IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Europees voetbal 2006/2007 2de helft Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-06-2007 23:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Maar toch gewonnen...

Tsja...ik vind onderling resultaat als doorslaggevend factor bij een competitie toch geen ideale maatstaf. Een competitie hoort gewonnen te worden door de overall beste ploeg en niet de ploeg die in een of twee wedstrijden aan het langste eind trok. Aangezien Barca en Real evenveel punten hadden en Barca bovendien een VEEL beter doelsaldo (beeld over heel seizoen) had, vind ik dat de titel eigenlijk aan Barca behoort.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 18-06-2007 2:13 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Barcelona heeft het allemaal zelf laten liggen he.


Faustian Spirit of the Earth


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-06-2007 3:07 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Waarom telt een doelpunt in de Spaanse of Italiaanse competitie tweemaal? Zo'n groot verschil in niveau is er nu toch ook weer niet?

Vast wel een verschil, maar 2 fucking keer?!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 18-06-2007 7:05 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Ach, Nederland telt voor 1,5. Alleen kleine competities (Estland, Hongarije, e.d.) tellen x1. Dat mag ook wel, want het gebeurt regelmatig dat de topscorer daar 40 doelpunten maakt. Zo raar vind ik die puntentelling dus niet. Hoewel het wel zo is dat Inter bijvoorbeeld net zo makkelijk scoort tegen Ascoli als PSV tegen Sparta (). Maar dan zou je een systeem moeten ontwikkelen waarbij je krachtsverhoudingen binnen competities aangeeft. Bijvoorbeeld:

Als Farfan 2x tegen Sparta scoort: 3 punten
Als Farfan 2x tegen AZ scoort: 6 punten

Als Eto'o 2x tegen Gimnastic scoort: 3 punten
Als Eto'o 2x tegen Real Madrid scoort: 7 punten.

Ofzo...



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-06-2007 8:29 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Leuk voor administratiehoeren die dat allemaal in een database mogen zetten.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 18-06-2007 19:47 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2007 3:07 schreef WhiteRider het volgende:
Waarom telt een doelpunt in de Spaanse of Italiaanse competitie tweemaal? Zo'n groot verschil in niveau is er nu toch ook weer niet?

Vast wel een verschil, maar 2 fucking keer?!


Dat is, zoals al uitgelegd, dus wel logisch. Ik vraag me echter wel af waarom er geen rekening gehouden wordt met de grootte van een competitie. Het kan best schelen als je ploeg 34 wedstrijden speelt en je concurrent 38.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-06-2007 20:01 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2007 2:13 schreef cataclysm child het volgende:
Barcelona heeft het allemaal zelf laten liggen he.


Inderfuckin'daad, Madrid heeft dit seizoen echt belabberd gespeeld, maar dankzij o.a. de wederopstanding van Beckham, de goals van Van Nisteltje en ook wel een portie geluk toch nog het kampioenschap kunnen pakken.


Nargaroth
Usericon van Nargaroth
Posted 18-06-2007 20:06 by Nargaroth Wijzig reactieProfiel van NargarothQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2007 19:47 schreef Blueprint het volgende:
Ik vraag me echter wel af waarom er geen rekening gehouden wordt met de grootte van een competitie. Het kan best schelen als je ploeg 34 wedstrijden speelt en je concurrent 38.

Inderdaad. Anders had die negert van Heerenveen waarschijnlijk die gouden schoen gepakt


Elke dag dronken is ook een regelmatig leven.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 18-06-2007 20:09 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2007 2:13 schreef cataclysm child het volgende:
Barcelona heeft het allemaal zelf laten liggen he.


Rijkaard vindt van niet:

quote:
Barcelona kon op de laatste speelronde in de Primera Division alleen maar hopen op een misstap van Real Madrid. De aartsrivaal won echter met 3-1 van Mallorca, waardoor de Catalanen naar de landstitel konden fluiten. De 5-1 overwinning op Gimnastic veranderde daar niets aan.

"We wisten vooraf dat we alleen onze best konden doen en hopen. We zijn zeer teleurgesteld", aldus trainer Frank Rijkaard. "Deze momenten moeten voor iedere speler als motivatie dienen om alles voor de club te geven."

Rijkaard is het niet eens met de kritiek dat Barcelona de titel aan Real Madrid heeft geschonken. Tijdens het seizoen verspeelde zijn ploeg een ruime voorsprong op de Madrilenen. "Je kunt niet iets weggeven wat je nog niet hebt gewonnen. Ik wil Real Madrid feliciteren."



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-06-2007 20:43 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Dat vind ik echt briljant hoe hij dat aanpakt, qua communicatie. Dat zorgt voor zoveel draagvlak... kunnen veel trainers een voorbeeld aan nemen.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 18-06-2007 23:57]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 18-06-2007 23:30 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Tenminste een volwassen reactie.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 20-06-2007 2:08 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Iaquinta van Udinese naar Juve


Faustian Spirit of the Earth


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 20-06-2007 7:27 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

En Metzelder van Borussia Dortmund naar Real Madrid.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-06-2007 8:24 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2007 20:09 schreef Tenderstrike het volgende:
Rijkaard vindt van niet:




Ik snap jouw conclusie niet eerlijk gezegd.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 20-06-2007 12:30 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2007 8:24 schreef altx het volgende:
Ik snap jouw conclusie niet eerlijk gezegd.


Trek ik een conclusie dan?



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-06-2007 13:17 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2007 12:30 schreef Tenderstrike het volgende:
Trek ik een conclusie dan?


Ik snap niet hoe jij uit dat stukje concludeert dat Rijkaard niet vindt dat Barcelona het zelf heeft laten liggen. Ik kan dat er niet uit halen in ieder geval.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 20-06-2007 13:44 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2007 2:13 schreef cataclysm child het volgende:
Barcelona heeft het allemaal zelf laten liggen he.


quote:
Rijkaard is het niet eens met de kritiek dat Barcelona de titel aan Real Madrid heeft geschonken.


Als Barcelona het heeft laten liggen, dan hebben ze de titel dus aan Real Madrid geschonken. Zeker als je ziet wat voor voorsprong Barca had.



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 20-06-2007 13:51 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Aanvaller Obafemi Martins van Newcastle United is maandagavond aan de dood ontsnapt. Martins was in de Nigeriaanse hoofdstad Lagos, toen drie gemaskerde mannen de spits onder vuur namen. Wonder boven wonder overleefde de spits de aanslag.

Samen met een vriend stond de 22-jarige Martins bij een tankstation, toen drie gemaskerde mannen het duo onaangenaam verraste. "Ze schoten lukraak en probeerden alle inzittenden van de auto om te brengen. Dit was geen beroving, maar gewoon een poging om iemand te vermoorden. Het was verschrikkelijk. In mijn ziel en in mijn hart was ik al dood. Het leek wel een film waarin ik me bevond," aldus een aangeslagen Martins.

Zijn vriend werd geraakt door één van de rondvliegende kogels, maar overleefde het wel; Martins zelf bleef ongedeerd. Hij wist er in te slagen om weg te sprinten en de politie te waarschuwen.

Omdat de schutters de auto niet hebben gestolen denkt Martins aan een moordaanslag. "Als je word aangevallen door bewapende overvallers, dan bedreigen ze je alleen maar en nemen ze wat ze willen. Maar dit was anders. Deze mannen zaten alleen achter mijn leven aan. Hoe het me is gelukt om te ontsnappen is voor mij nog steeds shockerend en ongelofelijk."




Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2007 13:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Nigeriaanse ...

tjsa


signature


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 20-06-2007 14:07 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2007 13:44 schreef Tenderstrike het volgende:
Als Barcelona het heeft laten liggen, dan hebben ze de titel dus aan Real Madrid geschonken. Zeker als je ziet wat voor voorsprong Barca had.


Aan een kant heb ik geen zin om over een paar woordjes te gaan lopen mierenneuken, maar als je zegt dat Barcelona de titel aan Real heeft geschonken, dan geef je Real te weinig eer. Dat zou hetzelfde zijn als zeggen dat Ajax de titel aan PSV heeft geschonken dit seizoen.

Ik vind: Barcelona heeft het inderdaad allemaal lekker zelf laten liggen, maar ze hebben de titel niet geschonken.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 20-06-2007 14:40 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2007 14:07 schreef altx het volgende:
Aan een kant heb ik geen zin om over een paar woordjes te gaan lopen mierenneuken, maar als je zegt dat Barcelona de titel aan Real heeft geschonken, dan geef je Real te weinig eer. Dat zou hetzelfde zijn als zeggen dat Ajax de titel aan PSV heeft geschonken dit seizoen.



Ik zette alleen de meningen van Cataclysm Child en Frank Rijkaard tegenover elkaar .



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-06-2007 14:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2007 14:40 schreef Tenderstrike het volgende:
Ik zette alleen de meningen van Cataclysm Child en Frank Rijkaard tegenover elkaar .


clash of the titans


signature


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-06-2007 21:14 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Kunnen ze eens ophouden met die penalty's


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 20-06-2007 21:18 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 20 juni 2007 21:14 schreef Burzum het volgende:
Kunnen ze eens ophouden met die penalty's
en gewonnen knap van Drenthe trouwens dat ie de tweede keer raak schoot

[Dit bericht is gewijzigd door Mies op 20-06-2007 21:30]



Jebes
Usericon van Jebes
Posted 20-06-2007 21:32 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Prima prestatie zeg!


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen