IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Pc probleem Vorige pagina | Volgende pagina
bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 12-05-2003 14:03 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Daarom flash ik dus alleen maar in uiterste nood.


Bazzio Attacks!!!


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 12-05-2003 14:31 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

het is al gelukt, een kwestie van ff resetten met die jumpertjes en dan booten en op F1 drukken. toch bedankt anyway



Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 19-05-2003 9:06 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

hm ik heb een vraag over WIN 2000 server en group policies.

Ik heb in de MMC onder mijn domein, de groepen: builtin ,computers, users, DC's, foreignsecurity, en een zelfgemaakt OU: rechten. ik heb die OU een groepsbeleid gegeven en er users en computers ingeplaatst (een win2kpro pc en een user) als ik nu inlog op die machine heeft de user de restricties niet. waarom niet? wat doe ik fout?



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-05-2003 11:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Mijn cd-romspeler pakt geen enkele cd of cd-rom meer, ding is pas half jaartje oud. Uninstallen en opnieuw installeren helpt geen moer.


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 19-05-2003 11:29 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 9:06 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
hm ik heb een vraag over WIN 2000 server en group policies.

Ik heb in de MMC onder mijn domein, de groepen: builtin ,computers, users, DC's, foreignsecurity, en een zelfgemaakt OU: rechten. ik heb die OU een groepsbeleid gegeven en er users en computers ingeplaatst (een win2kpro pc en een user) als ik nu inlog op die machine heeft de user de restricties niet. waarom niet? wat doe ik fout?


Wat voor restricties heb je in je GPO gestopt?

Ohja, als je een Windows XP SP1 client of een Windows server 2003 in je netwerk hebt moet je de Group Policy Management Console downloaden. Dat kreng zal je leven een stuk gemakkelijker maken

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 19-05-2003 11:37]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 19-05-2003 12:40 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ik heb om even snel te testen, in het start menu de help,run en zoek functie disabled op user niveau. maar telkens alsk inlog niks

en een GPO? ik heb geen groepen gemaakt ik heb 1 OU gemaakt en daar users en computers ingezet, moet er meer gebeuren? en nee ik heb alleen win2k en win 98 machines in het domein (dat die policies op die win98 machines niet werken daar was ik al achter)



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 19-05-2003 12:53 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

GPO staat voor Group Policy Object...

Kijk eens in je logs van je Windows 2000 client. ALs het goed is zul je een aantal entries zoals deze tegenkomen:

Event ID: 1000
Event Source: Userenv
Description: Windows cannot determine the user or computer name.
Return value (1722).

In dat geval zijn je DNS instellingen niet juist (Ja de AD valt en staat bij een juiste implementatie van DNS!).

Zorg ervoor dat je 'Preferred DNS server' juist staat ingevuld en je DNS op je DC werkend is.

Suc6.

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 19-05-2003 12:54]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 19-05-2003 12:54 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

hm ok bedankt alvast, kzal es kieken



Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 19-05-2003 13:01 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

hm na iedere keer dat ik de server gereboot heb staat er dit: De DNS-server is gestart. de DNS server zal dus goed zijn?
ik kom wel andere meldingen tegen zoals dit

Registratie van DNS-record _kerberos._udp.mediatheek.basisschooldeschakel.nl. 600 IN SRV 0 100 88 server.mediatheek.basisschooldeschakel.nl. is mislukt met de volgende fout:
DNS-server herkent indeling niet.

Beveiligingsbeleid is doorgegeven met waarschuwing. 0x534: Er is geen toewijzing uitgevoerd tussen accountnamen en beveiligings-ID's.
Kijk voor meer informatie in de sectie Probleemoplossing van Beveiliging in Help.

Aan de clientuitbreiding voor Groepsbeleid Security zijn vlaggen (17) doorgegeven en de foutstatuscode (1332) is geretourneerd.

hmmmm



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 19-05-2003 14:12 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2003 13:01 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
hm na iedere keer dat ik de server gereboot heb staat er dit: De DNS-server is gestart. de DNS server zal dus goed zijn?
ik kom wel andere meldingen tegen zoals dit



Kijk dan eerst eens ff of je DNS weldegelijk werkt (DNS manager onder je administrative tools).

quote:

Registratie van DNS-record _kerberos._udp.mediatheek.basisschooldeschakel.nl. 600 IN SRV 0 100 88 server.mediatheek.basisschooldeschakel.nl. is mislukt met de volgende fout:
DNS-server herkent indeling niet.



quote:

Beveiligingsbeleid is doorgegeven met waarschuwing. 0x534: Er is geen toewijzing uitgevoerd tussen accountnamen en beveiligings-ID's.
Kijk voor meer informatie in de sectie Probleemoplossing van Beveiliging in Help.



http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;247482

quote:

Aan de clientuitbreiding voor Groepsbeleid Security zijn vlaggen (17) doorgegeven en de foutstatuscode (1332) is geretourneerd.



Type maar eens in een command prompt: 'net helpmsg 1332', zie mijn vorige opmerking


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 20-05-2003 15:42 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

En Sar'Goth?


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 20-05-2003 17:15 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ik kom er niet echt uit hehe



Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 26-05-2003 9:00 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

up



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 26-05-2003 9:56 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Mail me anders even, da's wat gemakkelijker troubleshooten


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 26-05-2003 11:59 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

bedankt! je hebt mail



Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 26-05-2003 14:16 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

is dit een probleem




Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 26-05-2003 14:18 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Wat denk je zelf?

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 26-05-2003 14:18]


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 26-05-2003 14:22 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

mischien ist een hoax of kan da niet?



Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 26-05-2003 14:23 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 26 mei 2003 14:22 schreef Sar'Goth the Warlock het volgende:
mischien ist een hoax of kan da niet?


een hoax verspreid door Norton zou wel de grootste grap van de eeuw zijn maar niet helemaal estetisch verantwoord (ofzo)

(nee dus, dat is wel degelijk een probleem)


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 26-05-2003 14:27 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

ah ok



Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 26-05-2003 14:30 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Naja probleem, Norton heeft het onderschept dus echt een probleem kan je het niet meer noemen.

Misschien dat je hier wat meer kan vinden:
http://www.sarc.com/avcenter/vinfodb.html


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 12-06-2003 20:45 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Ok, ik zit met een harde schijf in zak en as.

Het ding zit vol bad sectors:

ik nam m mee naar mn werk waar we hem aan een andere pc hingen, blijkt die schijf niet juist geformatteerd (heeft win98 format) . Booten met die Win98: kan niet meer. OK, win98 opnieuw installeren, : NOPPES, nu krijg ik in DOS wel nog acces,

Nu mijn vraag , ik weet hoe je in DOS files copieerd,maar ik wil hele directories overzetten, IEMAND


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 12-06-2003 20:48 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 20:45 schreef Gunman het volgende:
Ok, ik zit met een harde schijf in zak en as.

Het ding zit vol bad sectors:

ik nam m mee naar mn werk waar we hem aan een andere pc hingen, blijkt die schijf niet juist geformatteerd (heeft win98 format) . Booten met die Win98: kan niet meer. OK, win98 opnieuw installeren, : NOPPES, nu krijg ik in DOS wel nog acces,

Nu mijn vraag , ik weet hoe je in DOS files copieerd,maar ik wil hele directories overzetten, IEMAND


je hebt bijvoorbeeld: C:\\gaap
en die moet naar: D:

d:
md gaap
c:
cd gaap
copy *.* D:\\gaap

[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 12-06-2003 20:50]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-06-2003 20:50 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 20:45 schreef Gunman het volgende:
Nu mijn vraag , ik weet hoe je in DOS files copieerd,maar ik wil hele directories overzetten, IEMAND

Je hebt xcopy. En die heeft een optie /e

Als je in de root van je brondrive gaat staan, en je doet 'xcopy *.* DOELBESTEMMING /e' worden alle directories (incl. lege) meegenomen.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 12-06-2003 23:55 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

met copy


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen