IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Europees voetbal 2006/2007 2de helft Vorige pagina | Volgende pagina
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 12-04-2007 20:05 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2007 20:02 schreef mental het volgende:
Hoop voor de spelers van AZ dat ze winnen.


Subtiel.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-04-2007 20:07 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Af en toe.


Fuck the world and fuck you


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 12-04-2007 20:10 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Opstellingen:

Werder --- Wiese - Owomoyela - Pasanen - Naldo - Fritz - Frings - Vranje - Diego - Borowski - Klose - Hunt

AZ --- Waterman - De Zeeuw - Jaliens - Donk - De Cler - Jenner - Luirink - Dembélé - Martens - Koevermans - Arveladze

Aan de opstelling zal het in ieder geval niet liggen als ze verliezen .



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-04-2007 20:13 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

tering...


Fuck the world and fuck you


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 12-04-2007 20:15 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2007 20:13 schreef mental het volgende:
tering...


Is dat positief of negatief?



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-04-2007 20:17 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

positief hoewel ik over donk niet helemaal uit ben. 1 wedstrijd goed gespeeld en meteen is ie helemaal geweldig en noemen ze hem al de Alex van Az. ik moet het nog zien.


Fuck the world and fuck you


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 12-04-2007 20:18 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2007 20:17 schreef mental het volgende:
positief hoewel ik over donk niet helemaal uit ben.


+ 1

Dan zie ik toch liever Steinsson, maar ja...



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 12-04-2007 20:20 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2007 19:57 schreef Mies het volgende:
klopt ja, mooi dat het publiek zo reageerde

Absoluut!!!
R3sp3ctz0rz, serieus.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-04-2007 20:33 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Juuuuuuuuuuuuuul



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-04-2007 21:02 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Mag Donk zich de 1-0 aanrekenen, veel te laat


Fuck the world and fuck you


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-04-2007 21:03 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Godverdomme, ik zet net de TV aan schiet die mof de 1-0 binnen. Sjonge jonge.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-04-2007 21:33 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Tering, gave wedstrijd, me geen moment verveeld, lullig, zuivere goal afgekeurd...


Fuck the world and fuck you


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 12-04-2007 21:34 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Als Werder countert dan lijkt het wel alsof alle AZ-spelers kriskras door elkaar beginnen te rennen. Werder krijgt dan in ieder geval veel te veel ruimte. Lullig natuurlijk dat dat doelpunt van Jaliens is afgekeurd, maar Klose was ook dicht bij zijn tweede. Leuke wedstrijd



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 12-04-2007 21:35 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Was dat niet gevaarlijk spel van Jaliens?

Ik vind Bremen wel de betere ploeg. Hopelijk gaan ze in de 2e helft naar de tering, GO LOUIS!!!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 12-04-2007 21:35 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Tottenham


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-04-2007 21:36 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Klose idd. altijd al een goede voetballer gevonden, veel mooie doelpunten gemaakt.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-04-2007 22:05 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Go Donk, Go !!! 2 keer in de fout, twee keer een doelpunt...


Fuck the world and fuck you


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-04-2007 22:18 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik vind de scheids een enorme koekenbakker. Maar de achterstand is niet onterecht. Nog maar weinig echt doelrijpe kansen gehad.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 12-04-2007 22:20 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ach , het schijnt wel een goede te zijn normaal gesproken...


Fuck the world and fuck you


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-04-2007 22:22 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Daar is weinig van te merken vandaag. Zuivere goal afgekeurd, gele kaart voor Donk die nergens op sloeg en wel meer dubieuse beslissingen.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-04-2007 22:30 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

En de 2de tegengoal na een wissel. Verdediging staat echt te slapen zo nu en dan



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 12-04-2007 22:40 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Van Gaal is ook weer bezig, wat een mongool


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 12-04-2007 22:54 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

- Wat als de gelijkmaker was goedgekeurd?
- Wat als die onterechte gele kaart niet werd uitgedeeld?

Godverdomme, twee mijns inziens zeer belangrijke punten die er voor hebben gezorgd dat AZ verloor.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 12-04-2007 22:58 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 12 april 2007 22:40 schreef Burzum het volgende:
Van Gaal is ook weer bezig, wat een mongool
ja die gun ik zo'n nederlaag wel



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 12-04-2007 23:31 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Wiese
Riley
Donk

De Cler
De Zeeuw
Borowski

Wat heb ik me ontzettend zitten ergeren aan Donk zeg. Bij de eerste drie doelpunten kan hij als directe schuldige worden aangewezen. Misschien moet iemand hem een keer uitleggen dat je bij een aanval je MAN moet volgen in plaats van de BAL.

Ik snapte er ook niets van dat Boukhari erin kwam, gooi dan Lens erin ofzo. Cziommer had nog een best aardige invalbeurt. Jenner had er mijns inziens al een stuk eerder uit gemoeten. Goede voetballer, maar vandaag lukte (bijna) niets. Verder heeft AZ niet slecht gespeeld, maar Werder was gewoon 10x efficiënter.



Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen