IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Gorefest Vorige pagina | Volgende pagina
NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 10-10-2005 18:04 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 10 oktober 2005 17:14 schreef Zenial het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen... maar euh... hoe is de 'grunt'? Die vond ik bij Erase al op t randje en bij Soul Survivor echt om te janken zo slecht. Is ie weer iets beter dan het niveau willekeurige-dronken-man-in-het-publiek ?


Dat vind dik juist veel vetter dan de zoveelste gorgel gorgel monotone death grunt (handjes om de mic).

Dat is ook best vet op z'n tijd hoor.

[Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 10-10-2005 18:06]


don't mistake lack of talent for genius


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 15-10-2005 17:16 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

de zang is in ieder geval niet zoals op Soul Survivor, maar ook niet zoals op False, het blijft 'verstaanbaar' en dat is, getuige JC's beheersing der Engelse taal niet altijd even best, maar echt storend is anders.....eerder typisch Gorefest

La Muerte is een ijzersterke midtempo old school death metal plaat die misschien nog wel beter is dan False omdat de nummers herkenbaarder zijn en blijven! De productie is ook lekker transparant. De gelijknamige en tevens instrumentale afsluiter met een lengte van 9:54 is zowel gewaagd als zeer geslaagd. Nooit verwacht/gedacht dat Gorefest nog met zo'n plaat op de proppen zou komen.


B-O-L-D-E-Y
Schaamlappen: 1 verse kut, beetje peper, bakken...
Usericon van B-O-L-D-E-Y
Posted 15-10-2005 18:00 by B-O-L-D-E-Y Wijzig reactieProfiel van B-O-L-D-E-YQuote dit berichthttp://www.grinroth.nl

La Muerte is vet!!!



Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 15-10-2005 21:50 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Staan daar gave solo's op? Ik heb tot nu toe alleen de solo van 'You could Make Me Kill' gehoord en die vond ik zwaar heerschend


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-10-2005 13:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

waarom is eigenlijk als hoes artwork gebruikt wat al vrij oud is, ik heb het op een "soul survivor" shirt staan namelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 17-10-2005 13:27]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 17-10-2005 16:38 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

Ondanks dat ik niet echt vrolijk word van de grunt en ben weggelopen bij Fields of Rock, moet ik eerlijk toegeven dat dit gewoon het beste plaat is na False! Alleen het stukje Pink Floyd in het nummer Rogue State vergeef ik hun nooit!!!


[Dit bericht is gewijzigd door Henke op 17-10-2005 16:55]



Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 17-10-2005 16:44 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ik denk dat ik het concertje in Tivoli samen met After Forever maar eens ga pogen te bezoeken...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 19-10-2005 12:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Doornroosje Nijmegen - 03-12-2005

Patronaat Haarlem - 04-12-2005

Hedon Zwolle - 08-12-2005

Bibelot Dordrecht - 09-12-2005

Tivoli Utrecht (with After Forever) - 28-12-2005


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 20-10-2005 10:11 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 17 oktober 2005 16:38 schreef Henke het volgende:
Alleen het stukje Pink Floyd in het nummer Rogue State vergeef ik hun nooit!!!

Ik heb het nog niet gehoord, maar eh hoezo?


Touché, pussycat!


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 20-10-2005 10:14 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2005 10:11 schreef Sporty Voleg het volgende:
Ik heb het nog niet gehoord, maar eh hoezo?


Offtopic:

Sporty!!

de Hateflow virus word in eigen beheer uitgebracht en 10 nov. simplon!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 20-10-2005 10:17 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

[off-topic] Vette shizzle! Daar probeer ik bij te zijn. [/off-topic]



Touché, pussycat!


Henke
Left Henk Path
Usericon van Henke
Posted 20-10-2005 12:30 by Henke Wijzig reactieProfiel van HenkeQuote dit berichthttp://entrapment2.bandcamp.com/

quote:
Op 20 oktober 2005 10:11 schreef Sporty Voleg het volgende:
Ik heb het nog niet gehoord, maar eh hoezo?


Het stukje tekst: hello hello, is there anybody out there?
Ik vind dat er totaal niet bijpassen. Misschien komt het, omdat ik Comfortably Numb gewoon een te gaaf nummer vind om te hergebruiken



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 20-10-2005 14:59 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Heb de cd nog niet gehoord wel 1 nummer dat klonk wel ok..maar zal hem binnenkort eens gaan luisteren en dan oordelen.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 01-11-2005 20:42 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

tussen al die steeds saaier wordende monotone hyperspeeddeath is dit zeker wel een erg oke schijfje

kvond ze op wacken al erg overtuigend, ik ben er wel over te spreken


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Sater
Usericon van Sater
Posted 01-11-2005 20:52 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht



one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 03-11-2005 12:54 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

Ke dan. Kheb de cd eergister aangeschaft en ik moet zeggen dat die dvd die erbij zit erg vermakelijk is. Geeft een leuk beeld van hoe de plaat tot stand is gekomen en laat je een beetje zien wat voor mensen de bandleden zijn. Ook het stukje "Tools of the trade", waarin de bandleden vertellen welke instrumenten en setup ze hebben gebruikt bij de opname, is waarschijnlijk vooral voor de muzikanten onder ons erg leuk. Wel had ik het persoonlijk bij één of twee "commercial breaks" gelaten, hoe grappig ze ook zijn. Überhaupt denk ik dat 90% van de mensen die het nieuwe album daadwerkelijk gaan kopen, alle oude platen al in de kast hebben staan en daardoor totaal niet geinteresseerd zijn in die verzamel-box. Ik althans niet.... Verder: puike plaat. good stuff.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 03-11-2005 13:45 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

als t goed is staat mijn review vandaag of morgen op www.prettiesforyou.de


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-11-2005 17:51 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Gisteren de nieuwe geluisterd bij een vriend en morgen zelf maar effe kopen; vette plaat!

Echt stukken beter dan de laatste 2 schijffies, al vond ik Chapter 13 nog wel okee..


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 17-11-2005 9:00 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Heb afgelopen dinsdag La Muerte aangeschaft, en het plaatje is niet uit mn discman/cd speler weg te slaan!!! Deze staat in de top 5 van dit jaar!!



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-11-2005 9:11 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik vind het muzikaal gezien geweldig, maar waar ik bij de andere albums nog door de zang heen kon luisteren, heb ik me nu van het begin tot het einde zitten ergeren aan die mislukte grunt.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 17-11-2005 13:14 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Mislukte grunt? Niks mislukte grunt! Lekker guttoral en toch verstaanbaar.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 18-11-2005 1:02 by meatgrinder Wijzig reactieProfiel van meatgrinderQuote dit berichthttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Hmmmm vind de muziek zeker ok, maar de grunt stoor ik me inderdad ook aan. Kermit de kikker die aan het grunten is ofzo...

[Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 18-11-2005 1:03]


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 29-12-2005 1:07 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Heb Gorefest hedenavond gezien ende gehoord in Tivoli: tof! Alleen jammer dat het publiek zo apatisch stond. Pas tijdens de laatste paar nummers (vanaf "The Glorious Dead" tot "Confessions Of A Serial Killer") kwam er iets op gang wat leek op een pit. Helaas, maar desalniettemin een lekker optreden.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 29-12-2005 1:15 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 20 oktober 2005 12:30 schreef Henke het volgende:
Het stukje tekst: hello hello, is there anybody out there?
Ik vind dat er totaal niet bijpassen. Misschien komt het, omdat ik Comfortably Numb gewoon een te gaaf nummer vind om te hergebruiken


woei, ken dat hele gorefest niet maar dit is zowat heiligschennis ja hehe


Je moeder.


Pantalaimon
bluh
Usericon van Pantalaimon
Posted 29-12-2005 1:16 by Pantalaimon Wijzig reactieProfiel van PantalaimonQuote dit bericht

Zojuist Gorefest gezien in de Tivoli en weer lekker met een minder goed werkend gehooroorgaan teruggekomen.


How can I know so many never really knowing anyone?


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen