IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Temnozor 16-01-2010 de vervangende show! Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-01-2010 12:07 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2010 11:58 schreef AFFbelgium het volgende:
Blood&Honour Flanders will be hosting this show with temnozor tonight.






Show your true colours and boycot this event!
Zullen we daar daten?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-01-2010 12:10 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Mocht deze info kloppen, dan is Temnozor lekker bezig qua "Nee, we zijn geen nazi's en daar hebben we ook geen ene fuck mee te maken."

Dat, en de Antifa zijn sneue hoemoes.


Bruce Banner


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-01-2010 12:13 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2010 11:59 schreef varanus het volgende:
Geef die crustie aub een ban....
Kijk maar in zijn profiel.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-01-2010 12:15 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Poetisch.


Bruce Banner


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 16-01-2010 12:16 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2010 11:58 schreef AFFbelgium het volgende:
Blood&Honour Flanders will be hosting this show with temnozor tonight.






Show your true colours and boycot this event!


Als dit echt zo is, is het blijkbaar wel zo dat de oorspronkelijke afgelasting de zaak alleen maar heeft doen verergeren. Daar waar het in de Azijnfabriek waarschijnlijk een probleemloos evenement zou zijn geweest, wordt het omdat het op deze manier moet niks meer dan een treurige bijeenkomst van domme biernazi's met Hitlertattoos.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-01-2010 12:22 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Actie - reactie. Die antifafascisten zijn typische voorbeelden van lui die niets hebben geleerd van de geschiedenis.



Maarem, voor lui die heengaan; hef fun enzo, en breng vooral verslag uit.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


VforV
Usericon van VforV
Posted 16-01-2010 12:27 by VforV Wijzig reactieProfiel van VforVQuote dit bericht

Hebben jullie toch een beetje aan jullie zelf te danken? Dankzij jullie gestapo-praktijken zal b&h nu wellicht véél meer volk over hun vloeren krijgen Misschien gaan metalheads nu extremer gaan denken ook? Dank u, antifa, voor het rekruteren van verse neo's.

Kom nu hier niet janken en ga maar verder met draaiboekjes schrijven over het in de kiem smoren van vrijheid van vergadering, mening en andere basisrechten.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 16-01-2010 12:31 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2010 12:27 schreef VforV het volgende:
Hebben jullie toch een beetje aan jullie zelf te danken? Dankzij jullie gestapo-praktijken zal b&h nu wellicht véél meer volk over hun vloeren krijgen Misschien gaan metalheads nu extremer gaan denken ook? Dank u, antifa, voor het rekruteren van verse neo's.

Kom nu hier niet janken en ga maar verder met draaiboekjes schrijven over het in de kiem smoren van vrijheid van vergadering, mening en andere basisrechten.



Dat jij sinds kort een acount hebt hijr en gelijk vol gas gaat is anders ook erg verdacht.
Waar was je dan toen dit topic nog niet over politiek geplas ging en aleen om de muziek van deze band ging.
Met anderre woorden..... sensatiezoeker!!!!!!!!


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


VforV
Usericon van VforV
Posted 16-01-2010 12:34 by VforV Wijzig reactieProfiel van VforVQuote dit bericht

Antifa leidde me tot dit forum (waarheid)


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 16-01-2010 12:36 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

quote:
Op 16 januari 2010 11:58 schreef AFFbelgium het volgende:
Blood&Honour Flanders will be hosting this show with temnozor tonight.






Show your true colours and boycot this event!


Als je toch NIET wilt dat mensen er naartoe gaan, waarom zet je er dan de routebeschijving bij??

Dit is geen concert, dit is een politieke manifestatie, dus doorgaans niet interessant voor de 'gewone' metalfan. Ik geloof nog best dat je "enkel voor de muziek" naar Temnozor in de azijnfabriek had kunnen gaan, en dat aan die show zelf amper een politiek smaakje had gekleefd. Het stormfront volk was gewoon thuisgebleven, want die hebben ook een hekel aan russen...

Als je hier naartoe gaat wordt het wel heel moeilijk om te beweren dat het je enkel om de muziek gaat, en alle stempels die je aan jouw aanwezigheid oploopt zijn dan toch echt je eigen schuld.

Als dit waar is, hoop ik niet dat dit nog verdere negatieve gevolgen heeft voor Hub en Heuy, want de band bekent door aan zo'n manifestatie mee te werken wel degelijk kleur.

Ik heb welgeteld èèn nieuwsbericht gelezen dat werkelijk zonder vooroordeel bericht deed van de ophef over Roermond... NRC handelsblad


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 16-01-2010 12:41 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2010 12:34 schreef VforV het volgende:
Antifa leidde me tot dit forum (waarheid)


Wat het dan weer extra sneu maakt maar goed.
Lijkt mij dat dit forum over muziek en aanverwante zaken zou moeten gaan en niet een platform voor allerlij extreem rechtse/extreem linkse opvattingen enzo.
Start dan jullie eigen forum op en laat de muziekliefhebbers met rust.
Bepaalde goedwillende mensen worden aleen maar een hoek in gedreven waar ze niet mee vereenzelvigd willen worden, wat het erg kloten voor die lui maakt om door te gaan met de dingen die ze het liefst doen.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 16-01-2010 12:43 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Wat een gedoe, zeg.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-01-2010 12:56 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Als Hub iedereen die gereserveerd had kan bereiken en die kunnen het optreden bijwonen, dan heeft antifa alsnog verloren.

Wel zorgelijk dat je er in de toekomst dus rekening mee moet houden

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-01-2010 12:56]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 16-01-2010 13:05 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Tis IDD te triest dit.
Iedereen heeft een grote mond over vrijheid van meningsuiting maar ondertussen probeert iedereen elkaar de mond te snoeren.
Ik vind dat''goed fatsoen'' maar weer eens ingevoerd moet worden en dat men zich eens wat minder met elkaar gaan bemoeien. Bah wat een nare wereld leven we in!!!!!!!!!!


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-01-2010 13:08 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Proficiat Antifa,

dankzij jullie polarisering heeft Extreem Rechts zijn slag binnengehaald.

Op deze manier dwingen jullie zelfs mensen die totaal niet politiek-minded zijn, die zelfs een degout van extreem rechts hebben, naar dergelijke bijeenkomsten te gaan


GOED BEZIG LOLLU'S


signature


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 16-01-2010 13:11 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2010 13:05 schreef nark het volgende:
Tis IDD te triest dit.
Iedereen heeft een grote mond over vrijheid van meningsuiting maar ondertussen probeert iedereen elkaar de mond te snoeren.
Ik vind dat''goed fatsoen'' maar weer eens ingevoerd moet worden en dat men zich eens wat minder met elkaar gaan bemoeien. Bah wat een nare wereld leven we in!!!!!!!!!!



Bemoei je er eens niet mee!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-01-2010 13:11 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2010 12:34 schreef VforV het volgende:
Antifa leidde me tot dit forum (waarheid)



die hebben toch geen forum? of wel?


signature


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-01-2010 13:11 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 16 januari 2010 12:13 schreef Greycloak het volgende:
Kijk maar in zijn profiel.




1488 dagen, geniaal


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 16-01-2010 13:19 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 16 januari 2010 13:08 schreef Hypnos het volgende:
Proficiat Antifa,

dankzij jullie polarisering heeft Extreem Rechts zijn slag binnengehaald.

Op deze manier dwingen jullie zelfs mensen die totaal niet politiek-minded zijn, die zelfs een degout van extreem rechts hebben, naar dergelijke bijeenkomsten te gaan


GOED BEZIG LULLO'S


+ 1: waar Temnozor eerst uit de politieke hoek kon verdwijnen worden ze nu keihard in de politieke hoek geduwd. Daarnaast ben ik persoonlijk niet blij met een invloed van extreme politieke factoren in de metalscene...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 16-01-2010 13:25 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2010 13:11 schreef Psychonaut het volgende:
Bemoei je er eens niet mee!



1- Waarom zou ik mij er niet mee mogen bemoeien dan?

2- Argumenten wil ik van je horen als je zoiets schrijft.

3- Het is mijn mening, maar wel een mening!



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 16-01-2010 13:26 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2010 13:19 schreef Vampire John het volgende:
+ 1: waar Temnozor eerst uit de politieke hoek kon verdwijnen worden ze nu keihard in de politieke hoek geduwd. Daarnaast ben ik persoonlijk niet blij met een invloed van extreme politieke factoren in de metalscene...


Inderdaad een slechte ontwikkeling wat mij betreft. Als het aan mij had gelegen had het prima door kunnen gaan in de Azijnfabriek, en was er naar alle waarschijnlijkheid geen vuiltje aan de lucht geweest. Echter, de slachtofferrol waar jij Temnozor in probeert te duwen, gaat naar mijn mening niet voor de volle honderd procent op. Ze kiezen er zelf voor om op een of andere dubieuze neonazi-bijeenkomst te spelen, waarmee ze zoals gezegd wel degelijk kleur bekennen. Het feit dat er geen legaal alternatief beschikbaar lijkt te zijn, geeft de band geen vrijbrief om zich dan maar in te laten met een clubje neonazi's, gezien het feit dat de band eerder afstand nam van dergelijke sympathieën. Zo'n statement wordt door deze actie ineens vrij betrekkelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 16-01-2010 13:27]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-01-2010 13:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Weer een reden voor die kortzichtigen om black metal als extreem rechts te gaan beschouwen, want "extreem rechtse mensen nodigen zelfs black metal bands uit".

Op deze manier verliezen ze ook het laatste restje begrip van mijn kant uit. Dit getuigt van gebrek aan visie en een gedrevenheid uit haat. Wel, mijn haat kunnen ze krijgen. Het doel heiligt blijkbaar de middelen, wel, dat soort "organisaties" dat de vrije meningsuiting op deze manier beïnvloedt staat bij mij nog lager aangeschreven dan georganiseerde religie, corrupte politici, Anderlecht of de dierenbeulen in Anderlecht. Op gelijk niveau met De stichting Martijn staan ze.


Deze AFF en dergelijke willen helemaal geen mensen uit het rechtse kamp halen, ze dwingen ze nog verder weg en dan gaan ze zeggen "zie je wel"



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-01-2010 13:33]


signature


SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 16-01-2010 13:34 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Waarschijnlijk was dit de enige plek waar Temnozor nog terecht kon.

De keus was simpel:

Viegtickets,visa e.d waren betaald. Dus:

1- Thuis blijven en financieel en flink verlies draaien.
2- Hier toch optreden en de kosten terug kunnen verdienen.

Afa heeft de band gewoon terug naar de Blood&Honour hoek gedrukt.

Er zullen waarschijnlijk nu ook metalheads op dit optreden afkomen die wellicht beinvloed worden door de sprekers en andere politieke propaganda.

Massive fail voor afa dus.

Maar goed. Ik vertrek zo. Aan de mensen die ook komen: Tot vanavond!



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-01-2010 13:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

In mijn geval wint verliest alleen Temnozor,

ik zal er niet bij zijn,

wou Temnozor wel zien, maar dan heeft Antifa weer een excuus om mij als nazi af te schilderen . Want reken er maar op dat ze met hun camera'tjes in de hand iedereen zullen staan fotograferen.

sterkte en hulde aan de niet-nazi's die vanavond toch gaan.


Nogmaals proficiat aan Antifa, bij deze bepalen ze de sfeer hier nog meer dan een bende groepsverkrachtende Noordafrikanen


signature


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-01-2010 13:46 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

dit is wel een beetje jammer. Kunnen we van de hakenkruisjes geen ruitjes maken, nouja niet dat windows minder fascistisch is,

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 16-01-2010 13:47]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen