IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Judge, wil je met me trouwen? [ff over trouwen II] Vorige pagina | Volgende pagina
Staalman
Usericon van Staalman
Posted 13-06-2010 9:20 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2010 1:19 schreef yowannuzz het volgende:
16-08-2010.

Dan gaat het gebeuren.


Dan gaat je anusmaagdenvlies eraan?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 13-06-2010 10:44 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 13 juni 2010 1:19 schreef yowannuzz het volgende:
16-08-2010.

Dan gaat het gebeuren.


Gefeliciteerd alvast!


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 23-06-2010 19:18 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Verloofd


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-06-2010 19:18 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

JIJ?? HOE BURGERLIJK!!1

Gefeliciteerd! :D

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 23-06-2010 19:19]


Je moeder.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 23-06-2010 19:19 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Gefeliciteerd VodeVilicious.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 23-06-2010 19:25 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Gefeliciflapstaart!



VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 23-06-2010 19:25 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2010 19:18 schreef karnivoor het volgende:
JIJ?? HOE BURGERLIJK!!1

Gefeliciteerd! :D


I know! Ik geloof het zelf ook nog niet zo goed

Dankjewel!


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-06-2010 19:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

LOl ja

En gefeliciteerd natuurlijk!


Silence
Usericon van Silence
Posted 23-06-2010 21:32 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2010 19:19 schreef bokaj het volgende:
Gefeliciteerd VodeVilicious.



En, al een trouw datum?

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 23-06-2010 21:32]


spectre
Usericon van spectre
Posted 23-06-2010 21:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Varanus, kom er maar in!

Waar ga je mee strooien, paddos?
Gefeliciteerd!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 23-06-2010 21:43 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Even normaal doen tegen Varanus.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 23-06-2010 21:44 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Nee joh, gewoon met een zegeltje op ff snel dat papiertje ondertekenen en dan daarna gaan vieren met dikke joints in de coffeeshop!

We hebben nog geen datum, hij vroeg het vandaag pas. Het word trouwens een gratis huwelijk en nadien ergens wat gaan drinken met vrienden en familie. Over een jaar of twee houden we wel een dik feest als we er het geld voor hebben Voor nu is het vooral iets wat wij samen willen ipv een enorm feest erbij.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 23-06-2010 22:03 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Zo'n dik feest is toch helemaal niet nodig, ook al heb je het geld. Zonde, imo.

Maar gefeli!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 23-06-2010 22:05 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Poseren met de collega (17 april).



[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 23-06-2010 22:05]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


rotor
Usericon van rotor
Posted 23-06-2010 22:06 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2010 21:44 schreef VodeVilicious het volgende:
Over een jaar of twee [...]

Place your bets!


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-06-2010 22:07 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2010 22:05 schreef Count Usher het volgende:
Poseren met de collega (17 april).




Hete rakker


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 23-06-2010 22:09 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2010 22:07 schreef BenKnuckles het volgende:
Hete rakker




When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 23-06-2010 22:11 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Gefeli Vode!


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 23-06-2010 22:15 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

quote:
Op 23 juni 2010 22:03 schreef De Tegenpartij het volgende:
Zo'n dik feest is toch helemaal niet nodig, ook al heb je het geld. Zonde, imo.

Maar gefeli!


Mwah, ik vind het zelf heel leuk om te houden zo'n feest. En het is maar wat je dik vind, voor mij is een zaaltje afhuren met vrienden als band al vet groot haha. De dag zelve gaan we gewoon wat drinken

Thanks btw!

[Dit bericht is gewijzigd door VodeVilicious op 23-06-2010 22:19]


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


watery black
Usericon van watery black
Posted 24-06-2010 3:37 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

proficiat! wij wilden ook helemaal niks doen maar sschoonmama is nogal traditioneel en die begon met, "ja, maar die moet er wel bij zijn. en die ook. en als je die uitnodigt, dan kun je die ook niet weg laten. en je moet wel mooie kleren aan. en lekker eten. en een bruidstaart en en en...." ach ja, t was toch dr oudste zoon die ging trouwen. en omdat ze geen dochters heeft was ze blij dat ze nu toch een bruidje had wat haar mooie pasgewaxte houten trap af kon komen. (maar goed dat ik niet uitgegleden ben )

uiteindelijk hadden we 60 man. niet te groot, niet te klein. en geen megafeest, gewoon lakker samen gedineerd en gebabbeld. meer heb je toch niet nodig gewoon doen waar jij je goed bij voelt. het draait tenslotte om jou en je verloofde.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 24-06-2010 8:48 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 juni 2010 22:05 schreef Count Usher het volgende:
Poseren met de collega (17 april).




Chelman?


Boeiender


Silence
Usericon van Silence
Posted 24-06-2010 9:18 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Dat hoofd dat op je schouder ligt is trouwens wel erg griezelig.


Ingrimd
Usericon van Ingrimd
Posted 24-06-2010 10:36 by Ingrimd Wijzig reactieProfiel van IngrimdQuote dit berichthttp://www.metal-exposure.com

Gefeliciteerd Vode



bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 24-06-2010 10:50 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2010 3:37 schreef watery black het volgende:
proficiat! wij wilden ook helemaal niks doen maar sschoonmama is nogal traditioneel en die begon met, "ja, maar die moet er wel bij zijn. en die ook. en als je die uitnodigt, dan kun je die ook niet weg laten. en je moet wel mooie kleren aan. en lekker eten. en een bruidstaart en en en...." ach ja, t was toch dr oudste zoon die ging trouwen. en omdat ze geen dochters heeft was ze blij dat ze nu toch een bruidje had wat haar mooie pasgewaxte houten trap af kon komen. (maar goed dat ik niet uitgegleden ben )

uiteindelijk hadden we 60 man. niet te groot, niet te klein. en geen megafeest, gewoon lakker samen gedineerd en gebabbeld. meer heb je toch niet nodig gewoon doen waar jij je goed bij voelt. het draait tenslotte om jou en je verloofde.


Idd groot gelijk zo heb ik het bijna 20 jaar geleden (jezus wat voel ik me oud nu...) ook gedaan. Alleen vrienden en familie waar we goed mee om gaan. Gaaf natuurlijk wel weer problemen in de rest van de familie. Ze toch niet komen maar wilden wel dat ze uitgenodigd zouden worden...stakkers.

Voda, gefeliciteerd.


Bazzio Attacks!!!


yowannuzz
Usericon van yowannuzz
Posted 20-08-2010 23:52 by yowannuzz Wijzig reactieProfiel van yowannuzzQuote dit bericht

Afgelopen maandag getrouwd !!
Tot nu toe voelt het niet eens zo heel anders.


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen