IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Europees voetbal 2006/2007 2de helft Vorige pagina | Volgende pagina
Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 03-04-2007 20:26 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

Wordt Milan - Bayern niet ergens uitgezonden? Lijkt me een stuk interessanter dan PSV.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 03-04-2007 20:29 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2007 20:26 schreef Mark Z het volgende:
Wordt Milan - Bayern niet ergens uitgezonden? Lijkt me een stuk interessanter dan PSV.


Hier in Vlaanderen iig op Kanaal 2...


Member of the iso-betawuste crew!!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-04-2007 20:35 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2007 20:29 schreef Snoodaerdt het volgende:
Hier in Vlaanderen iig op Kanaal 2...


das Canvas toch?



Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 03-04-2007 21:38 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2007 20:35 schreef Tenderstrike het volgende:
das Canvas toch?


nopes... canvas is het tweede kanaal van de openbare omroep ofte één.

Kanaal 2 is het 2de kanaal (duh! ) van de commerciële zender VTM)...

ruststand: Milan-Bayern: 1-0


Member of the iso-betawuste crew!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-04-2007 22:05 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik geloof dat PSV het niet gaat redden...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-04-2007 22:05 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Zou je denken?


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-04-2007 22:39 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Hm, ik zat er met mijn voorspellingen (0-3 en 2-1) niet eens zo ver naast. PSV speelde onthutsend zwak in de tweede helft. In de eerste helft vond ik Vayrynen, Salcido en Farfán nog wel aardig spelen, maar de tweede helft was diep triest. Als Liverpool zo blijft spelen, dan geef ik ze een goede kans om de CL te winnen. Zo makkelijk als sommige aanvallen liepen... dat zie ik niet zoveel ploegen ze nadoen. Vooral de 0-3, schitterende eenvoudige aanval.

Misschien dat PSV volgende week nog een gelijkspel kan afdwingen, maar meer zeker niet.



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-04-2007 23:54 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Hm, ik had de einduitslag van AC Milan - Bayern nog niet gezien, maar ik zie nu opeens dat het nog 2-2 is geworden. Jammer van die ontzettend onterechte penalty voor AC Milan



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-04-2007 0:04 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 3 april 2007 22:39 schreef Tenderstrike het volgende:
Hm, ik zat er met mijn voorspellingen (0-3 en 2-1) niet eens zo ver naast. PSV speelde onthutsend zwak in de tweede helft. In de eerste helft vond ik Vayrynen, Salcido en Farfán nog wel aardig spelen, maar de tweede helft was diep triest. Als Liverpool zo blijft spelen, dan geef ik ze een goede kans om de CL te winnen. Zo makkelijk als sommige aanvallen liepen... dat zie ik niet zoveel ploegen ze nadoen. Vooral de 0-3, schitterende eenvoudige aanval.


Liverpool is dan ook de ploeg in vorm he; Barça eruit geschopt, Arsenal met 4-1 opgerold....

Bovendien is PSV UIT vorm en missen ze enkele zeer belangrijke schakels (Alex, Koné, Afellay). Bij 2-0 heb ik de TV afgezet, entertainment of spanning was er niet meer. Wel jammer.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 04-04-2007 0:49 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 3 april 2007 23:54 schreef Tenderstrike het volgende:
Hm, ik had de einduitslag van AC Milan - Bayern nog niet gezien, maar ik zie nu opeens dat het nog 2-2 is geworden. Jammer van die ontzettend onterechte penalty voor AC Milan


Beter, Bayern for teh win!!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-04-2007 1:05 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 3 april 2007 22:05 schreef altx het volgende:
Ik geloof dat PSV het niet gaat redden...
Ik geloof dat Ajax op Europees niveau al jaren niks meer klaargespeeld heeft



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 04-04-2007 6:37 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2007 0:49 schreef Burzum het volgende:
Beter, Bayern for teh win!!


Inderdaad, en volgende week is v. Bommel er weer bij



Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 04-04-2007 9:35 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Ongelooflijk toch... Die Daniel Van Buyten
Speelt die gast keer op keer mee in de basis van de rode duivels, dan slaagt hij er telkens in om zowat de slechtste speler op het veld te zijn met steevast een aantal ferme blunders op z'n naam...

Dan gaat ie nu de moffen van Bayern wel aan een gelijkspel helpen met TWEE doelpunten, waarvan één in de 93ste minuut
Grif toegegeven... de Duitsers verdienden zeker een punt op basis van hun prestatie, maar op basis van hun Duits zijnde had ik toch liever gehad dat 'Big Dan' nog eens blunderde als vanouds zoals we hem kennen bij de nationale ploeg


Member of the iso-betawuste crew!!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 05-04-2007 6:54 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Chelsea - Valencia 1-1

Best een aardige wedstrijd eigenlijk. De zwakste schakel op het veld vond ik de scheidsrechter; wat haalde hij enorm de vaart uit het spel in de eerste helft. Hij floot vooral vaak (onnodig, imo) in het voordeel van de verdediger, waardoor heel veel aanvallen afgebroken werden. Chelsea was voetballend een stukje beter, maar Valencia kwam er af en toe heel snel uit. De goal was natuurlijk weergaloos.

In de tweede helft was het spelbeeld wel ongeveer hetzelfde, waarbij beide ploegen redelijk eenvoudig op de been bleven. De goal van Drogba was natuurlijk vooral te danken/wijten aan het slechte verdedigen bij Valencia. Canizares vond ik sowieso de hele wedstrijd slecht keepen; erg onzeker met uitkomen en af en toe ook behoorlijk klungelig. Chelsea had in de tweede helft iets meer grip op de wedstrijd, doordat Obi Mikel niet in z'n eentje alle gaten op het middenveld moest dichtlopen.

De terugspeelbal van Lampard had natuurlijk een vrije trap voor Valencia moeten zijn. Ik heb geen idee waarom de scheidsrechter niet vond dat het een terugspeelbal was.

Samenvattend:

Cech
Carvalho + Terry
Lampard + Drogba

Silva
Del Horno
Ayala



Jebes
Usericon van Jebes
Posted 05-04-2007 10:17 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Chelsea voetballend beter? In de tweede helft wel, in de eerste helft zeker niet, toen vond ik Chelsea erg matig voetballen.

edit: En hoe geniaal was die goal van Silva!

[Dit bericht is gewijzigd door Jebes op 05-04-2007 10:18]


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 05-04-2007 10:53 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Doelpunt van het jaar inderdaad. Damn wat zat die er lekker in



cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 08-04-2007 1:48 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Portsmouth - Man United 2-1
Chelsea komt terug tot op 3 punten

Arsenal - West Ham 0-1

Zaragoza - Barcelona 1-0


Faustian Spirit of the Earth


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 08-04-2007 11:59 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

HSV - Vfb Stuttgart 2-4



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 08-04-2007 12:12 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2007 11:59 schreef Tenderstrike het volgende:
HSV - Vfb Stuttgart 2-4


Klote idd. Ook dat Dortmund gewonnen had; DIE zou ik graag zien absteigen . Maar goed, ik werk in de buurt van Gelsenkirchen .

Lichtpuntje voor HSV is dat die Abstiegskampf woedt t/m de 7e plek bijna, echt spannend!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 08-04-2007 13:28 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2007 12:12 schreef TNightmare het volgende:
Klote idd. Ook dat Dortmund gewonnen had; DIE zou ik graag zien absteigen . Maar goed, ik werk in de buurt van Gelsenkirchen .

Lichtpuntje voor HSV is dat die Abstiegskampf woedt t/m de 7e plek bijna, echt spannend!


Als HSV gewonnen had, dan hadden ze (volgens mij) op een UEFA Cup-positie gestaan. Nu staan ze 12e.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-04-2007 13:35 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 8 april 2007 13:28 schreef Tenderstrike het volgende:
Als HSV gewonnen had, dan hadden ze (volgens mij) op een UEFA Cup-positie gestaan. Nu staan ze 12e.
En een paar weken terug nog op een degradatieplek. Dat had ik toch graag willen meemaken dat vd Vaart en De Jong gedegradeerd waren. Overschatte arrogante kwallen zijn het



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 08-04-2007 14:52 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2007 13:35 schreef Judge M. het volgende:
En een paar weken terug nog op een degradatieplek. Dat had ik toch graag willen meemaken dat vd Vaart en De Jong gedegradeerd waren. Overschatte arrogante kwallen zijn het


Over De Jong ben ik het met je eens, maar ik vind dat V.d. Vaart toch echt wel bovengemiddelde voetbalkwaliteiten heeft.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-04-2007 15:21 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ben al lang blij dat ze niet meer in Nederland spelen



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 08-04-2007 15:22 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Wat is er mis met vd Vaart dan? Ik vind Sneijder bijv. irritanter.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 08-04-2007 15:45 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2007 15:22 schreef Tenderstrike het volgende:
Wat is er mis met vd Vaart dan? Ik vind Sneijder bijv. irritanter.
+1


Fuck the world and fuck you


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen