IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie (Deel VII) Vorige pagina | Volgende pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 22-08-2007 0:56 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 21 August 2007 21:03 schreef altx het volgende:
Tsja, in mijn woordenboek heet zoiets een teamprestatie.


Ik moet ineens denken aan Olaf Lindenbergh. Die had ook een aandeel in het succes van AZ, maar wat een miskoop was dat zeg...


En dan heb je het nog niet gehad over Mitea..


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-08-2007 9:39 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

En Charisteas



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-08-2007 10:46 by altx Profiel van altx

Ja, zo kan-ie wel weer...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-08-2007 10:50 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ach ja, altijd nog beter dan Feyenoord in de periode Gullit...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Daops
Usericon van Daops
Posted 22-08-2007 11:00 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 21 August 2007 20:38 schreef Tenderstrike het volgende:
Op de een of andere manier heb ik altijd een (redelijk) grenzeloos vertrouwen in nieuwe, onbekende spitsen van Heerenveen.
Inderdaad, neem aan dat Riemer vd Velde op de achtergrond hier nog veel over te zeggen heeft? Geweldige kerel met voetbalverstand


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 22-08-2007 11:22 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 21 August 2007 20:40 schreef M. het volgende:
Welnee, de Graafschap is toch helemaal geen test man. Dat zegt echt helemaal niets, behalve dat ze waarschijnlijk niet kunnen voetballen daar in Doetinchem. Of waar die club ook vandaan komt.

Zie verder eerder commentaar over slecht spelen en toch winnen. Kampioenen doen dat. Over een paar wedstrijden weten we meer...


Inderdaad. Je kunt natuurlijk ook meenemen dat Ajax tegen een betere tegenstander ook niet op eenzelfde wijze zal spelen. Met al die negativiteit hier schijnt daar enigzins aan voorbij gelopen te worden.

That being said, vermoed ik dat Ajax dit jaar geen potten zal kunnen breken en dat Ten Cate eruit ligt voor de winterstop.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-08-2007 11:27 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 22 August 2007 11:00 schreef Daops het volgende:
Inderdaad, neem aan dat Riemer vd Velde op de achtergrond hier nog veel over te zeggen heeft? Geweldige kerel met voetbalverstand
Tsja de lijst met topspelers die bij Heerenveen gespeeld hebben, wordt al behoorlijk lang inderdaad:

Van Nistelrooij
Tomasson
Alves
Allbäck
Huntelaar
Korneev
Samaras


Allemaal lever(d)en ze een behoorlijke smak geld op voor de club. Nu nog een topclub worden...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


acid
Usericon van acid
Posted 22-08-2007 11:30 by acid Profiel van acid

quote:
Op 18 August 2007 16:56 schreef Judge M. het volgende:
Klagen is my middle name

Met wie hebben we in de ZM League allemaal het genoegen trouwens?:

Mies United - Mies
Innerlogic FC - Necrobert
WhiteRider United - WhiteRider
FC Nightmare - Acid
Blueprint - Blueprint
Psychonaut - Psychonaut
FC Tolsteeg -
Ivarrr - Ivar
FC Henkiez -
zakkenvullers - Zakkenvuller/CoenV
Killburg Trappers -
The Supersubs -
AA Alzheimer - Flappie Alzheimer
The Judges - Judge M.


Even ge-edit, aangezien ik het brein achter FC Nightmare ben


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-08-2007 11:35 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 August 2007 11:30 schreef acid het volgende:
Even ge-edit, aangezien ik het brein achter FC Nightmare ben


Ik vond het al vreemd dat TNightmare weinig meer met metal had, gestopt was bij ZM maar toch nog meedeed aan de Profcoach



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-08-2007 11:39 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Wel toevallig dat juist 2 PSV'ers de naam "Nightmare" gebruiken


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


acid
Usericon van acid
Posted 22-08-2007 11:40 by acid Profiel van acid

Wel jammer dat ik Vorm lekker in de goal had staan terwijl Grandel zondag gewoon (de eerste helft) speelde. Kost me weer punten. Net als Sneijder en Alves die ik vergeten was te wisselen


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-08-2007 11:47 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 22 August 2007 11:39 schreef NecRobert het volgende:
Wel toevallig dat juist 2 PSV'ers de naam "Nightmare" gebruiken
TNightmare is VVV'er



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-08-2007 13:56 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

die zielige camboeren toch..


'Cambuur-fans woedend op reclame Heerenveen'

Een supermarktketen heeft in de vestigingen in Leeuwarden reclamemateriaal met het logo van SC Heerenveen uit de winkel gehaald. De supermarkt kreeg boze e-mails van supporters van Cambuur Leeuwarden.

Het betrof reclamemateriaal voor een actie waarbij glazen met het logo van Heerenveen zijn te krijgen. Bij de aankoop van twee kratten bier krijgen de klanten een glas met daarop het logo van de aartsrivaal.

Overigens waren de e-mails niet bedreigend en doet de supermarkt geen aangifte. De actie zal zonder reclamemateriaal worden voortgezet.



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 22-08-2007 14:47 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Mies United - Mies
Innerlogic FC - Necrobert
WhiteRider United - WhiteRider
FC Nightmare - Acid
Blueprint - Blueprint
Psychonaut - Psychonaut
FC Tolsteeg -
Ivarrr - Ivar
FC Henkiez -
zakkenvullers - Zakkenvuller/CoenV
Killburg Trappers -
The Supersubs - Tenderstrike
AA Alzheimer - Flappie Alzheimer
The Judges - Judge M.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-08-2007 14:49 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Mies United - Mies
Innerlogic FC - Necrobert
WhiteRider United - WhiteRider
FC Nightmare - Acid
Blueprint - Blueprint
Psychonaut - Psychonaut
FC Tolsteeg - M.
Ivarrr - Ivar
FC Henkiez -
zakkenvullers - Zakkenvuller/CoenV
Killburg Trappers -
The Supersubs - Tenderstrike
AA Alzheimer - Flappie Alzheimer
The Judges - Judge M.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 22-08-2007 14:52 by Mark Z Profiel van Mark Z

Check pagina 2.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 22-08-2007 14:53 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Luiwammes...

Mies United - Mies
Innerlogic FC - Necrobert
WhiteRider United - WhiteRider
FC Nightmare - Acid
Blueprint - Blueprint
Psychonaut - Psychonaut
FC Tolsteeg - M.
Ivarrr - Ivar
FC Henkiez -
zakkenvullers - Zakkenvuller/CoenV
Killburg Trappers - Mark Z
The Supersubs - Tenderstrike
AA Alzheimer - Flappie Alzheimer
The Judges - Judge M.



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 23-08-2007 10:20 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 20 augustus 2007 11:59 schreef Mark Z het volgende:
Hopelijk is er winst in de eerste thuiswedstrijd komende zaterdag.


En dat ga ik live aanschouwen, want daar heb ik zojuist kaartje voor besteld. Sparta thuis moet kunnen.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Daops
Usericon van Daops
Posted 23-08-2007 13:14 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 23 augustus 2007 10:20 schreef Mark Z het volgende:
En dat ga ik live aanschouwen, want daar heb ik zojuist kaartje voor besteld. Sparta thuis moet kunnen.
Precies, Sparta zou toch moeten lukken.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-08-2007 13:49 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Riquelme geeft Boca 33 procent korting

23/8/2007 12:30

Er is Juan Roman Riquelme veel aan gelegen terug te keren naar Boca Juniors. De Argentijnse spelmaker van Villarreal, waar hij ongewenst is, wil inleveren om verlost te worden van zijn huidige werkgever.
'Ik sta nog twee jaar onder contract bij Villarreal, maar als Boca me nu haalt, bied ik aan het derde jaar gratis te spelen', legt Riquelme uit in Telenoche op Canal 13 van de lokale televisie in Buenos Aires.

Villarreal verhuurde de 28-jarige international het afgelopen half jaar al aan Boca, maar wil Riquelme nu alleen maar verkopen. Hij zou 7,5 miljoen euro moeten kosten. Bovendien verdient Riquelme momenteel het vijfvoudige van de best betaalde speler in Argentinië.



Kan iemand mij vertellen waarom Ajax hier niet als de sodemieter achteraan is? Als er iemand Sneijder kan doen vergeten dan is het Riquelme wel! Nou zal z'n salaris wel wat aan de hoge kant zitten, maar 7,5 miljoen is een schijntje voor zo'n speler.




Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Daops
Usericon van Daops
Posted 23-08-2007 14:21 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 23 augustus 2007 13:49 schreef NecRobert het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom Ajax hier niet als de sodemieter achteraan is? Als er iemand Sneijder kan doen vergeten dan is het Riquelme wel! Nou zal z'n salaris wel wat aan de hoge kant zitten, maar 7,5 miljoen is een schijntje voor zo'n speler.
Deze regeling lijkt me alleen te gelden voor Boca als ik het zo lees. Denk dat er anders wel meer clubs (groter dan Ajax) in de rij zouden staan voor iemand met zijn kwaliteiten..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-08-2007 15:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 23 augustus 2007 14:21 schreef Daops het volgende:
Deze regeling lijkt me alleen te gelden voor Boca als ik het zo lees. Denk dat er anders wel meer clubs (groter dan Ajax) in de rij zouden staan voor iemand met zijn kwaliteiten..
Los van die regeling bedoel ik. Ik neem aan dat 7,5 miljoen voor elke club geldt...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 23-08-2007 16:45 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 23 augustus 2007 15:19 schreef NecRobert het volgende:
Los van die regeling bedoel ik. Ik neem aan dat 7,5 miljoen voor elke club geldt...
De prijs is waarschijnlijk bewust aan de "lage" kant om hem zo snel mogelijk te kunnen lozen om zo ook van zijn zware loonkosten af te zijn. Dat is indirect ook dikke winst natuurlijk als ze 2 jaar lang dat geld kunnen uitsparen.



acid
Usericon van acid
Posted 23-08-2007 17:07 by acid Profiel van acid

Ik weet niet wat die Riquelme per jaar verdient bij Villareal, maar als 'ie Boca korting geeft, zal dat niet bepaald een modaal inkomen zijn.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


acid
Usericon van acid
Posted 23-08-2007 17:14 by acid Profiel van acid

quote:

Albert Luque rond met Ajax

Albert Luque lijkt de nieuwe speler van Ajax te worden. Volgens het Spaanse Marca is de aanvaller van Newcastle United rond met de Amsterdamse club.

Over details omtrent de transfer is nog vrijwel niks te lezen op de website van de sportkrant. Waarschijnlijk gaat het om een huurperiode van één jaar met een optie tot koop.

De Catalaan stond ook in de belangstelling van Feyenoord en PSV en kon zelfs terugkeren naar Spanje, waar Sevilla interesse zou hebben. De Amsterdammers waren echter het strijdvaardigst.

Aanvankelijk wilde Ajax Albert Riera halen, maar de landgenoot van Luque in dienst van Espanyol mocht niet vertrekken uit Barcelona. In de Nederlandse hoofdstad komt de 29-jarige linkspoot zijn landgenoten Gabri en Ismael Urzaiz tegen.

Na een succesvolle periode bij Deportivo La Coruña verkaste de zeventienvoudig international (2 goals) naar Newcastle United. Mede door blessures kwam hij in de Premier League niet goed uit de verf en mocht hij vertrekken.

Bron: voetbalprimeur



En wederom wordt PSV afgetroefd door Ajax. Ik heb het idee dat ome Stan eens een keer een flinke trap onder z'n reet nodig heeft. Jammer, maar helaas.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen