IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Gorefest Vorige pagina | Volgende pagina
AARSVIJAND
Usericon van AARSVIJAND
Posted 10-07-2004 14:11 by AARSVIJAND Wijzig reactieProfiel van AARSVIJANDQuote dit berichthttp://www.scrotum.tk

Toch zijn er maar weinig Nederlansche metalbands die zo'n naamsbekendheid hebben opgebouwd.


BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 10-07-2004 14:17 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

..terwijl er destijds betere nederlandse bands waren in dat genre en min of meer in de anonimiteit bleven.

Gorefest is misschien toch buiten de grenzen bekend geworden vanwege hun achterlijke bandnaam


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-07-2004 14:28 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 14:10 schreef Mutilator het volgende:
Uitspraken maken me ook niets uit; het is muziek voor en muziek na!!


Dus als een band kompleet tegen zijn muzikale voorkeur in gaat spelen omdat het leeuwendeel van het publiek op dat oude werk zit te wachten maakt jou niet uit? Als jij maar "gehoord" wordt.
Dan mist het gevoel in de muziek toch, omdat ze dan een verwacht kunstje aan het uitvoeren zijn..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-07-2004 14:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 juli 2004 14:28 schreef Staalman het volgende:
Dus als een band kompleet tegen zijn muzikale voorkeur in gaat spelen omdat het leeuwendeel van het publiek op dat oude werk zit te wachten maakt jou niet uit? Als jij maar "gehoord" wordt.
Dan mist het gevoel in de muziek toch, omdat ze dan een verwacht kunstje aan het uitvoeren zijn..


Dat kan, maar wie zegt dat ze het compleet tegen hun zin in zouden doen? Elke muziekstijl heeft z'n plezierfactoren zeg maar.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-07-2004 14:38 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 14:32 schreef Mutilator het volgende:
Dat kan, maar wie zegt dat ze het compleet tegen hun zin in zouden doen? Elke muziekstijl heeft z'n plezierfactoren zeg maar.


Tja, dat kan wel zijn... Maar de band was destijds iets te duidelijk in hun standpunt over death-metal.
Het was nog net niet Patrick Mameli met zijn boute uitspraken, maar duidelijk was het wel. Dus zouden ze nu weer op de "death-metal" tour gaan is dat echt dom doorzichtig van ze..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-07-2004 14:44 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 10 juli 2004 14:38 schreef Staalman het volgende:
Tja, dat kan wel zijn... Maar de band was destijds iets te duidelijk in hun standpunt over death-metal.
Het was nog net niet Patrick Mameli met zijn boute uitspraken, maar duidelijk was het wel.


Mwoah...dat was toen; dit is nu...Patrick heeft overigens ook later op dit forum nog wel zijn uitspraken bijgesteld/ genuanceerd dus ik zou er allemaal niet zo zwaar aan tillen.

quote:
Dus zouden ze nu weer op de "death-metal" tour gaan is dat echt dom doorzichtig van ze..


Nee hoor, dat zou 't slimste zijn wat ze kunnen doen hoe doorzichtig ook; als de muziek maar goed is.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 10-07-2004 19:16 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

Voorlopig gaan we alleen de oefenruimte in om voor de lol wat oud werk te spelen. Grote kans dat het daar bij blijft, dus alle jankerds hier kunnen - voorlopig - rustig ademhalen.

[Dit bericht is gewijzigd door Pazuzu op 10-07-2004 19:18]


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 10-07-2004 19:17 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 19:16 schreef Pazuzu het volgende:
Voorlopig gaan we alleen de oefenruimte in om voor de lol wat oud werk te spelen. Grote kans dat het daar bij blijft, dus alle jankerds hier kunnen voorlopig rustig ademhalen.


Kom op niet meteen zo blazen gelijk...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 10-07-2004 21:57 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Het is toch altijd goed om te zien dat "metal Nederland" alle kritiek maar moet mogen spuien, maar het vooral niet lijkt te willen accepteren als de scene kritisch is op metal NL.


Touché, pussycat!


Dragonsfire
In Silence I Despair
Usericon van Dragonsfire
Posted 10-07-2004 22:19 by Dragonsfire Wijzig reactieProfiel van DragonsfireQuote dit berichthttp://www.silentdespair.nl

Als men inderdaad weer bijeen komt en aan de weg wil gaan timmeren ben ik erg benieuwd. Ook ik vond vooral de eerste 2 albums erg goed. Daarna ging men een kant op die ik minder kon waarderen. Als men op voet van bijvoorbeeld False begint is dat, gezien de huidige "old school" revival ( ), erg slim. En dus m.i. wat dubieus, gezien de uitspraken in het verleden van vooral de heren de Koeier en Bonebakker. Ik ben benieuwd...


Be Patient, Death Will Come Eventually...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-07-2004 23:18 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2004 19:16 schreef Pazuzu het volgende:
Voorlopig gaan we alleen de oefenruimte in om voor de lol wat oud werk te spelen. Grote kans dat het daar bij blijft, dus alle jankerds hier kunnen - voorlopig - rustig ademhalen.


Ik wacht rustig af...


Ik ben een van de weinigen die zelfs Chapter 13 kan waarderen... dus mochten jullie weer een album uitbrengen, dan weet ik (vrijwel) zeker dat ik 'm zal kunnen waarderen... of jullie moeten op de Metallica-toer gaan...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-07-2004 0:42 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

jezus gaaf, ik ben er mee opgegroeid... ik weet nog op de dag dat ik het voor het eerst wat van ze hoorde en dacht... jezus die kerel moet een tumor in zijn keel hebben , als ze weer beginnen zou dat gaaf zijn. mijn fav is soul survivor me thinks


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-07-2004 0:49 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik vondt Gorefest t/m Soul Survivor ook echt een geweldige band! Mijn god, False maakte toendertijd zo'n verpletterende indruk op mij. En dat van een Nederlandse band...

Maar die "reunie/oefensessie" ik snap het gewoon niet zo goed. Als ze dat doen omdat ze het samenspelen met elkaar miste kan ik begrijpen, maar opeens weer "oud" materiaal (hoe extreem gaaf ook) spelen terwijl je het zat was.... Maar ja, zoals vele hier al wisten te melden misschien dat ze het nu weer tof vinden...



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-07-2004 1:24 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik heb effe die site van cold pop culture nageplozen... die muziek bevalt me wel! had het experimenteler verwacht, dat wel


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-07-2004 16:32 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ondanks mijn bovenstaande gemekker

Maar Frank, was Boudewijn niet helemaal into de blues en jazz? Bevalt het hem dan weer om "death-metal" te spelen?



[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 21-07-2004 16:32]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-07-2004 16:48 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2004 16:32 schreef Staalman het volgende:
Ondanks mijn bovenstaande gemekker

Maar Frank, was Boudewijn niet helemaal into de blues en jazz? Bevalt het hem dan weer om "death-metal" te spelen?




Ach, ze kunnen altijd nog de Ephel Duath kant op...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 21-07-2004 16:52 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2004 16:32 schreef Staalman het volgende:
Maar Frank, was Boudewijn niet helemaal into de blues en jazz? Bevalt het hem dan weer om "death-metal" te spelen?

Zonder voor hem te willen spreken: Boudewijn heeft het bij mijn weten altijd tof gevonden Metal te spelen, het waren wat 'necessary evils' waar 'ie een hekel aan had.
Jazz heeft niemand van ons iets mee. Country en ouwe hardrock dan weer wel, maar feitelijk waren dat ook maar fases waar zoveel mensen - muzikant of niet - doorheen gaan. Ik kan je verzekeren dat op dit moment niemand in een 70's of andere non-Metal trip zit.


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-07-2004 16:54 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2004 16:52 schreef Pazuzu het volgende:
Country en ouwe hardrock dan weer wel


Zijn er eigenlijk opnames gemaakt van de marlborro flashback tour? En zo ja, gaan die ooit gereleased worden?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 21-07-2004 16:59 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 11 juli 2004 0:49 schreef Staalman het volgende:
Ik vondt Gorefest t/m Soul Survivor ook echt een geweldige band! Mijn god, False maakte toendertijd zo'n verpletterende indruk op mij. En dat van een Nederlandse band...

Maar die "reunie/oefensessie" ik snap het gewoon niet zo goed. Als ze dat doen omdat ze het samenspelen met elkaar miste kan ik begrijpen, maar opeens weer "oud" materiaal (hoe extreem gaaf ook) spelen terwijl je het zat was.... Maar ja, zoals vele hier al wisten te melden misschien dat ze het nu weer tof vinden...



6 jaar tijd kan een mens veranderen...


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-07-2004 17:01 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2004 16:59 schreef Rutan het volgende:
6 jaar tijd kan een mens veranderen...


Da's ook absoluut waar... ach ik vraag me soms gewoon teveel af


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 21-07-2004 17:04 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2004 16:48 schreef altx het volgende:
Ach, ze kunnen altijd nog de Ephel Duath kant op...
Grappige naam, ik heb het meteen even opgezocht. En jawel, muzikaal doet het me ook schateren.
quote:
Op 21 juli 2004 16:54 schreef Staalman het volgende:
Zijn er eigenlijk opnames gemaakt van de marlborro flashback tour? En zo ja, gaan die ooit gereleased worden?
Daar hebben we zelf wel een hoop opnames van, maar ik betwijfel of daar ooit iets mee gedaan wordt.


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-07-2004 17:05 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2004 17:04 schreef Pazuzu het volgende:
Daar hebben we zelf wel een hoop opnames van, maar ik betwijfel of daar ooit iets mee gedaan wordt.


Branden en opsturen naar mijn adres
Of op de website ten downloaden aanbieden...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Rutan
Deine Mutti
Usericon van Rutan
Posted 21-07-2004 17:16 by Rutan Wijzig reactieProfiel van RutanQuote dit berichthttp://www.derat.nl

quote:
Op 21 juli 2004 17:05 schreef Staalman het volgende:
Branden en opsturen naar mijn adres
Of op de website ten downloaden aanbieden...

Ze zijn niet gek.
Mochten ze iets te downloaden aanbieden, dan zullen het goede live-opnames van oude nummers zijn. Iedereen praat namelijk nu over het Gorefest van Mindloss, False en Erase (en de Eindhoven Insanity). Dan ga je dus geen andere nummers plaatsen, simpel.


What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team]


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-07-2004 17:20 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2004 17:16 schreef Rutan het volgende:
Ze zijn niet gek.
Mochten ze iets te downloaden aanbieden, dan zullen het goede live-opnames van oude nummers zijn. Iedereen praat namelijk nu over het Gorefest van Mindloss, False en Erase (en de Eindhoven Insanity). Dan ga je dus geen andere nummers plaatsen, simpel.


Oh sorry.. stupid me


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 21-07-2004 17:22 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

En laat ik dan lekker toch vinden dat Chapter 13 het beste album is. Wat de rest van de wereld daar ook over moge denken.


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen