IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Frysk bloed tsjoch op! [Voetbal topic] Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-02-2010 11:47 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Jans nieuwe trainer Heerenveen
Uitgegeven: 22 februari 2010 11:20
Laatst gewijzigd: 22 februari 2010 11:40

AMSTERDAM - Ron Jans wordt de nieuwe trainer van sc Heerenveen.

© ANPDe huidige coach van FC Groningen heeft een tweejarig contract getekend bij de Friese club. Hij start volgend seizoen bij zijn nieuwe club. Jan Everse maakt het seizoen af bij sc Heerenveen.

Voorzitter Yme Kuiper is blij met de aanstelling van Jans. ''We zijn hier erg tevreden mee, want een type als Ron Jans past erg goed bij onze club.''



''Bovendien werkt hij het liefst langere tijd bij een club, dat past uitstekend bij onze cultuur.’’

Jans was acht jaar werkzaam in Groningen. Daarmee is hij de langst zittende trainer in de eredivisie.


Huistra

Daarvoor zat hij op de bank bij FC Emmen. FC Groningen wordt volgend seizoen getraind door Pieter Huistra, die nu nog werkzaam is bij Ajax.

© NU.nl


spelfout weggehaald...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-02-2010 16:52 by Mark Profiel van Mark

Zo zeg, de Groningne aanhang is me toch een partij pissed off

http://www.fcgforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=1894&st=0&sk=t&sd=a&start=3150


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 22-02-2010 17:00 by Count Steel Profiel van Count Steel

Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo slim van dhr. Jans.

Als Martin Jol volgend seizoen naar Feyenoord zou gaan en het nu al bekend zou maken, vergelijk 't daar maar mee. Die haat zit in het Noorden erg diep.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 22-02-2010 17:01 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 22 februari 2010 16:52 schreef Mark het volgende:
Zo zeg, de Groningne aanhang is me toch een partij pissed off

http://www.fcgforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=1894&st=0&sk=t&sd=a&start=3150
Dat was te verwachten.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-02-2010 17:04 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 22 februari 2010 17:00 schreef Count Steel het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo slim van dhr. Jans.

Als Martin Jol volgend seizoen naar Feyenoord zou gaan en het nu al bekend zou maken, vergelijk 't daar maar mee. Die haat zit in het Noorden erg diep.


Ach kom, alsof die 'derby' daar ook maar iets voorstelt. Als je nou Heerenveen versus Cambuur zegt, ja, dan heb je wellicht een punt, maar Groningen-Heerenveen? Pure nepderby als je het mij vraagt, stelt echt geen drol voor. Ajax-Feyenoord is van een heel ander niveau.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 22-02-2010 17:05 by BlackWizard Profiel van BlackWizardhttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

En terecht!

Geeft Jans aan een nieuwe uitdaging (lees: buitenland oid) aan te willen gaan gaat hij naar een team met ongeveer zelfde begroting, zelfde capaciteit stadion, zelfde ambities maar wel aartsvijand van je oude team, suffe supporters en niet echt denderende toekomstperspectieven.

Kansloos, er waren echt wel betere teams die hem zouden kunnen gebruiken.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 22-02-2010 17:09 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 22 februari 2010 17:04 schreef Mark het volgende:
Ach kom, alsof die 'derby' daar ook maar iets voorstelt. Als je nou Heerenveen versus Cambuur zegt, ja, dan heb je wellicht een punt, maar Groningen-Heerenveen? Pure nepderby als je het mij vraagt, stelt echt geen drol voor. Ajax-Feyenoord is van een heel ander niveau.
Het is zo dat dat in Groningen anders ligt dan in Heerenveen. Het valt wel aan te raden om in Groningen je Heerenveenvaantje even uit de auto te halen. Andersom hoeft dat niet.


blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 22-02-2010 17:11 by blackstar666 Profiel van blackstar666

quote:
Op 22 februari 2010 17:00 schreef Count Steel het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet zo slim van dhr. Jans.

Als Martin Jol volgend seizoen naar Feyenoord zou gaan en het nu al bekend zou maken, vergelijk 't daar maar mee. Die haat zit in het Noorden erg diep.


wat een bullshit. al die supporters halen alleen ludieke acties uit zoals elkaars middenstip jatten, maar haat? ga toch buiten spelen



Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 22-02-2010 17:13 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 22 februari 2010 17:04 schreef Mark het volgende:
Ach kom, alsof die 'derby' daar ook maar iets voorstelt. Als je nou Heerenveen versus Cambuur zegt, ja, dan heb je wellicht een punt, maar Groningen-Heerenveen? Pure nepderby als je het mij vraagt, stelt echt geen drol voor. Ajax-Feyenoord is van een heel ander niveau.



Zal ik er een NEC-Vitesse van maken dan?

Ik ben zelf een Groninger, ken aardig wat fanatieke Z-siders. Die gaan nog liever dood dat dat ze de grens over gaan. "Het kan vriezen, het kan dooien. Ik heb liever dooie Friezen" (citaat)

En idd, bij de Groningers ligt het een stuk gevoeliger dan bij Heereveen.
(die zijn op dit moment sowieso blij met een capabele trainer, wie dan ook )

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 23-02-2010 8:03]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 22-02-2010 17:15 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 22 februari 2010 17:11 schreef blackstar666 het volgende:
wat een bullshit. al die supporters halen alleen ludieke acties uit zoals elkaars middenstip jatten, maar haat? ga toch buiten spelen


Klasse antwoord man, maar het regent buiten...


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 22-02-2010 17:17 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 22 februari 2010 17:11 schreef blackstar666 het volgende:
wat een bullshit. al die supporters halen alleen ludieke acties uit zoals elkaars middenstip jatten, maar haat? ga toch buiten spelen


Dat bedoel ik dus, helemaal +1. Bij echte derby's denk ik aan Ajax-Feyenoord, NEC-vistas, Twente-Heracles wellicht, misschien ook willem II-NAC nog.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 23-02-2010 8:02 by Count Steel Profiel van Count Steel

.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 23-02-2010 8:03]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-02-2010 11:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos





signature


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 28-02-2010 11:35 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Brrr.... gisteren bij MOTD hebben ze het gelukkig niet al te uitgebreid herhaald.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-02-2010 11:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos


nee, niet echt,

de niet-handshake van Terry en Bridge heb ik wel nog herhaald


signature


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-02-2010 11:51 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Heerenveen was weer huilen met de pet op.


spelfout weggehaald...


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 28-02-2010 12:00 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Nogal ja.



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 28-02-2010 15:07 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 28 February 2010 11:51 schreef varanus het volgende:
Heerenveen was weer huilen met de pet op.
Ja, was er live bij. Heel fijn.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 28-02-2010 16:19 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 28 February 2010 15:07 schreef NecRobert het volgende:
Ja, was er live bij. Heel fijn.


Ja, ik kreeg ook kaarten aangeboden van iemand die niet kon, maar ik zag de bui al hangen en heb ze maar niet aangenomen...


spelfout weggehaald...


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 28-02-2010 17:06 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 28 February 2010 11:24 schreef Hypnos het volgende:



ze moeten Arsenal wel hebben de laatste seizoenen.



blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 03-03-2010 0:50 by blackstar666 Profiel van blackstar666

quote:
Op 28 February 2010 16:19 schreef varanus het volgende:
Ja, ik kreeg ook kaarten aangeboden van iemand die niet kon, maar ik zag de bui al hangen en heb ze maar niet aangenomen...


Dus jij neemt serieus de kaarten niet aan omdat je denkt dat ze gaan verliezen



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-03-2010 3:23 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Het was ook kutweer...


spelfout weggehaald...


worstzaad
Usericon van worstzaad
Posted 03-03-2010 16:14 by worstzaad Profiel van worstzaad

Ok, het is even geleden dat het erover ging hier, maar er werden complete oerwouden misgeslagen toen het hier over derby's ging. De enige echte derby, is altijd nog die tussen Sparta Rotterdam en Feyenoord.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-03-2010 15:04 by Mark Profiel van Mark



Hoe verzint hij het, wat een malloot:


Ibrahim Kargbo stuurt aan op een vertrek bij Willem II. De middenvelder uit Sierra Leone zit bij de Tilburgers tegenwoordig vooral op de reservebank en denkt te weten waaraan dat ligt.

'Onder alle trainers bij Willem II heb ik altijd gespeeld', vertelt Karbo aan het AD. 'Totdat Fons Groenendijk (de ruim drie weken geleden ontslagen trainer, red.) hier begon. Natuurlijk ben ik gaan nadenken over wat ik verkeerd deed. Volgens mij is er slechts één optie. Kijk, Fons is een Ajacied. En in 2007 miste Ajax op de laatste speelronde de titel, omdat er met één doelpunt te weinig van Willem II werd gewonnen.'

'Ik stond toen namens Willem II in het veld. Ik denk dat hij me vanwege het verspelen van het kampioenschap nooit mocht', luidt de slotconclusie van Kargbo.

De middenvelder stelt verder dat hij binnenkort met de clubleiding om tafel wil om zijn toekomst te bespreken. 'Ik wil niet meer op de bank zitten. Zoals het nu gaat, trek ik niet langer. Dus kan ik beter in de zomer vertrekken.'

Kargbo heeft in Tilburg nog een doorlopend contract.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 09-03-2010 15:29 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Wat een complotneger


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen