IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Europees voetbal 2006/2007 2de helft Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-03-2007 22:34 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Mooi hoor



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-03-2007 22:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Alex: man of the match (voor beide partijen)!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 07-03-2007 22:48 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Gaaf dat Arsenal NUL keer heeft gescoord, in 180 minuten.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 07-03-2007 22:49 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Nederlaag voor 't voetbal dat zo'n negatieve kut-ploeg als Pisvee door gaat.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-03-2007 22:51 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2007 22:49 schreef Psychonaut het volgende:
Nederlaag voor 't voetbal dat zo'n negatieve kut-ploeg als Pisvee door gaat.
We...we...zijn het een keer met elkaar eens.


Fuck the world and fuck you


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-03-2007 22:58 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 maart 2007 22:49 schreef Psychonaut het volgende:
Nederlaag voor 't voetbal dat zo'n negatieve kut-ploeg als Pisvee door gaat.
Zeik niet



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 07-03-2007 23:00 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 7 maart 2007 22:49 schreef Psychonaut het volgende:
Nederlaag voor 't voetbal dat zo'n negatieve kut-ploeg als Pisvee door gaat.
Arsenal was ook niks vanavond



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-03-2007 0:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Alex

Natuurlijk had Arsenal de overmacht, die moesten wel. Maar PSV heeft het erg slim uitgespeeld! Ben benieuwd tegen wie ze nu moeten; ik hoop op Bayern


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 08-03-2007 0:47 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Mooi man!
Zelfs voor een niet-psv'er als ik heb ik genoten.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 08-03-2007 7:12 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ik ben het geheel met de twee bovenstaande reacties eens. Wat sprong Alex trouwens idioot hoog bij de 1-1 . Ik hoop in ieder geval dat PSV niet weer AC Milan loot, Chelsea of Bayern zou mooi zijn

edit: doelpunt van Makaay --> http://www.youtube.com/watch?v=E4ENDTWr7fs

[Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 08-03-2007 7:15]



Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 08-03-2007 7:57 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2007 0:06 schreef NecRobert het volgende:
Alex

Natuurlijk had Arsenal de overmacht, die moesten wel. Maar PSV heeft het erg slim uitgespeeld! Ben benieuwd tegen wie ze nu moeten; ik hoop op Bayern


Tja.. Maar zijn ze niet te sterk?


"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-03-2007 10:14 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2007 7:57 schreef Arasazi het volgende:
Tja.. Maar zijn ze niet te sterk?
Ik denk dat PSV Bayern wel kan hebben. Die presteren dit seizoen nou ook weer niet geweldig. En ze hadden tegen Real er ook makkelijk uit kunnen liggen.
Maar goed, geen enkele tegenstander is nu een makkie natuurlijk...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 08-03-2007 11:12 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

Ja maar toch heb ik het idee dat ze het tegen Bayern moeilijker krijgen dan tegen Valencia of Roma


"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-03-2007 12:51 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ben echt geschokt dat Lyon eruit ligt. Maar een absolute super-prestatie van PSV, zeker gezien de enorme ziekenboeg. En Wenger kan het echt helemaal niet verkroppen dat hij heeft verloren tegen een Chelsea-speler (lees: Alex). Hij en Mourihno lopen elkaar de laatste weken in de britse pers zowat dagelijks af te zeiken. Zou bijna hopen dat PSV Chelsea treft, want de hele engelse sportpers schijt zowat in zijn broek voor Koeman en zijn hitlist van Engelse ploegen (vorig jaar Liverpool en ManU met Benfica, en nu Arsenal).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-03-2007 22:10 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Tjonge wat een complete chaos bij Newcastle - AZ. Vooral de eerste helft, wat een ellende. Van Gaal "met 0-1 ben ik tevreden"

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 08-03-2007 22:10]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-03-2007 22:13 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2007 22:10 schreef M. het volgende:
Tjonge wat een complete chaos bij Newcastle - AZ. Vooral de eerste helft, wat een ellende. Van Gaal "met 0-1 ben ik tevreden"


En zijn opmerking dat Newcastle vergelijkbaar is met Utrecht... Ietwat kort door de bocht...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-03-2007 22:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wat is er met az?


signature


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-03-2007 22:16 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2007 22:15 schreef Hypnos het volgende:
wat is er met az?


Ze staan nu 4:2 achter, dus ze hebben nog een minuscuul kansje in de return...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-03-2007 22:18 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2007 22:13 schreef altx het volgende:
En zijn opmerking dat Newcastle vergelijkbaar is met Utrecht... Ietwat kort door de bocht...


Hij had het over de speelstijl en niet hun niveau....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-03-2007 22:20 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2007 22:18 schreef Chelman het volgende:
Hij had het over de speelstijl en niet hun niveau....


Ze zijn vergelijkbaar met Utrecht.

Dus met 1:0 is hij wel tevreden.

Dat was het kort door de bocht gedeelte. Want hij vergat inderdaad dus even het niveauverschil in acht te nemen. Ik zal het wel weer even voor je uitkauwen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-03-2007 22:24 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Da's goed. Ga het even bij de NOS, BNR en Rijnmond radio redacties rechtzetten dan. Zij hebben het duidelijk ook niet begrepen maar jij wel.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 08-03-2007 22:30 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2007 22:24 schreef Chelman het volgende:
Da's goed. Ga het even bij de NOS, BNR en Rijnmond radio redacties rechtzetten dan. Zij hebben het duidelijk ook niet begrepen maar jij wel.


Jij hebt veel bronnen nodig om je voetbalinzicht bij elkaar te sprokkelen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-03-2007 22:32 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Voetbalinzicht ?? bij een feyenoord fan ???


Fuck the world and fuck you


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-03-2007 22:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2007 22:30 schreef altx het volgende:
Jij hebt veel bronnen nodig om je voetbalinzicht bij elkaar te sprokkelen...


Nee ik heb een radio met RDS en voorkeurzenders. Je weet wel, zo'n ding dat je al 10 jaar standaard in elke auto hebt.

edit: HIer een mooi item over sparta: URL

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 08-03-2007 22:42]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-03-2007 23:37 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 maart 2007 22:32 schreef mental het volgende:
Voetbalinzicht ?? bij een feyenoord fan ???



Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen