IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Pc probleem Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-04-2003 22:41 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 23 april 2003 23:13 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
voordat je gaat formatteren al "fdisk" gedaan?


Fdisk draaien als je pc vaak vastloopt? nuttig

Fdisk is namelijk bedoelt om partitie's aan te maken/te verwijderen.

Je zal wel scandisk bedoelen.


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 25-04-2003 8:16 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

ik moet een nieuwe firewall hebben.... het lijkt erop dat sygate af en toe mijn inet verbinding dr uit gooit. is heel vervelend.

dus als iemand een andere goeie weet? en nee geen norton roepen wat die firewall zuigt (blokkeerd wel goed maar vloekt een beetje met sommige software).


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 25-04-2003 8:24 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Linux server draaien met een firewall erin


Zenial


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-04-2003 8:39 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 22:41 schreef BurZum het volgende:
Fdisk draaien als je pc vaak vastloopt? nuttig

Fdisk is namelijk bedoelt om partitie's aan te maken/te verwijderen.

Je zal wel scandisk bedoelen.


NEEN, ik bedoel toch echt Fdisk, trust me, I know pc's. Lees het probleem maar eens goed:

quote:
Op 23 april 2003 23:11 schreef Asherah het volgende:
Ik heb ook n pc probleem... en het bleef na formatteren, mn pc 'bevriest' erg vaak, waaraan kan dit liggen?


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 25-04-2003 8:39 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 8:16 schreef XdeckX het volgende:
ik moet een nieuwe firewall hebben.... het lijkt erop dat sygate af en toe mijn inet verbinding dr uit gooit. is heel vervelend.

dus als iemand een andere goeie weet? en nee geen norton roepen wat die firewall zuigt (blokkeerd wel goed maar vloekt een beetje met sommige software).


BlackICE defender. Perfecte firewall!!


I can't shoot straight unless I've had a pint!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-04-2003 9:01 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

sygate is een goeie firwall, ik heb de pro versie en er IS geen betere, trust me.
Heb iig nog geen firewall gezien die DDL authentication toepast


"This one is older than shit, heavier than time!"


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-04-2003 9:02 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 9:01 schreef 0Tolerence het volgende:
sygate is een goeie firwall, ik heb de pro versie en er IS geen betere, trust me.
Heb iig nog geen firewall gezien die DDL authentication toepast


quote:
Op 25 april 2003 8:39 schreef Dunne_Hein het volgende:
BlackICE defender. Perfecte firewall!!




0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-04-2003 9:03 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 8:16 schreef XdeckX het volgende:
ik moet een nieuwe firewall hebben.... het lijkt erop dat sygate af en toe mijn inet verbinding dr uit gooit. is heel vervelend.

dus als iemand een andere goeie weet? en nee geen norton roepen wat die firewall zuigt (blokkeerd wel goed maar vloekt een beetje met sommige software).


Stel voor dat je alles open zet, resticties eraf, dan weer dicht en opnieuw instellen. Ik heb dezelfde firewall, Sygate pro v nog wat, nooit problemen


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 25-04-2003 9:04 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 9:01 schreef 0Tolerence het volgende:
sygate is een goeie firwall, ik heb de pro versie en er IS geen betere, trust me.
Heb iig nog geen firewall gezien die DDL authentication toepast


Ik dacht dat sygate een router programmatje was om internet te delen?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-04-2003 9:04 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

om Zone Alarm te gaan roepen heeft ook weinig zin is trouwens een fukk firewall, hij wil niet dat ik online game


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 25-04-2003 9:05 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 9:04 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ik dacht dat sygate een router programmatje was om internet te delen?


Kan zijn dat ze meer software uitbrengen dan slechts hun firewall. Daar weet ik dan niks van


"This one is older than shit, heavier than time!"


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 25-04-2003 9:06 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 9:01 schreef 0Tolerence het volgende:
sygate is een goeie firwall, ik heb de pro versie en er IS geen betere, trust me.
Heb iig nog geen firewall gezien die DDL authentication toepast

DLL...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 25-04-2003 9:06 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 9:04 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
om Zone Alarm te gaan roepen heeft ook weinig zin is trouwens een fukk firewall, hij wil niet dat ik online game


Best goed programma hoor. Ik heb hem een tijd lang naast BlackICE gedraaid. Maar ik merkte toch dat blackice 99.99% stopt. Maargoed, voor de huis,thuis en keuken computeraar is het een prima programma.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-04-2003 9:07 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 9:05 schreef 0Tolerence het volgende:
Kan zijn dat ze meer software uitbrengen dan slechts hun firewall. Daar weet ik dan niks van


van de site:

Sygate Personal Firewall PRO
Sygate Office Network
Sygate Personal Firewall
Sygate Home Network

------------------------------

ja dus


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 25-04-2003 9:08 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 9:06 schreef Dunne_Hein het volgende:
Best goed programma hoor. Ik heb hem een tijd lang naast BlackICE gedraaid. Maar ik merkte toch dat blackice 99.99% stopt. Maargoed, voor de huis,thuis en keuken computeraar is het een prima programma.


1. ZonAlarm zuigt gewoon
2. BlackICE is DUIDELIJK beter
3. Ik heb geen huis, tuin en keuken computer



[Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 25-04-2003 9:09]


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 25-04-2003 9:13 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 9:08 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
1. ZonAlarm zuigt gewoon
2. BlackICE is DUIDELIJK beter
3. Ik heb geen huis, tuin en keuken computer




Misschien is het programma te moeilijk voor je

Maar wat doe jij dan met je computer in de keuken?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


BrederLord
Life is hard, and so am I
Usericon van BrederLord
Posted 25-04-2003 9:14 by BrederLord Wijzig reactieProfiel van BrederLordQuote dit berichthttp://users.pandora.be/brederlord/

op het internet opzoeken hoe je een ei moet breken.



We Are BrederLord


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 25-04-2003 9:14 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

80 Gig NTFS schijf weg....



BrederLord
Life is hard, and so am I
Usericon van BrederLord
Posted 25-04-2003 9:15 by BrederLord Wijzig reactieProfiel van BrederLordQuote dit berichthttp://users.pandora.be/brederlord/

xp?!?!?
ik heb der nen hekel aan.


We Are BrederLord


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 25-04-2003 9:17 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 9:14 schreef Azagthoth het volgende:
80 Gig NTFS schijf weg....


Dat ZUIGT!!!! Bij mij was laatst een 45 Gig IBM gecrashed. Geen backups, alles kwijt Toen heb ik van IBM een nieuwe 60 gig gekregen (daar zijn ze dan niet moeilijk in) maar die begint nu ook verdachte geluiden te maken.

En om het copleet te maken begint mn IBM 18 gig scsi hd kuren te vertonen. Voor mij voorlopig geen IBM meer


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 25-04-2003 9:20 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

ik heb gewoon Seagate, maar ik mijn dataverlies is gewoon mijn eigen domme schuld


Win2000 geinstald over NT...



Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 25-04-2003 9:22 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 9:20 schreef Azagthoth het volgende:
ik heb gewoon Seagate, maar ik mijn dataverlies is gewoon mijn eigen domme schuld


Win2000 geinstald over NT...


dat zou in theorie toch goed moeten gaan?


I can't shoot straight unless I've had a pint!


BrederLord
Life is hard, and so am I
Usericon van BrederLord
Posted 25-04-2003 9:22 by BrederLord Wijzig reactieProfiel van BrederLordQuote dit berichthttp://users.pandora.be/brederlord/

nooit een overinstall doen(zeker voor microsoft onderdelen), altijd backups bijhouden, documenten op een aparte partitie bijhouden, ....



[Dit bericht is gewijzigd door BrederLord op 25-04-2003 9:22]


We Are BrederLord


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 25-04-2003 9:29 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 9:22 schreef BrederLord het volgende:
nooit een overinstall doen(zeker voor microsoft onderdelen), altijd backups bijhouden, documenten op een aparte partitie bijhouden, ....




Nee, ik doe ook altijd een verse install. Maar het zou geen dataverlies op moeten leveren.
Documenten op een andere partitie is leuk en aardig maar als je hd dood is schiet je er weinig mee op


I can't shoot straight unless I've had a pint!


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 25-04-2003 13:34 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 9:03 schreef 0Tolerence het volgende:
Stel voor dat je alles open zet, resticties eraf, dan weer dicht en opnieuw instellen. Ik heb dezelfde firewall, Sygate pro v nog wat, nooit problemen
tja voor het zelfde geldt ligt het niet aan de firewall maar daadwerkelijk aan de kabel... dat heb ik dus nog niet geprobeerd... ben altijd beetje huiverig om zonder firewall te werken.

en blackice... die was toch op een gegeven moment zo lek als een mandje?? hebben ze de boel zeker weer een beetje op de rit


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen