IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Gorefest Vorige pagina | Volgende pagina
EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 15-05-2003 13:09 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Chapter 13


BLASTBEATS FOREVER


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 15-05-2003 13:39 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Even een persoonlijk vraagje aan Pazuzu: spreek je de voormalige leden verder nog wel eens? Jullie zijn toch niet met ruzie of zo uit elkaar gegaan? Gewoon uit human interest...


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-05-2003 13:41 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 13:09 schreef EvilPietje het volgende:
Chapter 13


Ja die heb ik ook nog ergens liggen... Ook heb ik soul survivor (ofzoiets) nog liggen..


..."Hate can only create more hate"...


Sater
Usericon van Sater
Posted 15-05-2003 16:38 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 22:51 schreef Inside-Lie het volgende:
Nee, sorry. Zover ik weet bestaan er geen opnamen die voor het publiek
bestemd zijn. Ik zou ze ook ERG graag willen horen! Ik vond ze live
enorm indrukwekkend en ontzettend goed!


Wat voor genre is het dan en op welke bands lijkt het? Ik had laatst zo'n flyre van een gothicelectro feest en daar stond ook op dat CPC kwam spelen. Misschien had ik toch moeten gaan...


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 15-05-2003 17:07 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2003 13:33 schreef Hub de Gallier het volgende:
"Mindloss" is een geweldige Nederlandse deathmetal plaat,nog steeds trouwens

Jammer dat de albums welke na "False" uitkwamen mij niets meer deden.Maar de eerste 2 blijven klassiekers in de Nederlandse scene


Mee eens. Ik heb Gorefest twaalf keer zien optreden, ik vond alles voor False geniaal! Ik zal binnenkort die tapes nog een opzoeken, want ik heb het al een hele tijd niet gehoord.

Ik heb zelfs een keer met het licht meegeholpen in de Melkweg bij Gorefest (toen had ik nog de ambities om lichttechnicus te worden).

Na False, en helemaal met dat Deep Purple (?) tribute waarvoor ze naar Groningen kwamen, had Gorefest het voor mij afgedaan, helaas.




Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 15-05-2003 19:57 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 15 mei 2003 16:38 schreef Sater het volgende:
Wat voor genre is het dan en op welke bands lijkt het? Ik had laatst zo'n flyre van een gothicelectro feest en daar stond ook op dat CPC kwam spelen. Misschien had ik toch moeten gaan...


Het ligt in het straatje van o.a. Sisters Of Mercy, Bauhaus, Depeche Mode etc. etc.

quote:
Op 15 mei 2003 12:28 schreef Pazuzu het volgende:
overdrijf 's niet

zo dat heeft íe ook nooit ontkent. Sterker nog, hij zal 't een compliment vinden...

Jongen toch, heeft hij je een keer niet herkend? Wat is het toch een klootzak.

Vervelend hè, als iemand z'n vriendin mooier is dan de jouwe...






[Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 15-05-2003 19:58]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-05-2003 20:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Pazuzu:

quote:
wil je dat live-misery ding nog hebben?


quote:
Op 12 mei 2003 15:03 schreef Inside-Lie het volgende:
...Owh zie je wel, ik hoorde er al iets over. En ja, graag zelfs! Mail me anders even wat je er voor wilt hebben, dan kom ik er wel eens om bij M. thuis, hij heeft nog een stapel stoner/rock n roll CDtjes van me liggen ook. Nou ja, dan hoor ik het nog wel


Pazuzu; ff een waarschuwing; Inside_lie is qua trading een absolute rip off; ikzelf wacht al een half jaar op de afronding van een trade met hem; anderen wachten ook op hem; hij lijkt wel katatonisch.

hier een voorbeeldje:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=419020&page=4


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 16-05-2003 16:14 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2003 13:39 schreef innerlogicmarty het volgende:
Even een persoonlijk vraagje aan Pazuzu: spreek je de voormalige leden verder nog wel eens?
JC en Ed spreek/zie ik nog regelmatig, Boud mail ik voornamelijk.
quote:
Jullie zijn toch niet met ruzie of zo uit elkaar gegaan?
Nee hoor, het was gewoon genoeg geweest.

quote:
Op 15 mei 2003 20:16 schreef Mutilator het volgende:
Pazuzu; ff een waarschuwing; Inside_lie is qua trading een absolute rip off; ikzelf wacht al een half jaar op de afronding van een trade met hem; anderen wachten ook op hem; hij lijkt wel katatonisch
Bedankt voor de waarschuwing , maar ik ken 'm persoonlijk, dus dat zal wel loslopen...


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 16-05-2003 16:49 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 16 mei 2003 16:14 schreef Pazuzu het volgende:
Bedankt voor de waarschuwing , maar ik ken 'm persoonlijk, dus dat zal wel loslopen...




Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 16-05-2003 16:54 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Een half jaar?

Ben blij dat ik gewaarschuwd was...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-05-2003 13:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 mei 2003 16:49 schreef Inside-Lie het volgende:



ja lachen man wat is nou de moeite om een pak wat je al helemaal klaar hebt liggen (dat emailde je) naar het postkantoor te brengen?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 20-05-2003 14:13 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 15:44 schreef Pazuzu het volgende:
Nee hoor, Boud en ik waren beiden erg te spreken over de combinatie Rectifier/Les Paul,
De 'Rectifier' is idd zeer tof. En ik moet zeggen dat de latere GF-platen zonder meer een super gitaargluid hebben. Maar dat wist je natuurlijk al wel.
quote:
Wij ook, maar dat lag vaak ook aan andere zaken. Als je dan toch even een paar loze seconden over hebt, kun je net zo goed even stemmen...
JC maakte er op (ik geloof) jullie 2e Dynamo nog een opmerking over als: "Ja, je ken wel leuk Les Paul willen spelen, maar dan blijf je stemmen, hè?" Dat heb ik natuurlijk klakkeloos aangenomen.
quote:
'De Debiele Helft', ja, LOL, dat waren Ed en ik. Die pers-situatie was overigens wèl een bewuste keuze. Interviews in de diverse metal-bladen vond en vind ik buitengewoon saai. De meeste muzikanten hebben eigenlijk geen hol te vertellen. Ik ook niet, dus liet ik dat over aan JC. Die vond dat leuk en wist er meestal wel iets in te krijgen wat deze of gene weer flink tegen de haren instreek, en dat vonden wij dan weer erg grappig. Dat mensen zodoende een wat vertekend beeld krijgen van hoe bepaalde verhoudingen in een band liggen zal me dan verder worst wezen.
Als het een bewuste keuze was, is het wat anders. Ik denk echter dat het publiek dat niet wist en dan krijg je toch een vertekend beeld van hoe de vork in de steel zit. Maar goed, als het je niet kan schelen, maakt het natuurlijk geen flikker uit wat men denkt.


Touché, pussycat!


DarknessAgain
Usericon van DarknessAgain
Posted 20-05-2003 16:38 by DarknessAgain Wijzig reactieProfiel van DarknessAgainQuote dit bericht

Gorefest vond/vind ik erg goed. Heb Mindloss, False en Chapter 13. Heb ze een keer zien spelen in 013 (was hun Chapter 13 tour, op vrijdag de 13e), kon toen gratis binnen, want de broer van een vriend van m'n ex-vriendin (ja ja, lekker duidelijk he ) speelde in het voorprogramma. Was wel triest om te zien dat er tafels waren neergezet, omdat er zo weinig publiek was
Ik draai False nog regelmatig, vooral Reality When You Die (of hoe het dan ook precies mag heten) vind ik geweldig!


"Master, Apprentice, Heartborn, Seventh Seeker!"


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 11-09-2003 2:48 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik luister nu Soul Survivor...en die plaat doet me sinds 1996 toch nog steeds erg veel. Wat een emotie. OK de oude platen zijn wat spontaner maar deze is ook super. Chapter 13 had ook nog zijn momenten...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 11-09-2003 6:48 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ik luister nooit meer naar die cd's. Ik vind er niet zo veel meer aan.
Live vond ik het altijd wel leuk. Ik heb ze voor het laatst gezien, jaren terug op Waldrock.
Die laatste plaat vond ik zowiezo niets aan.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


leader
Pffffffffff™
Usericon van leader
Posted 11-09-2003 10:31 by leader Wijzig reactieProfiel van leaderQuote dit berichthttp://www.hatred.nl

Gorefest heerste vroeger, Frank en 1e drummer Mark zijn toffe gasten, ze wonen bij wijze van spreken bij me om de hoek. Mindloss en False zijn regelrechte klassiekers, heb ze vaak live gezien. Gorefest heeft veel bereikt, er zijn weinig Nederlandse bands die dat evenaren!


Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-09-2003 12:58 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Iets wat ze ook 'bereikt' hebben is twee cd's maken die nu ontzettend veel in 2e hands cd winkels liggen. Veel mensen hebben kennelijk 'soul survivor' en 'chapter 13' gekocht omdat het Gorefest is, zijn toen hevig geschrokken en wisten niet hoe snel ze er weer vanaf moesten. Ik kom tegenwoordig niet zo vaak meer in 2e hands cd winkels als vroeger, maar ik denk dat er weinig cds zijn die ik zo vaak 2e hands aangeboden heb gezien als die twee gorefest titels. Ook iets om trots op te zijn natuurlijk


Zenial


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 11-09-2003 13:35 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2003 12:12 schreef IceQueen het volgende:
Chapter 13 staat in mijn cd rek...'k zet 't eigenlijk nooit op...

Vandaar dat ik die nu al een tijd heb . Eerlijk gezegd draai ik hem ook niet grijs (daar kom ik met weinig cd's aan toe), maar t heeft wel wat.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 11-09-2003 14:02 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 11 september 2003 12:58 schreef Zenial het volgende: maar ik denk dat er weinig cds zijn die ik zo vaak 2e hands aangeboden heb gezien als die twee gorefest titels. Ook iets om trots op te zijn natuurlijk


Hahahaha..idd, die albums kom je echt in elke tweedehandszaak tegen!


Don't blush when I rip you open


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-09-2003 14:03 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

eerste 2 super, vond alleen JC zo'n dipper 1e klas, maar ja hij vond mij ook niet aardig




Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 11-09-2003 14:14 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 11 september 2003 14:03 schreef invictis het volgende:
eerste 2 super, vond alleen JC zo'n dipper 1e klas, maar ja hij vond mij ook niet aardig




Ben jij wel aardig dan


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


MetalHeus
Crush...
Usericon van MetalHeus
Posted 11-09-2003 14:19 by MetalHeus Wijzig reactieProfiel van MetalHeusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/adaptornl

de eerste 2 lekkere d/m platen

ik vond Erase ook zeker wel een lekker album
zeker de nummer Fear, Erase en Piece of paper

Soul Survivor is weer totaal wat anders met een andere zanger was dat album beter tot zijn recht gekomen.

chapter 13 heb ik nooit de moeite voor genomen om te luisteren

maar over het algemeen Gorefest



invictis
Usericon van invictis
Posted 11-09-2003 14:53 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ja, ik wordt over het algemeen erg aardig bevonden


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 11-09-2003 14:55 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net



On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


invictis
Usericon van invictis
Posted 11-09-2003 14:56 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht



Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen