IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Europees voetbal 2006/2007 2de helft Vorige pagina | Volgende pagina
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 25-04-2007 6:46 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Geweldig wedstrijd! Kaka was briljant, zeker bij zijn 2e doelpunt



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 25-04-2007 11:33 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Dan zie ik toch liever een speler als Rooney met zijn over mijn lijk mentaliteit.



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 28-04-2007 1:55 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Bochum - Schalke 2-1


Werder kan nu op kop komen


Faustian Spirit of the Earth


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 28-04-2007 19:14 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Bayern Munchen - HSV 1-2

Met een wereldgoal van Van Der Vaart


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 28-04-2007 19:14 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Nice! Gauw opzoeken!



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-04-2007 2:48 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Geen CL voor Bayern


In Engeland heeft Chelsea gelijkgespeeld en Man U gewonnen, dus titel is niet veraf voor Manchester


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 30-04-2007 1:03 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Werder heeft net als Schalke ook verloren, dus Stuttgart heeft de zaak van het weekend gedaan.

1. Schalke 62
2. Stuttgart 61
3. Werder 60


Faustian Spirit of the Earth


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 01-05-2007 21:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Juve gaat waarschijnlijk gelijk weer promoveren ondanks 9 punten achterstand aan begin:

http://www.soccerway.com/national/italy/serie-b/


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 01-05-2007 21:19 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 1 mei 2007 21:15 schreef Chelman het volgende:
Juve gaat waarschijnlijk gelijk weer promoveren ondanks 9 punten achterstand aan begin:

http://www.soccerway.com/national/italy/serie-b/


En volgend jaar weer gewoon kampioen worden



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-05-2007 21:20 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Samen met Inter toch wel één van de lelijkste ploegen uit de Serie (straks weer) A IMO.

Mooie pot nu op TV


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-05-2007 21:21 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

is feijenoord nu nog 5e geworden of niet?


Je moeder.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 01-05-2007 21:22 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 1 mei 2007 21:20 schreef M. het volgende:
Mooie pot nu op TV
Wederom goed dat je het zegt.

PSV huldiging op Omroep Brabant was ook leuk



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 01-05-2007 21:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2007 21:21 schreef karnivoor het volgende:
is feijenoord nu nog 5e geworden of niet?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 01-05-2007 21:42 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2007 21:21 schreef karnivoor het volgende:
is feijenoord nu nog 5e geworden of niet?




M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 01-05-2007 23:57 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

"Dirk Kuijt. Uit Katwijk."



Ik kan met een gerust hart gaan slapen, dat poenige Chelsea vist achter het net . Morgen een nóg mooiere wedstrijd hoop ik .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 02-05-2007 7:01 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2007 23:57 schreef M. het volgende:
"Dirk Kuijt. Uit Katwijk."



Ik kan met een gerust hart gaan slapen, dat poenige Chelsea vist achter het net . Morgen een nóg mooiere wedstrijd hoop ik .


Ik was gigantisch vergeten dat deze wedstrijd gisteravond was. Ik was ook niet thuis, dus ik had sowieso niet kunnen kijken. Mooi dat Liverpool door is, Dirk Kuijt



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-05-2007 18:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:

Met een gelukzalig gevoel verliet hij Anfield Road. Bij thuiskomst bleef voor Liverpool-doelman Pepe Reina weinig over van dat euforische gevoel. Terwijl hij twee strafschoppen van Chelsea-spelers stopte, roofden inbrekers zijn villa leeg.

De dieven namen juwelen, persoonlijke documenten, een duur stereo-systeem en een Porsche Cayenne mee. Dat luxe voertuig werd later die dinsdagavond uitgebrand teruggevonden.

Eerder die avond had Reina als held het Liverpool-stadion verlaten, nadat hij in de strafschoppenserie twee schoten van Chelsea-spelers had gekeerd. Daardoor kwalificeerde Liverpool zich voor de finale van de Champions League.


Oeps.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 02-05-2007 18:44 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Met de premie voor de CL-winst heeft 'ie dat zo weer terug.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-05-2007 18:48 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik hoop dan toch echt wel dat manchester wint vanavond, en dan in de finale verliest van liverpool.


Fuck the world and fuck you


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-05-2007 20:06 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Tenderstrike, Jutsj M. en andere karnivoortjes, niet vergeten te kijken vanavond he??


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-05-2007 20:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

pff... 2 kakploegen


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-05-2007 21:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Kaka means shit for Manchester


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-05-2007 21:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

volgens mij dan die """Seedorf""" goed voetballen


signature


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-05-2007 21:20 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

pfff, die had ik ook gescoord.


Fuck the world and fuck you


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 02-05-2007 21:32 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Seedorf


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen