodig heeft...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 10-04-2007 22:56 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2007 22:54 schreef altx het volgende:
Ja, en zo vind ik Robben een irritant mannetje, met z'n klote schwalbes de hele tijd... alsof-ie dat nodig heeft...


Mee eens.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-04-2007 10:53 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

7-1, haha, kankergaaf!

Jammer dat die wedstrijd niet live was.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 11-04-2007 10:55 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Die wedstrijd was wel live.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 11-04-2007 11:33 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 11 april 2007 10:53 schreef WhiteRider het volgende:
7-1, haha, kankergaaf!

Jammer dat die wedstrijd niet live was.


Niks gaaf, ik had liever een Italiaanse club door zien gaan. Ik hoop maar dat AC het redt vanavond!


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-04-2007 20:39 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2007 10:55 schreef Psychonaut het volgende:
Die wedstrijd was wel live.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 11-04-2007 22:45 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Godverdomme. Nee, geen godverdomme naar aanleiding van de uitslag, maar godverdomme naar aanleiding van die kankerscheidsrechter!

Ik heb zelden een duel gezien dat zó vriendschappelijk verliep, met het aantal overtredingen dat op één hand te tellen is. Nu kan dat liggen aan de 3-0 die aan de wedstrijd voorafging, maar alsnog. Dan Marcellis, die toch echt bijna briljant debuteerde op een Europees veld, een volledig legitieme verdedigingsachtie uitvoert en hiervoor ROOD, jawel, ROOD krijgt? Godverdomme!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 11-04-2007 23:54 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Die rode kaart sloeg inderdaad nergens op! Jammer dat PSV uitgeschakeld is (hoewel dat natuurlijk vorige week al duidelijk was), wel blij dat Milan door is.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 11-04-2007 23:58 by chriz Wijzig reactieProfiel van chrizQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/facesofcain

Wat een kutventje is en blijft die Fowler toch ook; grijpt Salcido net als de corner getrapt wordt ff flink in de ballen, klotegedrag.






(huh-huh, huh-huh)



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 12-04-2007 6:43 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2007 22:45 schreef WhiteRider het volgende:
Dan Marcellis, die toch echt bijna briljant debuteerde op een Europees veld, een volledig legitieme verdedigingsachtie uitvoert en hiervoor ROOD, jawel, ROOD krijgt? Godverdomme!


Ik ben het met je eens dat de rode kaart zwaar onterecht was, maar het was zeker geen legitieme verdedigingsactie. Marcellis kwam aardig te laat in en naam duidelijk een voet van Zenden mee. Een gele kaart was hier wel op z'n plek. Tot aan die rode kaart was het een best aardige wedstrijd. Mooi ook dat Van Eijden nog een leuke invalbeurt had.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 12-04-2007 8:19 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2007 6:43 schreef Tenderstrike het volgende:
Ik ben het met je eens dat de rode kaart zwaar onterecht was, maar het was zeker geen legitieme verdedigingsactie. Marcellis kwam aardig te laat in en naam duidelijk een voet van Zenden mee. Een gele kaart was hier wel op z'n plek. Tot aan die rode kaart was het een best aardige wedstrijd. Mooi ook dat Van Eijden nog een leuke invalbeurt had.

Het was een verdedigingsactie die wellicht niet volledig legitiem was, maar álle verdedigers hadden hetzelfde gedaan in dat geval. Geel had ik nog kunnen slikken, al vraag ik me af of zelfs dat niet teveel was, maar rood?


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 12-04-2007 8:25 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 12 april 2007 8:19 schreef WhiteRider het volgende:
Het was een verdedigingsactie die wellicht niet volledig legitiem was, maar álle verdedigers hadden hetzelfde gedaan in dat geval. Geel had ik nog kunnen slikken, al vraag ik me af of zelfs dat niet teveel was, maar rood?


Ik denk dat een gele kaart absoluut op zijn plaats was, Marcellis was gewoon te laat en trapte vol tegen de enkel van Zenden. De rode kaart was, zeker gezien het spelbeeld, volledig misplaatst.


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 12-04-2007 19:57 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 12 april 2007 8:25 schreef Jebes het volgende:
Ik denk dat een gele kaart absoluut op zijn plaats was, Marcellis was gewoon te laat en trapte vol tegen de enkel van Zenden. De rode kaart was, zeker gezien het spelbeeld, volledig misplaatst.
klopt ja, mooi dat het publiek zo reageerde



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 12-04-2007 20:01 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Vanavond AZ!



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-04-2007 20:02 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Hoop voor de spelers van AZ dat ze winnen.


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen