IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Temnozor 16-01-2010 de vervangende show! Vorige pagina | Volgende pagina
Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 17-01-2010 1:52 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 16 januari 2010 21:14 schreef Black Jew het volgende:
ja man. Ik wil nog een keer naar het marc dutreuox museum.


Da's in de kelder...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 17-01-2010 1:53 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2010 1:52 schreef Vampire John het volgende:
Da's in de kelder...
Hoe was het?

Edit: Het optreden van Temnozor, bedoel ik.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 17-01-2010 1:55]


kaliumhyperoxide
Usericon van kaliumhyperoxide
Posted 17-01-2010 2:06 by kaliumhyperoxide Wijzig reactieProfiel van kaliumhyperoxideQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/kaliumhyperoxid

Dat je optreedt op een soort benefiet voor neonazi's is ook voor arme sloebers niet integer. Integriteit heeft in die zin niets met geld te maken. Ik vind uit de kosten komen dus geen excuus, zeker niet als je weet dat je concerten vaker worden afgelast. En het lijkt me niet dat het een volgende keer voor een show in nederland op een apolitiek podium gunstig zal werken. Schelden op de antifa als klokkeluider vind ik dan ook een beetje zinloos. Ik ben niet pro-, maar ze doen hun research best redelijk.


One facebook to find them all, and in the darkness bind them...


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 17-01-2010 2:16 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Met integriteit betaal je je rekeningen niet, of jij dat nou vindt of niet.

Kleur bekennen of self-fulfilling prophecy, wat is het meest logisch?

Research aangevuld met een stevige dosis fantasie, dat doen ze best goed ja.

[Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 17-01-2010 12:37]


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 17-01-2010 13:09 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Het was een hele beproeving.
Na een heenreis van 3 uur kwamen we eindelijk aan in een boerenschuur op de Frans-Belgische grens.

Om de lokatie te vinden moest je wel een spoorzoekers instinct hebben. Door de extreme regenval waren de markeringen namelijk amper te zien.

Helaas was het koud en vochtig in de schuur. Niet bepaald wat we verwacht hadden. Uiteindelijk Frankrijk ingetrokken voor een bak goede friet!

Tot middernacht was het nog onzeker of Temnozor uberhaupt zou komen.
Het idee om toch maar naar huis te gaan was dus ook snel geboren.
Uiteindelijk toch de keuze gemaakt om te wachten en ondertussen 4 matig tot aardige bands bekeken.

Uiteindelijk kwam de band kort na middernacht aan.
Helaas bleek het organisatorisch een puinhoop te zijn en was het wederom onzeker of de band uberhaupt zou optreden.

Gelukkig bleef Ilya optimistisch en begon de show (na een lange soundcheck) rond 2 uur.
Dit maakte de kou en de regen weer goed. Ondanks de boerenschuur klonk het enorm goed!
Ik denk dat ze een dik uur gespeeld hebben. Het was 3:15 toen we weer de auto instapten. De band moest om 8 uur s'ochtends weer in het vliegtuig zitten. Ben benieuwd of ze het gehaald hebben.
Uiteindelijk waren we om 5:30 thuis. Was weer een mooi avontuur!

Helaas wel jammer dat er enkele figuren rondliepen met het IQ van een diepgevroren visstick. "Fluitjes" en "Russisch" ging er bij hun niet in.

Zeker voor herhaling vatbaar in een normale zaal. Helaas zal dat niet snel meer gebeuren.
Ik heb overigens GEEN ns uitingen of symboliek bij de band gezien. Het ging puur om de muziek.




[Dit bericht is gewijzigd door SavitriDevi op 17-01-2010 13:09]


SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 17-01-2010 13:09 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

dubbelpost

[Dit bericht is gewijzigd door SavitriDevi op 17-01-2010 13:09]


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 17-01-2010 13:26 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Wij waren 6:15 thuis maar gelukkig toch 3/4 Temnozor gezien. Opvallend was door de brakke omstandigheden dat ze een zeer goed geluid hadden.

Volgende keer in een iets warmere omgeving graag.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 17-01-2010 13:30 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Jullie hebben iets van 3 of 4 nummers gemist.
Zat nog wel een leuke cover bij die ik niet verwacht had

Trok r. de rit terug nog een beetje?

[Dit bericht is gewijzigd door SavitriDevi op 18-01-2010 8:52]


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 17-01-2010 13:59 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2010 13:30 schreef SavitriDevi het volgende:
Jullie hebben iets van 3 of 4 nummers gemist.
Zat nog wel een leuke cover bij die ik niet verwacht had




Was wel bizar om uit die modderpoel weg te rijden en op de achtergrond het nummer Fatherland langzaam te horen weg ebben. Zo'n beetje hun mooiste nummer.


btw. Welke cover speelde ze?


[Dit bericht is gewijzigd door Verval op 17-01-2010 15:22]


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


valfar
Usericon van valfar
Posted 17-01-2010 14:04 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

En welke andere bands speelden er? Goed om te horen dat de rechtse propaganda achterwege i gebleven, alleen ben ik nog steeds blij dat ik niet ben meegeweest. Vooral als ik hoor tot hoe laat het heeft geduurd totdat Temnozor eindelijk kwam!



SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 17-01-2010 14:05 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Dan heb je maar 2 nummers gemist
Na "fatherland" kwam "zamrit vetra polevye"
Het laatste nummer was een cover van "ran an den feind"
Geinig om dat in het russisch te horen.


SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 17-01-2010 14:07 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2010 14:04 schreef valfar het volgende:
En welke andere bands speelden er? Goed om te horen dat de rechtse propaganda achterwege i gebleven, alleen ben ik nog steeds blij dat ik niet ben meegeweest. Vooral als ik hoor tot hoe laat het heeft geduurd totdat Temnozor eindelijk kwam!


Project Chaos
Strijdgeest
Blind Justice
Libertin

Het tijdstip was nog niet eens zo erg. De kou ging wel tever.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 17-01-2010 14:08 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2010 14:04 schreef valfar het volgende:
En welke andere bands speelden er? Goed om te horen dat de rechtse propaganda achterwege i gebleven, alleen ben ik nog steeds blij dat ik niet ben meegeweest. Vooral als ik hoor tot hoe laat het heeft geduurd totdat Temnozor eindelijk kwam!


4 voor mij onbekende rac (en 1 nsbm) bands uit Duitsland, Italie en Nederland.
Het niveau was van aardig tot zeer redelijk hoewel ik gehoopt had dat er misschien een wat grotere uit het genre zou optreden. Ik was er toch.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 17-01-2010 14:10 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2010 14:05 schreef SavitriDevi het volgende:
Dan heb je maar 2 nummers gemist
Na "fatherland" kwam "zamrit vetra polevye"
Het laatste nummer was een cover van "ran an den feind"
Geinig om dat in het russisch te horen.


Die cover had ik wel graag willen horen. Volgende keer beter mag ik hopen.
Ik hoop voor Temnozor dat ze niet te gedesillusioneerd zijn aangaande optredens in de Benelux.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 17-01-2010 14:11 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Die Italianen van Blind Justice klonken opzich best aardig.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 17-01-2010 14:11 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2010 14:11 schreef SavitriDevi het volgende:
Die Italianen van Blind Justice klonken opzich best aardig.


Vond dat zelf de beste van de vier.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 17-01-2010 14:13 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2010 14:10 schreef Verval het volgende:
Die cover had ik wel graag willen horen. Volgende keer beter mag ik hopen.
Ik hoop voor Temnozor dat ze niet te gedesillusioneerd zijn aangaande optredens in de Benelux.


Ze stonden er wel beteuterd bij toen ze de zaal (schuur) binnen kwamen.
Ilya bleef gelukkig positief. Hij vond de lokatie wel wat hebben. Ik hoop dat het financieel gezien ook goed gekomen is.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 17-01-2010 14:16 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2010 14:13 schreef SavitriDevi het volgende:
Ze stonden er wel beteuterd bij toen ze de zaal (schuur) binnen kwamen.
Ilya bleef gelukkig positief. Hij vond de lokatie wel wat hebben. Ik hoop dat het financieel gezien ook goed gekomen is.


Ze hebben wel binnen 30 minuten een lading merchandise verkocht. Jammer dat de cd's er nog niet waren.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


valfar
Usericon van valfar
Posted 17-01-2010 14:26 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 17 januari 2010 14:16 schreef Verval het volgende:
Ze hebben wel binnen 30 minuten een lading merchandise verkocht. Jammer dat de cd's er nog niet waren.


Shirts met "I surrived a Temnozor show" met op de achterkant "I'm a Nazi now!"?

Edit: Speciaal voor Leviathanica:

Om mijn minder serieuze kant van dit antwoord te benadrukken. Zo beter?

[Dit bericht is gewijzigd door valfar op 17-01-2010 15:23]



Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 17-01-2010 15:04 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 17 januari 2010 14:13 schreef SavitriDevi het volgende:
Ze stonden er wel beteuterd bij toen ze de zaal (schuur) binnen kwamen.
Ilya bleef gelukkig positief. Hij vond de lokatie wel wat hebben. Ik hoop dat het financieel gezien ook goed gekomen is.


Ik hoorde dat de band qua gagebetaling (en de show ging door vanwege de kosten die ze terug moesten verdienen) nogal ferm de boot is ingegaan en met een schijntje is afgescheept; alleen de merch ging goed door een paar loyale Temnozor-fans....


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 17-01-2010 15:08 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 17 januari 2010 14:26 schreef valfar het volgende:
Shirts met "I surrived a Temnozor show" met op de achterkant "I'm a Nazi now!"?

Triest figuur.
Ga je eens verdiepen in die band.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 17-01-2010 15:08 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Ik ben niet meer gegaan en heb daar ook geen spijt van. Ik heb mijn nacht op oneindig veel prettigere wijze besteed in plaats van in een koude schuur ergens onderin Belgiƫ.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 17-01-2010 15:10 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2010 18:36 schreef Rotzak het volgende:
Inderdaad, ik vind het ook sowieso te sneu voor woorden om Temnozem te gaan verdedigen, het zijn gewoon nazi's punt, anders treed je niet op bij een Blood & Honour fuif. En dat slappe gelul over dat het de AFA z'n schuld is dat ze nu optreden op een echte nazi party, als jij niet achter een politiek standpunt staat dan treed je daar ook niet op klaar.

Was mooi in Zwolle trouwens, mocht je zin hebben om binnenkort wat stenen te gooien op de gasten, 30 Jan loopt die kneuzen kermis weer door Arnhem.
Mooi om te lezen dat je nog steeds je intolerante zelf bent.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 17-01-2010 15:18 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2010 15:08 schreef Ziona het volgende:
Ik ben niet meer gegaan en heb daar ook geen spijt van. Ik heb mijn nacht op oneindig veel prettigere wijze besteed in plaats van in een koude schuur ergens onderin Belgiƫ.


Voor de eenmalige kans om Temnozor enigzinds in de buurt te zien had ik de koude schuur graag over.
Het leek bijna een prive optreden en dat had natuurlijk ook wel iets.


valfar
Usericon van valfar
Posted 17-01-2010 15:20 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 17 januari 2010 15:08 schreef Leviathanica het volgende:
Triest figuur.
Ga je eens verdiepen in die band.


Haha, speciaal voor jou:

http://www.youtube.com/watch?v=HoaofHh7bp4&feature=related



Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen