IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie (Deel VII) Vorige pagina | Volgende pagina
M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 30-08-2007 8:11 by M. Profiel van M.

ELF MILJOEN

Wat moet Alves kosten eigenlijk?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-08-2007 9:35 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

19/20 volgens mij.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 30-08-2007 9:37 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

14!


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-08-2007 9:38 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

'Valt mee' :').


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 30-08-2007 10:12 by Mark Profiel van Mark

Diepe vette zucht. Het lijkt erop dat niemand naar N.E.C. wilt komen

Zouden ze bang zijn dat ze elke training de vierdaagse moeten lopen of zo?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 30-08-2007 10:52 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 27 augustus 2007 14:27 schreef Burzum het volgende:
'Bolton klopt Utrecht in strijd Bouaouzan'



Nu schijnt hij weer naar Wigan Athletic te gaan.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 30-08-2007 11:25 by Flappie Alzheimer Profiel van Flappie Alzheimer

Yup

'Wigan Athletic wint strijd om Bouaouzan'

30/08/2007 10:25

Rachid Bouaouzan staat op het punt te verhuizen. De aanvaller van Sparta Rotterdam is het eens geworden met Wigan Athletic over een contract voor drie jaar. Sparta Rotterdam is nog in onderhandeling met de Engelsen over zijn transfersom.

Bouaouzan heeft nog een contract tot het einde van het seizoen en op deze manier kan Sparta nog geld vangen voor de snelle buitenspeler. Bovendien wilde Bouaouzan graag een nieuw avontuur aangaan.

In Nederland dong FC Utrecht lang naar zijn hand. Coach Willem van Hanegem is een groot fan van Bouaouzan maar de club vond hem te duur. In de Premier League deed ook Bolton Wanderers een poging hem te halen.


Spel vouten zijn cool!


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 30-08-2007 13:26 by Jebes Profiel van Jebeshttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Uitschakeling Ajax levert PSV miljoenen op
PSV profiteert van het feit dat Ajax woensdagavond in de Champions League werd uitgeschakeld door Slavia Praag. De Eindhovenaren zien de clubkas met vijf tot tien miljoen euro gespekt worden.

PSV is daarmee momenteel de enige Nederlanders club in de Champions League. De marketingpot die voor Nederland gereserveerd is, gaat nu in zijn geheel naar de regerend landskampioen. Indien Ajax zich geplaatst had, hadden de Amsterdammers ook meegedeeld.

Dat levert PSV minimaal vijf miljoen euro extra op. Indien de club dit seizoen ver komt, kan die bonus oplopen tot ruim tien miljoen euro.

Bron: www.voetbalprimeur.nl





Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 30-08-2007 13:32 by Flappie Alzheimer Profiel van Flappie Alzheimer

Groningen aast op jonge Sloveen

De selectie van FC Groningen wordt mogelijk vandaag nog versterkt met Tim Matavz. De pas achttienjarige Sloveense aanvaller is vandaag in Nederland, waar een vijfjarig contract klaarligt.

Volgens het Dagblad van het Noorden heeft Groningen al overeenstemming bereikt met ND Gorica, de huidige club van Matavz. De jeugdinternational is overigens niet inzetbaar in Europees verband, omdat hij dit seizoen al met Gorica in de UEFA Cup uitkwam.

Dat is voor de directie van de Groningers echter geen reden om van een transfer af te zien. "Er wordt aan hem getrokken, door tal van clubs. Arsenal, allerlei Italiaanse clubs... we hebben de faxen gezien", aldus algemeen directeur Hans Nijland.


Vooral dat laatste, waarom zou zo'n gast dan naar Groningen gaan??


Spel vouten zijn cool!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 30-08-2007 13:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Omdat een 18-jarig Sloveens talentje uiteraard niet aan spelen toekomt bij die grote clubs.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Daops
Usericon van Daops
Posted 30-08-2007 13:40 by Daops Profiel van Daops

En dat Groningen hem over een paar jaar met vette winst door kan verkopen.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 30-08-2007 14:57 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 30 augustus 2007 13:32 schreef Flappie Alzheimer het volgende:

Waarom zou zo'n gast dan naar Groningen gaan??



Er gaat niets boven Groningen.


Bruce Banner


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 30-08-2007 15:41 by Flappie Alzheimer Profiel van Flappie Alzheimer

quote:
Op 30 augustus 2007 13:36 schreef NecRobert het volgende:
Omdat een 18-jarig Sloveens talentje uiteraard niet aan spelen toekomt bij die grote clubs.

Dacht dat ze zo iemand dan kochten en aan een andere club verhuurden, lijkt me goedkoper dan em naar Groningen te laten gaan en em dan als ie nog beter is van Groningen kopen!
quote:
Op 30 augustus 2007 13:40 schreef Daops het volgende:
En dat Groningen hem over een paar jaar met vette winst door kan verkopen.

Over een paar jaar is Groningen zelf een top ploeg
quote:
Op 30 augustus 2007 14:57 schreef Lainedil het volgende:
Er gaat niets boven Groningen.

Kijk, nu snap ik ut!!


Spel vouten zijn cool!


Daops
Usericon van Daops
Posted 30-08-2007 15:59 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 30 augustus 2007 15:41 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
Over een paar jaar is Groningen zelf een top ploeg
Dat roepen ze in Alkmaar over AZ ook al jaren


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 30-08-2007 16:03 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 30 augustus 2007 15:59 schreef Daops het volgende:
Dat roepen ze in Alkmaar over AZ ook al jaren


Ach, in Tilburg valt er helemaal niets te zeggen.



Daops
Usericon van Daops
Posted 30-08-2007 16:11 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 30 augustus 2007 16:03 schreef Tenderstrike het volgende:
Ach, in Tilburg valt er helemaal niets te zeggen.
Er valt genoeg te zeggen, maar niet dat we over een paar jaar topclub zijn nee..

Overigens wordt Groningen wel altijd zwaar ingemaakt hier


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 30-08-2007 16:22 by Flappie Alzheimer Profiel van Flappie Alzheimer

quote:
Op 30 augustus 2007 16:11 schreef Daops het volgende:
Er valt genoeg te zeggen, maar niet dat we over een paar jaar topclub zijn nee..

Overigens wordt Groningen wel altijd zwaar ingemaakt hier


Dat mag je niet zeggen van Erik!!

Erik Nevland:"Neem Willem II uit. Omdat iedereen zegt dat we daar altijd verliezen, verliezen we ook. Zelfs Jans liet vooraf een lijst zien met onze slechte reeks daar. Dat moet je dus níét doen, zwijg zo’n slechte serie dood."





Spel vouten zijn cool!


Daops
Usericon van Daops
Posted 30-08-2007 16:40 by Daops Profiel van Daops

Kom kom, zo erg is het nou ook weer niet . Jullie zijn tenminste gegroeid de afgelopen jaren. En hebben daarvoor ook de ruimte in de provincie.

Hier is het gewoon veel moeilijker met al die profclubs om zowat elke 10 km. Hoewel het hier zeker ook aan het groeien is, ondanks de slechte resultaten.

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 30-08-2007 16:41]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 30-08-2007 18:05 by Flappie Alzheimer Profiel van Flappie Alzheimer

Paar koeien opzij schuiven en er is plek
Maar het is wel gelukt, nu kunnen we misschien zelf het 2e
van Willem wel hebben, als je je mond maar houd als het zover is!

FC Groningen vindt in Matavz gewenste spits

30/08/2007 16:42

Meer clubs hadden een oog laten vallen op Tim Matavz. De Sloveense aanvaller (18) koos FC Groningen als volgende stap in zijn carrière.

Matavz tekende in Groningen een contract voor vijf jaar. De achttienjarige aanvaller verdiende zijn transfer naar Nederland door in zijn eerste seizoen bij HIT Gorica meteen goed voor de dag te komen. De jeugdinternational scoorde elf keer in 26 competitiewedstrijden.

'Het viel niet mee om hem naar Groningen te krijgen, want de concurrentie was groot', aldus algemeen directeur Hans Nijland op de website van FC Groningen. 'We zijn dan ook zeer tevreden dat het gelukt is om een talentvolle speler als Matavz aan ons te binden.'

'Er lagen al langer contacten met FC Groningen en ik had eigenlijk al snel het gevoel dat een overstap naar Nederland goed zou zijn voor mijn ontwikkeling', vertelde Matavz. 'Voor jonge spelers is de Eredivisie een zeer goede competitie en FC Groningen is een mooie club om voor te voetballen. Ik ben dan ook heel blij met deze transfer.'

Volgens manager technische zaken Henk Veldmate past Matavz in het profiel van de spelers die naar Groningen worden gehaald. 'Ons beleid van de laatste jaren is om spelers naar Groningen te halen, die zich nog willen bewijzen en de potentie hebben zich bij ons door te ontwikkelen. Matavz past in deze visie.'

Er is één maar voor FC Groningen. Omdat de aanvaller met HIT Gorica al heeft gespeeld in de UEFA Cup-voorronde is hij niet inzetbaar voor de Trots van het Noorden.

edit:
Dit is wel erg triest ja:
10/03/2007 Willem II FC Groningen 3-0
04/03/2006 Willem II FC Groningen 5-0
22/10/2004 Willem II FC Groningen 4-2
06/03/2004 Willem II FC Groningen 2-0
21/12/2002 Willem II FC Groningen 1-0
31/01/2002 Willem II FC Groningen 3-1
12/05/2001 Willem II FC Groningen 3-0

[Dit bericht is gewijzigd door Flappie Alzheimer op 30-08-2007 18:08]


Spel vouten zijn cool!


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 30-08-2007 18:59 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Koevermans naar PSV
Door Bouwe (vw_caddy) op donderdag 30 augustus 2007 18:24

Bron: VI

Danny Koevermans vertrekt dan toch nog bij de Alkmaarse club AZ. De aanvaller gaat voor een onbekend transferbedrag over naar PSV.

Bij PSV moet Koevermans de vervanger worden van Arouna Koné die naar Sevilla vertrekt. De hoogte van de afkoopsom wordt geheim gehouden totdat de Alkmaarders zelf een vervanger hebben gevonden. Eerder klopten Feyenoord en het Duitse 1. FC Nürnberg aan bij AZ voor Koevermans, maar zonder succes.



Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 30-08-2007 19:10 by Flappie Alzheimer Profiel van Flappie Alzheimer

Een vervanger??

30/08/2007 16:36

AZ-trainer Louis van Gaal heeft Danny Koevermans vrijdag ook tegen Excelsior niet nodig. De aanvaller zit wederom op de tribune.

Ben ik nou zo dom of.......


Spel vouten zijn cool!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-08-2007 19:11 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Raar dat AZ een speler verkoopt aan de grootste concurrent..maar ik vind het prima!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-08-2007 20:20 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Goed nieuws @ Koevermans
quote:
Op 30 augustus 2007 16:03 schreef Tenderstrike het volgende:
Ach, in Tilburg valt er helemaal niets te zeggen.
Daarom heet het ook Stilburg



Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 31-08-2007 1:18 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Jammer dat hij niet naar Feyenoord is gekomen


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 31-08-2007 1:31 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

Laatste dag voor Feyenoord om de aanval te versterken dmv een transfer...

quote:

Over een paar jaar is Groningen zelf een top ploeg



:')


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen