IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Pc probleem Vorige pagina | Volgende pagina
Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 26-01-2007 20:43 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Dit is ook best een handig proggie http://www.getpaint.net/download.html . Je moet dan wel .NET framework geïnstalleerd hebben, maar als je regelmatig windows updates doet dan heb je dat automatisch.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-01-2007 20:45 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2007 20:41 schreef Wansmaak het volgende:
Met jasc paintshop pro wel, hoor. Net geprobeerd, want ik ging twijfelen. Maar dat gaat prima.


Dat varieert per programma dan. Bij de meeste programma's is de kans het grootst dat het bestand weliswaar de extensie JPG gekregen heeft maar dat het qua formaat nog steeds een BMP'tje is.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-01-2007 20:49 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2007 20:41 schreef Wansmaak het volgende:
Met jasc paintshop pro wel, hoor. Net geprobeerd, want ik ging twijfelen. Maar dat gaat prima.


Hmmm...het heet dan .JPG maar IS het dan een JPG?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 26-01-2007 20:50 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ah, op zo'n fiets. Ja, dat weet ik niet, heur.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-01-2007 20:51 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

De hele lol van jpg is juist dat het kleiner is dan bmp. Gewoon renamen heeft dan ook zo weinig zin


Zenial


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-01-2007 20:53 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 25 januari 2007 15:54 schreef altx het volgende:
Nee, je moet Windows er wel bij kopen ja...

Duh... maar in sommige winkels als je een systeem + windows koopt, krijg je een pre-installed iets zonder windowws cd erbij.


Zenial


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-01-2007 20:55 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2007 20:53 schreef Zenial het volgende:
Duh... maar in sommige winkels als je een systeem + windows koopt, krijg je een pre-installed iets zonder windowws cd erbij.


Teruggaan naar de winkel om je cd op te eisen.

Of beter nog: niet zo'n pre-installed iets bij zo'n winkel kopen.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-01-2007 20:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Een CD eisen gaat vaak niet lukken, aangezien veel PC's met OEM windows een verborgen restore partitie hebben waar het systeem zich op bevindt.

Je krijgt dus wel degelijk je software mee, alleen kan je het niet als onderzetter gebruiken.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 26-01-2007 20:57]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-01-2007 20:59 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2007 20:57 schreef Chelman het volgende:
Een CD eisen gaat vaak niet lukken, aangezien veel PC's met OEM windows een verborgen restore partitie hebben waar het systeem zich op bevindt.

Je krijgt dus wel degelijk je software mee, alleen kan je het niet als onderzetter gebruiken.


Hmz, nog nooit meegemaakt...

Blijkbaar koop ik bij de goede winkels...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-01-2007 20:59 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 26 januari 2007 20:57 schreef Chelman het volgende:
Een CD eisen gaat vaak niet lukken, aangezien veel PC's met OEM windows een verborgen restore partitie hebben waar het systeem zich op bevindt.

Je krijgt dus wel degelijk je software mee, alleen kan je het niet als onderzetter gebruiken.

En je kan je harddisk niet fatsoenlijk formatteren en je kan je windows niet op je andere pcs installeren


Zenial


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-01-2007 21:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2007 20:59 schreef altx het volgende:
Hmz, nog nooit meegemaakt...

Blijkbaar koop ik bij de goede winkels...


Wat maakt het uit of je Software op een CD of op een HD staat? Als je maar kan herinstalleren toch? Op notebooks is dit al vele jaren normaal.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 26-01-2007 21:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2007 20:59 schreef Zenial het volgende:
En je kan je harddisk niet fatsoenlijk formatteren en je kan je windows niet op je andere pcs installeren


Partition Magic...

En een OEM licentie is gebonden aan de PC waarop hij geleverd is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


R.
Usericon van R.
Posted 28-01-2007 20:54 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2007 13:47 schreef ZelThoR het volgende:
Zoiets bedoelt hij wel, ja. Dat heeft mijn pc ook, alleen kan ik er met een toetsencombinatie in het begin van bootproces bij. Geen gedoe met CD's of floppy's of wat dan ook.

Als je zo'n ding eerder gemaakt hebt, R., dan moet je toch kunnen bedenken hoe je dat destijds gedaan hebt?


Dat moet ik kunnen ja, maar mijn geheugen is na 4 jaar denk ik iets minder.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-01-2007 20:59 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 25 januari 2007 13:18 schreef R. het volgende:
Hele huis + internet doorzocht maar niets gevonden. Ik heb een boksbal nodig.




rofl


Suck my piss


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-01-2007 21:36 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2007 21:01 schreef Chelman het volgende:
Partition Magic...

En een OEM licentie is gebonden aan de PC waarop hij geleverd is.

Dat klopt, maar wat als je HD kaduuk is en je er een ander in wil stoppen? Of niet kaduuk, maar je wil er gewoon een andere in?

En wat definieert "de PC waarop hij geleverd is"? Is dat nog dezelfde PC als je het beeldscherm hebt vervangen? Er meer geheugen in stopt? Alle hardware behalve de kast doorwisselt? Moeilijk moeilijk


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-01-2007 21:37 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2007 20:54 schreef R. het volgende:
Dat moet ik kunnen ja, maar mijn geheugen is na 4 jaar denk ik iets minder.
Da's zonde dan

Ook op www.microsoft.com bij downloads gekeken? Bestaat geloof ik wel een tooltje voor startup disks.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-01-2007 21:48 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Het downloadgedeelte op de Microsoft-site is een onoverzichtelijke kankerbende.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 28-01-2007 21:48 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

6 floppen wel voor Xp...


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-01-2007 22:01 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2007 21:48 schreef WhiteRider het volgende:
Het downloadgedeelte op de Microsoft-site is een onoverzichtelijke kankerbende.

Dat is niet mijn probleem. En de search wil weleens helpen. Niet vaak, maar toch


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 28-01-2007 22:02 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2007 21:36 schreef ZelThoR het volgende:
Dat klopt, maar wat als je HD kaduuk is en je er een ander in wil stoppen? Of niet kaduuk, maar je wil er gewoon een andere in?

En wat definieert "de PC waarop hij geleverd is"? Is dat nog dezelfde PC als je het beeldscherm hebt vervangen? Er meer geheugen in stopt? Alle hardware behalve de kast doorwisselt? Moeilijk moeilijk


Nee. De kast. Daarom plakken ze je lic code ook op de kast als ze het goed doen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 28-01-2007 22:11 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

quote:
Op 28 januari 2007 22:02 schreef Argus het volgende:
Nee. De kast. Daarom plakken ze je lic code ook op de kast als ze het goed doen


Ja, dat klopt, ja. Ik was zwaar over de zeik toen ik m'n laatste pc kocht. Ik kon nergens die code vinden, normaal stond die altijd op het boekje. Boze meel gestuurd, antwoord terug: Meneer, er zit een stikker met de code op de kast.

Tuurlijk. Als je dat weet dan, ja.

Ik kreeg er btw wel een cd bij.

En 6 floppen, in deze pc (p4 3,2) zit niet eens een floppy drive.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 28-01-2007 22:14 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Lachen met Wim

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 28-01-2007 22:14]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-01-2007 22:16 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2007 22:02 schreef Argus het volgende:
Nee. De kast. Daarom plakken ze je lic code ook op de kast als ze het goed doen

Ja, daar zit hij bij mij ook

Maar goed, dat is dus mooi lullig als je geen CD gekregen heb en hij op zo'n "ghost"-partitie staat. Of je moet het vanaf die partitie weer op een andere schijf kunnen installeren, dan maakt het niet zoveel uit.
quote:
Op 28 januari 2007 22:11 schreef Wansmaak het volgende:
Ja, dat klopt, ja. Ik was zwaar over de zeik toen ik m'n laatste pc kocht. Ik kon nergens die code vinden, normaal stond die altijd op het boekje. Boze meel gestuurd, antwoord terug: Meneer, er zit een stikker met de code op de kast.

Tuurlijk. Als je dat weet dan, ja.

Ik kreeg er btw wel een cd bij.

En 6 floppen, in deze pc (p4 3,2) zit niet eens een floppy drive.

Heb je nooit die sticker op je kast gezien? Best een opvallend ding toch?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 28-01-2007 22:20 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Die kast staat op de grond onder het bureau. En ik kom daar niet vaak.


“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 28-01-2007 22:20 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Niet? Saai hoor.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen