IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Pc probleem Vorige pagina | Volgende pagina
Son of Evil
Spirit Crusher
Usericon van Son of Evil
Posted 05-04-2004 12:30 by Son of Evil Wijzig reactieProfiel van Son of EvilQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2004 18:08 schreef The Grand Wazoo het volgende:
Windows XP, versie 2002
930 MHZ, 128 MB RAM-geheugen
...
Zoiets? :p

Ik kan goed met de computer omgaan etc, nooit ergens last van, kan dingen wel oplossen, maaar die termen altijd.. Geen flauw benul! :p

:/
N00bishh

[edit] Misschien omdat ik altijd maar wat aanklooide, en dat goed ging, gaat t nu heeeeeeeelemaal fout..


Probeer eens Ram Cleaner te draaien (zoek maar op download.com ) die maakt ongebruikt geheugen vrij. Misschien is het ook wel handig om Ad-aware of Window Washer te draaien, window washer verwijderd ook allemaal prut wat niet meer gebruikt wordt (bij mij zon 3.5 gig )


Wicked Mystic


gelobte balwoppie
idioot
Usericon van gelobte balwoppie
Posted 05-04-2004 13:37 by gelobte balwoppie Wijzig reactieProfiel van gelobte balwoppieQuote dit berichthttp://www.wateragaam.tk

Mijn pc crasht regelmatig. Dat wil zeggen dat ie eventjes niet meer reageert, vervolgens even zwart scherm en dan zet ie alles op veilige modus (of op minimale instellingen, hoe heet dat ook al weer). vervolgens verzoekt ie mij alles op te slaan en de pc opnieuw op te starten omdat windows een apparaatstoring heeft gevonden en gerepareerd.

Na opnieuw opstarten doet ie het weer, tot de volgende melding.

Wie weet hoe ik deze apparaatstoring kan opspeuern en verhelpen/?

Windows XP heb ik met extern adsl modem



Wat voor vlees zit er in die toverrijst?


The Grand Wazoo
Koekje :'D
Usericon van The Grand Wazoo
Posted 05-04-2004 20:47 by The Grand Wazoo Wijzig reactieProfiel van The Grand WazooQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2004 12:30 schreef Son of Evil het volgende:
Probeer eens Ram Cleaner te draaien (zoek maar op download.com ) die maakt ongebruikt geheugen vrij. Misschien is het ook wel handig om Ad-aware of Window Washer te draaien, window washer verwijderd ook allemaal prut wat niet meer gebruikt wordt (bij mij zon 3.5 gig )
Hm, AdAware heb ik al, die werkt ook goed.. Maar die Ram Cleaner zalk eens proberen, danku


Masturbation is not the same.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 06-04-2004 0:38 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2004 20:47 schreef The Grand Wazoo het volgende:
Hm, AdAware heb ik al, die werkt ook goed.. Maar die Ram Cleaner zalk eens proberen, danku


die username


I can't shoot straight unless I've had a pint!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-04-2004 10:56 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 5 april 2004 20:47 schreef The Grand Wazoo het volgende:
Hm, AdAware heb ik al, die werkt ook goed.. Maar die Ram Cleaner zalk eens proberen, danku


ramcleaners zijn onzin voor winxp, memory management is al dusdanig verbeterd dat het geen zin heeft. Dit was overigens wel nuttig bij non NT windows OS'en.
Trouwens 128mb is gewoon te weinig om XP goed te kunnen draaien, gooi er minimaal nog 128mb bij. Dat zal al een hoop problemen oplossen


"This one is older than shit, heavier than time!"


The Grand Wazoo
Koekje :'D
Usericon van The Grand Wazoo
Posted 06-04-2004 16:20 by The Grand Wazoo Wijzig reactieProfiel van The Grand WazooQuote dit bericht

Okeeeeeeeeeee... [/Homer]

Ehm. Ik denk dat het dat laatste op zich wel is :/
128 MB is niet _zo_veel
Tkan zijn dat er ook nog allemaal restjes van andere dingen her en der opstaan, vanwege ..eh, mijn broertje speelde altijd van die netwerk-games ofzo, waarbij hij allemaal vage programma's downloadde.. Deze computer is dus een beetje verfckt

Oké, dit 'pc-probleem' ook weer opgelost ._.

@Dunne Hein: Zappa-luisteraar?

[Dit bericht is gewijzigd door The Grand Wazoo op 06-04-2004 16:21]


Masturbation is not the same.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 06-04-2004 16:26 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Mensen hier die toevallig weten waar ik een PCI videokaart kan kopen, voor niet al te veel contanten (+- 65 hoero)?
Echt veel eisen stel ik r niet aan, geforce 2 mx is de ondergrens.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 06-04-2004 16:43 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2004 16:26 schreef Rasputin het volgende:
Mensen hier die toevallig weten waar ik een PCI videokaart kan kopen, voor niet al te veel contanten (+- 65 hoero)?
Echt veel eisen stel ik r niet aan, geforce 2 mx is de ondergrens.


hehe dat is precies hetgene wat ik ook van plan ben deze maand aan te schaffen
ook pci maar voor de prijzen kun je beste geloof ik op www.tweakers.net/pricewatch kijken maar geloof niet dat dr veel pci tussen staat ik haal er 1tje via via iig voor 60 euro gf4mx



Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 06-04-2004 16:50 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 4 april 2004 17:16 schreef altx het volgende:
Worden er veel programma's automatisch gestart bij het booten van Windows?
Begint de eerste gelijk te zeuren dat er geen geheugen meer is of start een aantal programma's wel goed?

O ja, en hoeveel geheugen geeft hij aan bij Configuratiescherm -> Systeem -> Algemeen (of iets dergelijks) ?

Welke Windows-versie gebruik je eigenlijk?



ter aanvulling
ga eens naar je register->local machine->software->microsoft->windows->current version->run

en kijk daar eens wat er bij het opstarten boot hier kun je gewoon onnodige sleutels uitsmijten scheelt vaak veel tijd met opstarten en runt ook geen onnodige processen meer wat dus enorm in werkgeheugen kan schelen



Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 06-04-2004 19:40 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2004 16:20 schreef The Grand Wazoo het volgende:
@Dunne Hein: Zappa-luisteraar?




I can't shoot straight unless I've had a pint!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 07-04-2004 15:38 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Een kennis van me heeft problemen met zijn monitor, een Philips Brilliance 21a.

Als je dat ding aanzet, geeft-ie alleen de melding "PLL UNLOCKED D" in het display en verder doet-ie helemaal nul komma niks.

Iemand toevallig ideeën wat er aan de hand kan zijn?


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-04-2004 15:44 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2004 15:38 schreef altx het volgende:
Een kennis van me heeft problemen met zijn monitor, een Philips Brilliance 21a.

Als je dat ding aanzet, geeft-ie alleen de melding "PLL UNLOCKED D" in het display en verder doet-ie helemaal nul komma niks.

Iemand toevallig ideeën wat er aan de hand kan zijn?


Is er niet gewoon een servicelijn waar die heen kan bellen? Of gaat het om een hele oude monitor?

Gooi het anders op tweakers.net, er is daar altijd wel iemand die zoiets weet


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 30-06-2004 16:14 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht




testement
FRIET!!
Usericon van testement
Posted 30-06-2004 16:31 by testement Wijzig reactieProfiel van testementQuote dit bericht

he hanzel, misschien iets bij

HKEY CURRENT USER -> software -> microsoft -> windows -> extensions?

die 1e is hier ook nog een raadsel lol, modem vervangen ofzo!

icters


[Dit bericht is gewijzigd door testement op 30-06-2004 16:32]


zzz


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 01-07-2004 8:58 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht




bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 01-07-2004 9:44 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2004 16:26 schreef Rasputin het volgende:
Mensen hier die toevallig weten waar ik een PCI videokaart kan kopen, voor niet al te veel contanten (+- 65 hoero)?
Echt veel eisen stel ik r niet aan, geforce 2 mx is de ondergrens.


TQC in Spijkenisse:

VIDEOKAART
ATI Radeon 7000 64 mb DDR TVout 38.00
ATI Radeon 9200 128 mb DDR TVout/DVI 54.00
nVidia GeForce4 MX440 64 mb DDR TVout 48.00
nVidia GeForce4 FX5200 128 mb DDR TVout/DVI 63.00
nVidia GeForce4 FX5200 256 mb DDR TVout/DVI 97.00


www.tqc.nl of anders www.uwpcshop.nl (ook Spijkenisse)


Bazzio Attacks!!!


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 02-07-2004 15:45 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Ik snap echt geen fuuuuck van computers, maar ik probeer net een webcam te installeren, en beide USB poorten functioneren niet.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 02-07-2004 15:47 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 2 juli 2004 15:45 schreef VodeVilicious het volgende:
Ik snap echt geen fuuuuck van computers, maar ik probeer net een webcam te installeren, en beide USB poorten functioneren niet.
Welke Windows-versie heb je?

Wat functioneert er precies niet? Welke foutmeldingen krijg je? Wat doet ie niet? etc.

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 02-07-2004 15:49]


I'm not being rude. You're just insignificant.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 02-07-2004 15:48 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

wacht, ik leg wel ff uit op msn:p

[Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 02-07-2004 15:51]


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-01-2005 22:35 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Een, waarschijnlijk dom vraagje mijnerzijds. In win98SE kan ik een snelkoppeling maken naar de volumecontrole.(luidsprekericoontje) Das handig, maar op mijn andere pc staat XP en daar krjg ik zo'n snelkoppeling niet voor elkaar...

Iemand?


Oud Vuil.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-01-2005 22:37 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 22:35 schreef webblaster wim het volgende:
Een, waarschijnlijk dom vraagje mijnerzijds. In win98SE kan ik een snelkoppeling maken naar de volumecontrole.(luidsprekericoontje) Das handig, maar op mijn andere pc staat XP en daar krjg ik zo'n snelkoppeling niet voor elkaar...

Iemand?

Probeer eens een snelkoppeling te maken naar 'C:BACKSLASHWindowsBACKSLASHSystemBACKSLASHsndvol32.exe'...




*edit* godver, de backslash wordt niet afgebeeld. Dat schuine streepje, weet je wel, naar linksboven.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 18-01-2005 22:39]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 18-01-2005 22:38 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 18 januari 2005 22:35 schreef webblaster wim het volgende:
Een, waarschijnlijk dom vraagje mijnerzijds. In win98SE kan ik een snelkoppeling maken naar de volumecontrole.(luidsprekericoontje) Das handig, maar op mijn andere pc staat XP en daar krjg ik zo'n snelkoppeling niet voor elkaar...

Iemand?


Rechtermuisknop - snelkoppeling maken?
Bij mij werkt dat namelijk wel gewoon, krijg hem ook gewoon op de desktop.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-01-2005 22:44 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Mja, de pc is nu bezet, maar ik zal morgen eens kijken. Iig bedankt, M!


Oud Vuil.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 19-01-2005 8:27 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2005 22:37 schreef M. het volgende:
Probeer eens een snelkoppeling te maken naar 'C:\\Windows\\System\\sndvol32.exe'...




*edit* godver, de backslash wordt niet afgebeeld. Dat schuine streepje, weet je wel, naar linksboven.


Het kost idd enige moeite om dat ding goed op het scherm te krijgen... (Het trucje is dat je 'm twee keer achter elkaar moet typen om er 1 te krijgen.)


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 19-01-2005 8:34 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar



De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen