IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Frysk bloed tsjoch op! [Voetbal topic] Vorige pagina | Volgende pagina
CTTS
Usericon van CTTS
Posted 13-07-2011 12:42 by CTTS Profiel van CTTShttp://www.breathe-plastic.org

quote:
Op 13 juli 2011 12:31 schreef Daops het volgende:
Ik denk dat ze na Gullit's eerdere prestaties als hoofdtrainer van Feyenoord er niet bepaald op zitten wachten in Rotterdam..


oh, toch niet?
Is de trein naar Rotterdam al langs Ronald Koeman gereden?

Maargoed, Vlemmings zal het nu wel gaan doen met van Gastel ofzo.



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-07-2011 20:25 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 18-07-2011 20:53 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Utrecht is goed bezig! Daar ga ik ten minste even van uit, want ik heb de drie Zweedse aanwinsten nog nooit zien voetballen. Gerndt stond in de belangstelling van behoorlijk wat teams, dus mooi voor Utrecht dat ze 'em binnen hebben kunnen halen!



Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-07-2011 23:58 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 18 juli 2011 20:25 schreef Burzum het volgende:
http://fcutrecht.nl/nieuws/actueel/3809/fc-utrecht-strikt-alexander-gerndt

Beter!


Willen jullie Schone misschien ook hebben? Voor 1-1,5 miljoen mag je hem komen ophalen in Nijmegen. Sportief zou ik het zonde vinden, maar momenteel is het financiele plaatje even wat belangrijker in de Keizerstad, helaas.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 20-07-2011 14:05 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Ronald Koeman wordt zo goed als zeker de opvolger van Mario Been als hoofdtrainer bij Feyenoord. Ingewijden laten aan Voetbal International weten dat de Rotterdamse club nagenoeg akkoord is met Koeman die tussen 1995 en 1997 als speler in De Kuip actief was.

Feyenoord waagde begin deze week een poging bij Louis van Gaal. Die bedankte voor de eer, net als eerder Co Adriaanse die eerder koos voor FC Twente. Met Koeman heeft Martin van Geel nu een opvolger voor Been die vertrok bij Feyenoord nadat het merendeel van de spelersgroep het vertrouwde in hem opzegde.

Koeman was eerder als trainer werkzaam bij Barcelona B, Vitesse, Ajax, Benfica, PSV, Valencia en AZ. Bij die laatste club vertrok hij in 2009.

Opmerkelijk is tevens dat Koeman met zijn aanstelling bij Feyenoord een unieke reeks volbrengt. Als speler was hij actief voor zowel Ajax, Feyenoord als PSV. Dat is straks ook als trainer het geval.




Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 20-07-2011 14:06 by Schuurman Profiel van Schuurman

:')


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 20-07-2011 16:02 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

, degradatie ligt op de loer!


Schuurman
MCDLXXXVIII
Usericon van Schuurman
Posted 09-08-2011 17:47 by Schuurman Profiel van Schuurman

Al enkele dagen bekend, maar toch:

quote:
Fritz Korbach is door de artsen opgegeven. De kleurrijke ex-trainer van onder meer FC Twente, Heerenveen, De Graafschap en Heracles Almelo heeft te horen gekregen dat hij 'nog enkele maanden' te leven heeft.


De effecten van keelkanker, in de vorm van uitzaaiingen, zijn volgens de behandelend artsen van het ziekenhuis in Leeuwarden niet meer te bestrijden. Opereren, bestralen of chemotherapie: niets helpt meer, kreeg Korbach te horen. 'De boodschap viel me rauw op het dak', zegt de 65-jarige ex-voetbaltrainer. 'Juist omdat ik het gesprek met een goed gevoel was ingegaan. Maar het was foute boel, bleek al snel. Het is klaar, zei de arts. Ofwel: ik heb nog een paar maanden.'


Erg kut. Mooiste figuur in "de voetbalwereld" ooit. Wat een held.


Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 10-08-2011 0:24 by Count Steel Profiel van Count Steel

+1, prachtig figuur!

Rookte volgens mij ook als een markt in Bagdad, toch?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 10-08-2011 8:54 by Teneighty Profiel van Teneighty


Binnenkort dus in ander topic?

Het Korbach-effect.

Stukje van Johan Derksen:
"Na een thuiswedstrijd van SC Heerenveen vroeg een wandelend parelsnoer dat bij een sponsor hoorde of de trainer, die een stoppelbaard had, zijn baard liet staan. Het antwoord van Korbach liet aan duidelijkheid niets te wensen over: 'Nee, ik heb een kut opgevreten.'"

[Dit bericht is gewijzigd door Teneighty op 10-08-2011 12:09]


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Daops
Usericon van Daops
Posted 10-08-2011 11:51 by Daops Profiel van Daops

Zo, seizoenskaart is gefikst! Toch raar, tot voor kort was de Jupiler League een obscuur iets waar ik nooit naar keek. Heb echt moeten uitzoeken waar de samenvattingen uitgezonden werden + geen pagina 818 meer. Maar goed, heb er zin in

Over Korbach, wist ik niet. Prachtig kleurrijk figuur inderdaad


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-08-2011 15:25 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Oh, oh, Den Haag
Laatste update: 12 augustus 2011 05:59 info .Alles was rond. ADO Den Haag blij, Nottingham Forest blij, zaakwaarnemer blij. Behalve Wesley Verhoek zelf. Hij had heimwee. Door Thijs Zonneveld.

Foto: ProShots Wesley liep door Nottingham. In zijn nieuwe stad, bij zijn nieuwe club. Om hem heen een horde hotemetoten die miljoenen voor hem wilde betalen. Ze lieten hem het enorme trainingscomplex zien. Het nog enormere stadion.

Ze trokken hem een rood shirt aan en riepen zo hard ze konden dat het hem paste als een handschoen. Zijn nieuwe trainer prees hem de hemel in. Hij vond Wesley een artiest. Eentje die schilderde met zijn rechtervoet. Van Gogh, Vermeer, Verhoek – zo'n rijtje. Kromme voorzetten als kunstwerk, bananen die groeiden uit een voetbalschoen.


Liedje

Maar Wesley hoorde hem niet. Wesley hoorde niemand. Hij zag het vreemde shirt, de vreemde stad, het vreemde stadion. En in zijn hoofd echoode een liedje. Eerst zachtjes. Daarna steeds harder. Als het alarm van een ziekenwagen die steeds dichter bij komt:

oh, oh, den haag, mooie stad achter de duine.
Oh, Oh, Den Haag, De Schilderswijk, de Lange Poten, en het Plèn.
OH, OH DEN HAAG, IK ZOU MET NIEMAND WILLE RUILE – IK ZOU GAAN HUILE – ALS IK GEEN HAGENEES ZOU ZIJHIIIIIJN.

Wesley ging niet. Niks nieuwe club. Niks nieuwe competitie. Niks nieuwe kans. Niks zak met geld. Want Wes verlangde naar groen en geel. Naar haring met uitjes. Naar zoute drop. Naar latje trappen op het veldje om de hoek.

Naar de supporters die hem een ziekte toewensen als zijn banaan niet krom genoeg is. Naar diezelfde supporters die hem huilend van geluk op zijn schouders beuken als hij de winnende heeft gescoord tegen die club uit 020. Naar het broodje bal van de snackbar om de hoek. Naar die leuke cassière in de buurtsuper. Naar de lekkende kraan in zijn badkamer. Naar mama.


Blij

Heimwee. O, schitterende heimwee. Ik vind het lullig voor Wesley, maar stiekem word ik er heel blij van. Een voetballer met heimwee. Dat het nog bestaat. Eindelijk een speler die niet kiest voor de zogenaamde uitdaging (lees: £££££) in de Engelse eerste divisie. Of voor een leven in een Qatarese zandbak. Of voor de roebels van een Tsjetsjeense oorlogsmisdadiger.

Terug naar Den Haag. Dat is niet laf. Integendeel. Dat is dapper. Er zitten over de hele wereld honderden, zo niet duizenden voetballers weg te kwijnen in hun villa's. Ze bellen voor een fortuin naar huis omdat ze papa, mama, hun meisje en de kanariepiet zo missen en doden de tijd met pingen, pizzaatjes bellen en pielen op de Playstation. 's Nachts liggen ze urenlang met hun ogen open naar het plafond te staren en wensen ze dat ze niet hadden gekozen voor geld, een houtjetouwtjecompetitie en een leven dat ze eigenlijk niet wilden leiden.

Wesley zal het komende seizoen wel uitgelachen worden. Tijdens de trainingen, tijdens de wedstrijden, bij praatprogramma's. Ze zullen hem voor gek verklaren. Ze doen maar. Het kan hem niet schelen. Van een broodje bal en lekkende kraan kun je ook gelukkig worden.




spelfout weggehaald...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 17-08-2011 7:32 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Arjen Robben voetbalt voor Satan



Zou 'ie ook bier drinken en kut roepen?


Bruce Banner


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-08-2011 11:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



viva Barça

wat is Mouringool toch een aap zeg


signature


CTTS
Usericon van CTTS
Posted 18-08-2011 11:54 by CTTS Profiel van CTTShttp://www.breathe-plastic.org

Die kop van hem ook nadat hij zijn vinger in dat oog prikt.. Wat een idioot.




Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 18-08-2011 12:02 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Het was wel weer een geweldige wedstrijd met alles erop en eraan. En Mourinho is inderdaad een mongool. Verder heb ik niet goed kunnen zien waarom Özil en Villa rood kregen, maar Özil was aardig kwaad.

Als ik zo naar de bank van Barca kijk, dan geef ik Afellay weinig kans op een invalbeurt in reguliere wedstrijden. Fabregas, Sanchez en Thiago Alcantara staan denk ik (inmiddels) een stapje hoger in de hiërarchie.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-08-2011 12:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ik kijk alvast weer uit naar de criminele feiten van Pepe en Ramos dit jaar


signature


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 18-08-2011 12:26 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Marcelo was anders ook aardig bezig. Hij had al rood moeten krijgen voor een schop die hij aan Messi uitdeelde terwijl hij in de lucht hing:




Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-08-2011 12:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Marcelo en Pepe zijn ordinaire crapulekes, marginale zwakzinnigaards

net als Sergio Ramos

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 18-08-2011 12:44]


signature


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 18-08-2011 13:41 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

quote:
Op 18 augustus 2011 12:44 schreef Hypnos het volgende:
Marcelo en Pepe zijn ordinaire crapulekes, marginale zwakzinnigaards

net als Sergio Ramos

je zou bijna vermoeden dat je het niet zo voor Real hebt

mooie doelpunten van Barca
messi lijkt weer in vorm te zijn
het lijkt er nu al op dat Barca enkel nog sterker zal zijn


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-08-2011 13:58 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 18 augustus 2011 11:39 schreef Hypnos het volgende:





Hahaha geweldig commentaar er bij "even lekker knokken, daarna wat gaan eten"

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 18-08-2011 13:58]


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-08-2011 14:10 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982



Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 18-08-2011 14:31 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Inderdaad vervelend, nu weet ik helemaal niet meer wie ik van FC Utrecht in m'n Profcoach moet kiezen.



Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-08-2011 14:34 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Asare? Uiteindelijk de beste speler die we hebben.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 18-08-2011 14:35 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

Die pakt minimaal 12 gele kaarten per seizoen.

Eens even afwachten wat die Gerndt gaat doen. En anders misschien maar good-old Alje Schut.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen