IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Pc probleem Vorige pagina | Volgende pagina
Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 25-04-2003 15:46 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik heb ook weer een probleem : sinds ik een aparte geluidskaart heb wordt mijn pc zo traag als stront(dat wil zeggen : mits er geluid wordt afgespeeld).

Wat kan hiervan de oorzaak zijn?

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 25-04-2003 15:53]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 25-04-2003 15:53 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 15:46 schreef Voice Of Doom het volgende:
Ik heb ook weer een probleem : sinds ik een aparte geluidskaart heb wordt mijn pc zo traag als stront.

Wat kan hiervan de oorzaak zijn?


de geluidskaart als ie van een slecht merk is teminste.
slechte soundcards kunnen 30% van CPU capaciteit gebruiken.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 25-04-2003 15:55 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 15:53 schreef linknl het volgende:
de geluidskaart als ie van een slecht merk is teminste.
slechte soundcards kunnen 30% van CPU capaciteit gebruiken.


Het is een Sweex.
*kuch*

Maar het lijkt wel of er 130% gebruikt wordt...

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 25-04-2003 15:56]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 25-04-2003 15:57 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 15:55 schreef Voice Of Doom het volgende:
Het is een Sweex.
*kuch*

Maar het lijkt wel of er 130% gebruikt wordt...


sweex wat?

problem solved gewoon een andere kopen of de onboard gebruiken.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 25-04-2003 15:59 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Sweex 5.1 PCI Soundcard


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 25-04-2003 15:59 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 15:57 schreef linknl het volgende:
sweex wat?

problem solved gewoon een andere kopen of de onboard gebruiken.

Daarom heb ik dat ding ook. De onboard was totaal niet aan de praat te krijgen...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 25-04-2003 16:01 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

ik zou een andere proberen van een maatje of de shop ofzo.

de meer gegevens we hebben de beter de oplossingen.



Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 25-04-2003 16:03 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 16:01 schreef linknl het volgende:
ik zou een andere proberen van een maatje of de shop ofzo.

de meer gegevens we hebben de beter de oplossingen.



Laat ook maar, ik ben er al veel te lang mee bezig om die pruts-PC van me goed te krijgen...
Dan maar alleen rustig luisteren als ik mp3's afspeel.

Edit : ik ga nog 1 ding proberen

- de pci-latency in het bios van 64 naar 32 zetten

Dit kan hopelijk verder geen kwaads aanrichten?

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 25-04-2003 16:05]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 25-04-2003 17:08 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 25 april 2003 9:22 schreef Dunne_Hein het volgende:
dat zou in theorie toch goed moeten gaan?


JA.... maar theorie en praktijk zijn altijd verschillend.

Bij de meerdere pogingen om up te graden kreeg ik telkens fout meldingen. Daarna mijn C-schijf gewist en 2000 erop gezet. Resultaat is dat ik mijn andere schijf (de NTFS partitie van 80 Gig) niet meer kan lezen. Ik heb weer NT geinstalled op mijn D-schijf, en nig steeds niets. Dus ik ga ff zo'n disk rescue proberen te downloaden.

moet wel lukken.



mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 25-04-2003 20:47 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 25 april 2003 17:08 schreef Azagthoth het volgende:
JA.... maar theorie en praktijk zijn altijd verschillend.

Bij de meerdere pogingen om up te graden kreeg ik telkens fout meldingen. Daarna mijn C-schijf gewist en 2000 erop gezet. Resultaat is dat ik mijn andere schijf (de NTFS partitie van 80 Gig) niet meer kan lezen. Ik heb weer NT geinstalled op mijn D-schijf, en nig steeds niets. Dus ik ga ff zo'n disk rescue proberen te downloaden.

moet wel lukken.


Dude... windows 2000 is NT.
Als je met 2000 geen NTFS partitie kan lezen, moet jje maar eens proberen in de recovery conso0le op te starten (Dos voor win2K zeg maar...) en daar FIXMBR in te typen, en FIXBOOT, misschien dat dat helpt.


Dit slaat nergens op.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 25-04-2003 21:01 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

*ahum*

Win2000 != NT


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-04-2003 22:49 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 21:01 schreef Claw het volgende:
*ahum*

Win2000 != NT


denk t wel he, NT5 is hetzelfde als win2000


"This one is older than shit, heavier than time!"


Luke
...
Usericon van Luke
Posted 28-04-2003 8:39 by Luke Wijzig reactieProfiel van LukeQuote dit berichthttp://luc.spoortniet.nl/nieuw/

hehe true!!!

NT4 != Win2k
NT5 == Win2k


Trying is the first step towards faillure | Mijn Petrucci Fansite | Mijn persoonlijke site


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 28-04-2003 15:51 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 25 april 2003 21:01 schreef Claw het volgende:
*ahum*

Win2000 != NT


TeringINFer

Moet ik dat echt lezen zoals je het zou programmeren? Zoals men hierboven al zei: W2K = NT5
XP = NT5.1 geloof ik.


Dit slaat nergens op.


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 29-04-2003 9:18 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht



even een kutverhaal.

mn pc was al een tijdje behoorljjk warm... idle +/- 56 C and full load ongeveer 67 C.
dus best warm. denk ik laat ik even een nieuwe processorkoeler scoren en inbouwen. ging allemaal goed... maar nu doet de pc helemaal nix meer.... gaat wel aan... en dan begint ie te piepen... geen beeld enzo... doet helemaal nix meer...

dus dan maar met dat ding naar de shop vanmiddag... moeten zij dr maar even naar kijken... is wel de laatste keer dat ik een koeler vervang zeg


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-04-2003 9:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

je zegt het zelf al in je subtitle P.R.U.T.S.E.R.

Lullig heej.. Blijf dan ook met je klauwen van die dingen af!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 29-04-2003 9:51 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Als je AMD hebt, zijn (waren *kuch*) die temperaturen echt niet schokkend.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Luke
...
Usericon van Luke
Posted 29-04-2003 10:44 by Luke Wijzig reactieProfiel van LukeQuote dit berichthttp://luc.spoortniet.nl/nieuw/

quote:
Op 29 april 2003 9:18 schreef XdeckX het volgende:


even een kutverhaal.

mn pc was al een tijdje behoorljjk warm... idle +/- 56 C and full load ongeveer 67 C.
dus best warm. denk ik laat ik even een nieuwe processorkoeler scoren en inbouwen. ging allemaal goed... maar nu doet de pc helemaal nix meer.... gaat wel aan... en dan begint ie te piepen... geen beeld enzo... doet helemaal nix meer...

dus dan maar met dat ding naar de shop vanmiddag... moeten zij dr maar even naar kijken... is wel de laatste keer dat ik een koeler vervang zeg


Bij het opstarten piept ie???

hoeveel korte en lange piepjes???


Trying is the first step towards faillure | Mijn Petrucci Fansite | Mijn persoonlijke site


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-04-2003 10:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Das morse voor : blijf nou gewoon met je prutserpoten van me af


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-04-2003 10:45 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Vraag: Waar the *cencuur* kan ik een domeinnaam kopen met wat ruimte? weet iemand nog iets? HELP!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 29-04-2003 10:49 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2003 9:18 schreef XdeckX het volgende:


even een kutverhaal.

mn pc was al een tijdje behoorljjk warm... idle +/- 56 C and full load ongeveer 67 C.
dus best warm. denk ik laat ik even een nieuwe processorkoeler scoren en inbouwen. ging allemaal goed... maar nu doet de pc helemaal nix meer.... gaat wel aan... en dan begint ie te piepen... geen beeld enzo... doet helemaal nix meer...

dus dan maar met dat ding naar de shop vanmiddag... moeten zij dr maar even naar kijken... is wel de laatste keer dat ik een koeler vervang zeg


piepen, of je geheugen zit er niet goed in of je processor is dood. Dat laatste kan je zo zien (eerste trouwens ook)
door ff de koeler eraf te halen en dan de "die" te bekijken, mocht er wat spul aanzitten dan is ie idd gesmolten en voor je geheugen moet je ff zorgen dat ie goed in de socket zit, klepjes goed omhoog staan


"This one is older than shit, heavier than time!"


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 29-04-2003 11:00 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ook bij een vga kaart die niet goed in je agp zit kan je pc trouwens schreeuwen


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 29-04-2003 11:04 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2003 10:45 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
Vraag: Waar the *cencuur* kan ik een domeinnaam kopen met wat ruimte? weet iemand nog iets? HELP!


www.web2start.nl



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 29-04-2003 11:07 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 29 april 2003 11:04 schreef linknl het volgende:
www.web2start.nl




tnx!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 29-04-2003 11:17 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 29 april 2003 10:45 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
Vraag: Waar the *cencuur* kan ik een domeinnaam kopen met wat ruimte? weet iemand nog iets? HELP!
http://www.xs4all.nl

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 29-04-2003 11:17]


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen