IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : [pesten] het nieuwe schooljaar Vorige pagina | Volgende pagina
Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 01-08-2002 14:37 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2002 14:35 schreef Paul het volgende:
Als je op je nieuwe school komt en 1 persoon probeert je meteen te pesten gewoon er hard op rammen en schoppen. Je krijgt misschien er een paar klappen voor terug maar ze weten wel dat er met jou niet te spotten valt.

ja maar dat kan ik dus niet!!


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 01-08-2002 14:38 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 1 augustus 2002 14:36 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
ja maar dat kan ik dus niet!!


waarom niet? Je wordt wel terug geslagen net als paul al zei, en je zult best wel eens kunnen verliezen en de dag derna opstaan met een barstende koppijn, maar ze weten gewoon dat ze jou niet zo makkelijk klein krijgen, en als ze het verder nog ooit proberen gewoon negeren en dan kappen ze er wel mee...ze zullen je lang niet meer zo aggressief aan durven vallen...

edit: je gaat je ook voor een tijdje beter voelen als je um een paar keer goed in zijn zak geraakt hebt ...is een veel betere oplossing als dat verhaal van pistool in de school

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 01-08-2002 14:40]



Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 01-08-2002 14:42 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

ik kan het niet omdat ik zo van binne niet ben,ik zit gewoon niet zo inelkaar.
het is moeilijk uitlegg.sorry


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 01-08-2002 14:44 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

[totale verbijstering] Ik ben het eens met alles wat Kramy hier tot nog toe gezegd heeft!

Het is erg, maar in dit geval is het indd nodig om zelf wat agressiever uit de hoek te komen.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 01-08-2002 14:44 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 1 augustus 2002 14:42 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
ik kan het niet omdat ik zo van binne niet ben,ik zit gewoon niet zo inelkaar.
het is moeilijk uitlegg.sorry


jah okay..ik kan er ook niet zomaar op butsen al zou ik dat soms wel willen dat ik dat kon maar goed....maar het draait gewoon allemaal om:

-voor jezelf opkomen
-zelfvertrouwen creeren
-je sterker opstellen
-pesters negeren

dat zijn volgens mij toch wel de belangrijkste punten..



SQT
Usericon van SQT
Posted 01-08-2002 14:45 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Je wordt gepest omdat de pesters je reactie willen zien. Zien zij een koude, ongeinteresseerde reactie, dan stopt het (hopelijk) uiteindelijk vanzelf. Dat betekent dus dat je die gasten moet negeren. Dat werkt echt.
En nog iets anders. Ik ga (net zoals Kramy blijkbaar) liever om met mensen die ergens buiten vallen dan met populaire mensen. Er zijn vast nog wel andere mensen die dat ook doen. Zoals DarGull al zei: ze zijn volwassener en denken wat meer na. Er zijn heus wel mensen die snappen wat jij voelt en je willen helpen/ vrienden met je willen zijn. Niet op de eerste dag, maar na een paar weken waarschijnlijk wel.
Ten derde: kijk uit met je agressie. Koop een bokszak of iets en laat sla die,dat lucht erg op en je zult je er zeker beter door voelen. Er zijn ook genoeg andere goede manieren om je agressie eruit te laten komen, wees creatief en verzin iets, zolang je maar niet terugvecht, want dat vinden de pesters alleen maar leuk, geloof me.


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 01-08-2002 14:48 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

SQT ik ben het helemaal met je eens. Je kan toch niet het advies geven om terug te vechten? Waar slaat dat op? Dat is juist de bedoeling. Dat vinden ze leuk! Egnie terugvechten! Gewoon negeren. Hoe moeilijk ook, negeren.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 01-08-2002 14:52 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Hmm.. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat negeren niet altijd helpt.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 01-08-2002 14:54 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 1 augustus 2002 14:48 schreef DCLXVI het volgende:
SQT ik ben het helemaal met je eens. Je kan toch niet het advies geven om terug te vechten? Waar slaat dat op? Dat is juist de bedoeling. Dat vinden ze leuk! Egnie terugvechten! Gewoon negeren. Hoe moeilijk ook, negeren.


wat paul en ik van mening waren is niet echt terug vechten...het is meer laten zien dat er niet met je te spotten valt...dat je je niet laat kleineren...het gaat ook niet om het vechten, het gaat om het laten zien wie je bent voor de andere mensen....iemand die zich niet zomaar laat onderdrukken door andere...ik denk dat dan de pesters ook minder mensen met zich mee krijgen omdat vele afhaken...en met eenb eetje geluk haken de pesters zelf ook gewoon af...en je moet natuurlijk ook niet terug blijven vechten, dat haal je toch nooit...het gaat om die ene keer in het begin dat je dat laat zien...en daarna zal het gepest een heel stuk minder aggressief zijn denk ik...en dat moet je dan gewoon negeren ja...dan hebben ze er gewoon helemaal geen fuck meer aan...pesters pesten niet alleen om de reactie...ofja meestal wel, maar als ik het verhaal van haar zo lees dan pesten deze mensen ook om de macht die ze denken te kunnen hebben, en dan kan je met negeren ook wel ver komen, maar ik denk dat ze dan niet zo makkelijk helemaal ophouden...



joeri
Usericon van joeri
Posted 01-08-2002 14:55 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

ik denk dat je of moet terugvechten of ze moet negeren, ertussenin is denk ik een verkeerde reactie, maarja.....ik spreek niet uit ervaring


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 01-08-2002 14:57 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

Heb je er weleens bij nagedacht dat die gasten (doordat je er een keer op los slaat) helemaal los gaan, en je het leven helemaal zuur proberen te maken? (Ik suggereer niks)


SQT
Usericon van SQT
Posted 01-08-2002 14:57 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 1 augustus 2002 14:54 schreef Kramy het volgende:
...het gaat om die ene keer in het begin dat je dat laat zien...en daarna zal het gepest een heel stuk minder aggressief zijn denk ik...

dat hoop ik dan maar, want het zou dus ook kunnen dat je ze dan kwader maakt (als het lukt) en ze je elke dag uit 'wraak' in elkaar slaan, of (als het niet lukt) dat ze je juist uit gaan lachen en mietje gaan noemen, omdat je ze niet aankon, waarna het gewoon doorgaat. Erg risicovol


joeri
Usericon van joeri
Posted 01-08-2002 14:59 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

of je beter van je af kan bijten of negeren hangt natuurlijk vooral af van de pesters....


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 01-08-2002 15:00 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

hmmz ja okay jullie hebben toch ook wel een beetje gelijk...het is misschien wat te overdreven van het in elkaar slaan, maar je moet je in zo'n situatie toch ook wat aggresiever durven te tonen...al is het maar een felle opmerking als er net een goeie te binnen schiet...al dat gelul gewoon negeren en soms een keertje scherp trug schreeuwen kan ook wel es helpen lijkt mij



SQT
Usericon van SQT
Posted 01-08-2002 15:04 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Als ze alleen verbaal pesten is een scherpe opmerking erg leuk (heerlijk om te zien hoe je pester zich klote voelt omdat hij uitgeluld is)
Als ze je in elkaar slaan wordt het veel moeilijker, misschien zou je iets kunnen regelen met de schoolleiding.


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 01-08-2002 15:04 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2002 14:59 schreef joeri het volgende:
of je beter van je af kan bijten of negeren hangt natuurlijk vooral af van de pesters....


Dat maakt dit de wijste uitspraak van dit topic


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 01-08-2002 15:13 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2002 14:48 schreef DCLXVI het volgende:
SQT ik ben het helemaal met je eens. Je kan toch niet het advies geven om terug te vechten? Waar slaat dat op? Dat is juist de bedoeling. Dat vinden ze leuk! Egnie terugvechten! Gewoon negeren. Hoe moeilijk ook, negeren.


ondanks het feit dat ik erg tegen geweld ben is dat bij pesten wel de beste oplossing, pesters vinden het net zo min leuk om klappen te krijgen als de persoon die gepest word als jij als pester met twee blauwe ogen thuis komt gaan je ouders vragen stellen... En dan zal de pester wel liegen maar dat hou je niet eeuwig vol, vroeger of later kappen ze dan wel.

OOK 'N TIP:
Als je slaan of anderszins fysiek aanvallen, ga NIET naar de schoolleiding maar naar de politie en doe aangifte van mishandeling


m'n broertje is op die manier van z'n pesters af gekomen die kerel had 120 uur pinda's slepend in de haven de tijd om na te denken of ie pesten nou wel ZO leuk vond...


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 01-08-2002 15:22 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2002 15:13 schreef Dargull het volgende:
ondanks het feit dat ik erg tegen geweld ben is dat bij pesten wel de beste oplossing, pesters vinden het net zo min leuk om klappen te krijgen als de persoon die gepest word als jij als pester met twee blauwe ogen thuis komt gaan je ouders vragen stellen... En dan zal de pester wel liegen maar dat hou je niet eeuwig vol, vroeger of later kappen ze dan wel.

OOK 'N TIP:
Als je slaan of anderszins fysiek aanvallen, ga NIET naar de schoolleiding maar naar de politie en doe aangifte van mishandeling


m'n broertje is op die manier van z'n pesters af gekomen die kerel had 120 uur pinda's slepend in de haven de tijd om na te denken of ie pesten nou wel ZO leuk vond...


WOEHAHAHAHAHAH!


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 01-08-2002 16:39 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2002 15:04 schreef SQT het volgende:

Als ze je in elkaar slaan wordt het veel moeilijker, misschien zou je iets kunnen regelen met de schoolleiding.

schoolleideing is streng christelijk zegt al genoeg


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 01-08-2002 16:41 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

als je op et mbo kom ben je meestalwel van et gezeik af hoor, heb ik ook met bepaalde mensen van mn middelbare school gezien, die hebben vanaf dag 1 tot de 4de een kut tijd op de mavo gehad en nu is et gezeik over, lijkt wel of dat er op et mbo een knop omgaat
en anders heb je nogaltijd je vuisten... mensen die zeggen dat geweld niet et antwoord is zijn zelf nooit gepest, of ze hebben niet hard genoeg geslagen.


My madness, my sadness


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 01-08-2002 16:46 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 1 augustus 2002 16:39 schreef Anorexia-Nervosa het volgende:
schoolleideing is streng christelijk zegt al genoeg


yep, de andere wang is vast niet wat je wilt horen. Het verstandigste lijkt mij de politie in geval van mishandeling, al zou ik de alle tanden uit die gasten hun bek slaan (gelijk of 1 voor 1 als ze met te vele zijn). Ik geloof wel degelijk in wraak



winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 01-08-2002 16:47 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 1 augustus 2002 16:46 schreef Azagthoth het volgende:
yep, de andere wang is vast niet wat je wilt horen. Het verstandigste lijkt mij de politie in geval van mishandeling, al zou ik de alle tanden uit die gasten hun bek slaan (gelijk of 1 voor 1 als ze met te vele zijn). Ik geloof wel degelijk in wraak



jij snaptem


My madness, my sadness


Anorexia-Nervosa
Usericon van Anorexia-Nervosa
Posted 01-08-2002 16:47 by Anorexia-Nervosa Wijzig reactieProfiel van Anorexia-NervosaQuote dit bericht

ik ben net ff buiten gaan zitte bij zee,ff wezen nadenken wat jullie gezegt hebbe.(ik weet niet meer wat ik doe,ik ben gewoon zo bang dat als ik iets tegen hun doe het veel en veel erger word)

en mijn middel van agressie kwijtraken is bangen totme kop eraf valt en wat op me gitaar ragge.
toevallig had ik een cd van Deicide meegenomen en kwam op dit nummer: Worry in the House of Thieves

I hate you more than any word can describe,
Wish you were dead, and I will live till you die,
Destroy the dreams of everyone you control,
Now that I'm above you, the deceit can be told,
A separation of a chance that must take,
Under calculations have been digging your grave,
Open the book to endless chapters I read,
I will know the tmth that brings you down on your knees,
Uncovered secret, exposing their crime
confronting them is just a matter of time.
Without an option, or way to escape,
You have pay for the mistakes that you made.
The game is over, now run to the light,
Your lack of vision will restore what is mine.
In Preservation of your life of mystic
a reparation that at last will be seen,
Untouched by the hand of god,
Look what it has done to us.
Worry in the house of thieves,
Overlooking everything,
Untouched by the hand of god,
Your compassion never was,
Cut the cord of agony,
Bitterness, uncertainty, [trail Into Lead]
Their recollection of events is a lie,
Woe and suffering has always been on the mind,
Beyond myself the misery that you've caused,
Step into my circle and your life will be lost,
You seem to think that I'm to do what I'm told,
Over superstitious from the stories of old,
Your putrid essence and the scriptures of god,
Leave me un removed from my belief in Satan.


het heeft niet echt met pesten te maken maar ik on mezelf wel in bepaalde dingen zien


beware of those fools that keep telling you god loves you, for you his son died fuck them- believe in yourself gods reality is just a lie!! CURSE THE GODS!!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 01-08-2002 16:49 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

*knuff*

Laat het over je heenkomen, er zijn weinig andere opties.
En pesters zijn als honden, ze ruiken angst.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 01-08-2002 16:50 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

je neem gewoon een keer een stuk hout (honkbalknuppel) mee en slaat ze helemaal verrot(niet te veel op et hoofd richten want dan hebbie kans dat je de bak inken) en alle frustratie van je afslaan.

misschien niet politiek correct maar naar mijn ervaring helpt et wel


My madness, my sadness


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen