IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie (Deel VII) Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-08-2007 18:02 by mental Profiel van mental

quote:
Op 10 augustus 2007 15:27 schreef NecRobert het volgende:
Naja ik zou de twee Bou-tjes niet echt als goaltjesdieven bestempelen. Creatieve, aanvallend ingestelde voetballers dat wel.
We hebben ook nog een speler als Jefferey Vlug, hoewel ik vandaag las dat die misschien niet eens meer voorkomt in de plannen van onze Aandewiel. En dat zou toch wel zonde zijn.


Fuck the world and fuck you


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 10-08-2007 18:08 by Mark Z Profiel van Mark Z

De Killburg Trappers staan ook ingeschreven.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


acid
Usericon van acid
Posted 10-08-2007 18:08 by acid Profiel van acid

En die Roberts dan? Die deed het aan het eind van het seizoen ook niet verkeerd bij Sparta. En die Lopes, maar die was gehuurd van Heerenveen meen ik.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-08-2007 18:12 by mental Profiel van mental

Roberts kan denk ik wel uitgroeien tot een grote, maar ja, afwachten wat aandewiel met hem wil.lopes was idd gehuurd, weinig lol van gehad helaas.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 10-08-2007 18:13]


Fuck the world and fuck you


acid
Usericon van acid
Posted 10-08-2007 18:15 by acid Profiel van acid

Ja, Sparta had eigenlijk een 'doelpuntenmachine' erbij moeten halen voor wat goals. Desnoods uit de eerste divisie. Lopen best wat aardige spelers rond. Powel (OK, nu eredivisie) of Ketting.

Vanavond begint de eerste divisie weer trouwens. Ik denk toch dat, hoe jammer ik het ook vind, ADO dit jaar wel kan promoveren. Maar ik hoop natuurlijk op mn jeugdliefde Den Bosch !


"Jullie stemmen Pechtold!!"


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 10-08-2007 18:19 by mental Profiel van mental

Ik denk dat we zo'n doelpuntenmachine wel hebben, Roberts kan aardig scoren, wat je zegt.en ook adeleye kan vrij makkelijk scoren.die werd in het tweede vaak genoeg gebruikt als spits, hehe.


Fuck the world and fuck you


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 10-08-2007 19:52 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 10 augustus 2007 17:39 schreef Mies het volgende:
Hallo Mies United

Je hebt de volgende league aangemaakt bij Profcoach ( http://www.profcoach.nl/ ):

Naam van de league: ZwaarMetaal
Wachtwoord voor deze league: ZM

1 Mies United
2 Innerlogic FC
3 WhiteRider United
4 FC Nightmare
5 Blueprint
6 FC Tolsteeg
7 Ivarrr
8 FC Henkiez
9 zakkenvullers

Nog meer mensen?


Aangemeld.

'The Supersubs' (ik sta al een paar jaar geregistreerd op die naam, vandaar)



Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 10-08-2007 19:54 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

ik ben FC henkiez btw.



acid
Usericon van acid
Posted 10-08-2007 20:32 by acid Profiel van acid

Hans aan de voetbal? Haha, cool!


"Jullie stemmen Pechtold!!"


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 10-08-2007 22:59 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Groningen haalt Berg als opvolger van Suárez


(Novum) - Marcus Berg is door FC Groningen gehaald als vervanger voor de donderdag naar Ajax vertrokken Luis Suárez. De 20-jarige Zweedse aanvaller tekent een contract voor vier seizoenen bij de club. Dat heeft de Groningse club vrijdag bekendgemaakt. Berg, afkomstig van IFK Göteborg, tekent de overeenkomst volgende week vrijdag. Hoeveel Groningen voor Berg heeft betaald is onbekend.

Berg is bezig aan zijn derde seizoen in de hoogste divisie van Zweden. In 52 duels kwam hij twintig keer tot scoren. Dit seizoen heeft hij na zestien duels al dertien treffers achter zijn naam staan, waarmee hij topscorer is in de competitie. Hij had nog een doorlopend contract tot medio 2010.

"We hebben Marcus Berg diverse keren aan het werk gezien", zegt manager technische zaken Henk Veldmate over de nieuwe aanwinst op de website van de club. "Berg is een jonge speler met doorgroeipotentie. Zijn sterkste kwaliteit is zijn scorend vermogen. Ook is hij tweebenig, balvaardig, goed in de combinatie en heeft hij bovendien een gezonde dosis werklust."

Berg is na Rasmus Lindgren en Fredrik Stenman de derde Zweed in de selectie van FC Groningen.

bron: www.nieuws.nl


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 10-08-2007 23:30 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Doorgroeipotentie....

Mooi woord, hoe langer je erover nadenkt.
De potentie om door te groeien?


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 10-08-2007 23:42 by Blueprint Profiel van Blueprint

quote:
Op 10 augustus 2007 23:30 schreef Psychonaut het volgende:
Doorgroeipotentie....

Mooi woord, hoe langer je erover nadenkt.
De potentie om door te groeien?


Nee, dat betekent dat hij volgend jaar naar Ajax gaat


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 11-08-2007 0:11 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 10 augustus 2007 23:42 schreef Blueprint het volgende:
Nee, dat betekent dat hij volgend jaar naar Ajax gaat

Dan kunnen ze hem beter vastleggen tot 2020.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 11-08-2007 7:03 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 11 augustus 2007 0:11 schreef Naturens Galleri het volgende:
Dan kunnen ze hem beter vastleggen tot 2020.


En dan alsnog voor 15 miljoen verkopen na 1 seizoen.



herrie
Usericon van herrie
Posted 11-08-2007 9:22 by herrie Profiel van herrie

Feyenoord kan nog wel eens de lachende 3e (of 4e) worden en uiteindelijk op plek 1 eindigen. Reden? Zeer ervaren en sterke selectie. Met o.a. Makaay (als die in vorm gaat raken) een enorme doelpuntenmachine. Ik verwacht rond de 25 doelpunten minimaal van m. En dan ben ik nog niet eens supporter van die club.

Willem II: die gaan het weer heel moeilijk krijgen. Het verval zet zich denk ik door en 't zal me niks verbazen dat ze dit jaar de nacompetitie NIET ontlopen.

Excelsior gaat er direct uit. VVV Venlo mag 't via nacompetitie proberen.

Tot slot mijn eigen club (De Graafschap). Plek 15 zou mooi zijn, maar met zo'n achterban (en hopelijk een vechtende machine op 't veld met veel Powel goals) wellicht wat hoger.

Zo staat geschreven, Lucas 3:12.


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 11-08-2007 9:22 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

quote:
Op 11 augustus 2007 7:03 schreef Tenderstrike het volgende:
En dan alsnog voor 15 miljoen verkopen na 1 seizoen.

Idd, we gaan hem niet verkopen voor een jodenfooi.


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Daops
Usericon van Daops
Posted 11-08-2007 11:10 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 11 augustus 2007 9:22 schreef herrie het volgende:
Willem II: die gaan het weer heel moeilijk krijgen. Het verval zet zich denk ik door en 't zal me niks verbazen dat ze dit jaar de nacompetitie NIET ontlopen.

Tja, ik ga als Willem II supporter niet verontwaardigd reageren dat mensen hier mijn club een lage klassering voorspellen. Begrijpelijk gezien de afgelopen twee seizoenen.

Maar als volger ben ik wel wat optimistischer dan vorig jaar. Zeker met eindelijk een goede doelman (Aerts), Janse, van der Struijk en (met stip!)El Hamdaoui in de aanval. Het is nooit een garantie, maar deze selectie geeft in ieder geval meer hoop.

Verder blijft het altijd koffiedik kijken natuurlijk. Er zijn wel 10 ploegen die kandidaat voor nacompetitie kunnen zijn.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 11-08-2007 12:26 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 11 augustus 2007 11:10 schreef Daops het volgende:
Tja, ik ga als Willem II supporter niet verontwaardigd reageren dat mensen hier mijn club een lage klassering voorspellen. Begrijpelijk gezien de afgelopen twee seizoenen.

Maar als volger ben ik wel wat optimistischer dan vorig jaar. Zeker met eindelijk een goede doelman (Aerts), Janse, van der Struijk en (met stip!)El Hamdaoui in de aanval. Het is nooit een garantie, maar deze selectie geeft in ieder geval meer hoop.

Verder blijft het altijd koffiedik kijken natuurlijk. Er zijn wel 10 ploegen die kandidaat voor nacompetitie kunnen zijn.


+1

Hopelijk is Aerts snel fit, Vermeer maakt teveel foutjes.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 11-08-2007 12:27 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 11 augustus 2007 11:10 schreef Daops het volgende:
een goede doelman (Aerts), Janse, van der Struijk en (met stip!)El Hamdaoui in de aanval.
Huh? Die spelers hadden ze vorig seizoen toch al, waarom denk je dat ze beter gaan presteren?

Oh ja, ADO verliest meteen zijn eerste wedstrijd.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


herrie
Usericon van herrie
Posted 11-08-2007 12:40 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 11 augustus 2007 11:10 schreef Daops het volgende:


Verder blijft het altijd koffiedik kijken natuurlijk. Er zijn wel 10 ploegen die kandidaat voor nacompetitie kunnen zijn.


bijna mee eens (tel er 7, haha): VVV Venlo, Excelsior, De Graafschap, Heracles Almelo, Sparta Rotterdam, Willem II, N.E.C. Nijmegen. We zullen zien.

Ado = titelfavoriet vanwege o.a. hoogste begroting. Ik moet 't nog zien. Kampioen "moeten" worden is 't lastigste wat er is.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 11-08-2007 12:40 by mental Profiel van mental



Fuck the world and fuck you


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 11-08-2007 12:42 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 11 augustus 2007 12:27 schreef Naturens Galleri het volgende:
Huh? Die spelers hadden ze vorig seizoen toch al, waarom denk je dat ze beter gaan presteren?



Aerts hadden ze pas halverwege het seizoen en heeft toen maar een aantal wedstrijden meegedaan voordat hij geblesseerd raakte. Janse is een jong talent dat steeds beter gaat spelen en El Hamdaoui is heel het vorig seizoen geblesseerd geweest. Indien iedereen fit blijft, en dat is nu al niet meer het geval , kan Willem II een beter seizoen doormaken dan de vorige twee.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Daops
Usericon van Daops
Posted 11-08-2007 12:45 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 11 augustus 2007 12:27 schreef Naturens Galleri het volgende:
Huh? Die spelers hadden ze vorig seizoen toch al, waarom denk je dat ze beter gaan presteren?

Aerts is er halverwege vorig seizoen bijgekomen, en heeft in heel wat wedstrijden de nul gehouden tot z'n blessure. El Hamdaoui raakte aan het begin van vorig seizoen zwaar geblesseerd voor een jaar, en kan nu pas echt beginnen. Janse en van der Struijk kloppen inderdaad, maar die zijn ondertussen behoorlijk gegroeid.

[edit]wat Mark zegt dus

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 11-08-2007 12:46]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Daops
Usericon van Daops
Posted 11-08-2007 12:49 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 11 augustus 2007 12:40 schreef herrie het volgende:
bijna mee eens (tel er 7, haha): VVV Venlo, Excelsior, De Graafschap, Heracles Almelo, Sparta Rotterdam, Willem II, N.E.C. Nijmegen. We zullen zien.

Ik zou hier zeker nog NAC (duh!) en Vitesse aan toevoegen.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-08-2007 14:06 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ado moet terug anders kunnen we nooit meer "Haagse Joden"
roepen





Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen