IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie (Deel VII) Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-09-2007 15:56 by altx Profiel van altx

quote:
Op 2 september 2007 15:49 schreef scotfan het volgende:
Of Marcus Berg een opvolger voor Suarez is....
Suarez (Ajax) - Berg (Groningen) 1-2!!


Het meest erge van het verhaal is dat Suarez met stip de beste speler van Ajax op het moment is.

Wanneer zal de boodschap eens aankomen???


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-09-2007 15:57 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Eerste 3 punten zijn binnen. Nice



scotfan
Usericon van scotfan
Posted 02-09-2007 16:09 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Stuntelaar 2 - 2...


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-09-2007 16:16 by altx Profiel van altx

quote:
Op 2 september 2007 16:09 schreef scotfan het volgende:
Stuntelaar 2 - 2...


Als die !@#$% van een Ten Cate nou nog niet door heeft dat niet de aanval maar de verdediging ons probleem is, dan weet ik het echt niet meer...

Die gast zei gewoon serieus in het interview voorafgaand aan de eerste wedstrijd tegen Slavia Praag dat onze verdediging zo georganiseerd is en zo... Wie snapt het nu niet???

4 doelpunten tegen in 3 competitiewedstrijden... and counting... Als we zo doorgaan, gaan we nog wel voorbij het aantal van Feyenoord van vorig seizoen...


edit: Ik vraag me af met wat voor slappe excuses Ten Cate dit keer aan komt zetten.

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 02-09-2007 16:23]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


scotfan
Usericon van scotfan
Posted 02-09-2007 16:18 by scotfan Profiel van scotfanhttp://www.facebook.com/garsecgmetal

Utrecht - De Graafschap 2 - 2...
Ajax - Fc Groningen 2 - 2

[Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 02-09-2007 16:25]


gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 02-09-2007 16:24 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 2 september 2007 16:16 schreef altx het volgende:
Als we zo doorgaan, gaan we nog wel voorbij het aantal van Feyenoord van vorig seizoen...

Zou mooi zijn om een concurrent minder te hebben

Als Ajax vandaag verliest of gelijk speelt heeft Feyenoord wel alvast een kleine voorsprong op de concurrenten


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-09-2007 16:26 by altx Profiel van altx

quote:
Op 2 september 2007 16:24 schreef Digerdoden het volgende:
Zou mooi zijn om een concurrent minder te hebben

Als Ajax vandaag verliest of gelijk speelt heeft Feyenoord wel alvast een kleine voorsprong op de concurrenten


Nou bij dezen gefeliciteerd!


Jullie moeten nu alleen Vitesse nog even af zien te schudden...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 02-09-2007 16:28 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

Die blijven vast niet winnen


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 02-09-2007 17:42 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

Net wat samenvattingen gezien van eredivisie damesvoetbal. Dat is me toch van een laag niveau, niet echt reclame voor het voetbal als ze dat uitzenden.



Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 02-09-2007 17:49 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 1 september 2007 14:12 schreef Burzum het volgende:



Hej volgens mij zijn jullie 2 punten vergeten mee te nemen




Against God and Government


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 02-09-2007 20:44 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 2 september 2007 16:16 schreef altx het volgende:
Als die !@#$% van een Ten Cate nou nog niet door heeft dat niet de aanval maar de verdediging ons probleem is, dan weet ik het echt niet meer...

Die gast zei gewoon serieus in het interview voorafgaand aan de eerste wedstrijd tegen Slavia Praag dat onze verdediging zo georganiseerd is en zo... Wie snapt het nu niet???

4 doelpunten tegen in 3 competitiewedstrijden... and counting... Als we zo doorgaan, gaan we nog wel voorbij het aantal van Feyenoord van vorig seizoen...


edit: Ik vraag me af met wat voor slappe excuses Ten Cate dit keer aan komt zetten.


Als de verdedigers niet ook de aanval zouden moeten verzorgen zou dat probleem al een stuk minder zijn vermoed ik.

Plus: "PSV heeft niet weten te winnen van Twente", ze hebben mazzel dat ze nog een punt meekregen.

[Dit bericht is gewijzigd door chriz op 02-09-2007 20:45]



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-09-2007 20:55 by altx Profiel van altx

quote:
Op 2 september 2007 20:44 schreef chriz het volgende:
Als de verdedigers niet ook de aanval zouden moeten verzorgen zou dat probleem al een stuk minder zijn vermoed ik.


Wie zegt dat de verdedigers de aanval zouden moeten verzorgen? Neem bijvoorbeeld Emanuelson. Die hoeft echt niet zo vaak naar voren als wat hij uit eigen beweging doet...

Maar heb je de basisopstelling van Ajax gezien? Dat was echt om je te bescheuren. Gabri als rechtsback... (En dan Stam, Vermaelen en Emanuelson verder als verdedigers, dat kon er nog mee door, alhoewel ik persoonlijk Vermaelen en Emanuelson ook niet zo zie zitten).
En verder in de vorm van Heitinga en Maduro twee verdedigende middenvelders. Ja, dan krijg je al snel dat verdedigend ingestelde spelers zich met de aanval gaan bemoeien...

Ik weet niet hoor, maar zelfs met het huidige spelersmateriaal moet je een betere opstelling kunnen maken. Maar dat spelersmateriaal slaat kritisch beschouwd eigenlijk ook nergens op. Sommige posities kunnen we wel driedubbel bezetten, terwijl we voor andere posities eigenlijk geen enkele geschikte kandidaat hebben.

Maar nu wordt het er weer op gegooid dat we Sneijder zo hard missen... We missen Sneijder niet. Maar we missen adequaat beleid om het vertrek van Sneijder op te vangen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-09-2007 21:01 by M. Profiel van M.

Stam is gewoon op. Dat zie je al een tijdje. Ook nu zat hij er een paar keer goed naast en bij de tweede goal ging hij zeker niet vrijuit. Hij werd een paar keer behoorlijk afgetroefd.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-09-2007 21:02 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ja waarom Heitinga en Gabri niet omwisselen?



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-09-2007 21:03 by altx Profiel van altx

quote:
Op 2 september 2007 21:01 schreef M. het volgende:
Stam is gewoon op. Dat zie je al een tijdje. Ook nu zat hij er een paar keer goed naast en bij de tweede goal ging hij zeker niet vrijuit. Hij werd een paar keer behoorlijk afgetroefd.


Die vergat ik inderdaad nog te noemen in het rijtje...

Goed beschouwd hebben we gewoon geen enkele echt goede verdediger rond lopen.


edit: Heitinga als centrale verdediger is ongeveer het enige dat ik kan bedenken. Maar daar speelt hij nooit...

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 02-09-2007 21:04]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 02-09-2007 21:04 by altx Profiel van altx

quote:
Op 2 september 2007 21:02 schreef Judge M. het volgende:
Ja waarom Heitinga en Gabri niet omwisselen?


Ik vind persoonlijk Heitinga als rechtsback ook geen succes, maar het is in ieder geval beter dan wat Ten Cate nu geëxperimenteerd heeft inderdaad...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 02-09-2007 21:14 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 2 september 2007 20:55 schreef altx het volgende:
Wie zegt dat de verdedigers de aanval zouden moeten verzorgen? Neem bijvoorbeeld Emanuelson. Die hoeft echt niet zo vaak naar voren als wat hij uit eigen beweging doet...



Emanuelson is naar mijn mening dan ook helemaal geen verdediger en anders is hij een slechte verdediger. Waar ik op doel is wat van Halst ook al aangaf (tja, ik zie enkel de samenvatting), dat een centrale verdediger moet inschuiven voor er iets aanvallends begint te lopen.

Nou is dat niet zo'n enorm probleem in een 4-4-2, maar als je 4-3-3 speelt met opkomende backs, blijft er effectief maar 1 verdediger over.

Daarnaast moest de uiteindelijke gelijkmaker via een assist van Stam komen (die idd een jaar z'n niveau heeft kunnen behouden, maar nu afzakt naar eredivisie niveau), terwijl je dus al met 3 spitsen speelt.



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-09-2007 0:26 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Goede eerste helft weer en de tweede helft was KUT.

Godverdomme 2-0 voorsprong zo weggegeven


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-09-2007 0:27 by M. Profiel van M.

quote:
Op 3 september 2007 0:26 schreef Burzum het volgende:
Goede eerste helft weer en de tweede helft was KUT.

Godverdomme 2-0 voorsprong zo weggegeven

Wat vind jij als Utreg Hooligan nu van die Wim van Hanegem?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-09-2007 0:29 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 3 september 2007 0:27 schreef M. het volgende:
Wat vind jij als Utreg Hooligan nu van die Wim van Hanegem?


Niets mis mee, goede coach, al ben ik het niet met hem eens dat hij Vandenbergh totaal geen kans geeft. Haal je een nieuwe spits om hem vervolgens op de bank te zetten.

En jij dan?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 03-09-2007 0:35 by M. Profiel van M.

quote:
Op 3 september 2007 0:29 schreef Burzum het volgende:
En jij dan?

Nou ja, ik was eens benieuwd, ik zelf vind zijn aanstelling namelijk een complete wanvertoning, hehe. Rechter rijtje voor de FC vermoed ik... volgend seizoen van Hanegem weg, meer puinhopen achterlatend dan je had kunnen verzinnen.

Daar denken we dus compleet anders over ik hoop dat ik geen gelijk heb.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 03-09-2007 1:34 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

De Belgen bij Roda doen het goed blijkbaar

YULUUUUUUUUU


Faustian Spirit of the Earth


acid
Usericon van acid
Posted 03-09-2007 1:42 by acid Profiel van acid

Wat een waardeloze competitieronde. Het lijkt wel of het algehele niveau alleen maar daalt ipv stijgt.

Typerend vond ik Wetzel's opmerking na de wedstrijd VVV - Roda JC: "Deze wedstrijd was reclame voor het voetbal.". Tjah, het mag dan wel in 3 - 5 geëindigd zijn, het was dramatisch. Alle 8 goals kwamen door enorme fouten in de verdediging en het spel was niet om aan te zien.

Was vanmiddag in de Galgenwaard, Utrecht speelde OK (zonder goede afmaker). Maar sjonge, hoe kan je 2 - 0 zo makkelijk weggeven?

Verder speelt Ajax ook bagger, en PSV gaat het ook moeilijk krijgen zo. Vooral die verdediging (van beide ploegen trouwens). Ik kan wel janken als ik zie dat Addo in de basis staat. Die gast is niveau Willem II / NEC, niet PSV. Wordt lekker in de Champions League straks.

Feyenoord speelt aardig, maar ik moet het nog zien tegen echte topclubs.

Petje af voor Vitesse, met zo'n matige selectie drie lastige wedstrijden winnen. Vraag niet hoe.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 03-09-2007 1:46 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 3 september 2007 1:42 schreef acid het volgende:


Was vanmiddag in de Galgenwaard, Utrecht speelde OK (zonder goede afmaker). Maar sjonge, hoe kan je 2 - 0 zo makkelijk weggeven?




+1 welk vak zit / zat je trouwens?


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-09-2007 9:29 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Het was een mooi weekend.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen