IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Pc probleem Vorige pagina | Volgende pagina
Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-06-2003 1:54 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 1:50 schreef mörke het volgende:
Vraag of antwoord? En waar blijft je blauwe jurk?



Antwoord.

Ik kan mn blauwe jurk niet vinden, en ik heb er nochtans echt al naar gezocht
Waarschijnlijk ergens onderaan wasmand ofzo.



Asherah
Usericon van Asherah
Posted 17-06-2003 1:55 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 1:51 schreef altx het volgende:
Ik heb het ook niet over een format, maar het lijkt erop dat de netwerkdrivers er geen zin meer in hebben... je kan ook proberen om de netwerkdrivers op zich eerst opnieuw te installeren, maar vaak blijkt dat wat je ook probeert, het toch niet wil werken en dan bespaar ik me liever die moeite... ff Windows eroverheen knallen en klaar, is meestal het devies in zo'n situatie...


Quoi? Ik zal het maar aan een deskundige overlaten voor ik die PC's helemaal om zeep help...


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 17-06-2003 2:00 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 17 juni 2003 1:54 schreef Asherah het volgende:
Antwoord.

Ik kan mn blauwe jurk niet vinden, en ik heb er nochtans echt al naar gezocht
Waarschijnlijk ergens onderaan wasmand ofzo.



Dan is wassen het devies, en een camera een must!

Laat ons je rondingen aanschouwen gehuld in blauw textiel!


Dit slaat nergens op.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-06-2003 15:39 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 1:55 schreef Asherah het volgende:
Quoi? Ik zal het maar aan een deskundige overlaten voor ik die PC's helemaal om zeep help...


Als je niet zo ver weg woonde, was ik wel ff langs gekomen om te kijken, want meestal zijn dit soort problemen vrij snel gefixed, als je maar weet waar je moet zijn...

Nou ja, veel succes dan maar!


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 17-06-2003 15:50 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

weet hier iemand een driver voor de diamond viper v550 8MB die ook nog eens downlaodbaar is? ik gebruik windows 98 nl de officiele driver kan ik bij diamondmm.com om 1 of andere reden neit downloaden. Elke compatibele drivere is welkom, ik zoek er al 7 uur naar. alleen als je zeker weet dat ie werkt want ik kan maximaal 3 kb/s downloaden.


Follow the freezing moon...


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 17-06-2003 15:56 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 17 juni 2003 15:50 schreef Freduk het volgende:
weet hier iemand een driver voor de diamond viper v550 8MB die ook nog eens downlaodbaar is? ik gebruik windows 98 nl de officiele driver kan ik bij diamondmm.com om 1 of andere reden neit downloaden. Elke compatibele drivere is welkom, ik zoek er al 7 uur naar. alleen als je zeker weet dat ie werkt want ik kan maximaal 3 kb/s downloaden.


Ik zou zeggen probeer het eens bij driverguide.com, ik heb net ff gezocht, en ze hebben em, moet je alleen wel even subscriben.


Dit slaat nergens op.


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 17-06-2003 16:19 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 17 juni 2003 15:56 schreef mörke het volgende:
Ik zou zeggen probeer het eens bij driverguide.com, ik heb net ff gezocht, en ze hebben em, moet je alleen wel even subscriben.

als login kun je dit gebruiken:

drivers / all


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 17-06-2003 16:20 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 17 juni 2003 16:19 schreef rajackar het volgende:
als login kun je dit gebruiken:

drivers / all

das idd al 100 jaar t zelfde


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


R.
Usericon van R.
Posted 26-06-2003 22:45 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ok,

me toetsenbord thuis doet het niet, batterijen verwisseld, ect ect maar.. geen kick. Het is zo een packetbell toetsenbord van de nieuwe generatie. Heeft iemand enig idee wat ik moet doen?


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 26-06-2003 22:48 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 26 juni 2003 22:45 schreef R. het volgende:
Ok,

me toetsenbord thuis doet het niet, batterijen verwisseld, ect ect maar.. geen kick. Het is zo een packetbell toetsenbord van de nieuwe generatie. Heeft iemand enig idee wat ik moet doen?


Packard bell bedoel je.. ehm.. weggooien.. t liefst verbranden



Warlock
Usericon van Warlock
Posted 26-06-2003 22:50 by Warlock Wijzig reactieProfiel van WarlockQuote dit bericht

Control Panel -> Keyboard -> Hardware -> Properties

Wat staat hier?


eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 26-06-2003 22:51 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 22:48 schreef ZwaarMetaal het volgende:
Packard bell bedoel je.. ehm.. weggooien.. t liefst verbranden



Uhmm, jah het beste wat je kan doen is die packard hell bende de deur uit te gooien.


grrr


R.
Usericon van R.
Posted 26-06-2003 22:53 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

"dit apparaat werkt perfect"

staat er.


R.
Usericon van R.
Posted 26-06-2003 22:56 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Heeft er iemand een oplossing voor?

(aangezien ik vanavond nog flink wat huiswerk moet maken)


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 26-06-2003 22:56 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

reset je toetsenbord...


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-06-2003 22:58 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 22:53 schreef R. het volgende:
"dit apparaat werkt perfect"

staat er.


Hmm, die melding moet je niet al te veel op letten. Het enige probleem dat Windows zelf kan detecteren is een IRQ conflict...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


R.
Usericon van R.
Posted 26-06-2003 22:58 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

hoe?!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 26-06-2003 22:58 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 22:58 schreef R. het volgende:
hoe?!

knopje op de onderkant van je toetsenbord? kijk anders in je handleiding...of op je infraroodapparaatje


R.
Usericon van R.
Posted 26-06-2003 22:59 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 22:58 schreef altx het volgende:
Hmm, die melding moet je niet al te veel op letten. Het enige probleem dat Windows zelf kan detecteren is een IRQ conflict...


ik nu in n00b taal , ik ben niet zo een held in pc;s


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 26-06-2003 23:01 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

de computer opnieuw opstarten helpt meestal wel hehe....

Anders even alles nalopen (stekkers etc.)


R.
Usericon van R.
Posted 26-06-2003 23:02 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

gereset, nog steeds niks. me muis doet het daarintegen superb.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 26-06-2003 23:05 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 22:59 schreef R. het volgende:
ik nu in n00b taal , ik ben niet zo een held in pc;s


"Hmm, die melding moet je niet al te veel op letten. Het enige probleem dat Windows zelf kan detecteren is een IRQ conflict..."

Het vetgedrukte gedeelte was het belangrijke gedeelte. Ik wou alleen maar ff zeggen dat wat Windows te melden heeft, je niet zal gaan helpen om het probleem op te lossen.

Maar een toetsenbord met batterijen... Zeker een draadloze?

Maar wat je misschien ff kan proberen: Pak het toetsenbord van de computer waar je nu op zit te tikken. Sluit die ff aan die andere computer aan. Als die het wel doet, is het toetsenbord naar de hel, anders ligt het aan de computer zelf (misschien het moederbord?).

Veel meer zinnigs kan ik er vanaf hier niet over zeggen, helaas... (Behalve het clichematige "controleer alle stekkers ff" dan...)

[Dit bericht is gewijzigd door altx op 26-06-2003 23:06]


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Warlock
Usericon van Warlock
Posted 26-06-2003 23:05 by Warlock Wijzig reactieProfiel van WarlockQuote dit bericht

Je toetsenbord even tijdelijk aansluiten op de PC waar je op wil gaan werken?

(of werken op de PC waar je nu op zit?)


R.
Usericon van R.
Posted 26-06-2003 23:12 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

ff van toetsenbord gewisseld, werkt dus ook niks. Ligt dus aan windhoos


R.
Usericon van R.
Posted 26-06-2003 23:13 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 26 juni 2003 23:05 schreef Warlock het volgende:
Je toetsenbord even tijdelijk aansluiten op de PC waar je op wil gaan werken?

(of werken op de PC waar je nu op zit?)


dit toetsenbord is van me zus, die ook zo huiswerk moet maken.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen