IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie (Deel VII) Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-08-2007 0:54 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 27 augustus 2007 23:46 schreef mental het volgende:
Anders doe je even normaal fuckface. dankzij die schop heeft huilebalk kokmeijer meer geld dan ie ooit bijelkaar had kunnen voetballen.


Vooralsnog heeft hij van Sparta en Bououaouaouoauaoua een bedrag van 100.000 ontvangen. Dat vind ik geen hoog bedrag aangezien hij pas 27 was toen die mocro hem kapotschopte. Hij had dus met gemak nog 6-8 jaar spelen. Ik denk toch echt dat Kokmeijer meer dan 16.000 per jaar verdiende (dat is namelijk minder dan minimumloon). Je moet niet iedereen aan je eigen maatstaven afmeten menthol.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-08-2007 0:56 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 28 augustus 2007 0:54 schreef Chelman het volgende:
Vooralsnog heeft hij van Sparta en Bououaouaouoauaoua een bedrag van 100.000 ontvangen. Dat vind ik geen hoog bedrag aangezien hij pas 27 was toen die mocro hem kapotschopte. Hij had dus met gemak nog 6-8 jaar spelen. Ik denk toch echt dat Kokmeijer meer dan 16.000 per jaar verdiende (dat is namelijk minder dan minimumloon). Je moet niet iedereen aan je eigen maatstaven afmeten menthol.
Half jaartje ziekenhuis en de psychische factor tikken toch ook wel lekker aan anders



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-08-2007 7:59 by M. Profiel van M.

quote:
Op 28 augustus 2007 0:54 schreef Chelman het volgende:
Vooralsnog heeft hij van Sparta en Bououaouaouoauaoua een bedrag van 100.000 ontvangen. Dat vind ik geen hoog bedrag aangezien hij pas 27 was toen die mocro hem kapotschopte. Hij had dus met gemak nog 6-8 jaar spelen. Ik denk toch echt dat Kokmeijer meer dan 16.000 per jaar verdiende (dat is namelijk minder dan minimumloon). Je moet niet iedereen aan je eigen maatstaven afmeten menthol.

Nu ben ik niet ingevoerd in het voetbalrecht, maar ik meen me te herinneren dat één en ander voor Kokmeijer juridisch gezien ongunstig is, omdat het voorval op het voetbalveld, tijdens een wedstrijd plaatsvond. Dat heeft bepaalde implicaties voor de aansprakelijkheid. Je zou denken dat namelijk anders allang de logische weg bewandeld was: claim de boel op de aansprakelijkheidsverzekering van Bouaouzan (als hij die heeft), of anders via de rechter op Bouaouzan zelf.
Kokmeijer heeft veel meer geeist dan 100.000 euro en dat is volgens mij terecht. Je praat hier over een voetballer die 6 tot 8 jaar inkomsten in de Eredivisie misloopt. Een speler in de Eerste Divisie verdient nog steeds zo'n veertig tot vijftigduizend euro per jaar, toch netjes.

Onderzoekje: http://www.log-isch.nl/logisch/2006/05/als_de_bal_rolt.html
*edit* ik dacht even dat het voorval in de Eredivisie gebeurd was, dat was niet zo


Laten we uitgaan van een halve ton per jaar voor Kokmeijer. Keer acht is dat 0,4 miljoen gederfde inkomsten. Daarnaast zal hij de rest van zijn leven extra medische voorziening nodig hebben, ook te verhalen op Bouaouzan/Sparta: twee ton.
Waarschijnlijk kan hij op den duur wel weer full-time werken. Gelukje voor Bouaouzan anders had hij dat ook kunnen bekostigen.
Blijft nog over smartegeld door het met één schop vernietigen van iemands carrière en toekomstdromen met alle pijn, stress, trauma's en verdriet van dien: laten we zeggen vijftigduizend euro (smartegeld is in NL niet zo hoog). Kom ik totaal op 0,65 miljoen. En da's exclusief alle reeds gemaakte medische kosten. Die mag razende Rachid ook nog gaan ophoesten.

Als die Bouaouzan nu ff snel in Engeland gaat voetballen speelt hij het in één seizoen zo bij elkaar. Maar eigenlijk vind ik dat-ie gewoon de gevangenis in moet.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 28-08-2007 8:06]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-08-2007 13:17 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Een hele dikke +1 wat dat laatste betreft. Sowieso schandalig dat hij uberhaupt nog 1 stap op een voetbalveld mag zetten.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-08-2007 13:53 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 28 augustus 2007 7:59 schreef M. het volgende:
Nu ben ik niet ingevoerd in het voetbalrecht, maar ik meen me te herinneren dat één en ander voor Kokmeijer juridisch gezien ongunstig is, omdat het voorval op het voetbalveld, tijdens een wedstrijd plaatsvond. Dat heeft bepaalde implicaties voor de aansprakelijkheid. Je zou denken dat namelijk anders allang de logische weg bewandeld was: claim de boel op de aansprakelijkheidsverzekering van Bouaouzan (als hij die heeft), of anders via de rechter op Bouaouzan zelf.
Kokmeijer heeft veel meer geeist dan 100.000 euro en dat is volgens mij terecht. Je praat hier over een voetballer die 6 tot 8 jaar inkomsten in de Eredivisie misloopt. Een speler in de Eerste Divisie verdient nog steeds zo'n veertig tot vijftigduizend euro per jaar, toch netjes.

Onderzoekje: http://www.log-isch.nl/logisch/2006/05/als_de_bal_rolt.html
*edit* ik dacht even dat het voorval in de Eredivisie gebeurd was, dat was niet zo


Laten we uitgaan van een halve ton per jaar voor Kokmeijer. Keer acht is dat 0,4 miljoen gederfde inkomsten. Daarnaast zal hij de rest van zijn leven extra medische voorziening nodig hebben, ook te verhalen op Bouaouzan/Sparta: twee ton.
Waarschijnlijk kan hij op den duur wel weer full-time werken. Gelukje voor Bouaouzan anders had hij dat ook kunnen bekostigen.
Blijft nog over smartegeld door het met één schop vernietigen van iemands carrière en toekomstdromen met alle pijn, stress, trauma's en verdriet van dien: laten we zeggen vijftigduizend euro (smartegeld is in NL niet zo hoog). Kom ik totaal op 0,65 miljoen. En da's exclusief alle reeds gemaakte medische kosten. Die mag razende Rachid ook nog gaan ophoesten.

Als die Bouaouzan nu ff snel in Engeland gaat voetballen speelt hij het in één seizoen zo bij elkaar. Maar eigenlijk vind ik dat-ie gewoon de gevangenis in moet.
Prima en duidelijk verhaal inderdaad. Ik ben het in dit geval ook volledig met je eens.

Maar stel: ons kleine Spartaantje had Arjen "36 miljoen" Robben een dergelijke doodschop gegeven tijdens een oefenwedstrijd Real Madrid - Sparta (spannend ). Robben is 23 jaar, zou dus nog een jaar of 12 kunnen spelen + een verschrikkelijk hoog salaris + schadevergoeding voor Real Madrid, etc.

Je baseert de straf voor Bouaouzan dus mede op het salaris van Kokmeijer. Kan dit eigenlijk wel?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 28-08-2007 14:08 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 28 augustus 2007 13:53 schreef NecRobert het volgende:
Prima en duidelijk verhaal inderdaad. Ik ben het in dit geval ook volledig met je eens.

Maar stel: ons kleine Spartaantje had Arjen "36 miljoen" Robben een dergelijke doodschop gegeven tijdens een oefenwedstrijd Real Madrid - Sparta (spannend ). Robben is 23 jaar, zou dus nog een jaar of 12 kunnen spelen + een verschrikkelijk hoog salaris + schadevergoeding voor Real Madrid, etc.

Je baseert de straf voor Bouaouzan dus mede op het salaris van Kokmeijer. Kan dit eigenlijk wel?


Ja, want dit is dus privaatrecht en gaat om vergoeding, niet om bestraffing. De straf zou uit het strafrecht moeten komen.



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 28-08-2007 16:11 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 28 augustus 2007 13:17 schreef Judge M. het volgende:
Sowieso schandalig dat mental uberhaupt nog 1 post in deze topic mag zetten.


acid
Usericon van acid
Posted 28-08-2007 17:13 by acid Profiel van acid

quote:
Op 28 augustus 2007 14:08 schreef chriz het volgende:
Ja, want dit is dus privaatrecht en gaat om vergoeding, niet om bestraffing. De straf zou uit het strafrecht moeten komen.


Indien dit het geval is lijkt het mij meer voor de hand liggen dat een speler een vergoeding krijgt conform zijn contractlengte.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-08-2007 20:04 by M. Profiel van M.

Zoals al aangehaald door chriz ging mijn post inderdaad om de vergoeding voor de getroffen speler. Die staat los van de strafmaat. Ook al verdwijnt Bouaouzan tien jaar achter de tralies, daar koopt Kokmeijer nog geen sprietje kunstgras voor. Die zal vooral geïnteresseerd zijn in de schadevergoeding. En dan moet je kijken naar de geleden schade. Dat kan je dus relateren aan het aantal gemiste seizoenen, gemiddeld salaris per seizoen, etc.
En in het geval van bv. Robben zou die geleden schade natuurlijk veel meer zijn. Dan zou Real Madrid trouwens ook nog een behoorlijke duit in het zakje doen (gederfde reclame-inkomsten, inkomsten uit merchandise, etc.). Die hebben trouwens ook betere advocaten denk ik .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 28-08-2007 20:13 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 28 augustus 2007 17:13 schreef acid het volgende:
Indien dit het geval is lijkt het mij meer voor de hand liggen dat een speler een vergoeding krijgt conform zijn contractlengte.


Dat zou logisch zijn als hij voor die lengte uitgeschakeld zou zijn ja. Hij zou voor die jaren daarna natuurlijk ook niet 100% uitbetaald krijgen, maar het is aannemelijk dat hij ook na dit contract nog als voetballer zou werken.

Als je bijvoorbeeld postbode bent en je verliest een been tijdens het uitvoeren van je werkzaamheden verwacht je toch ook meer dan een vergoeding tot het einde van je jaarcontract?



chriz
Dóh!
Usericon van chriz
Posted 28-08-2007 20:13 by chriz Profiel van chrizhttp://www.youtube.com/user/facesofcain

quote:
Op 28 augustus 2007 20:04 schreef M. het volgende:
Die hebben trouwens ook betere advocaten denk ik .


En anders wel vuilere .



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-08-2007 21:19 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

LOL! Ik sta weer in 't Wereldje!

http://www.vi.nl/vi/show/id=141706/sc=4af4d7


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 28-08-2007 21:36 by Lionheart Profiel van Lionheart

Hoe voel je je nu?


acid
Usericon van acid
Posted 28-08-2007 23:41 by acid Profiel van acid

quote:
Op 28 augustus 2007 20:13 schreef chriz het volgende:
Dat zou logisch zijn als hij voor die lengte uitgeschakeld zou zijn ja. Hij zou voor die jaren daarna natuurlijk ook niet 100% uitbetaald krijgen, maar het is aannemelijk dat hij ook na dit contract nog als voetballer zou werken.

Als je bijvoorbeeld postbode bent en je verliest een been tijdens het uitvoeren van je werkzaamheden verwacht je toch ook meer dan een vergoeding tot het einde van je jaarcontract?


Klopt, ik weet ook niet hoe het precies zit. Maar ik denk dat contracten van voetballers anders in elkaar zitten ivm bepaalde risico's.

Het lastige is ook, hoe lang speelt een voetballer. Er zijn legio voetballers voor hun 30e gestopt, terwijl een enkel nog na hun 40e actief is. Dat soort zaken liggen dus ook niet vast bij vergoedingen.


"Jullie stemmen Pechtold!!"


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-08-2007 1:21 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 28 augustus 2007 21:36 schreef Lionheart het volgende:
Hoe voel je je nu?
Ach


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-08-2007 1:25 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 28 augustus 2007 20:13 schreef chriz het volgende:
Als je bijvoorbeeld postbode bent en je verliest een been tijdens het uitvoeren van je werkzaamheden verwacht je toch ook meer dan een vergoeding tot het einde van je jaarcontract?


Het gaat niet zozeer om het feit dat je tijdens je werk invalide bent geraakt maar dat iemand laakbaar gedrag/nalatigheid heeft vertoond waardoor jij dit ongeluk opliep.

Bij een 'gewoon' ongeluk zijn schadevergoedingen meestal lager en bovendien meestal verzekerd.

Met de rest van je posts ben ik het eens.



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 29-08-2007 1:26 by Flappie Alzheimer Profiel van Flappie Alzheimer

Bedankt voor je inzending. Voetbal International

En nu?


Spel vouten zijn cool!


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 29-08-2007 1:31 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 29 augustus 2007 1:26 schreef Flappie Alzheimer het volgende:
Bedankt voor je inzending. Voetbal International

En nu?
Afwachten of ie geselecteerd wordt en er morgen inkomt.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Flappie Alzheimer
Dat was ik niet!
Usericon van Flappie Alzheimer
Posted 29-08-2007 1:42 by Flappie Alzheimer Profiel van Flappie Alzheimer

quote:
Op 29 augustus 2007 1:31 schreef NecRobert het volgende:
Afwachten of ie geselecteerd wordt en er morgen inkomt.

Dus dan moet moet ik morgen nog weten dat ik vandaag..... Damn


Spel vouten zijn cool!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-08-2007 10:52 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Kromkamp voor rechter, stand-in op foto
door Patrick Wiercx

EINDHOVEN - De twee verdachten in de zaak Kromkamp moeten volgende week dinsdag voorkomen voor mishandeling van PSV-voetballer Jan Kromkamp. Dinsdag was Kromkamp aanwezig tijdens getuigenverhoren in het paleis van justitie in Den Bosch. Hij kon hierdoor niet aanwezig zijn bij de fotosessie van PSV, waarvoor de organisatie een oplossing in de vorm van een stand-in had gevonden.

Eind mei werd de PSV’er na afloop van een vriendschappelijke wedstrijd tussen PSV en VV Acht in elkaar geslagen. Hij liep daarbij een gebroken neus, een gebroken jukbeen, een gebroken oogkas en een lichte herschudding op. De politie hield hiervoor twee Eindhovenaren van achttien jaar aan. De twee kwamen naar eigen zeggen tussenbeide omdat Kromkamp ruzie had met zijn vriendin.

Raadsman F. de Leeuw, die een van de twee verdachten verdedigt, was gisteren bij de verhoren aanwezig. „Enerzijds heb je Kromkamp en zijn vriendin die zeggen dat er wel een woordenwisseling en geruzie is geweest, maar niet zodanig dat enig ingrijpen nodig was”, zegt hij. „Anderzijds heb je de andere kant die een andere mening is toegedaan. Het is een moeilijke zaak.”
Een van de twee verdachten heeft aangifte gedaan tegen Kromkamp.
Het scheelt ook niks gelukkig:



Tijdens het maken van de officiele PSV elftalfoto was er een stand-in voor Jan Kromkamp. Op de bovenste rij staat (vierde van rechts) Jeroen van den Berk, die op de mediaafdeling van PSV werkt. Later zal het hoofd van Van den Berk door dat van Kromkamp worden vervangen.




Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-08-2007 11:49 by Mark Profiel van Mark

*zucht* 5-0...

En nog geen spoor van de beloofde ervaren middenvelder (Lindenbergh is een levensgrote eikel, maar je zou toch denken dat het bestuur nog enkele andere lijntjes uitgezet had) of extra spits. Dit wordt weer een prut-seizoen. Het is walgelijk hoe het bestuur met hun grote bek loopt te roepen dat het linkerrijtje het doel is, 2 van onze duurste spelers (Nietsdielan en Barreto)verkoopt en dan op 2 dagen voor het sluiten van de markt nog altijd niks concreets heeft behalve een half geblesseerde en onfitte Hongaar, en een onervaren middenvelder die zojuist voor 4-6 weken weer de ziekenboeg ingeschopt is door het reserve-team van de Fietstassen


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 29-08-2007 11:51 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 29 augustus 2007 10:52 schreef Judge M. het volgende:
Het scheelt ook niks gelukkig:



Tijdens het maken van de officiele PSV elftalfoto was er een stand-in voor Jan Kromkamp. Op de bovenste rij staat (vierde van rechts) Jeroen van den Berk, die op de mediaafdeling van PSV werkt. Later zal het hoofd van Van den Berk door dat van Kromkamp worden vervangen.


Competitievervalsing!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-08-2007 21:02 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Feher terug naar NAC

En de naam van Molhoek wordt ook nog genoemd. Ik hoop het



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 30-08-2007 6:44 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 29 augustus 2007 21:02 schreef Judge M. het volgende:
Feher terug naar NAC

En de naam van Molhoek wordt ook nog genoemd. Ik hoop het


Feher is een mooie aanwinst inderdaad en Molhoek zou ook een absolute versterking zijn.



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 30-08-2007 7:02 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

PSV en FC Sevilla akkoord over Koné

Door Gerard (RedFever007) op woensdag 29 augustus 2007 20:56

Bron: Telegraaf

Arouna Koné zal vrijwel zeker vertrekken bij PSV. Vanavond bereikten PSV en FC Sevilla een akkoord over de transfersom van de Ivoriaan. Als Koné en Sevilla ook tot een overeenkomst komen zal PSV elf miljoen euro ontvangen van de Spaanse club.

De zaakwaarnemer van Koné is momenteel nog in Spanje om over de overgang te onderhandelen. Koné zal daarna nog een medische keuring moeten ondergaan. PSV wilde de spits aanvankelijk niet laten vertrekken en hem aan zijn contract houden, in het hedendaagse voetbal stellen contracten echter weinig meer voor. Galatasaray wilde Koné graag contracteren maar de aanvaller zelf wilde niet naar Turkije. Daarop deed Sevilla een bod.
Een bod dat door PSV niet werd geaccepteerd omdat het volgens de Eindhovenaren te laag was. Koné was hiermee niet content en had ineens last van zijn enkel. Ronald Koeman, de oefenmeester van PSV, gaf aan teleurgesteld te zijn in zijn speler. Koné op zijn beurt sprak negatief over PSV.

Als Koné definitief vertrokken is kan PSV nog tot vrijdagnacht twaalf uur nog een andere speler aantrekken. Daarna is de transfermarkt gesloten. Stan Valckx, technisch manager, wil niet zeggen op wie PSV zijn oog heeft laten vallen. "We hebben een lijstje. Met goede, betere, goedkopere en duurdere spelers. Het enige dat ik kan zeggen is dat Georgios Samaras nooit in beeld was en dat nu ook niet is."

----------------------------------------------------------------------------------------

AZ verhuurt Molhoek niet aan NEC
Door Sjors (Sj0rSz) op woensdag 29 augustus 2007 19:10
Bron: FCUpdate.nl

Rogier Molhoek zal zich voorlopig nog aan zijn contract met AZ moeten houden. NEC was namelijk geïnteresseerd in de diensten van de middenvelder, maar de Alkmaarders hebben laten weten dat de speler voorlopig niet weg mag.

Gisteren werd bekend gemaakt dat Molhoek, die anderhalf jaar geleden overkwam van RKC Waalwijk, mogelijk naar een andere club wil vertrekken. Dit seizoen lijkt alles er op te wijzen dat de 26-jarige middenvelder niet veel speeltijd zal krijgen. NEC zag in de de voetballer een prima versterking voor de huidige selectie, maar zal nu naar alternatieven moeten zoeken.

Eerder liet Olaf Lindenbergh (Ajax) al weten niet naar NEC te vertrekken. In eerste instantie leek de transfer beklonken te zijn, maar later zou blijken dat de speler toch niet naar Nijmegen verhuizen. De verwachting is nu dat hij waarschijnlijk naar Qatar zal afreizen om daar zijn carrière voort te zetten.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen