IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Krachttraining/Bodybuilding third edition Vorige pagina | Volgende pagina
Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 12-05-2009 17:44 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 12 mei 2009 14:03 schreef Jällö het volgende:
Ik ben 1.97m vet heb ik bijna niet.
Ik ben trouwens van plan een 5m lang klimtouw te kopen om die vervolgens bij m'n schoonouders in de schuur te hangen. Dat lijkt me ook zeer relaxt spelen/trainen.


Dat lijkt me ook wel iets, hebben ze vorige week bij ons met een training gedaan, meter of 7 a 8 omhoog, wel gezekerd. Dat sloeg wel aan, meteen aan het bestuur gevraagd of er zo een touw kon komen.
Maar als het goed is komt er in de nieuwe dojo ook een touw.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 13-05-2009 12:48 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 12 mei 2009 14:03 schreef Jällö het volgende:
Ik ben 1.97m vet heb ik bijna niet.
Ik ben trouwens van plan een 5m lang klimtouw te kopen om die vervolgens bij m'n schoonouders in de schuur te hangen. Dat lijkt me ook zeer relaxt spelen/trainen.


Tegen een muur of los in de ruimte? Wel uitkijken natuurlijk, als je in je eentje gaat trainen. 5m is toch een eind om naar beneden te teren.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 13-05-2009 14:39 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

In de ruimte, ik leg er sowieso een lading strobalen onder...

Wel es van crossfit training gehoord trouwens? Dit is een combinatie van Spartaanse kracht- en conditieoefeningen. Trainingsessies worden meestal met cheap-ass apparatuur en op cheap-ass locaties of thuis gehouden.
Ik kende het fenomeen niet maar goed, wat ik graag doe heeft blijkbaar een flitsende naam incl. allemaal georganiseerde poespas eromheen.
Brandweerlieden en soldaten doen ook vaak dat soort crossfit sessies. Hier in de stad is sindskort zo'n groep actief, mss toch es meedoen.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 13-05-2009 17:08 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Dat ziet er tof uit.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 14-05-2009 11:53 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Deze pakt z'n kaak en nekspieren er gelijk even bij:


Doe jij trouwens aan vechtsport, nimbus, of noem je een klimhal ook dojo?

Het valt me trouwens op dat touwklimmers eigenlijk nooit met harnas en zekering werken, zelfs niet als het 8m omhoog gaat. Is het dan gewoon niet zo gevaarlijk ofzo?
Als je een geschikte boom in de tuin hebt staan; op marktplaats heb je voor 10,- al een mooi 5m klimtouw! Hier in Finland zijn ze helaas niet te krijgen dus dat wordt een scheepstouw en een beetje knutselen.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 14-05-2009 18:16 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2009 11:53 schreef Jällö het volgende:
Deze pakt z'n kaak en nekspieren er gelijk even bij:


Doe jij trouwens aan vechtsport, nimbus, of noem je een klimhal ook dojo?

Het valt me trouwens op dat touwklimmers eigenlijk nooit met harnas en zekering werken, zelfs niet als het 8m omhoog gaat. Is het dan gewoon niet zo gevaarlijk ofzo?
Als je een geschikte boom in de tuin hebt staan; op marktplaats heb je voor 10,- al een mooi 5m klimtouw! Hier in Finland zijn ze helaas niet te krijgen dus dat wordt een scheepstouw en een beetje knutselen.


Nee, die heet gewoon hal of zaal, maar ik doe ook aan vechtsport.

Nou van acht meter kun je behorlijk lelijk vallen, zeker wel flinke kneusingen of botbreuken.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-05-2009 18:20 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

haha vette shit die crossfit


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 14-05-2009 19:38 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Jazekers! Dikke mokers en tractorbanden zijn ook veel gebruikte instrumenten, zoals hier:


Deze gast maakt er helemaal wat moois van met z'n back-to-nature workout:


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Pleuris
Usericon van Pleuris
Posted 16-05-2009 17:29 by Pleuris Wijzig reactieProfiel van PleurisQuote dit bericht

Ik ga van de week weer is naar de sportschool.
Zeker 3 weken niks kunnen doen, door een arm blesure.
Arm was zwaargekneust, na ik ergens op me bek was gegaan met de fiets, daarna bloed uit storting gehad in die arm wat me zenuwe in me arm geraakt heeft.
Maar jah dat gaat nu wel weer, dus deze week me weer is laten zien in de sportschool


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 18-05-2009 12:37 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Na een tijdje voornamelijk lui / thuis trainen maar weer eens de sportschool bewandelt.
Middagje pec fly en chest press normaal, decline en incline gedaan.
Ik kan gvd meteen een arm amper meer optillen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 18-05-2009 12:41 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Heb je thuis flitsende apparatuur of gewoon wat losse dumbells?


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 18-05-2009 12:49 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Ik ben zelf flitsend
Maar alleen dumbels en een bar. Dat en gewoon zelf moeilijk doen is zat om alles stabiel te houden. Zelfs zonder gewichten kan ik mezelf met enkel spierspanningen al aardig trainen.

Alleen voor echte voortgang heb ik zwaarder spul nodig.
Lees, meer dan ik zelf weeg.
Een obesitas BMI krijg je uiteindelijk niet vanzelf


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 18-05-2009 16:42 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Probeer maar es een pull-up met één arm of een iron cross in turnringen, dan heb ook jij meer dan genoeg aan je eigen lichaamsgewicht hoor. Maar goed, "whatever floats your boat" natuurlijk.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 19-05-2009 9:38 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Bodybuilders op de vlucht voor dopingartsen

Consternatie op het Belgisch kampioenschap bodybuilding gisteren in het Nederlandse Vlissingen. Toen de bodybuilders dopingartsen van de Vlaamse Gemeenschap zagen binnenkomen, zetten ze het allen op een lopen. 'Nooit meegemaakt', reageert dopingdokter Hans Cooman.

etc.

http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/Article/Detail.aspx?articleID=GTS2ADKE0

Het hele spektakel is vervolgens afgelast.... zoiets verzin je toch niet.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-05-2009 12:32 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2009 16:42 schreef Jällö het volgende:
Probeer maar es een pull-up met één arm of een iron cross in turnringen, dan heb ook jij meer dan genoeg aan je eigen lichaamsgewicht hoor. Maar goed, "whatever floats your boat" natuurlijk.


Dat zijn allemaal geen opties voor thuisgebruik
+ niet het soort oefening wat ik wil doen.
Het feit dat we even zwaar zijn maar dat ik bijna 25cm korter ben zou genoeg moeten zeggen


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 19-05-2009 12:43 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2009 9:38 schreef Jällö het volgende:
Bodybuilders op de vlucht voor dopingartsen



Sja, de meeste builders zijn toch drugskikkers he


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 19-05-2009 13:19 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2009 12:32 schreef Argus het volgende:
Dat zijn allemaal geen opties voor thuisgebruik
+ niet het soort oefening wat ik wil doen.
Het feit dat we even zwaar zijn maar dat ik bijna 25cm korter ben zou genoeg moeten zeggen

Tja, ieder z'n ding natuurlijk! Ik ben ook niet zo'n BMI-fetishist en voor een all-round figuur eigenlijk al te zwaar. Volgens de BMI-schaal ook, maar dat zegt weinig natuurlijk.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 20-05-2009 14:14 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 19 mei 2009 12:32 schreef Argus het volgende:
Dat zijn allemaal geen opties voor thuisgebruik
+ niet het soort oefening wat ik wil doen.
Het feit dat we even zwaar zijn maar dat ik bijna 25cm korter ben zou genoeg moeten zeggen


Terwijl je van de juiste bodyweight oefeningen een mooiere evenwichtiger fysiek krijgt. Ik bedoel, chin-ups zijn sowieso onmisbaar in je routine.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-05-2009 16:31 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

De een zijn evenwichtig is de ander zijn gay
Dat en ik kan niet bij de chinup zooi zonder trapje en dat vertik ik


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 20-05-2009 16:39 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 20 mei 2009 16:31 schreef Argus het volgende:
De een zijn evenwichtig is de ander zijn gay
Dat en ik kan niet bij de chinup zooi zonder trapje en dat vertik ik


Het is natuurlijk maar net wat je beoogt te bereiken dmv krachttraining.
Ik persoonlijk wil gewoon een beetje een degelijke fysiek hebben. Beter in je kleding passen, gewoon goed in vorm zijn enzo. Mooie schouder/taille verhouding.
Waarom train jij dan?


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 20-05-2009 17:37 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2009 16:39 schreef Rasputin het volgende:
Waarom train jij dan?




en





Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 20-05-2009 20:50 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Vrouwsjouwen en negersmijten. Goed streven.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 24-05-2009 14:21 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

en uiteraard potjes appelmoes open draaien!


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 27-05-2009 2:36 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Weer een mooie oefening gedaan met training. Optrekken achter je hoofd en dan je benen vooruit gestrekt. En dan drie series van vier.

Daarna nog een sessie van buikspieren, maar ook stabiliteit en lichaamsspanning door op je onderarm te leunen en je lichaam recht te houden, ene zij naar de grond gericht, daarna de andere kant.


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 27-05-2009 10:00 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Hmmm, optrekken achter m'n hoofd kan ik nog niet en met gestrekte benen (L-sit) al helemaal niet. Ik houdt het voorlopig bij eenvoudige oefeningen, chinups, ring-pushups, triiceps dips, static hangs etc.

M'n grip moet ook even 10x beter want in dat klimtouw kom ik voorlopig niet verder dan blijven hangen zonder steun van benen en dan ook niet bijster lang...


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen