IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : De Nederlandse Voetbalcompetitie (Deel VII) Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-08-2007 14:50 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Over keepers gesproken, Grandel die mag nu ook wel oprotten. Zoveelste rare frats van hem en het houd een keer op.


Daops
Usericon van Daops
Posted 20-08-2007 14:59 by Daops Profiel van Daops

quote:
Op 20 August 2007 14:02 schreef altx het volgende:
Jullie hebben nu een goede keeper.
En over een paar weken helemaal als Aerts weer fit is


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-08-2007 15:22 by M. Profiel van M.

Hey mental, zit jij eigenlijk ook in de profcoach? Lijkt me dé kans voor jou om met je miskende voetbalverstand de rest van de kneuzen een poepie te laten ruiken...

Schrijf je in op www.profcoach.nl
Subleague ZwaarMetaal, password ZM


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-08-2007 17:58 by mental Profiel van mental

quote:
Op 20 August 2007 15:22 schreef M. het volgende:
Hey mental, zit jij eigenlijk ook in de profcoach? Lijkt me dé kans voor jou om met je miskende voetbalverstand de rest van de kneuzen een poepie te laten ruiken...

Schrijf je in op www.profcoach.nl
Subleague ZwaarMetaal, password ZM
had ik willen doen, maar ik geef jullie nu de kans om er iets moois van te maken.herinner me de volgende keer erop tijd aan en ik doe mee.


Fuck the world and fuck you


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-08-2007 18:03 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 August 2007 17:58 schreef mental het volgende:
had ik willen doen, maar ik geef jullie nu de kans om er iets moois van te maken.herinner me de volgende keer erop tijd aan en ik doe mee.
Klasssement is nog niet begonnen. Je kunt dus nog meedoen



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-08-2007 20:01 by M. Profiel van M.

Mental, het klassement begint op 21 september. Tijd zat dus.

Maar, ik snap dat als je veel voetbalkennis hebt het natuurlijk best anderhalve maand kan duren voordat je alle opties zorgvuldig afgewogen hebt.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-08-2007 20:07 by mental Profiel van mental

quote:
Op 20 August 2007 20:01 schreef M. het volgende:
Mental, het klassement begint op 21 september. Tijd zat dus.

Maar, ik snap dat als je veel voetbalkennis hebt het natuurlijk best anderhalve maand kan duren voordat je alle opties zorgvuldig afgewogen hebt.
Ik denk erover me aan te melden als FC SPEKtakel.is dat wat ? Met dank aan WR voor de naam.


Fuck the world and fuck you


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-08-2007 20:08 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ik hoop trouwens dat ik nog wat wijzigingen in mijn ploeg kan maken zo lang het niet duidelijk is wat er met Alves en Koevermans gaat gebeuren



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-08-2007 20:11 by M. Profiel van M.

LOL@SPEKtakel

Judge: je kunt volgens mij tot 21 sept. ook naar believen de boel omgooien.
Jammer dat de punten niet al tellen hehe, ik had best een aardig begin dacht ik zo .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-08-2007 20:17 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 20 August 2007 20:07 schreef mental het volgende:
Ik denk erover me aan te melden als FC SPEKtakel.is dat wat ? Met dank aan WR voor de naam.

Graag gedaan. :')


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 21-08-2007 16:24 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 19 August 2007 23:37 schreef WhiteRider het volgende:
PSV was ook kankerslecht trouwens.


De afgelopen drie jaren dat PSV kampioen werd begonnen ze de competitie beroerd. Met drie jonge talentvolle creatieve spelers op het middenveld en een mooie voorhoede met Perez op links, Lazovic in het centrum en Farfan op rechts moet het straks gaan lopen.

Koné moeten ze zo snel mogelijk verkopen, veels te weinig rendement. Sevilla schijnt nu ook geïnteresseerd te zijn en biedt 9 miljoen. Ik zou zeggen, geef hem een muggenprik en houdoe!

Die Suárez loopt ook één op één met zijn schwalbes.



w817tjes
Gekke Henkie
Usericon van w817tjes
Posted 21-08-2007 19:51 by w817tjes Profiel van w817tjeshttp://www.myspace.com/ruis-en-gekke-henkie

quote:
Op 20 August 2007 20:11 schreef M. het volgende:
LOL@SPEKtakel

Judge: je kunt volgens mij tot 21 sept. ook naar believen de boel omgooien.
Jammer dat de punten niet al tellen hehe, ik had best een aardig begin dacht ik zo .


ik had ook geen slechte start...

maar zo ging het vorig jaar ook, totdat de punten echt gingen tellen, toen werd de helft van mijn selectie ineens niet meer opgesteld...



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-08-2007 19:53 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 21 August 2007 16:24 schreef Lionheart het volgende:
De afgelopen drie jaren dat PSV kampioen werd begonnen ze de competitie beroerd. Met drie jonge talentvolle creatieve spelers op het middenveld en een mooie voorhoede met Perez op links, Lazovic in het centrum en Farfan op rechts moet het straks gaan lopen.

Koné moeten ze zo snel mogelijk verkopen, veels te weinig rendement. Sevilla schijnt nu ook geïnteresseerd te zijn en biedt 9 miljoen. Ik zou zeggen, geef hem een muggenprik en houdoe!

Die Suárez loopt ook één op één met zijn schwalbes.



+1 wat Koné betreft, +0,5 wat de rest betreft, ik heb namelijk wel wat vraagtekens wat de voorhoede betreft.

Ach, schwalbes bestaan net zo lang als het voetbal. Het is enorm rendabel, het is wat mij betreft nu al de sterspeler van Ajax, als ik door een objectieve bril kijk.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-08-2007 20:19 by altx Profiel van altx

quote:
Op 21 August 2007 19:53 schreef WhiteRider het volgende:
+1 wat Koné betreft, +0,5 wat de rest betreft, ik heb namelijk wel wat vraagtekens wat de voorhoede betreft.

Ach, schwalbes bestaan net zo lang als het voetbal. Het is enorm rendabel, het is wat mij betreft nu al de sterspeler van Ajax, als ik door een objectieve bril kijk.


Met Babel weg en Suarez ervoor terug zijn we er inderdaad niet echt op achteruit gegaan.

Nu nog een goede vervanger voor Sneijder en misschien komen we nog eens ergens...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 21-08-2007 20:22 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Ach, als je 8 keer kunt scoren tegen de Graafschap, moet een of twee doelpunten bij een grotere club wel te doen zijn. Ik zou me meer zorgen maken over de verdediging dan over de voorhoede, eigenlijk.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-08-2007 20:38 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ik heb zo'n vermoeden dat Alves vetrekt binnenkort..
Heerenveen heeft vandaag twee nieuwe spitsen gecontracteerd:


-----------------------------------------------
Paulo tekent, ook Pool op weg naar Heerenveen

21/8/2007 19:17

SC Heerenveen heeft de transfer van Paulo Henrique afgerond. Daarnaast melden diverse media in Polen dat ook Radoslaw Matusiak (foto) de gang naar het Abe Lenstra Stadion zal maken.

Paulo Henrique zette dinsdagavond zijn handtekening onder een driejarig contract. Club en speler waren al langer akkoord, maar het wachten was op de financiële afwikkeling van de transfer. De achttienjarige Braziliaan is afkomstig van Atlético Mineiro. Heerenveen kwam Paulo Henrique Carneiro Filho op het spoor tijdens een jeugdtoernooi in Terborg.

Matusiak is mogelijk de volgende aanvallende versterking voor de Friezen. De Poolse media menen te weten dat Heerenveen de spits voor drie miljoen euro overneemt van Palermo. Ook AZ, Feyenoord en NEC zouden in de markt zijn geweest voor de 25-jarige international. Op advies van Leo Beenhakker, bondscoach van Polen, zou de spits zijn carrière in Nederland willen voortzetten.

Bij Palermo komt Matusiak nauwelijks aan spelen toe. De Italiaanse club nam hem tijdens het afgelopen seizoen over van GKS Belchatów, maar de spits kwam niet verder dan één basisplaats en twee invalbeurten. De Pool speelde inmiddels acht interlands en scoorde daarin vier keer.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 21-08-2007 20:38 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Op de een of andere manier heb ik altijd een (redelijk) grenzeloos vertrouwen in nieuwe, onbekende spitsen van Heerenveen.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 21-08-2007 20:40 by M. Profiel van M.

quote:
Op 21 August 2007 20:22 schreef WhiteRider het volgende:
Ach, als je 8 keer kunt scoren tegen de Graafschap, moet een of twee doelpunten bij een grotere club wel te doen zijn. Ik zou me meer zorgen maken over de verdediging dan over de voorhoede, eigenlijk.

Welnee, de Graafschap is toch helemaal geen test man. Dat zegt echt helemaal niets, behalve dat ze waarschijnlijk niet kunnen voetballen daar in Doetinchem. Of waar die club ook vandaan komt.

Zie verder eerder commentaar over slecht spelen en toch winnen. Kampioenen doen dat. Over een paar wedstrijden weten we meer...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-08-2007 20:44 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 August 2007 20:38 schreef Tenderstrike het volgende:
Op de een of andere manier heb ik altijd een (redelijk) grenzeloos vertrouwen in nieuwe, onbekende spitsen van Heerenveen.
+1



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 21-08-2007 20:47 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Matusiak is wel een goeie spits ja. Die Paolo Henrique moet ik eerst nog maar eens zien.

Ik zit eigenlijk nog steeds te wachten op een ervaren middenvelder..


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 21-08-2007 20:50 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 21 August 2007 20:47 schreef NecRobert het volgende:
Ik zit eigenlijk nog steeds te wachten op een ervaren middenvelder..


Het schijnt dat Vd Vaart graag weg wil...



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-08-2007 20:53 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 August 2007 20:50 schreef Tenderstrike het volgende:
Het schijnt dat Vd Vaart graag weg wil...
Die kan net buiten zijn broek pissen



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-08-2007 20:58 by altx Profiel van altx

quote:
Op 21 August 2007 20:22 schreef WhiteRider het volgende:
Ach, als je 8 keer kunt scoren tegen de Graafschap, moet een of twee doelpunten bij een grotere club wel te doen zijn. Ik zou me meer zorgen maken over de verdediging dan over de voorhoede, eigenlijk.


Tsja, de verdediging van Ajax vind ik al een jaar of drie om te janken.

Stam is al een tijdje over zijn hoogtepunt heen.
Emanuelson is nog steeds te jong en onbezonnen. Wanneer wordt die eens volwassen?
Vermaelen kan zich er niet achter blijven verschuilen dat hij nog jong en onervaren is (ik vind hem persoonlijk gewoon niet goed genoeg).
En Heitinga vind ik ook ietwat overgewaardeerd. Die wordt gelijk de hemel in geprezen als-ie voor de verandering een keer niet iets fout doet.

En Colin vind ik persoonlijk een van de meest bizarre aankopen aller tijden (en dan nog gelijk een basisplaats ook...). Bij NAC was hij wel aardig (maar niet bijzonder) en daarna Engelse eerste divisie...

De eretreffer van De Graafschap demonstreerde maar weer eens hoe slecht onze verdediging is. Maar zoals de verdediging acteerde, tegen een wat betere club krijg je er wel een stuk of 3 tegen, als het niet meer is...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 21-08-2007 21:01 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 21 August 2007 20:58 schreef altx het volgende:
En Colin vind ik persoonlijk een van de meest bizarre aankopen aller tijden (en dan nog gelijk een basisplaats ook...). Bij NAC was hij wel aardig (maar niet bijzonder) en daarna Engelse eerste divisie... |:
Zijn eerste jaar bij NAC was geweldig en hij had daar (net als Ten Cate trouwens) een zeer groot aandeel in de in dat seizoen behaalde vierde plaats. 2 jaar later kwam hij weer terug en toen was het huilen met de pet op.



altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 21-08-2007 21:03 by altx Profiel van altx

quote:
Op 21 August 2007 21:01 schreef Judge M. het volgende:
Zijn eerste jaar bij NAC was geweldig en hij had daar (net als Ten Cate trouwens) een zeer groot aandeel in de in dat seizoen behaalde vierde plaats. 2 jaar later kwam hij weer terug en toen was het huilen met de pet op.


Tsja, in mijn woordenboek heet zoiets een teamprestatie.


Ik moet ineens denken aan Olaf Lindenbergh. Die had ook een aandeel in het succes van AZ, maar wat een miskoop was dat zeg...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen