IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Gorefest Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-06-2007 18:51 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2007 18:49 schreef Faolan het volgende:
Nooit vernoemenswaardig gevonden...Ieder z'n ding
Heb je helemaal gelijk in. ik vond de optredens van Gorefest nog het gaafste toen ze covers speelden met de marlboro flashback tour.toen speelden ze in planC erg gave zooi.


Fuck the world and fuck you


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 02-06-2007 18:52 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Mens... The river is een supervette song!!!!


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-06-2007 18:58 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2007 16:33 schreef mental het volgende:
Oh, je doelt nu vast op occultfest.


Nee, Eikel. Daar gaan we onder het genot van wat kijken wie van ons 2 nou de grotere botmongool is.

Ontopic:

Now Playing: Gorefest - RTR

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 02-06-2007 19:00]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Cees
Usericon van Cees
Posted 02-06-2007 19:09 by Cees Wijzig reactieProfiel van CeesQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2007 17:39 schreef Mies het volgende:
die moet je ff uitleggen


Ik weet niet welk album het is. zat bij paar vrienden 1 van hun zetten een Gorefest cd op. Ik vond het opzich naar mijn doen, heel erg Lamb Of God achtig.


The trend is dead.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-06-2007 19:12 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2007 18:58 schreef XXL het volgende:
Nee, Eikel. Daar gaan we onder het genot van wat kijken wie van ons 2 nou de grotere botmongool is.

Ontopic:

Now Playing: Gorefest - RTR
Cool.


Fuck the world and fuck you


bolderkar
Usericon van bolderkar
Posted 02-06-2007 19:13 by bolderkar Wijzig reactieProfiel van bolderkarQuote dit bericht

Een ouderwets standaard metalruzietje (da's heel geen deathmetal, de allereerste was veeeeeeel beter, het is pas deathmetal als alles klinkt alsof het in een doortrekkende wc-pot is opgenomen). Leuk!

Ik heb alweer een mooie bestemming gevonden voor zuurverdiend geld begin augustus. Wat een mokervette plaat is dit weer van Gorefest.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 02-06-2007 19:14 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ik heb liever pik vet, uhuhu


Fuck the world and fuck you


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-06-2007 19:15 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2007 19:09 schreef Cees het volgende:
Ik weet niet welk album het is. zat bij paar vrienden 1 van hun zetten een Gorefest cd op. Ik vond het opzich naar mijn doen, heel erg Lamb Of God achtig.


Lamb of God is toch zo'n metalcore bandje? Wat heeft dat met Gorefest te maken?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-06-2007 19:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2007 19:14 schreef mental het volgende:
Ik heb liever pik vet, uhuhu
Ja dat weten we nou wel


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 02-06-2007 20:48 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2007 19:15 schreef Onweerwolf het volgende:
Lamb of God is toch zo'n metalcore bandje?


Nee.

Qua lompheid van de grunts zou je Gorefest en Lamb Of God nog wel kunnen vergelijken (en qua strakheid van de drummers).

Ontopic:

Gorefest is gaaf

Met de vorige tour gezien in Het Paard (Den Haag) met Thanatos en in Tivoli met After Forever. Allebei erg gave shows



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-06-2007 21:04 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2007 20:48 schreef Tenderstrike het volgende:
Nee.




quote:
Wikipedia:
Lamb of God is a Grammy-nominated five-piece band from Richmond, Virginia, which plays aggressive groove metal and metalcore, formerly known as Burn the Priest.




Wat spelen ze dan volgens jou?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-06-2007 21:13 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-06-2007 21:26 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

"This video may contain content that is inappropriate for some users, as flagged by YouTube's user community.

To view this video, please verify you are 18 or older by logging in or signing up."

Whatever...


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 02-06-2007 22:53 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


wendier666
daier
Usericon van wendier666
Posted 02-06-2007 22:56 by wendier666 Wijzig reactieProfiel van wendier666Quote dit bericht

een paar maanden geleden ben ik nog naar Gorefest geweest


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 02-06-2007 22:57 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl



“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Freudstein
Usericon van Freudstein
Posted 07-06-2007 17:38 by Freudstein Wijzig reactieProfiel van FreudsteinQuote dit berichthttp://www.gorefest.nl

quote:
Op 2 juni 2007 18:12 schreef Onweerwolf het volgende:
Ook geheel mee eens. Soul Survivor is een unieke kruising tussen melodieuze hardrock en death metal. Doordachte composities die bijna allemaal staan als een huis en direct herkenbaar zijn als je ze een paar keer hebt gehoord.

Jammer dat die plaat zo onderschat wordt en ook vreemd dat 'ie zowat direct na de release overal al voor een tientje ofzo te koop was.


Achteraf kan ik me wel voorstellen dat een groot deel van de fans niet pikten wat we ze voorschotelden. Kan me nog herinneren dat vooral het van 2 naar 1 bassdrum overstappen me als een doodzonde kwalijk werd genomen. En als ik heel eerlijk ben, zou ik misschien zelf als fan ook wel zo gereageerd hebben. Op dat moment waren we gewoon heel enthousiast over het idee van 70's rock met een death metal geluid, en daar lieten we ons misschien een beetje teveel door meeslepen...

Het is overigens niet zo dat de plaat meteen de dump in ging, we kregen veel airplay op radio en TV en als ik me niet vergis stonden we zelfs een tijd in de albumcharts ermee. Chapter 13 is wel een vrij roemloze dood gestorven, onterecht als je het mij vraagt. (ik wacht vol spanning op de virtuele slachting die ik nu weer over mezelf afroep, haha)

De reden dat we momenteel geen nummers van Soul Survivor (en CH13) spelen, is dat ze niet echt bij de rest van de set passen. We focussen ons nu toch vooral op het brutere werk van False en Erase (en in mindere mate Mindloss) en uiteraard op La Muerte (en straks Rise To Ruin).


Freudstein...his voice! It's not his voice! Blood...blood! It's not only blood, his voice!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-06-2007 17:44 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ach, ergens is het ook wel gaaf dat jullie gewoon doen wat je zelf tof vind, als ieder bandje maar constant zou doen wat de fans wilden horen werd het ook maar een saaie boel.


Fuck the world and fuck you


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 07-06-2007 17:44 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

jammer, soul survivor is nog steeds een van mijn favoriete platen. toen ik 15 of 16 was schafte ik hem aan en draaide hem compleet grijs. good times. ook nog door pappie en mammie gebracht werden naar de sjiwa in maasbree... daar speelde gorefest met transpunk en nog iets... superrruig. ook de dynamo show was vet... dus laat maat komen die soul survivor nrs



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-06-2007 18:36 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 juni 2007 17:38 schreef Freudstein het volgende:
...
De reden dat we momenteel geen nummers van Soul Survivor (en CH13) spelen, is dat ze niet echt bij de rest van de set passen. We focussen ons nu toch vooral op het brutere werk van False en Erase (en in mindere mate Mindloss) en uiteraard op La Muerte (en straks Rise To Ruin).


Top!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 07-06-2007 19:01 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

toch zou ik t nummer soul survivor graag in de set zien, zowel voor de afwisseling als ook voor t komplete plaatje


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 07-06-2007 19:02 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Damn, zit er toch over te denken maar weer eens een concertje van gorefest mee te pikken.


Fuck the world and fuck you


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 07-06-2007 19:20 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Zin in die nieuwe man
Zometeen The Eindhoven Insanity nog maar eens rondblazen hier


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 08-06-2007 13:49 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

"jullie ware gorefest en wij waren godverdomme geweldig!!!"


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


WhiteMetalGay
Waarheen, waarvoor?
Usericon van WhiteMetalGay
Posted 08-06-2007 13:59 by WhiteMetalGay Wijzig reactieProfiel van WhiteMetalGayQuote dit berichthttp://www.thehun.com

Romatisch nummer:
Goddess in Black

Dat heb ik JC en BB nog zien spelen met het Metropole Orkest. Dat was GVD nog eens een uitvoering!

Iemand de video daarvan op YouTube/GoogleVids?


Hersenloze Mayonaise eten


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen