IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Gorefest Vorige pagina | Volgende pagina
MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 16-06-2009 18:37 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2009 10:16 schreef Meaufeau het volgende:
Jammer dat ze ermee stoppen Had ze nog best eens live willen zien


Wil je zeggen dat je ze de voorgaande paar jaar hebt kunnen missen?


verstikking
Usericon van verstikking
Posted 16-06-2009 19:30 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 15 juni 2009 23:37 schreef attila_de_hun het volgende:
Warby komen we natuurlijk weer tegen bij HOB.Maar de andere leden? Gaan die iets nieuws opstarten?

En in dat doom project The 11th hour, wat ik overigens uitermate goed trek.



collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 16-06-2009 20:03 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

wel balen dat ze niet meer spelen, gelukkig voor en na de reunie een aantal uitstekende shows van ze gezien!



Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 16-06-2009 20:09 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 16 juni 2009 20:03 schreef collision-tammi het volgende:
wel balen dat ze niet meer spelen, gelukkig voor en na de reunie een aantal uitstekende shows van ze gezien!


Volgens mij is het oorlog in het Gorefest kamp. Waarom gaan ze anders zo abrupt uit elkaar zonder de zaken eerst goed af te handelen?


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 16-06-2009 20:12 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

Geen idee... wellicht komen ze nog met een officieel statement ofzo? In 2007 nog in Canix gehad, prima gasten en konden goed met elkaar overweg.



ErikdePerik
...en ik doe woody woodpecker na.
Usericon van ErikdePerik
Posted 16-06-2009 20:23 by ErikdePerik Wijzig reactieProfiel van ErikdePerikQuote dit bericht

Dit is gewoon balen dat ze er weer mee nokken. Maar in ieder geval is het dit keer geen nachtkaars die uitgaat. Twee uitstekende cd's rijker in hun oeuvre, daar moet ik het dan maar mee doen.


MC Hammer Smashed Face


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 16-06-2009 20:23 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2009 20:09 schreef Mortis Rex het volgende:
Volgens mij is het oorlog in het Gorefest kamp. Waarom gaan ze anders zo abrupt uit elkaar zonder de zaken eerst goed af te handelen?


Hoezo zijn de zaken niet goed afgehandeld dan? Weet je meer dan ik in elk geval (niet dat dat zo moeilijk is natuurlijk, ik weet namelijk helemaal niks). Geplande shows hou je nou eenmaal toch wel, dat lijkt me geen hoogzwangere reden om een bandstop voor uit te stellen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 16-06-2009 20:24]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 16-06-2009 20:37 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 16 juni 2009 20:23 schreef Mark het volgende:
Hoezo zijn de zaken niet goed afgehandeld dan? Weet je meer dan ik in elk geval (niet dat dat zo moeilijk is natuurlijk, ik weet namelijk helemaal niks). Geplande shows hou je nou eenmaal toch wel, dat lijkt me geen hoogzwangere reden om een bandstop voor uit te stellen.


Als er niks zou rommelen zouden ze die shows absoluut doen. Hoezo zouden ze nu ineens niet meer met elkaar een podium op kunnen?

Jan Chris de Knoejert is ook niet om uit te staan. Met zo'n jurk in de band is het wachten tot het mis gaat.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Meaufeau
Usericon van Meaufeau
Posted 16-06-2009 20:44 by Meaufeau Wijzig reactieProfiel van MeaufeauQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2009 18:37 schreef MMayo het volgende:
Wil je zeggen dat je ze de voorgaande paar jaar hebt kunnen missen?


Jup. Ik luister eigenlijk pas naar Gorefest sinds Rise To Ruin, maar er kwam dus helaas elke keer iets tussen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-06-2009 21:26 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2009 20:37 schreef Mortis Rex het volgende:
Jan Chris de Knoejert is ook niet om uit te staan. Met zo'n jurk in de band is het wachten tot het mis gaat.

O? Ik vond hem in de tijd van de "Erase"-tour juist erg sympathiek. Het publiek reageerde indertijd erg lauw op deze ploat, en na de show had ik er als d.j. (w.s. met de Ulk) nog even een feestje van gemaakt in de Bliksem met echte old school-death metal. De rest van de band was zo weg, terwijl Jan Chris onder het genot van veul bier mee bleef feesten.
Wel heeft de man een uitgesproken mening, hetgeen vaak met arrogantie verward wordt. Komt mij ook wel bekend voor, dat fenomeen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-06-2009 21:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Succes in NL wordt verward met arrogantie. Invictis probeert dat om te draaien.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-06-2009 21:37 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2009 21:28 schreef Jenje het volgende:
Succes in NL wordt verward met arrogantie. Invictis probeert dat om te draaien.

Hehe.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-06-2009 21:38 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2009 20:37 schreef Mortis Rex het volgende:
Jan Chris de Knoejert is ook niet om uit te staan. Met zo'n jurk in de band is het wachten tot het mis gaat.


Wat heeft ie je misdaan dan?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 16-06-2009 21:47 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2009 21:26 schreef bastianus het volgende:
O? Ik vond hem in de tijd van de "Erase"-tour juist erg sympathiek. Het publiek reageerde indertijd erg lauw op deze ploat, en na de show had ik er als d.j. (w.s. met de Ulk) nog even een feestje van gemaakt in de Bliksem met echte old school-death metal. De rest van de band was zo weg, terwijl Jan Chris onder het genot van veul bier mee bleef feesten.
Wel heeft de man een uitgesproken mening, hetgeen vaak met arrogantie verward wordt. Komt mij ook wel bekend voor, dat fenomeen.


Juist, sympathieke vent die Jan-Chris. Niks mis mee.


Bareuh...


VM Saldiac
lulhannes
Usericon van VM Saldiac
Posted 17-06-2009 3:35 by VM Saldiac Wijzig reactieProfiel van VM SaldiacQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2009 20:12 schreef collision-tammi het volgende:
Geen idee... wellicht komen ze nog met een officieel statement ofzo? In 2007 nog in Canix gehad, prima gasten en konden goed met elkaar overweg.

Dat pers-statement is er toch al: zie bv. hun officiele website.

Dat er heibel zou zijn is weer dom gelul and gebaseerd op niks. De band heb er gewoon geen zin/fut meer in dus dan is het beter om ermee te kappen dan een dood paard rond te zeulen.


Snark
Usericon van Snark
Posted 17-06-2009 7:18 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

toch jammer dat ze dat dynamo optreden niet meer doen, heb de band afgelopen jaren een aantal keer mogen zien en me iedere keer erg vermaakt (hoogtepunt: wacken waar bonebakker een biertje van iemand uit het publiek kreeg en van verbazing achterover sloeg).


nydoom
Usericon van nydoom
Posted 17-06-2009 8:30 by nydoom Wijzig reactieProfiel van nydoomQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2009 3:35 schreef VM Saldiac het volgende:
De band heb er gewoon geen zin/fut meer in dus dan is het beter om ermee te kappen dan een dood paard rond te zeulen.

Hadden ze toch gewoon op dynamo kunnen spelen.. Een dood paard is nog altijd meer waard als een ziek varken (lees: band die ze gaat vervangen als ik zo de opties hoor)


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-06-2009 9:38 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 juni 2009 8:30 schreef nydoom het volgende:
Hadden ze toch gewoon op dynamo kunnen spelen.. Een dood paard is nog altijd meer waard als een ziek varken (lees: band die ze gaat vervangen als ik zo de opties hoor)
Dan ben ik heel benieuwd wie er met namen aan het strooien is...



verstikking
Usericon van verstikking
Posted 17-06-2009 10:15 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 16 juni 2009 20:12 schreef collision-tammi het volgende:
Geen idee... wellicht komen ze nog met een officieel statement ofzo? In 2007 nog in Canix gehad, prima gasten en konden goed met elkaar overweg.

Was een leuke show ook



invictis
Usericon van invictis
Posted 17-06-2009 10:38 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2009 21:28 schreef Jenje het volgende:
Succes in NL wordt verward met arrogantie. Invictis probeert dat om te draaien.


hey , pas je op?!
ik heb jou niet gezien met die takkegeintjes van Jan Crhis tijdens Boltthrower en Grave. Zelfs karl vond het een arrogante zak.
anders mag je weer retrificeren ja!


mbt Gorefest?
eindelijk; rust!...


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Snark
Usericon van Snark
Posted 17-06-2009 11:46 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2009 10:38 schreef invictis het volgende:

mbt Gorefest?
eindelijk; rust!...


ja zaten ze zo op je rug

trutje!


invictis
Usericon van invictis
Posted 17-06-2009 11:48 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2009 11:46 schreef Snark het volgende:
ja zaten ze zo op je rug

trutje!


het was een doorn in mijn oog

jij kunstkut

[Dit bericht is gewijzigd door invictis op 17-06-2009 11:48]


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 17-06-2009 12:15 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

quote:
Op 17 juni 2009 10:15 schreef verstikking het volgende:
Was een leuke show ook


jazeker, wel erg zonde dat het voor 12u al gedaan was... als de wat eerder wisten, konden we een naprogramma boeken



verstikking
Usericon van verstikking
Posted 17-06-2009 12:20 by verstikking Wijzig reactieProfiel van verstikkingQuote dit berichthttp://www.facebook.com/thedevilsthirdband

quote:
Op 17 juni 2009 12:15 schreef collision-tammi het volgende:
jazeker, wel erg zonde dat het voor 12u al gedaan was... als de wat eerder wisten, konden we een naprogramma boeken

Ja, er zou naast TMDC nog een andere band in het voorprogramma spelen, maar die hadden toen die avond nog afgezegt meende ik. In ieder geval was de afterparty nog wel gezellig (hoewel niet al te druk), met leuke plaatjes .

EDIT: vreselijke spelfout

[Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 17-06-2009 12:31]



nydoom
Usericon van nydoom
Posted 17-06-2009 12:23 by nydoom Wijzig reactieProfiel van nydoomQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2009 9:38 schreef Judge M. het volgende:
Dan ben ik heel benieuwd wie er met namen aan het strooien is...


haha haphap.. de geruchten gaan in ieder geval sneller, dan dat de dynamo website wordt bijgewerkt


Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen