IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Frysk bloed tsjoch op! [Voetbal topic] Vorige pagina | Volgende pagina
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 02-02-2011 16:10 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

In de achtste finale van het Franse bekertoernooi heeft vijfdeklasser (!!!) Chambéry met 2-1 gewonnen van Ligue 1 club FC Sochaux.



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 02-02-2011 19:20 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 31 januari 2011 0:48 schreef bokaj het volgende:
Mooi om te zien dat Breuer eindelijk ook door het publiek wordt uitgekost, die gast is nog te slecht voor Cambuur.


Snap niet dat ze die er nog nooit hebben uitgetrapt, wat een prutser blijft dat toch...


spelfout weggehaald...


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 02-02-2011 19:29 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 31 januari 2011 0:12 schreef bokaj het volgende:
Heerenveen.

Triest gedoe van Dost en Ajax met die arbritagezaak ook.

Volgende week maar winnen van nek.

Hoezo 'van Ajax'? Ze hebben enkel ooit Bruno Silva opgehitst om een zaak aan te spannen tegen FC Groningen. Dit is puur op het conto van zaakwaarnemer Rob Jansen te schrijven omdat hij zo graag zijn vergoeding ontvangt. De arbitragezaak heeft nota bene ervoor gezorgd dat de deal onnodig vertraagd werd zodat ze er niet meer uitkwamen.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 03-02-2011 8:22 by altx Profiel van altx

quote:
Op 2 februari 2011 19:29 schreef Naturens Galleri het volgende:
Hoezo 'van Ajax'? Ze hebben enkel ooit Bruno Silva opgehitst om een zaak aan te spannen tegen FC Groningen. Dit is puur op het conto van zaakwaarnemer Rob Jansen te schrijven omdat hij zo graag zijn vergoeding ontvangt. De arbitragezaak heeft nota bene ervoor gezorgd dat de deal onnodig vertraagd werd zodat ze er niet meer uitkwamen.


Ben er by the way niet rouwig om dat het niet doorgegaan is.

Die paniekaankopen omdat er een speler weggekocht is, zijn ze nog nooit beter van geworden.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 03-02-2011 11:57 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 3 februari 2011 8:22 schreef altx het volgende:
Ben er by the way niet rouwig om dat het niet doorgegaan is.

Die paniekaankopen omdat er een speler weggekocht is, zijn ze nog nooit beter van geworden.

+1

Alleen hebben ze wél een diepe spits nodig aangezien De Jong en El Hamdaoui vrijwel nooit positie kiezen maar naar de bal toegaan.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-02-2011 12:01 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Hebben ze bij de beloftes ook geen spits rondlopen vraag ik me dan af?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 03-02-2011 12:04 by Naturens Galleri Profiel van Naturens Galleri

quote:
Op 3 februari 2011 12:01 schreef NecRobert het volgende:
Hebben ze bij de beloftes ook geen spits rondlopen vraag ik me dan af?

Ajax leidt amper spitsen op, het zijn bijna allemaal aankopen geweest.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 03-02-2011 12:06 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

Ja, Kluivert was de laatste volgens mij...


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 03-02-2011 12:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

van de gouden generatie dan


signature


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-02-2011 13:16 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 3 februari 2011 12:01 schreef NecRobert het volgende:
Hebben ze bij de beloftes ook geen spits rondlopen vraag ik me dan af?


Geoffrey Castillion doet het volgens mij aardig bij Jong Ajax.



Mies
...
Usericon van Mies
Posted 03-02-2011 14:06 by Mies Profiel van Mieshttp://www.terrafyght.com

en Cvitanich is weer terug...



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 03-02-2011 14:13 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 3 februari 2011 14:06 schreef Mies het volgende:
en Cvitanich is weer terug...


En geblesseerd.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-02-2011 12:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Iran stun Rusland 1-0 met late winnaar

Advocaat verdedigde zijn besluit, zei zijn spelers miste wedstrijd fitness, maar dat was het nog een goede test voor zijn team voordat ze weer hun Euro 2012 kwalificatie campagne.

Met de voormalige Portugal en Real Madrid coach Carlos Queiroz bekijken vanaf een VIP-box, Khalatbari afgeveerde de buitenspelval ontwijken voordat twee Russische verdedigers en doelman speelde tegen Igor Akinfeyev met een stijgend schot van dichtbij.

Zijn vreugde werd getemperd, echter, wanneer hij een tweede boeking en een rode kaart voor het verwijderen van zijn shirt in de viering ontvangen als Iran genoten van hun eerste overwinning op Rusland na drie nederlagen, waarvan de laatste kwam in 1985


[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-02-2011 12:39]


signature


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-02-2011 13:00 by Mark Profiel van Mark

Jezus mina Bart, Google translate?


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


F.E.S.
Usericon van F.E.S.
Posted 26-02-2011 20:48 by F.E.S. Profiel van F.E.S.

@ de eerste pot van de dag in de Eredivisie:

[Dit bericht is gewijzigd door F.E.S. op 26-02-2011 20:49]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-02-2011 13:49 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Boze fans halen verhaal bij training Vitesse

De supporters van Vitesse hebben het helemaal gehad met de matige prestaties van de ploeg. Ondanks miljoeneninvesteringen ging de ploeg van trainer Albert Ferrer zaterdag op schandalige wijze onderuit tegen Heracles Almelo (6-1).


Woedende supporters van de club besloten zich zondagochtend te verzamelen op het trainingscomplex Papendal om daar verhaal te halen. Zij gingen in discussie met coach Albert Ferrer en aanvoerder Slobodan Rajkovic en gooiden vuurwerk op het trainingsveld, meldt Omroep Gelderland.

De technische staf heeft voor maandag een crisisberaad gepland staan. De selectie heeft dan eigenlijk een vrije dag, maar zal zich toch verzamelen om de wanprestatie tegen Heracles Almelo te bespreken.


Wat een knuppels zeg.




Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 05-03-2011 23:32 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Ik zag net die trainer op de tv met zijn Becherovka gezicht, over dat Vitesse met vlagen goed speelde, man deze club, of moet ik zeggen de voetbal vereniging van de gemeente Arnhem is nog triester en treuriger geworden dan ze al waren, jammer dat door deze speknekken uit het Oostblok het hele voetbal naar de klote gaat, maar aan de andere kant, voor Vite$$e kan dat wat mij betreft niet snel genoeg gebeuren, wat een aanfluiting die club


Against God and Government


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 23-03-2011 18:47 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Club Brugge haalt Zweedse verdediger Stenman

Club heeft met Frederik Stenman een verdediger/linksback aangetrokken. De Zweedse international komt in juni over van Groningen. Daar loopt het contract van de 27-jarige na dit seizoen af.

Club Brugge is al bezig met de uitbouw van zijn ploeg voor volgend seizoen. Met de Zweed Fredrik Stenman haalt het een stevige verdediger, die ook op de linkerflank goed uit de voeten kan. Momenteel spelen bij Club Brugge vooral Van der Heyden en Diaz als linksback.

In 2005 verliet Stenman Zweden voor een carrière bij Leverkusen in Duitsland. Anderhalf jaar later haalde FC Groningen, de club van Jonas Ivens (ex-KV Mechelen), hem.

Het contract bij Stenman in Groningen loopt straks af, dus hoeft Club geen transfervergoeding te betalen. De Zweed tekende voor drie jaar bij Club.


En, goede speler?


Faustian Spirit of the Earth


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-03-2011 18:52 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

quote:
Op 23 maart 2011 18:47 schreef cataclysm child het volgende:
En, goede speler?
Absoluut! Hardwerkende, sterke en volwassen linksback, die als het kan gevaarlijk mee opkomt.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-03-2011 20:50 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 5 maart 2011 23:32 schreef Rotzak het volgende:
Ik zag net die trainer op de tv met zijn Becherovka gezicht, over dat Vitesse met vlagen goed speelde, man deze club, of moet ik zeggen de voetbal vereniging van de gemeente Arnhem is nog triester en treuriger geworden dan ze al waren, jammer dat door deze speknekken uit het Oostblok het hele voetbal naar de klote gaat, maar aan de andere kant, voor Vite$$e kan dat wat mij betreft niet snel genoeg gebeuren, wat een aanfluiting die club


Oeh, had ik even gemist.



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 23-03-2011 20:51 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 23 maart 2011 18:47 schreef cataclysm child het volgende:
En, goede speler?


Prima aankoop van Brugge. Hoeveel gaan ze trouwens neertellen voor onze Vleem? Voor minder dan 3 miljoen doen we het niet

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 23-03-2011 20:51]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 23-03-2011 23:28 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

quote:
Op 23 maart 2011 20:51 schreef Mark het volgende:
Prima aankoop van Brugge. Hoeveel gaan ze trouwens neertellen voor onze Vleem? Voor minder dan 3 miljoen doen we het niet


Blijkbaar zou NEC hem niet voor minder als 5 miljoen willen laten gaan. Hopelijk halen ze dat bij Club niet in hun hoofd.


Faustian Spirit of the Earth


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-03-2011 12:54 by Mark Profiel van Mark

Mwoah, topscorer van de Eredivisie, daar hangt natuurlijk wel een prijskaarjte aan


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-03-2011 12:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 24 maart 2011 12:54 schreef Mark het volgende:
Mwoah, topscorer van de Eredivisie, daar hangt natuurlijk wel een prijskaarjte aan


zou dat al ooit gebeurd zijn? Topschutter Nederlandse eredivisie... naar BelgiË???

zo leidt je toch veel gezichtsverlies als competitie?


signature


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-03-2011 13:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Profiel van Ascendant Grotesque

Je bedoelt dat hij in Nederland wel topscorer werd terwijl dat in nota bene zijn thuisland niet lukte? Dat hij door NEC gekocht is en dat Club hem nu weer voor een mooie som geld extra kan terugkopen?

Voor wie is wat precies beschamend?

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 24-03-2011 13:05]


I wish I was a butterfly


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen