IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Europees voetbal 2006/2007 2de helft Vorige pagina | Volgende pagina
Mies
...
Usericon van Mies
Posted 11-01-2007 19:33 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 11 januari 2007 19:29 schreef Lionheart het volgende:
Beckham gaat voor 180 miljoen Euro 5 jaar voetballen in Amerika, naar het schijnt doet ie het niet voor het geld.
Dat is net geen ton per dag En Waterreus maar klagen dat ie in 3 maanden AZ meer verdiende dan een jaar Amerika. Heeft Waterreus toch iets fout gedaan tijdens zijn contractbespreking



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-01-2007 19:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

tsssss... die Beckham!


signature


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 11-01-2007 23:35 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Lijkt me sterk, werken ze in de Amerikaanse league niet met een salarisplafond?

Misschien dat hij het uit reclame inkomsten haalt, maar aan salaris bij zijn club betwijfel ik het.



CTTS
Usericon van CTTS
Posted 12-01-2007 11:29 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 11 januari 2007 23:35 schreef CTTS het volgende:
Lijkt me sterk, werken ze in de Amerikaanse league niet met een salarisplafond?

Misschien dat hij het uit reclame inkomsten haalt, maar aan salaris bij zijn club betwijfel ik het.


Hm, lees net in het AD dat ze afgelopen november de salarisplafonds hebben afgeschaft.



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 12-01-2007 11:31 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Elke verzopen voetballer die in Europa niet meer mee komt kan voor grof geld naar Amerika.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2007 11:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2007 11:31 schreef Smoochy het volgende:
Elke verzopen voetballer die in Europa niet meer mee komt kan voor grof geld naar Amerika.


Dat is hier niet het geval.

Hij kan daar op sportief gebied nog voldoende betekenen. Hij is geen 36-jarige uitgerangeerde 3e-divisionist.

Hij is vooraal gehaald natuurlijk om de competitie aldaar meer elan te geven. De Yanks hebben vorig jaar Beckahm gekozen als meest herkenbare atleet ter wereld. Elan, uitstraling en een fucking IMMENS commercieel potentieel.

Volgens mij gaan die $250 Mio. nog geen helft van zijn inkomen aldaar uitmaken en de club houdt er ook nog geld aan over.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 12-01-2007 11:51 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2007 11:47 schreef Chelman het volgende:
Dat is hier niet het geval.

Hij kan daar op sportief gebied nog voldoende betekenen. Hij is geen 36-jarige uitgerangeerde 3e-divisionist.

Hij is vooraal gehaald natuurlijk om de competitie aldaar meer elan te geven. De Yanks hebben vorig jaar Beckahm gekozen als meest herkenbare atleet ter wereld. Elan, uitstraling en een fucking IMMENS commercieel potentieel.

Volgens mij gaan die $250 Mio. nog geen helft van zijn inkomen aldaar uitmaken en de club houdt er ook nog geld aan over.


Ok ok hij kan nog wel een balletje trappen, maar moet hij dan het nieuwe gezicht worden van de MLS. Dus eingelijk wordt hij niet gekozen om zijn kwaliteiten als voetballer, maar als exploitatiemiddel.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2007 11:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Een voetbalclub draait niet alleen op voetbalkwalitiet....

Daarbij komt nog het feit dat hij op voetbalgebied waarschijnlijk tog nog steeds een topper is daar. Het is daar een soort Nederlandse voetbalcompetitie....geen schokkend hoge niveau.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 12-01-2007 12:18 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Dat is zo..zou het nivo ooit weer omhoog komen zoals in de jaren 70/80?


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-01-2007 15:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Dit is trouwens een leuk lijstje

Damn...moet je nagaan wat voor bedragen verkwanseld worden nadat ze van die mannen afgepakt worden in de vorm van inkomsten belasting.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 12-01-2007 21:56 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Edgar Davids schijnt nu ook naar Amerika te gaan.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 13-01-2007 19:46 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2007 15:27 schreef Chelman het volgende:
Dit is trouwens een leuk lijstje

Damn...moet je nagaan wat voor bedragen verkwanseld worden nadat ze van die mannen afgepakt worden in de vorm van inkomsten belasting.


Idd leuk salaris..maar dat is het salaris wat ze in 10 totaal verdienen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 17-01-2007 17:38 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Engels voetbal: Cech klaar voor rentree met helm

anp | Gepubliceerd op 17 januari 2007, 14:00
Laatst bijgewerkt op 17 januari 2007, 14:07

LONDEN - Keeper Petr Cech is na zijn schedelbasisfractuur klaar om terug te keren in het elftal van de Engelse kampioen Chelsea. Met een speciale helm kan de 24-jarige Tsjech mogelijk zaterdag meespelen in het duel met Liverpool. Het hoofddeksel van 80 gram is een primeur in het voetbal.


De Engelse voetbalbond moet nog wel instemmen met het gebruik van de helm.

De Tsjechische doelman traint sinds enige weken weer mee met zijn team. ,,Ik heb op de training gemerkt dat ik me nergens zorgen over hoef te maken. Aan de helm ben ik inmiddels gewend. Hij hindert me niet tijdens het spelen.''




SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 19-01-2007 12:07 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
AC Milan-speler Marco Borriello die onlangs positief testte bij een dopingcontrole na een wedstrijd tegen AS Roma, heeft een wel heel opmerkelijk excuus gegeven. Volgens de Italiaanse voetballer had hij voor de wedstrijd een vrouw gebeft die een vaginale crème gebruikt had.

Die crème zou de verboden stoffen hebben bevat die Borriello middels de orale seks ongewild naar binnen had gekregen.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-01-2007 12:12 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

LOL!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-01-2007 18:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Europees avontuur Feyenoord ten einde

19/1/2007 16:55

Feyenoord moet alsnog stevig bloeden voor de problemen rond de wedstrijd tegen AS Nancy. In de beroepszaak werden de Rotterdammers uitgesloten voor Europees voetbal, al was de straf minder zwaar dan was geëist.

Naast de uitsluiting voor dit seizoen moet Feyenoord 62.000 euro overmaken naar de UEFA. Door de dubbele ontmoeting met Tottenham Hotspur gaat een streep. De aanklager had de Rotterdamse club willen uitsluiten ook voor het komende jaar, maar de beroepscommissie wilde daarin niet in meegaan.

De straf komt bij Feyenoord hard aan. 'Dit is in alle opzichten een zware klap voor onze club en voor iedereen die Feyenoord daadwerkelijk een warm hart toedraagt', reageert directeur Onno Jacobs op de website van de Rotterdamse club. 'Er zijn in deze situatie uitsluitend verliezers.'

Feyenoord betoogde vooraf te hebben gewaarschuwd voor problemen door de vrije verkoop van toegangskaarten. 'Wij konden de verantwoordelijkheid voor die ons onbekende personen niet dragen', zegt Jacobs. 'Nu worden wij gestraft voor het gedrag van een aantal asocialen, terwijl wij ze niet uitgenodigd hadden.'

Feyenoord beraadt zich nog over eventuele beroep tegen de uitspraak. 'De mogelijkheid bestaat om deze straf aan te vechten bij het CAS, het hof voor sportarbitrage in Lausanne. Zo'n beroep heeft in principe geen opschortende werking. We zullen het vonnis en de argumentatie zeer nauwkeurig bestuderen en dan zullen we hierover een besluit nemen.'




Erg vaag dat ze nu in een keer anders beslissen. Dit lag toch volledig buiten de schuld van de club Feyenoord. Ik ben absoluut geen Feyenoord fan, maar ik had graag die dubbele ontmoeteing met Tottenham gezien!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 19-01-2007 20:57 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Goede beslissing!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 20-01-2007 2:17 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Sebastian Deisler (27) stopt met voetballen. De speler van Bayern had al langer last van blessures aan z'n knieën en belandde ook in een depressie vorig jaar.


Faustian Spirit of the Earth


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-01-2007 4:16 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

oud, heeeeeeeel oud nieuws dude. deisler was sowieso een overgewaardeeerde voetballer. ik laat er geen traan om dat ie gekapt is.


Fuck the world and fuck you


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 20-01-2007 7:07 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Deisler was een heel groot talent, maar heeft helaas door zijn depressies en knieblessures nooit zijn volwaardige niveau kunnen halen. Erg jammer


no text supplied


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 20-01-2007 7:36 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2007 18:19 schreef NecRobert het volgende:
Europees avontuur Feyenoord ten einde

19/1/2007 16:55

Feyenoord moet alsnog stevig bloeden voor de problemen rond de wedstrijd tegen AS Nancy. In de beroepszaak werden de Rotterdammers uitgesloten voor Europees voetbal, al was de straf minder zwaar dan was geëist.

Naast de uitsluiting voor dit seizoen moet Feyenoord 62.000 euro overmaken naar de UEFA. Door de dubbele ontmoeting met Tottenham Hotspur gaat een streep. De aanklager had de Rotterdamse club willen uitsluiten ook voor het komende jaar, maar de beroepscommissie wilde daarin niet in meegaan.

De straf komt bij Feyenoord hard aan. 'Dit is in alle opzichten een zware klap voor onze club en voor iedereen die Feyenoord daadwerkelijk een warm hart toedraagt', reageert directeur Onno Jacobs op de website van de Rotterdamse club. 'Er zijn in deze situatie uitsluitend verliezers.'

Feyenoord betoogde vooraf te hebben gewaarschuwd voor problemen door de vrije verkoop van toegangskaarten. 'Wij konden de verantwoordelijkheid voor die ons onbekende personen niet dragen', zegt Jacobs. 'Nu worden wij gestraft voor het gedrag van een aantal asocialen, terwijl wij ze niet uitgenodigd hadden.'

Feyenoord beraadt zich nog over eventuele beroep tegen de uitspraak. 'De mogelijkheid bestaat om deze straf aan te vechten bij het CAS, het hof voor sportarbitrage in Lausanne. Zo'n beroep heeft in principe geen opschortende werking. We zullen het vonnis en de argumentatie zeer nauwkeurig bestuderen en dan zullen we hierover een besluit nemen.'





Het was wel te verwachten uiteindelijk, maar het blijft zwaar kut natuurlijk. Eigenlijk wel raar dat een stel mongolen dat 'toevallig' een Feyenoordsjaaltje omhad, onder de verantwoordelijkheid van Feyenoord valt.



lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 20-01-2007 21:46 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

Aan de andere kant is het ook de vraag of je andere clubs en steden het aan kunt doen om tegen Feyenoord te moeten spelen en dit soort wantoestanden te riskeren. Kan Feyenoord niks aan doen, maar de risico's zijn gewoon te groot.


no text supplied


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-01-2007 22:14 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

geweldig die straf, laat ze maar boeten.


Fuck the world and fuck you


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 20-01-2007 22:45 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Voetbal: Zware blessure Ooijer

anp | Gepubliceerd op 20 januari 2007, 21:18
Laatst bijgewerkt op 20 januari 2007, 21:22
BLACKBURN - André Ooijer is zaterdag zwaar geblesseerd geraakt in de met 3-0 gewonnen competitiewedstrijd van zijn club Blackburn Rovers bij Manchester City. Aanvaller Bernardo Corradi viel na ruim een half uur spelen ongelukkig op het been van de 29-voudige international.

Ooijer moest per brancard van het veld worden gedragen. Volgens een eerste diagnose heeft de 32-jarige verdediger zijn kuitbeen gebroken en ook zijn knie en enkel beschadigd.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 21-01-2007 1:58 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2007 4:16 schreef mental het volgende:
oud, heeeeeeeel oud nieuws dude. deisler was sowieso een overgewaardeeerde voetballer. ik laat er geen traan om dat ie gekapt is.


bwa, oud nieuws ... van dinsdag ofzo, maar ok !

Niet dat ik het zo erg vind


Faustian Spirit of the Earth


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen