IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Europees voetbal 2006/2007 2de helft Vorige pagina | Volgende pagina
ghost_of_perdition
'He Who Sought The Fire'
Usericon van ghost_of_perdition
Posted 19-12-2006 11:18 by ghost_of_perdition Wijzig reactieProfiel van ghost_of_perditionQuote dit bericht

toch, het blijft een erg goede voetballer.
En om weer Ronaldinho te kiezen, is ook zo flauw voor de rest.

Zidane heeft op het WK zijn kansen verspeeld, anders denk ik dat hij het wel was geworden.

Doet die ouwe Fabio toch nog goed in de laatste paar jaar van z'n voetbal loopbaan: Europees- en wereldvoetballer van het jaar.


Echt niet.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 19-12-2006 12:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2006 11:18 schreef ghost_of_perdition het volgende:

En om weer Ronaldinho te kiezen, is ook zo flauw voor de rest.


Dat bedoel ik, poppenkast. Als Ronaldinho de beste is, dan is dat nou eenmaal zo. Dat is niet het volgende jaar in een keer anders. Omdat er anders steeds dezelfde winnaar is, kiezen ze nu maar voor een verdediger. Belachelijk natuurlijk. Het draait alleen maar weer om de commercie.

Daarbij kun je een verdediger niet vergelijken met een aanvaller. Misschien zou je een beste speler-verkiezing kunnen houden per linie ofzo, dat lijkt me wat geloofwaardiger.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


ghost_of_perdition
'He Who Sought The Fire'
Usericon van ghost_of_perdition
Posted 19-12-2006 12:12 by ghost_of_perdition Wijzig reactieProfiel van ghost_of_perditionQuote dit bericht

quote:

Daarbij kun je een verdediger niet vergelijken met een aanvaller. Misschien zou je een beste speler-verkiezing kunnen houden per linie ofzo, dat lijkt me wat geloofwaardiger.


Mee eens


Echt niet.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 29-12-2006 1:28 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Trond Sollied krijgt de bons van Olympiakos

do 28/12/06 - Olympiakos Piraeus heeft Trond Sollied (46) ontslagen. De Noorse ex-trainer van Club Brugge betaalt de rekening voor de tegenvallende resultaten in Europa. Sollied was anderhalf jaar aan de slag bij de Griekse club.


Olympiakos wilde graag hogerop in Europa, maar faalde dit seizoen. De Grieken eindigden laatste in de groepsfase van de Champions League, achter Valencia, Roma en Sjachtjor Donjetsk.



(foto Belga)
In Griekenland presteerde Sollied (foto) wel goed. Vorig seizoen won hij de landstitel en veroverde hij de Griekse beker.

Ook dit seizoen staat Olympiakos riant aan de leiding in de competitie.

Het nieuws lekte uit in de lokale pers, vrijdag zou het officieel zijn. Of dit ontslag gevolgen heeft voor hulpcoach Chris Van Puyvelde en hoofd jeugdopleiding Herman Vermeulen is nog onbekend.

Sollied kwam vorig jaar na een ware soap over van Club Brugge.


De trainerscarrière van Trond Sollied
1995-1996: Bodø Glimt (Noo)
1996-1998: Rosenborg (Noo)
1998-2000: AA Gent
2000-2005: Club Brugge
2005-2006: Olympiakos (Gri)


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 31-12-2006 2:31 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Chelsea weer gelijkgespeeld, tegen Fulham
En Man U gewonnen van Reading, de kloof bedraagt nu 6 punten


Faustian Spirit of the Earth


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 31-12-2006 11:38 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

En Arsenal is de derde plek kwijtgeraakt aan Bolton Wanderers

Arsenal heeft met 1-0 verloren van Sheffield United. Sheffield achtte zichzelf kansloos en liet 8 basisspelers buiten de ploeg. De keeper van Sheffield raakte geblesseerd en omdat de reservekeeper ook geblesseerd was, moest er een speler op doel. In de slotfase wist hij een inzet van Van Persie op knappe wijze te pareren.




cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 02-01-2007 2:00 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Newcastle - Man U 2-2

Chelsea kan weer tot op 4 punten komen


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-01-2007 1:16 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Arsenal - Charlton 4-0

Arsenal staat 4de nu

Aston Villa - Chelsea 0-0

De kloof met Man U blijft 6 punten


Faustian Spirit of the Earth


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-01-2007 6:49 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Van Persie heeft 2 keer gescoord



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-01-2007 14:39 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

http://www.youtube.com/watch?v=xMEN4mhHFME

De mooiste doelpunten uit verschillende Europese competities voor de eerste seizoenshelft. Wat een geniale doelpunten zitten ertussen!



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-01-2007 20:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Figo verhuist komende zomer naar Saoedi-Arabië

Luis Figo van Inter Milaan verhuist dan toch naar het Midden-Oosten. Zijn contract bij Inter loopt af in juni en daarna verhuist hij naar Saoedi-Arabië. De Portugese middenvelder gaat voor Al-Ittihad spelen.

De 34-jarige Figo tekende een contract voor één jaar. Gisteren kondigde de club nog aan dat de transfer niet zou doorgaan, maar nu lijkt alles geregeld. De voorzitter van de club, Mansour al-Balwi, heeft het over "één van de grootste transfers in het Midden-Oosten."

Figo, beste voetballer in Europa in 2000, speelt sinds 2005 voor Inter Milaan. Voordien speelde hij voor Sporting Lissabon (1989-1995), FC Barcelona (1995-2000) en Real Madrid (200-2005). Met die laatste club won hij in 2002 de Champions League.

Na de Wereldbeker in Duitsland, afgelopen zomer, zette hij een punt achter zijn carrière als Portugees international.


signature


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 06-01-2007 2:03 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Nog ff poen gaan scheppen dus


Faustian Spirit of the Earth


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 06-01-2007 2:04 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Figo moet deaud.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 06-01-2007 2:55 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Wie weet, als hij niet presteert ... met al die arabieren daar


Faustian Spirit of the Earth


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-01-2007 1:56 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

FA-cup

Liverpool - Arsenal 1-3


Faustian Spirit of the Earth


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 07-01-2007 13:23 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Schijnt vrij onverdiend te zijn geweest.

Kuijt



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 07-01-2007 13:29 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Kahn stopt ermee in 2008


Faustian Spirit of the Earth


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 08-01-2007 22:12 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Lennon tekent bij bij Tottenham.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 10-01-2007 1:57 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

League Cup: Liverpool - Arsenal 3-6


Faustian Spirit of the Earth


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-01-2007 8:42 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2007 1:57 schreef cataclysm child het volgende:
League Cup: Liverpool - Arsenal 3-6


WTF? Zo lijkt het wel tennis...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 10-01-2007 9:57 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Arsenal legt uit wat carnaval is aan eigen supporters

EINDHOVEN - De Londense voetbalclub Arsenal gaat haar supporters voorbereiden op carnaval. Op carnavalsdinsdag 20 februari speelt PSV in de Champions Legue de thuiswedstrijd tegen Arsenal. Zo’n 1600 tot 2000 Engelse supporters zullen daarvoor in de stad zijn.
Vertegenwoordigers van Arsenal en PSV hebben volgens een woordvoerster van de Engelse club al voor de kerst elkaar ontmoet in Eindhoven. Gesproken is toen over de te treffen maatregelen rondom de wedstrijd zoals transport, accommodaties en stadionfaciliteiten.

De club is ervan op de hoogte dat de wedstrijd samen valt met het carnavalsfeestgedruis in Eindhoven en de regio. Arsenal zegt qua planning afhankelijk te zijn van het besluit van UEFA, maar, zo laat de club weten, samen met PSV zal het er alles aan doen om het verblijf voor beide partijen plezierig te maken. „De club zal de details van carnaval aan alle afreizende supporters uitleggen“, aldus de zegsvrouw.




M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 10-01-2007 20:23 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dus ze gaan aan de Engelse supporters uitleggen hoe het is om je een paar dagen achter elkaar helemaal lens te zuipen?

Goh.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 10-01-2007 23:12 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Wycombe Wanderers (3) - Chelsea 1-1




CTTS
Usericon van CTTS
Posted 11-01-2007 15:23 by CTTS Wijzig reactieProfiel van CTTSQuote dit berichthttp://www.breathe-plastic.org

Figo is ook een grapjas:


Figo: 'Ik kies echt niet voor het geld'

Luis Figo vertrekt niet naar Al-Ittihad om zijn bankrekening te spekken. Dit zegt de Portugese sterspeler vandaag in een vraaggesprek met La Gazzetta dello Sport.

Internazionale-vedette Figo verhuist komende zomer naar het Saudische Al Ittihad. De meeste spelers kiezen voor een transfer naar het Midden-Oosten vanwege de lucratieve contracten, maar de Portugese international kiest juist niet voor het geld.

"Ik kies inderdaad niet voor het geld," aldus Figo. "Ik wilde gewoon nog niet stoppen. Bij Al Ittihad kan ik nog even doorspelen. Ik heb de afgelopen jaren genoeg geld in verdiend in Milaan, Barcelona en Madrid."

"Ik zocht gewoon een manier om rustig afscheid te nemen. Bij Al Ittihad kan dat. Ik ben 34 jaar en mijn pensioen komt naderbij. Bij Inter kwam ik niet veel meer aan de bak. Nu kan ik nog wat jaartjes voetballen."



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 11-01-2007 19:29 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Beckham gaat voor 180 miljoen Euro 5 jaar voetballen in Amerika, naar het schijnt doet ie het niet voor het geld.


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen