IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Frysk bloed tsjoch op! [Voetbal topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-05-2010 20:12 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Die ene goal is wel indrukwekkend!

Vraag is dan natuurlijk wel of dat aan hem zelf ligt, of aan Blackburn.


Bruce Banner


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 09-05-2010 20:38 by Crypt_666 Profiel van Crypt_666

hahaha, dat gaan we hopelijk zien bij twente,haha.nog gefeli met bayern trouwens.


Evil Dick


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 09-05-2010 20:40 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Ga naar huis man! Dat is alsof ik jou met de bekerwinst van Ajax feliciteer!

Bayer (zonder N) 1904 Leverkusen is t3h l4w! Jammer dat ze het de laatste pak hem beet 8 wedstrijden zo grondig verneukt hebben. zelfs geen CL meer.


Bruce Banner


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 09-05-2010 20:42 by Crypt_666 Profiel van Crypt_666

hehe gelukkig vat je het zo op,hahaha!



Evil Dick


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 09-05-2010 20:43 by Crypt_666 Profiel van Crypt_666

en die beker stoppen ze maar in dr reet.


Evil Dick


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-05-2010 22:16 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Finale Play-offs gehaald


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 09-05-2010 23:42 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 9 mei 2010 22:16 schreef Burzum het volgende:
Finale Play-offs gehaald



Ja, van harte pik.
Godver, wat speelde Grunn slecht


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-05-2010 0:45 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 9 mei 2010 22:16 schreef Burzum het volgende:
Finale Play-offs gehaald



Succes

Zie de FC graag weer eens Europa in gaan, is al veel te lang geleden.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 10-05-2010 1:01 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 10 mei 2010 0:45 schreef Mark het volgende:
Zie de FC graag weer eens Europa in gaan, is al veel te lang geleden.
Ja, gezellig.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-05-2010 11:31 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ja hopen op een club met een leuke groep. Legia Warschau misschien weer of Club Brugge was ook mooi.



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 10-05-2010 12:21 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 10 mei 2010 0:45 schreef Mark het volgende:

Zie de FC graag weer eens Europa in gaan, is al veel te lang geleden.


+1


Bareuh...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 10-05-2010 13:05 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Nico Dijkshoorn

Mourinho staat binnenkort naakt op de praalwagen
10/05/2010 11:30

Opvallend, dat juist in de laatste weken van het voetbalseizoen vooral coaches de aandacht pakken. Ernst Happel, hij zou het, met een natte sigaret in zijn mondhoek, allemaal meewarig hebben bekeken. Je mist zo een man, die in één verhollandste Duitse zin de hele ellende samenvat.

Hoe zou Ernst Happel zijn collega Aad de Mos noemen? Ik denk een minkuchelstrapatsenmaker. En daarna het wegwerpgebaar.

Als er één iemand de laatste weken zijn best heeft gedaan om het beroepcoach betaald voetbal te grabbel te gooien, dan is het Aad de Mos wel. Ik zag weken achter elkaar een radeloze standwerker langs de zijlijn hollen. Een man met fout haar, die op een dorpsmarkt in Leerdam een handige allessnijder verkoopt, meer is Aad de Mos niet.

Dát gevoel roept Aad de Mos op: het standwerkergevoel. Je lust niet eens radijsjes en waar kom je mee thuis: een apparaat van 34 euro waarmee je radijsjes in geinige vormpjes kunt snijden. 'Verras er al uw vrienden mee!!', staat er op de verpakking.

Net als Aad de Mos heb je helemaal geen vrienden. Je zit in het weekend soms uren alleen aan tafel met een winterpeen vlak voor je op tafel en je voelt geen enkele behoefte om er een leuk hertje uit te snijden. En toch koop je opeens zo’n apparaat.

Dat is de kern van Aad de Mos. Je weet dat hij helemaal niets kan, je ziet een brallende proleet, je verstaat de helft van wat hij zegt en toch wil je hem geloven. Aad de Mos is de enige man in Nederland met een houdbaarheidsdatum die al is verstreken als ze de nieuwe coach voor je inpakken.

Daarmee vertel ik niets nieuws. We hebben ons de laatste weken erg vermaakt met Aad. Het was zo schaamteloos, zo obsceen opportunistisch, dat het vanzelf grappig werd. Noem het maar leedvermaak. Heel Nederland zag in Aad de Mos de verloederde standwerker, behalve de bestuurders van Sparta. Jammer dat het binnenkort voorbij is en Aad gewoon weer ergens Haags zit te knauwen op Cyprus of een ander eiland waar ze nog een hoop moeten leren. Van Aad uiteraard.

Het gaat mij om de nieuwe stroming waarbinnen Aad de Mos naadloos past: trainers die zichzelf belangrijker vinden dan de spelers. Daar lopen er nogal wat van rond. En neem dat lopen maar letterlijk. Moderne trainers zijn niet uit hun coachvak te branden. Vooral niet als de wedstrijden live op de televisie worden uitgezonden. Mediagenieke cavia’s in een iets te te klein hok, zoiets.

Waarschijnlijk zal dat megalomane gedrag nog wel even aanhouden, omdat uitgerekend bij de absolute Europese topclubs narcistische coaches de dienst uitmaken. Koning Zelfverheerlijking zelf, coach José Mourinho van Inter Milaan, is misschien wel het slechtste wat de voetballerij kon overkomen. Een schreeuwende gek in een maatkostuum.

In Nederland hebben we die ook, maar dan presenteren ze een voetbalprogramma en heten ze Humberto Tan.

In Italië, het zal niet, laten ze een van de belangrijkste clubs van het land coachen door een man die iedere avond boven op één van zijn 467 spiegels in slaap valt. Italianen rijden in roze polo's op scooters, kunnen janken om goed gekookte pasta, wonen in een laars en hebben een fallus met oogjes als premier, dus die kan je niets te verwijten. Ze weten niet beter.

Na de gewonnen wedstrijd twee weken terug in Barcelona gunde Mourinho ons een kijkje in de nabije toekomst. Het zal alleen nog maar gekker worden, zelfverheerlijking in een gesponsord maatpak.

Ik voorspel dat Mourinho zich binnenkort, vlak na gewonnen wedstrijden, naakt op een praalwagen door het stadion zal laten rijden. Er zal over enige tijd een lijkwade van drieduizend jaar oud worden gevonden, waarin, duidelijk zichtbaar, het gezicht van Mourinho verschijnt. Het is officieel: het was José Mourinho die Jezus coachte bij het in wijn veranderen van water.

Op het veld van Barcelona keken we De Moderne Coach recht in het gelaat. Daar stond hij, de armen in de lucht, met een door wraakzucht verwrongen kop. Winnen zien als een afrekening, dan ben je als coach ver heen.

Johan Derksen legde in het programma Voetbal International uit dat het een begrijpelijke reactie was, na dagenlang gesar van de Barcelona-aanhang. Dat ben ik niet helemaal met Johan eens. Mourinho pakte dit moment om – niet geheel toevallig met een camera vlak voor zijn neus – een langdurige juichend fuck you-gebaar te maken naar de supporters van de club waar alles ooit voor hem begon.

Ik zie het Frank Rijkaard over een paar jaar niet snel doen. Grote coaches blijven in de dug-out zitten als hun team heeft gewonnen. Juist het beheersen van de woede maakt een coach groot. Alleen kleine coaches schreeuwen met speekseldraden van lip tot lip naar een fictieve vijand. Zoals Aad de Mos, ja.

Mourinho schijnt dit allemaal te hebben geleerd van Louis van Gaal. Dat kan wel kloppen. Louis staat niet bekend als iemand die automatisch een stapje achteruit doet als er een beker van hand tot hand gaat. Oude tijden gaan herleven als Louis van Gaal in het Duits zijn overwinningsspeech houdt.

'Und wie sind die besten? Wir!! Wir!! Und war ist es nu sehr ruhig? Da, da, da!!' Voor de iets oudere Duitsers wordt het een nostalgische trip van heb ik jou daar.

Hoe het ook kan liet Ronald Koeman deze week, tijdens het laatste competitieweekend, zien. Daar zat de topcoach, in een studio te Aalsmeer, terwijl al zijn collega's lekker buiten werkten. Ronald deed het goed. Hij drukte op de juiste knopjes als er fragmenten moesten worden ingestart. Mooi zoals hij daar zat.

Hij, de enige echte Ronald Koeman, was tijdens het hoogtepunt van de competitie ingehuurd als een tweedehands Jan van Halst. Ronald luisterde geduldig naar de vragen van Humberto Tan, gelukkig altijd vragen waar je alleen maar ja of nee op hoeft te antwoorden.

Ronald Koeman, hij zou zo graag het witte bankstel in de studio met een slagersmes te lijf zijn gegaan. Huilend insteken op de voering. Met een gescheurd pak, vlak voor de camera, ons toeschreeuwen dat hij ook best soms wel een heel goede coach is. Ronald deed dat niet. Dat noemen we ultieme beheersing.


Vond dit wel een mooie


BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 10-05-2010 13:32 by BlackWizard Profiel van BlackWizardhttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

quote:
Op 9 mei 2010 23:42 schreef Count Steel het volgende:
Ja, van harte pik.
Godver, wat speelde Grunn slecht


Ik was in het stadion, het was idd echt een zaadwedstrijd to the max, maar Utrecht is 100% terecht door...


valfar
Usericon van valfar
Posted 11-05-2010 12:09 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
ENSCHEDE - Steve McClaren verlaat landskampioen FC Twente voor Bundesligaclub VfL Wolfsburg. Dat heeft een woordvoerder van FC Twente dinsdag bevestigd.

McClaren was twee jaar bij FC Twente in dienst. De voormalig bondscoach van Engeland was uiterst succesvol in Enschede. In 2008/2009 loodste hij de club naar de bekerfinale (waarin verloren werd van sc Heerenveen) en naar de tweede plaats in de eredivisie.

Afgelopen seizoen presteerde McClaren nòg beter. Hij bezorgde FC Twente de eerste landstitel in de clubgeschiedenis.

Belofte

De Engelse trainer maakte het nieuws dinsdagochtend zelf bekend via dagblad TC Tubantia.

''Ik heb in Twente twee fantastische jaren gehad en het is ook fantastisch geëindigd. Ik had mijn vrouw en kinderen beloofd dat ik maximaal twee jaar bij hen weg zou zijn'', sprak McClaren wiens familie in Engeland achterbleef. ''We gaan nu allemaal in Duitsland wonen.''
© ANP


Speelt Wolfsburg uberhaupt europees voetbal komend seizoen? Of is hij hier puur voor het geld heen gegaan?



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 11-05-2010 12:13 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 10 mei 2010 13:05 schreef Burzum het volgende:
Vond dit wel een mooie


Sinds die ontzettende denigerende kut-column van hem vorige week of twee weken geleden over 'supporters' heeft de beste man voor mij een beetje afgedaan, eigenlijk. Jammer, want ik vond ze vaak vermakelijk, maar helaas blijkt ook hij tot het rijtje voetbal-"journalisten" te behoren die denken dat het voetbal uitgevonden is voor de media en de TV-kijker.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


valfar
Usericon van valfar
Posted 11-05-2010 12:31 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Toen pas? Bij mij was dat al nadat hij zei dat supporters hun sentiment opzij moesten zetten mbt de fusie tussen Fortuna en Roda.
Vervolgens kwam iemand aanzetten met een stukje van hem een poosje eerder waar hij in zegt dat hij niet meer naar wedstrijden van Go Ahead gaat omdat hij de shirts te lelijk vind. Hoe hypocriet ben je dan?



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-05-2010 12:34 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 mei 2010 12:31 schreef valfar het volgende:
Hoe hypocriet ben je dan?

Hoe erg heb je niet door dat hij dat waarschijnlijk niet meende?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


valfar
Usericon van valfar
Posted 11-05-2010 12:36 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Kut, ik dacht dat dat stuk ban Bromsnor was, oeps



Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 11-05-2010 22:46 by Crypt_666 Profiel van Crypt_666

quote:
Op 11 mei 2010 12:09 schreef valfar het volgende:
Speelt Wolfsburg uberhaupt europees voetbal komend seizoen? Of is hij hier puur voor het geld heen gegaan?
Wolfsburg is 8ste geworden speelt dus geen europees voetbal, wel verdiend mclaren aardig wat meer daar, en hij mag kopen enzo wat ie wil als ie maar weer kampioen wordt.


Evil Dick


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-05-2010 17:01 by Mark Profiel van Mark

Potje, Radomski en Burgzorg weg, alsof je een emmer leeggiet. En geen cent te makken voor volgend seizoen. Gaat nog leuk worden


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 13-05-2010 20:14 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Zo uitwedstrijd van de play-off finale met 0-2 gewonnen van Roda, kan nu toch niet meer mis gaan lijkt me


valfar
Usericon van valfar
Posted 13-05-2010 23:02 by valfar Profiel van valfarhttp://www.last.fm/user/knevelaer

Je hebt pas van de Duitsers gewonnen als ze in de bus naar huis zitten



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-05-2010 22:08 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982



Wat een feest vandaag, zat helemaal onder het bier na afloop


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 16-05-2010 22:11 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 16 mei 2010 22:08 schreef Burzum het volgende:


Wat een feest vandaag, zat helemaal onder het bier na afloop


kerel!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-05-2010 22:12 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Dank

Was nog mooi, zo'n beetje kwart van de Bunnikside liep op het veld, komt er een gast terug de tribune op zijn hele broek bij zijn reet opengescheurd aan het hek


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen