IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Iron Maiden (deel 2) Vorige pagina | Volgende pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 31-05-2009 8:40 by Count Usher (Redacteur) Profiel van Count Usher

Ik vind sommige nummers nog wel goed. The Sign of the Cross bijvoorbeeld. Ook Man on the Edge kan er nog mee door. Maar een song als Judgement of Heaven is gewoon te slap voor woorden. Lord of the Flies klinkt zelfs met Bruce op zang (Death on the Road) nog als een prulletje.
En die productie... Tja, het geluid is gewoon ultra-droog en de mastering is gewoon ondermaats (hoezo dynamiek?). Bovendien is de productie van de zang zo goed als onbestaande, waardoor een matige vocalist als Blaze meteen helemaal in z'n blootje staat.
Virtual XI was nauwelijks verbeterd op bovenstaande punten, maar het leek toen wel alsof Blaze en de band dichter bij elkaar stonden. Maar goed, dat heeft ook die plaat niet gered.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 31-05-2009 11:25 by Sadistic Sinner Profiel van Sadistic Sinner

quote:
Op 30 mei 2009 22:57 schreef bastianus het volgende:
Die is echt kut ja. Dof geproduceerd, veel te lange nummers met saaie thema's en saaie matte zang van Blaze Bailey. Alleen Man on the edge vind ik wel goed te doen, ook omdat die niet zo achterlijk lang duurt als die andere nummers.


Ik vond hem beter dan zijn opvolger Virtual 11, waar echt maar 1 goed nummer opstaat nl. The Clansman.
Er kwam wel een uitstekende comeback met Brave new world.
Helaas kon dit weer niet worden verlengd.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-05-2009 11:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Ik vond X-factor vrij goed ja, epische nummers, lekkere songs, en de teksten kon ik wel hebben

niet typisch Maiden, maar die Brave new world en zo moest ik compleet niet hebben...


signature


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-06-2009 12:20 by Staalman Profiel van Staalman

PAUL DI'ANNO Compares STEVE HARRIS To ADOLF HITLER, Says IRON MAIDEN Is 'F**king Boring' - June 2, 2009

Former IRON MAIDEN singer Paul Di'Anno took part in a press conference last month during his solo tour of Argentina. When asked about the rumors that his drug use had something to do with his split with IRON MAIDEN, Di'Anno responded, "Where the fuck do you people get this from? I left IRON MAIDEN because they were going too heavy metal, and IRON MAIDEN is a money-making machine, and I don't give a fuck about it. It was not about drugs; it was nothing like that. Me and Steve [Harris]... I [wrote] the song 'Killers', Steve had [what he thought] were better songs. I thought his songs were shit. Nothing to do with drugs; nothing whatsoever. Check your facts or otherwise this interview is over... I hate that! I fucking hate that! Because people... You say something but you don't know. Well, I'm telling you. IRON MAIDEN is Steve Harris' band. It doesn't matter about anybody else — whether it's Dave Murray, Clive [Burr], me... it's Steve Harris' band and all it is is money, money, money, money — nobody else counts. And I wrote fuckin' 20-times better songs than his, but I only got one song on the 'Killers' album because it's Steve's — he must have this. Fuckin' Adolf Hitler. I'm not interested. So there you go. But you need to take drugs when you're with IRON MAIDEN because they're so fucking boring. And the only drugs were aspirin, because Steve [making hand gesture as if someone is speaking into his ear]... Fuckin' headache."

Video footage of the question-and-answer session can be viewed below. (Note: The above quote can be heard starting at around the six-minute, 25-second mark.)

In a recent interview with PyroMusic.net, Paul Di'Anno stated about the status of his new solo album, "We started to record it last year in Germany, but have since had some business problems associated with the production company involved with this project, so I may start another new album quite soon now. At the moment I am just concentrating on touring, as this is taking up 100% of my time right now."

Regarding his autobiography, entitled "The Beast", which came out several years ago, Di'Anno said, "Well, I thought if I am gonna write an autobiography, then I had better go for it with nothing held back. I didn't want it to be just another one of those poncy, pampering my ego autobiography rock books, where I would spend the whole time trying to fucking congratulate myself like so many others, so I just told it like it was. Also I was fucking sick and tired of every other fucker writing whatever they felt like writing about me, so this was a way of shutting them all up and telling them all to fuck off. After it was released, I got some mixed reactions, but generally it has worked for me as putting my life out there as it was."




Wat is die kerel toch een kansloze tegenstrijdige rukker!! Ben benieuwd wanneer die plaat echter uitkomt die 20x beter is dan de Killers plaat.



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 02-06-2009 15:24 by attematic Profiel van attematic

Paultje was en is altijd goed voor wat amusement, zo blijkt maar weer.

Verder moet je hem vooral niet te serieus nemen. Zo lees ik hier dat hij weer verwijst naar zijn autobiografie. Daarin schrijft hij op het eind dat hij Moslim is geworden (Hallo Geert W.) om dat gegeven een paar maanden later doodleuk te ontkennen.

Verder is 'The Beast' een vermakelijk boek en Paultje blijft als persoon ook geweldig.


10.10.1942 - 20.11.2011


NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 02-06-2009 15:54 by NecroNoud Profiel van NecroNoudhttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

Die had vast weer flink z'n neus gepoederd toen hij die uitspraken deed... Wat een domme hork. Hij heeft jaren met zijn "solo" band al die Maiden nummers vertolkt en er nog wat aan verdient ook en nu zou het ineens bagger materiaal zijn.
Het is gewoon overduidelijk dat hij het niet kan verkroppen dat hij weinig gepresteerd heeft na z'n vertrek bij Maiden en dat hij dit nu zo moet afreageren. Een beetje Mustaine vs. Metallica.


don't mistake lack of talent for genius


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 02-06-2009 17:15 by Staalman Profiel van Staalman

Alleen heeft Mustaine wel iets gepresteerd..


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-06-2009 22:27 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Toch blijft hij wel diegene die de beste Maiden cd's voortreffelijk inzong. Vroegah, jeweetwel...


Boeiender


AndreV
pffffffffff
Usericon van AndreV
Posted 02-06-2009 22:50 by AndreV Profiel van AndreV

quote:
Op 2 juni 2009 22:27 schreef MR. N het volgende:
Toch blijft hij wel diegene die de beste Maiden cd's voortreffelijk inzong. Vroegah, jeweetwel...


Ja jammer dat ie d'r nu niks meer van bakt, Killers daar zingt ie donder gaaf maar op battlezone en dianno is weer crappie en tegenwoordig denk ie dat ie een gangsterrapper is ofzo,

Zelf vind ik Powerslave en peace of mind qua songs en muzikaliteit wel het beste, killers heeft weer meer sfeer is wat rauwer.
Iron Maiden blijft




MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-06-2009 22:55 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Mijn fovoriete album is en blijft Iron Maiden - Iron Maiden, alleen moeten ze Bruce verbieden daar nummers live van te zingen want dat is totaal niet zijn ding.

Wat Dianno nu allemaal uitspookt weet ik niet.


Boeiender


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 02-06-2009 23:09 by Lionheart Profiel van Lionheart

Idd, die nummers waren echt voor Paul's stem geschreven.

Van mij mogen ze de eerste plaat wel opnieuw opnemen met een fatsoenlijke productie.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 02-06-2009 23:10 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 30 mei 2009 22:57 schreef bastianus het volgende:
Die is echt kut ja. Dof geproduceerd, veel te lange nummers met saaie thema's en saaie matte zang van Blaze Bailey. Alleen Man on the edge vind ik wel goed te doen, ook omdat die niet zo achterlijk lang duurt als die andere nummers.

Ben hem al kwijt, geruild voor een Blood Tsunami cd.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-06-2009 23:29 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 2 juni 2009 23:09 schreef Lionheart het volgende:
Idd, die nummers waren echt voor Paul's stem geschreven.

Van mij mogen ze de eerste plaat wel opnieuw opnemen met een fatsoenlijke productie.


Ik weet dat iron Maiden baalde van de mix van het eerste album, maar ik vind het perfect... kan ook komen omdat ik het al zo'n 24 jaar beluister....


Boeiender


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-06-2009 23:46 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 juni 2009 22:55 schreef MR. N het volgende:
...
Wat Dianno nu allemaal uitspookt weet ik niet.


Ik zag laatst bij de FRS weer een Iron Maiden tribute cd liggen met hem erop..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 03-06-2009 12:14 by Staalman Profiel van Staalman

Die man melkt zijn Maiden verleden nu al bijna 30 jaar uit, en dan zo lopen zeiken. Beetje jammer...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Daops
Usericon van Daops
Posted 03-06-2009 12:49 by Daops Profiel van Daops

Ach, wat Attematic zegt..allemaal met een korreltje zout nemen die tegenstrijdige uitspraken van hem. Hij roept zoveel..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


RadiumAngel
Usericon van RadiumAngel
Posted 03-06-2009 13:09 by RadiumAngel Profiel van RadiumAngel

Zijn interviews neem ik alleen serieus wanneer hij aan een leugendetector zit.


Aquila Chrysaetos
Axemeister M.
Usericon van Aquila Chrysaetos
Posted 09-06-2009 22:04 by Aquila Chrysaetos Profiel van Aquila Chrysaetoshttp://www.sevenwaters.nl

quote:
Op 31 mei 2009 8:03 schreef RadiumAngel het volgende:
Ik vind het wel een goed album. Vooral de sfeer en voor Iron Maiden vrij originele en donkere composities vind ik goed.


Hier ben ik het mee eens. Eindelijk eens een album die voor IM behoorlijk origineel en anders klinkt. Daarna werd het alleen maar meer van hetzelfde.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-06-2009 0:49 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 juni 2009 12:14 schreef Staalman het volgende:
Die man melkt zijn Maiden verleden nu al bijna 30 jaar uit, en dan zo lopen zeiken. Beetje jammer...



Gaat het nummer The reincarnation of Benjamin Breeg niet over hem?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 26-06-2009 18:00 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Ik draai vanavond Flight 666 in Dynamo. Liefhebbers zijn vanaf 20.00 uur welkom



Snark
Usericon van Snark
Posted 26-06-2009 18:59 by Snark Profiel van Snark

quote:
Op 26 mei 2009 19:35 schreef MR. N het volgende:
Zo, even disc 2 opstaan van de nieuwe dvd, mooi geschoten, niet zo druk als de latere dvd's. Na het huishouden disc 1 maar even kijken.


Eindelijk weer eens gaaf artwork van Derrek Riggs voor Maiden overigens.


die somewhere back in time was ook al oke toch


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 26-06-2009 19:48 by Lionheart Profiel van Lionheart

Ja, wordt wel weer eens tijd voor een nieuw album.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 21-07-2009 16:52 by 6sic6 Profiel van 6sic6



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-07-2009 16:55 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 juli 2009 16:52 schreef 6sic6 het volgende:
http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.Net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=123892

Hehe


Geweldig, hehehe.


Boeiender


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 21-07-2009 20:01 by bazzio Profiel van bazzio



Bazzio Attacks!!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen