IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie (Deel VII) Volgende pagina
WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-08-2007 22:20 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

1. PSV
2. AZ
3. Ajax
4. Feyenoord
5. Heerenveen (met Alves, anders 6)
6. FC Groningen (met Alves, anders 5)
7. FC Twente
8. Roda JC
9. FC Utrecht
10. NAC
11. Vitesse
12. Willem II
13. Heracles
14. Sparta
15. NEC
16. De Graafschap
17. Excelsior
18. VVV


Mijn ideale top 4:

1. PSV
2. Heerenveen
3. AZ
4. Groningen


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-08-2007 22:22 by mental Profiel van mental

Goed, aangezien jullie Sparta dus allemaal zo laag laten eindigen en jullie volgens Lionheart wel allemaal serieus met voetbal bezig zijn, laat maar lezen, waarom denken jullie allemaal dat Sparta zo laag zal eindigen ? Grootbek Lionheart mag zelf als eerste verklaren waarom hij denkt dat Sparta volgens hem laag zal eindigen.waar ligt het aan, knullen, DAT wil ik weten.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 09-08-2007 22:23]


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-08-2007 22:24 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 9 augustus 2007 22:22 schreef mental het volgende:
Goed, aangezien jullie Sparta dus allemaal zo laag laten eindigen en jullie volgens Lionheart wel allemaal serieus met voetbal bezig zijn, laat maar lezen, waarom denken jullie allemaal dat Sparta zo laag zal eindigen ? Grootbek Lionheart mag zelf als eerste verklaren waarom hij denkt dat Sparta volgens hem laag zal eindigen.waar ligt het aan, knullen, DAT wil ik weten.

Mooi denigrerend toontje, hooligan.

Ik vraag me eigenlijk af waarom je Sparta zelf wel hoog ziet eindigen, daar ben ik benieuwd naar.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-08-2007 22:24 by mental Profiel van mental

Ik stel hier gewoon een vraag.Weten jullie het antwoord niet, en zijn jullie gewoon een stel napraters ? Ik denk dat sparta wel eens hoger zou kunnen eindigen dan vorig seizoen, omdat ze gewoon goede spelers hebben.Boukhari en Bouaouzan kunnen gewoon het verschil maken.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 09-08-2007 22:26]


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-08-2007 22:26 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 9 augustus 2007 22:24 schreef mental het volgende:
ik stel hier gewoon een vraag.

Ik ook.

Ik laat Sparta laag eindigen omdat ik geen enkele reden zie ze als middenmoter te beschouwen. Gezien mijn mening uiteraard aan verandering onderhevig is, zie ik graag een lijst argumenten ten voordele van Sparta. Dus Mental?


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 09-08-2007 22:33 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
9/8/2007 21:33

Wesley Sneijder mag dan zelf van niets weten, Real Madrid zit daadwerkelijk achter de middenvelder van Ajax aan. Zeer betrouwbare bronnen bevestigden aan VI.nl dat de Spaanse kampioen een fors miljoenenbod heeft uitgebracht én niet meer achter Arjen Robben aan zit.

Real ziet af van de aankoop van Robben, omdat het Los Merengues maar niet lukt de Bedummer los te weken bij Chelsea. Met Royston Drenthe heeft De Koninklijke inmiddels een speler voor de linkerflank aangetrokken, waardoor de komst van Robben ook geen halszaak meer is.

Coach Bernd Schuster is nog wel op zoek naar een spelmaker: een speler die achter centrumspits Ruud van Nistelrooy de aanval vormgeeft. Dat moet Sneijder worden. Real heeft bij Ajax inmiddels een bod uitgebracht van 24 miljoen euro. De Amsterdammers hebben het bod in beraad.

Eerder donderdagmiddag sprak VI.nl nog met Sneijder over het gerucht dat Real hem wil contracteren, maar de international wist toen nog van niets. Donderdagavond vernam VI.nl van goed ingevoerde bronnen dat de Spanjaarden toch echt de middenvelder willen inlijven.


bron: vi.nl


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-08-2007 22:34 by mental Profiel van mental

Shit, het is voor Ajax niet te hopen dat dat doorgaat.Als ze nog kampioen willen worden tenminste.Zonder Sneijder zie ik ze dat niet worden....


Fuck the world and fuck you


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 09-08-2007 22:37 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

'Vernemen van' en 'betrouwbare bronnen' vind ik maar enge woorden. Ik wacht het wel af allemaal.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 09-08-2007 22:38 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 9 augustus 2007 22:34 schreef mental het volgende:
Shit, het is voor Ajax niet te hopen dat dat doorgaat.Als ze nog kampioen willen worden tenminste.Zonder Sneijder zie ik ze dat niet worden....

Weet het niet hoor, 24 miljoen is wel heel veel geld. Ik zie Sneijder ook niet graag gaan maar als hij zelf wil dan heeft Ajax niets te zeggen, zeker gezien de Suarez-zaak.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-08-2007 22:39 by mental Profiel van mental

quote:
Op 9 augustus 2007 22:38 schreef Naturens Galleri het volgende:
Weet het niet hoor, 24 miljoen is wel heel veel geld. Ik zie Sneijder ook niet graag gaan maar als hij zelf wil dan heeft Ajax niets te zeggen, zeker gezien de Suarez-zaak.
Over suarez gesproken, die is al even geblesseerd, hoe lang gaat dat nog duren ?


Fuck the world and fuck you


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 09-08-2007 23:26 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
9/8/2007 23:00

Afonso Alves blijft bij SC Heerenveen. Dat is de uitkomst van het onderhoud dat de Friese club en de Braziliaanse spits donderdagmiddag met elkaar hadden.

Alves keerde donderdag terug in Nederland, ruim anderhalve week later dan afgesproken. Volgens geruchten zou de topscorer van de Eredivisie geen trek meer hebben gehad in een terugkeer in het Abe Lenstra Stadion. Hij zou meer willen verdienen en naar een club van naam willen verkassen. De namen van Sevilla en Werder Bremen werden het vaakst genoemd in de geruchtenstroom.

Niets van dat alles. Directeuren Yme Kuiper en Henk Hoekstra spraken in een hotel met Alves en zijn zaakwaarnemer Roberto Tiburcio. Uitkomst van dat lange onderhoud was dat de spits een boete krijgt opgelegd én bij de Friezen blijft. Hij start zo snel mogelijk met een aangepast trainingsschema.

Kuiper reageerde via de Leeuwarder Courant op de uitkomst van het gesprek. Volgens de directeur verzekerde Alves dat hij langer in Brazilië was gebleven omdat hij moest bijkomen van het turbulente afgelopen seizoen. 'Dat kan ik wel begrijpen', aldus Kuiper. 'Familie is belangrijk en hij zit er in een andere sfeer. En waarschijnlijk is er ook wat misgegaan in de communicatie.'

Kuiper vertelde dat Alves het niet over een transfer heeft gehad. Heerenveen beweert overigens nog steeds geen enkel concreet bod te hebben ontvangen voor de 26-jarige spits, die met Brazilië het toernooi om de Copa América won en afgelopen seizoen 34 keer scoorde in de Eredivisie.




Wordt Heerenveen toch weer netjes vijfde


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-08-2007 23:27 by mental Profiel van mental

netjes.


Fuck the world and fuck you


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 10-08-2007 0:07 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 9 augustus 2007 23:26 schreef Blueprint het volgende:


Wordt Heerenveen toch weer netjes vijfde

Mooi zo, ik heb vorig seizoen genoten van zijn spel.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


acid
Usericon van acid
Posted 10-08-2007 0:26 by acid Profiel van acid

Klopt, briljante voetballer. Als hij dit jaar weer zo goed presteert kan hij echt naar een topclub in Europa denk ik.

Toch zal ik mental's vraag beantwoorden; in mijn prognose eindigt Sparta op de 13e plaats. Voor een club als Sparta is dat echt zo laag niet. De club is 2 jaar geleden gepromoveerd en wat is er sindsdien veranderd binnen de club? Ja, ze hebben een goede technische staf, hoewel ik trainer Aandewiel verder niet goed ken. Qua spelers zijn ze er, behalve Boukhari, niet echt op vooruit gegaan vergeleken met vorig seizoen. De concurentie heeft zich daarentegen wel versterkt. Wat denk je dan zelf van Sparta ? Dat ze opeens 6e eindigen ofzo? Dat jij dan als een kind reageert moet je zelf weten, maar ik vind het nogal genant en lachwekkend.

Als Ajax Sneijder kwijtraakt moeten ze echt met een goede versterking komen. Qua aanval hebben ze dit jaar een topclub (net als PSV trouwens, samen met Ajax de enige twee clubs met zowel kwalitatief als kwantitatief een prima voorhode). Maar het middenveld wordt dan wel erg leeg, mits ze 2 goede versterkingen erbij halen. Daarnaast hebben ze nog steeds, buiten Stam, geen top verdediging. Zelfde heb ik overigens bij PSV, AZ en Feyenoord.

[Dit bericht is gewijzigd door acid op 10-08-2007 0:28]


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 10-08-2007 0:33 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 10 augustus 2007 0:26 schreef acid het volgende:
Klopt, briljante voetballer. Als hij dit jaar weer zo goed presteert kan hij echt naar een topclub in Europa denk ik.

Toch zal ik mental's vraag beantwoorden; in mijn prognose eindigt Sparta op de 13e plaats. Voor een club als Sparta is dat echt zo laag niet. De club is 2 jaar geleden gepromoveerd en wat is er sindsdien veranderd binnen de club? Ja, ze hebben een goede technische staf, hoewel ik trainer Aandewiel verder niet goed ken. Qua spelers zijn ze er, behalve Boukhari, niet echt op vooruit gegaan vergeleken met vorig seizoen. De concurentie heeft zich daarentegen wel versterkt. Wat denk je dan zelf van Sparta ? Dat ze opeens 6e eindigen ofzo? Dat jij dan als een kind reageert moet je zelf weten, maar ik vind het nogal genant en lachwekkend.

Als Ajax Sneijder kwijtraakt moeten ze echt met een goede versterking komen. Qua aanval hebben ze dit jaar een topclub (net als PSV trouwens, samen met Ajax de enige twee clubs met zowel kwalitatief als kwantitatief een prima voorhode). Maar het middenveld wordt dan wel erg leeg, mits ze 2 goede versterkingen erbij halen. Daarnaast hebben ze nog steeds, buiten Stam, geen top verdediging. Zelfde heb ik overigens bij PSV, AZ en Feyenoord.

Ach, Mental is erg gesteld op zijn cluppie, als je door het gedrag heen prikt kan je zijn clubliefde alleen maar waarderen.

Mocht Ajax Sneijder verkopen dan hebben ze met de verkoop van Perez een zeer domme zet gedaan, maar dat ben ik inmiddels gewend van ze.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 10-08-2007 1:48 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

De transfer van Yulu-Matondo van Club Brugge naar Roda JC is eindelijk rond


Faustian Spirit of the Earth


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-08-2007 6:55 by mental Profiel van mental

Zie je, met zo'n uitleg, daar kan ik tenminste wat mee, met dat gebitch van Lionheart kan ik dus echt totaal niets.


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-08-2007 6:59 by mental Profiel van mental

Natuurlijk denk ik niet ineens dat ze zesde eindigen met Boukhari erbij, natuurlijk niet. maar ik vind dat je als club je zelf toch echt wel een betere doelstelling kunt hebben dan de 13de plaats. ik bedoel maar, je wilt toch wel hogerop mag ik aannemen.En als we nu gewoon een betere start maken als vorig seizoen, met maar 1 punt uit de eerste negen wedstrijden, dan zie ik het echt wel gebeuren dat ze hoger eindigen dan die dertiende plaats.En natuurlijk hoef je niet alles serieus te nemen van me, natuurlijk zit ik hier weleens te geinen en natuurlijk ben ik niet altijd even serieus. maar de reactie van Lionheart in het vorige topic was gewoon te sneu voor woorden.


Fuck the world and fuck you


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 10-08-2007 15:22 by Lionheart Profiel van Lionheart

Hou je zo veel van mij dat je veelvuldig mijn naam laat vallen mental of zit mijn vorige reply je zodanig dwars dat je weer eens vervalt in je oude rol van relnicht?

Over Sparta, natuurlijk wil Sparta hogerop, welke club wil dat niet? PSV natuurlijk niet, omdat ze al jaren aan de top staan.

Zonder dollen, gezien Sparta's begroting en het spelersmateriaal is een 12e of 13e plek een realistische klassering.

Welliswaar heeft Sparta twee Marokkanen in de gelederen als goaltjesdieven, maar de kans bestaat dat ze dat al te letterlijk zullen nemen.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-08-2007 15:27 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Naja ik zou de twee Bou-tjes niet echt als goaltjesdieven bestempelen. Creatieve, aanvallend ingestelde voetballers dat wel.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 10-08-2007 15:33 by Grafhoer Profiel van Grafhoer

Ik zou het verschrikkelijk vinden, maar ik denk echt dat Sneijder gaat. Hier kan zowel AJAX (geld) als Sneijder (topclub) geen nee tegen zeggen. AJAX zal, ook met zoveel geld, niet tijdig een waardige vervanger vinden. Ik vrees dan ook een zwaar seizoen voor mijn cluppie. Perez hadden ze idd gewoon moeten houden. Suarez is een aanwinst...die gaat wel vlammen. Maar zowel het middenveld als de verdediging is matig.

[Dit bericht is gewijzigd door Grafhoer op 10-08-2007 15:43]


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-08-2007 15:35 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 9 augustus 2007 22:20 schreef WhiteRider het volgende:
15. NEC




Waar in hemelsnaam baseer je dat op? Vorig jaar werden we 10e en dit jaar hebben we een betere selectie dan vorig jaar, zeker nu we eindelijk een spits hebben en nog een a twee spitsen op komst, met hopelijk een geroutineerde middenvelder erbij. Volgens mij heb je er weinig kaas van gegeten als het niet over de "grote 3" (4) gaat


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 10-08-2007 15:37 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 10 augustus 2007 15:33 schreef Grafhoer het volgende:
Ik zou het verschrikkelijk vinden, maar ik denk echt dat Sneijder gaat. Hier kan zowel AJAX (geld) als Sneijder (topclub) geen nee tegen zeggen. AJAX zal, ook met zoveel geld, niet tijdig een waardige vervanger vinden. Ik vrees dan ook een zwaar seizoen voor mijn cluppie. Perzes hadden ze idd gewoon moeten houden. Suarez is een aanwinst...die gaat wel vlammen. Maar zowel het middenveld als de verdediging is matig.
Inderdaad een flinke aderlating!! Alleen let wel op Bakircioglu, da's een hele goeie! Hoewel die meer van rechts komt.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Grafhoer
Usericon van Grafhoer
Posted 10-08-2007 15:40 by Grafhoer Profiel van Grafhoer

quote:
Op 10 augustus 2007 15:37 schreef NecRobert het volgende:
Inderdaad een flinke aderlating!! Alleen let wel op Bakircioglu, da's een hele goeie! Hoewel die meer van rechts komt.


Dat is zeker waar....ik verwacht veel van Kennedy. Maar goed Sneijder is echt onvervangbaar denk ik.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 10-08-2007 17:35 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

Van Geel: 'Sneijder wil overstap graag maken'

10/8/2007 16:16

Het lijkt een kwestie van tijd voordat de transfer van Wesley Sneijder naar Real Madrid wordt bezegeld. Ajax houdt 'ernstig rekening' met een vertrek van de middenvelder.
Sneijder maakte op 20 juli een einde aan alle speculaties over een vertrek bij Ajax. De international maakte wereldkundig dat hij zeker nog een jaar in Amsterdam zou spelen. Maar de woorden zijn achterhaald, nu Real Madrid zich heeft gemeld voor de middenvelder.

'Sneijder heeft ons laten weten dat hij graag de overstap maakt', zegt technisch directeur Martin van Geel tegen het ANP. 'Wesley is nog niet vertrokken. Maar ik kan niet ontkennen dat we nu ernstig rekening houden met een overgang naar Real Madrid. We moeten kijken hoe dit afloopt.'

Het eerste bod van Real Madrid - 24 miljoen - komt meer in de buurt dan wat Valencia wilde neerleggen voor Sneijder. Ajax heeft een prijskaartje van dertig miljoen om de nek van de middenvelder gehangen.

Ook al komt er een vervanger, Ajax-trainer Henk ten Cate ziet met lede ogen zijn aanvallende middenvelder uit de Arena vertrekken. 'Iemand als Sneijder vind je niet zo maar. Wesley is heel belangrijk voor ons. Het zou doodzonde zijn wanneer hij alsnog vertrekt.'




Mies
...
Usericon van Mies
Posted 10-08-2007 17:39 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

Hallo Mies United

Je hebt de volgende league aangemaakt bij Profcoach ( http://www.profcoach.nl/ ):

Naam van de league: ZwaarMetaal
Wachtwoord voor deze league: ZM

1 Mies United
2 Innerlogic FC
3 WhiteRider United
4 FC Nightmare
5 Blueprint
6 FC Tolsteeg
7 Ivarrr
8 FC Henkiez
9 zakkenvullers

Nog meer mensen?



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen