IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Frysk bloed tsjoch op! [Voetbal topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 09-03-2010 15:54 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Huh? Groenendijk is toch al weg, genoeg speelminuten volgens hem dan.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 10-03-2010 21:44 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk



Prachtig stukje over Aad de Mos



Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 23-03-2010 1:40 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Woensdag naar Feyenoord - Twente



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-03-2010 21:04 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Voetbal international heerscht sowieso driewerf de pan uit


Maarruh..weet iemand de link naar Studio voetbal?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 23-03-2010 21:10 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 23 March 2010 21:04 schreef Mutilator het volgende:
Voetbal international heerscht sowieso driewerf de pan uit


Maarruh..weet iemand de link naar Studio voetbal?

Jij hebt geen google? http://voetbal.nos.nl/


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-03-2010 21:18 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 March 2010 21:10 schreef bokaj het volgende:
Jij hebt geen google? http://voetbal.nos.nl/


Thanks! Tsja ik kwam steeds op een oude link uit


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 04-04-2010 10:00 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Aad de Mos nieuwe trainer Sparta
Uitgegeven: 4 april 2010 09:06
Laatst gewijzigd: 4 april 2010 09:31

ROTTERDAM - Aad de Mos maakt het seizoen af als hoofdtrainer van Sparta. De Hagenaar is de opvolger van Frans Adelaar die na de nederlaag van zaterdag tegen sc Heerenveen (4-1) werd ontslagen.
De 63-jarige De Mos blijft in ieder geval tot het einde van het seizoen werkzaam bij de club uit Rotterdam.

Beide partijen hebben de intentie om ook het volgende seizoen met elkaar door te gaan. De Mos krijgt hulp van de assistent-trainers Jos van Eck en Martin Koopman.




De Mos stapte donderdag na twee maanden alweer op als hoofdtrainer van Kavala. Hij besloot samen met Koopman zijn contract in te leveren na een meningsverschil met de voorzitter van de Griekse club.

De markante oefenmeester werkte eerder onder meer Ajax, KV Mechelen, Anderlecht, PSV, Vitesse, Sporting Gijon, Werder Bremen en Vitesse.

De Mos belegt vanaf maandag een trainingskamp met Sparta. Hij wil zijn ploeg in vier dagen optimaal voorbereiden op de competitiewedstrijd van zaterdag tegen Heracles.


Eredivisie

De Mos moet Sparta behouden voor de eredivisie. De traditieclub verloor zaterdag voor de vijfde keer op rij en heeft slechts een puntje meer dan nummer zestien ADO Den Haag, dat zondag nog tegen Ajax speelt. Willem II, dat zondag PSV ontvangt, heeft twee punten minder dan Sparta.

De nummers zestien en zeventien van de eindklassering van de eredivisie strijden na de reguliere competitie in play-offs tegen degradatie.

Sparta heeft ook technisch manager Richard Grootscholten en assistent-trainer Adri van Tiggelen op non-actief gesteld. Van Tiggelen wordt vervangen door Koopman.


Adelaar

Adelaar was bezig met zijn eerste seizoen bij Sparta. Hij degradeerde vorig jaar met FC Volendam uit de eredivisie.

Adelaar werkte daarvoor als trainer bij FC Utrecht, Akratitos, De Graafschap en ADO Den Haag. Bij deze laatste club beëindigde hij ook voortijdig zijn contract. Het vertrek van Adelaar bij Sparta kwam niet helemaal als een verrassing.

De laatste zege van de Rotterdamse club dateert van 14 februari toen VVV-Venlo werd verslagen (2-0).


Supporters

Supporters van Sparta uitten vrijdag al hun ongenoegen over de prestaties van hun geliefde club. Ze verstoorden de training met vuurwerk en eisten een gesprek met algemeen directeur Peter Bonthuis en trainer Adelaar.

Adelaar is de zevende trainer die dit seizoen de eredivisie vroegtijdig verlaat. Ronald Koeman (AZ), Trond Sollied (sc Heerenveen), Jan de Jonge (sc Heerenveen), Alfons Groenendijk (Willem II), Dwight Lodeweges (NEC) en Raymond Atteveld (ADO Den Haag) gingen hem voor.

© ANP


spelfout weggehaald...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-04-2010 13:16 by M. Profiel van M.

Haha Aadje Afkoopsom komt weer eens een Nederlandse club de vernieling in helpen, dat wordt Jupiler League voor Sparta


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 04-04-2010 16:55 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Die neuzen komen goed weg vandaag


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 04-04-2010 18:41 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 4 April 2010 16:55 schreef Burzum het volgende:
Die neuzen komen goed weg vandaag

Zeker onverdiend, maar wel op een meest sensationele wijze!


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-04-2010 2:13 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 4 April 2010 16:55 schreef Burzum het volgende:
Die neuzen komen goed weg vandaag
Het is helaas niet altijd 4 of 5-0..competitie is iig nog spannend


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 05-04-2010 2:44 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 5 April 2010 2:13 schreef NecRobert het volgende:
Het is helaas niet altijd 4 of 5-0..


quote:
Op 5 April 2010 2:13 schreef NecRobert het volgende:
competitie is iig nog spannend
Daar ben ik ook wel blij mee, alleen jammer dat de directe degradant al zo lang bekend is.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-04-2010 5:09 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 4 April 2010 16:55 schreef Burzum het volgende:
Die neuzen komen goed weg vandaag


Verdomde jammer inderdaad


spelfout weggehaald...


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 05-04-2010 9:02 by Count Steel Profiel van Count Steel

quote:
Op 4 April 2010 16:55 schreef Burzum het volgende:
Die neuzen komen goed weg vandaag




Idd bizarre wedstrijd. Een hoop matenaaierij en gekut van beide kanten.
En heel Den Haag incl. publiek moeten ze affakkelen, wat een meelijwekkende vertoning


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 05-04-2010 10:14 by Sar'Goth the Warlock Profiel van Sar'Goth the Warlock

mooi commentaar van Jol achteraf scherp. en psv was ook klote, zonder die strafschop was het 0-0 gebleven en over ( het is eigenlijk al over.. hehe.. kut twente ;p )



Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 07-04-2010 21:59 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

'Ajax overweegt bekerfinale tegen Feyenoord helemaal niet te spelen'

Rotterdam/Amsterdam - De kans bestaat dat Feyenoord de KNVB Beker wint zonder dat de finale wordt gespeeld. Ajax overweegt het duel te boycotten.


De reden dat Ajax wellicht niet wil spelen, is voor de veiligheid en het gedrag van de tienduizend meegereisde supporters. Ook zou de Amsterdamse club bij ongeregeldheden zelf voor kosten moeten opdraaien. Dit schrijft Valentijn Driessen in zijn column in De Telegraaf.

Ajax stelde eerder al voor om de finale over twee wedstrijden te spelen: één in Amsterdam, één in Rotterdam, met alleen maar supporters van de thuis spelende clubs. De KNVB liet al weten dat dit 'onbespreekbaar' is, maar Ajax hoopt het voorstel er toch door te drukken. Gaat de bond alsnog niet akkoord, dan overweegt Ajax de bekerfinale helemaal niet te spelen.





Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-04-2010 22:00 by Mark Profiel van Mark

Pfff, loze bedreiging. Alsof Ajax het zich kan permitteren een prijs zomaar te laten lopen.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 07-04-2010 22:05 by bokaj Profiel van bokaj

Dan moet Ajax de kosten maar doorschuiven naar de 'fans'. Ik heb afgelopen jaar SC Heerenveen ook niet horen klagen dat het zo duur is om een bekerfinale te spelen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-04-2010 22:06 by Mark Profiel van Mark

Heerenveen heeft natuurlijk wel meer geld dan Ajax.




(zeker na Sulejmani)


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 07-04-2010 22:12 by bokaj Profiel van bokaj

Daar heb je gelijk in.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 08-04-2010 11:44 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

Het zou de KNVB sieren als ze de finale op neutraal terrein (boeren bijv.) zouden laten spelen, maar ja dat durft de betreffende gemeente natuurlijk niet aan ivm hooliganisme. Ondanks mijn voorkeur voor een bepaalde club vind ik dat Ajax volledig in zijn recht staat.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-04-2010 12:05 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Gewoon de wedstrijd op een weiland in de buurt van Beverwijk laten spelen. En dan wel zonder bal natuurlijk. De Carlo Picornie cup


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 08-04-2010 16:24 by De Ulk Profiel van De Ulk

Gewoon alsnog Go Ahead Eagles de bekerfinale laten spelen. Als die over het paard getilde Amsterdammers niet willen.


Bareuh...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-04-2010 16:44 by Mark Profiel van Mark

Of NEC. Wij hadden sowieso moeten winnen van Ajakkes, als die kut-Liesveld normaal gefloten had. Maar ja, ajakkes in de finale levert meer centjes op voor de KNVB.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 08-04-2010 16:45 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 8 April 2010 11:44 schreef Naturens Galleri het volgende:
Het zou de KNVB sieren als ze de finale op neutraal terrein (boeren bijv.) zouden laten spelen, maar ja dat durft de betreffende gemeente natuurlijk niet aan ivm hooliganisme. Ondanks mijn voorkeur voor een bepaalde club vind ik dat Ajax volledig in zijn recht staat.
2 jaar geleden stond Feyenoord ook in de bekerfinale tegen Roda JC. Ik kan me niet herinneren dat Roda daar toen een probleem van maakte dat de wedstrijd in de Kuip was. Elke club krijgt even veel kaartjes volgens mij, dus ik zie het probleem niet. De Kuip is tijdens de bekerfinale neutraal terrein en niet het Feyenoordstadium.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen