IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie (Deel VII) Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-08-2007 1:50 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 31 augustus 2007 1:31 schreef Y Draig Goch het volgende:
Laatste dag voor Feyenoord om de aanval te versterken dmv een transfer...



:')
Pardon? Ze hebben Makaay, ze hebben Vincken, ze hebben Slory.. Is dat niks dan?



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 31-08-2007 6:58 by mental Profiel van mental

Vincken en Slory zie ik toch niet als goede vervangers voor makaay hoor.


Fuck the world and fuck you


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 31-08-2007 7:24 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 31 augustus 2007 1:50 schreef Judge M. het volgende:
Pardon? Ze hebben Makaay, ze hebben Vincken, ze hebben Slory.. Is dat niks dan?


Ze roepen al weken dat ze nog op zoek zijn naar iemand om de aanval te versterken, vooral nu Slory een tijdje uit de roulatie is.
Maarja, met een transfermarkt die vandaag sluit moet ik het eerst pas zien, dan geloven.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 31-08-2007 7:26 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Profiel van Y Draig Gochhttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ah en kijk es aan:

quote:

Feyenoord contracteert Zuid-Koreaan
Uitgegeven: 31 augustus 2007 06:16

ROTTERDAM/ULSAN - Feyenoord heeft zich versterkt met de Zuid-Koreaanse aanvaller Chun-soo Lee. Hij is afkomstig van Ulsan Hyuandai Horangi en tekent in Rotterdam een contract voor vier jaar.

De Zuid-Koreaanse club heeft dat vrijdag via een verklaring naar buiten gebracht, meldde het persbureau Reuters.

Feyenoord zou al langer met de speler in de slag zijn. Volgens de Zuid-Koreanen wilden de Rotterdammers Lee in eerste instantie huren. Met de transfer zou een bedrag van 2 miljoen euro gemoeid zijn.

WK-selectie

Het is het tweede buitenlandse avontuur voor Lee, die in 2002 deel uitmaakte van de WK-selectie van Guus Hiddink. De Zuid-Koreanen eindigden destijds onder de Nederlandse trainer als vierde op de wereldtitelstrijd.

Lee speelde eerder in Spanje bij Numancia en Real Sociedad.



We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 31-08-2007 9:15 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 30 augustus 2007 20:20 schreef Judge M. het volgende:
Daarom heet het ook Stilburg


Dat was afgelopen zaterdag helaas weer goed te merken...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-08-2007 9:22 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
NAC onderhandelt vandaag verder met AZ over de mogelijke komst van Rogier Molhoek. De middenvelder, die in Alkmaar buiten de boot dreigt te vallen, heeft wel oren naar een overgang richting Breda.

Beide clubs slaagden er gisteravondlaat nog niet in om tot een akkoord te komen over de speler, die eerder uitkwam voor RKC Waalwijk en Dordrecht'90. Molhoek sluit een langer verblijf bij AZ zo goed als uit.

Ook NEC is in de markt voor Molhoek. De belangstelling van NAC is echter concreter melden bronnen.
Ik hoop het! Ik hoop het! Ik hoop het!



Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 31-08-2007 9:30 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Feyenoord contracteert Zuid-Koreaan


Mooi, dan is de kans groter dat El Hamdaoui bij Willem II blijft.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Daops
Usericon van Daops
Posted 31-08-2007 11:50 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 31 augustus 2007 9:30 schreef Mark Z het volgende:
Mooi, dan is de kans groter dat El Hamdaoui bij Willem II blijft.
We kunnen beter blij zijn dat Ajax weer verloren heeft:

"Volgens De Telegraaf zou PSV indien Ajax zich wel had weten te kwalificeren voor de Champions League, slechts 2,5 miljoen budget hebben gehad voor het aantrekken van een nieuwe spits. In dat geval zou PSV zijn pijlen hebben gericht op Mounir El Hamdaoui, zo meldt De Telegraaf. Door de meevaller van de uitschakeling van Ajax zou PSV het transferbudget hebben opgeschroefd en de volledige 6,9 miljoen euro voor Koevermans op tafel hebben gelegd."

Hoewel 2.5 miljoen te weinig was geweest, toch een geruststelling..

Daarbij is er ook het gerucht in de Telegraaf (nou niet echt een hoogstaande krant maar goed) dat Willem III Alkmaar nu ook al interesse heeft als Alves niet komt. Vieze Dagobert

Nog 1 dagje, en dan hopelijk gewoon eens voetbal zonder transfer-gezeik


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 31-08-2007 11:52 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 31 augustus 2007 9:30 schreef Mark Z het volgende:
Mooi, dan is de kans groter dat El Hamdaoui bij Willem II blijft.

Ze waren op zoek naar een spits en een vleugelspeler, dus het is nog mogelijk


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


acid
Usericon van acid
Posted 31-08-2007 12:02 by acid Profiel van acid

quote:
Op 30 augustus 2007 18:59 schreef Tenderstrike het volgende:
Koevermans naar PSV
Door Bouwe (vw_caddy) op donderdag 30 augustus 2007 18:24

Bron: VI

Danny Koevermans vertrekt dan toch nog bij de Alkmaarse club AZ. De aanvaller gaat voor een onbekend transferbedrag over naar PSV.

Bij PSV moet Koevermans de vervanger worden van Arouna Koné die naar Sevilla vertrekt. De hoogte van de afkoopsom wordt geheim gehouden totdat de Alkmaarders zelf een vervanger hebben gevonden. Eerder klopten Feyenoord en het Duitse 1. FC Nürnberg aan bij AZ voor Koevermans, maar zonder succes.


Ik snap niet waarom Valckx het voorheen had over een zogenaamde 'topaankoop' als vervanger voor Koné. Sorry hoor, Koevermans mag dan wel wat vaker het net vinden dan Koné, voetballend stelt Koevermans weinig voor. Een beetje de nieuwe JVoH maar dan met minder kwaliteiten.

En dan wil ik ook écht niet weten of PSV daadwerkelijk aan de gevraagde 6,9 miljoen voldaan heeft.

En ondertussen probeert AZ Alves te strikken.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 31-08-2007 12:44 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

AZ persoonlijk rond met Alves
Door Gerard (RedFever007) op vrijdag 31 augustus 2007 12:10

Bron: Telesport - Submitter: Sempy

AZ is rond met Alfonso Alves. De Braziliaanse aanvaller is een langjarige verbintenis overeengekomen met de Alkmaarse club. Vooralsnog wil zijn huidige club SC Heerenveen niets van een transfer weten omdat de transfersom te laag is.

Alves wil graag vertrekken bij Heerenveen maar zijn club houdt vast aan de eerder vastgestelde transfersom van €20 miljoen. De Friezen onderhandelen niet meer over Alves omdat de raad van commissarissen en de directie van de club dat besloten hebben.
Ondertussen hoopt AZ dat er vandaag alsnog een doorbraak geforceerd kan worden tussen de beide ploegen. Om twaalf uur vanavond sluit de transfermarkt, voor die tijd willen de Alkmaarders nog een opvolger voor Danny Koevermans contracteren. Ondermeer Mounir El Hamdaoui is één van de gegadigden.



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 31-08-2007 13:06 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 30 augustus 2007 8:11 schreef M. het volgende:
Wat moet Alves kosten eigenlijk?

quote:
Op 30 augustus 2007 9:35 schreef WhiteRider het volgende:
19/20 volgens mij.

quote:
Op 30 augustus 2007 9:37 schreef Jebes het volgende:
14!


.


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 31-08-2007 16:04 by Mark Z Profiel van Mark Z

Hadouir tekent toch bij Roda JC
door onze Telesportredactie
KERKRADE - Roda JC heeft alsnog met Willem II overeenstemming bereikt over de transfer van Anouar Hadouir. De 24-jarige middenvelder tekent een contract voor vier jaar bij de Limburgse club. In een eerder stadium was Roda al tot een akkoord gekomen met de speler zelf, maar beide clubs konden het toen niet eens worden over de te betalen transfersom.

Naar verluidt moet Roda 500 duizend euro aan de Brabanders betalen. Hadouir kan morgen meteen meespelen in de Limburgse derby tegen VVV.

Tjonge jonge, wat een vriendenprijsje weer.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-08-2007 16:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Haha zijn ze toch gezwicht? Willem II wou toch 750.000?? Vaag..


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-08-2007 16:27 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Dat is nogal een verschil met wat ze schijnbaar voor El Hamdaoui willen hebben. Maar goed.

Nog 9,5 uur te gaan voor de markt sluit. Bij NAC worden de namen van Molhoek en Tim Janssen (RKC) steeds sterker. Zou niet verkeerd zijn



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-08-2007 16:30 by Mark Profiel van Mark

Ik hoop dat we voor het sluiten van de markt Janssen van RKC nog kunnen binnenslepen (en niet weer naar NAC!! ). En in de transfer van Hadouir zal wel een clausule zijn opgenomen dat W2 een percentage van de eerstvolgende doorverkoop meepikt, of zoiets. Het zijn tegenwoordig zulke vage constructies dat de daadwerkelijke transfer-prijs lang niet meer alles zegt.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 31-08-2007 16:31]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-08-2007 16:38 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 31 augustus 2007 16:30 schreef Mark het volgende:
Ik hoop dat we voor het sluiten van de markt Janssen van RKC nog kunnen binnenslepen (en niet weer naar NAC!! ).
Dat schijnt gelukt te zijn. Van harte



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-08-2007 16:40 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Godver!

'Het is weer zo ver: Afonso Alves heeft wederom een training van zijn club Heerenveen laten schieten. Volgens Omroep Friesland is de kans zeer groot dat de Braziliaanse spits nog voor het sluiten van de transfermarkt het Friese vlaggenschip zal verlaten.


Het is niet de eerste keer dat Alves besluit tot dergelijke rigoureuze maatregelen. Bij aanvang van het nieuwe seizoen verscheen hij enkele dagen te laat op de training, en afgelopen week kwam hij eveneens niet opdagen om de zaak nog verder op de spits te drijven.

AZ zou uitkomst kunnen bieden voor de aanvaller, maar de Alkmaarders hikken vooralsnog tegen de vraagprijs van Heerenveen (zo’n 20 miljoen euro) aan. Delegaties van beide clubs onderhandelen momenteel in Monaco, waar zij aanwezig zijn vanwege de loting voor de UEFA Cup.

Mocht er binnen acht uur geen oplossing worden gevonden ,dan zal de Braziliaan, of hij nu wil of niet, ook het komende jaar het blauw-witte shirt over zijn schouders moeten hijsen.'



Als ie nou maar niet naar AZ gaat! Opzouten met die zak geld Scheringa!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Daops
Usericon van Daops
Posted 31-08-2007 16:41 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 31 augustus 2007 16:27 schreef Judge M. het volgende:
Dat is nogal een verschil met wat ze schijnbaar voor El Hamdaoui willen hebben. Maar goed.
Hadouir is een speler 'uit eigen huis' en verdiende ook relatief weinig voor een speler met zijn kwaliteiten. El Hamdaoui heeft geloof ik net 7 officiele wedstrijden in een jaar gespeeld en is destijds voor 1 miljoen gehaald.
quote:
Op 31 augustus 2007 16:30 schreef Mark het volgende:
En in de transfer van Hadouir zal wel een clausule zijn opgenomen dat W2 een percentage van de eerstvolgende doorverkoop meepikt, of zoiets. Het zijn tegenwoordig zulke vage constructies dat de daadwerkelijke transfer-prijs lang niet meer alles zegt.
Ik mag het hopen.. Erg jammer dat ie gaat, maar hij heeft zich altijd wel fair gedragen in tegenstelling tot een hoop slappelingen zoals Kone.
edit: en Alves lees ik nu.. Gadver, wat een kutmentaliteit toch.

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 31-08-2007 16:42]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-08-2007 16:41 by Mark Profiel van Mark

Houzee!

En gecondoleerd, Judge


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-08-2007 16:46 by Mark Profiel van Mark

Nou nog een middenvelder...

*kijkt op de klok*


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-08-2007 16:48 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 31 augustus 2007 16:41 schreef Mark het volgende:
En gecondoleerd, Judge
Ach, er zijn ergere dingen



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-08-2007 16:50 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 31 augustus 2007 16:48 schreef Judge M. het volgende:
Ach, er zijn ergere dingen
Heeft NAC nu alleen maar Amoah als diepe spits??


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-08-2007 16:52 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 31 augustus 2007 16:50 schreef NecRobert het volgende:
Heeft NAC nu alleen maar Amoah als diepe spits??
En Tamerus en een jeugdspeler (Kramer). Daarnaast Lurling en Kolkka op de flanken dus daar mag nog wel wat bij ja.



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 31-08-2007 16:56 by Mark Profiel van Mark

Voor ons was het ook even flink zweten in de aanvalslinie maar nu ziet het er opeens toch best mooi uit: Janssen, Van Beukering, Lens, Hrepka, Holman en Worm.

Maar het middenveld heeft nog steeds zwaar behoefte aan een ervaren controlerende middenvelder


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen