IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Temnozor 16-01-2010 de vervangende show! Vorige pagina | Volgende pagina
Tyfus
Usericon van Tyfus
Posted 16-01-2010 13:47 by Tyfus Wijzig reactieProfiel van TyfusQuote dit bericht

Heb gelezen dat camera's en GSM's niet toegelaten zijn. Iedereen zal wss gefouilleerd worden?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-01-2010 13:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2010 13:46 schreef ElitE het volgende:
dit is wel een beetje jammer. Kunnen we van de hakenkruisjes geen ruitjes maken, nouja niet dat windows minder fascistisch is,




zou antifa nu consequent zijn en MAC gebruiken?


signature


SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 16-01-2010 13:48 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Bij het optreden van Absurd en Der Sturmer (wat ook door B&H Vlaanderen georganiseerd werd) moest je ook mobiele telefoons & camera's in de auto laten.

Tevens werd iedereen inderdaad gefouilleerd en hadden ze kleine metaal detectoren.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-01-2010 13:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2010 13:47 schreef Tyfus het volgende:
Heb gelezen dat camera's en GSM's niet toegelaten zijn. Iedereen zal wss gefouilleerd worden?


Een echte antifa steekt vanalles in zijn aars, met zo een schijtattitude is dat geen probleem.


signature


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-01-2010 13:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Van wat ik begrepen heb van zowel band alsook tourmanager is dit de enige plek om te kunnen spelen ja en zo een klein beetje van de gemaakte kosten terugverdienen. Zoals eerder gezegd waren de vliegtickets door de band en manager uit eigen zak vooruit betaald dus ik kan me voorstellen dat ze iets van dat geld terug willen verdienen.





Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-01-2010 13:54 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Gaat trouwens snel hier met posts hahahaha


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-01-2010 13:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Antifa: de enige terechte reden om een Blood & Honour manifestatie bij te wonen.


signature


valfar
Usericon van valfar
Posted 16-01-2010 14:30 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ik ga nu ook niet meer, combinatie van lange reis + rechtse propaganda die hier waarschijnlijk verkondigd zal worden. Jammer. Wel leuk dat de antifa nu iets heeft gecreëerd waar ze zelf zo tegen zijn. Ga zo door



SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 16-01-2010 14:34 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Ik ga me dit niet laten ontzeggen door de afa of rechtse propaganda.

Ik wacht al jaren om Temnozor eindleijk een keer te kunnen zien. Waarschijnlijk is dit ook het eerste en laatste optreden dat hier in de buurt gehouden zal worden.

En nu ga ik echt aanrijden!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-01-2010 14:38 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2010 13:26 schreef nuclearwarfare het volgende:
Inderdaad een slechte ontwikkeling wat mij betreft. Als het aan mij had gelegen had het prima door kunnen gaan in de Azijnfabriek, en was er naar alle waarschijnlijkheid geen vuiltje aan de lucht geweest. Echter, de slachtofferrol waar jij Temnozor in probeert te duwen, gaat naar mijn mening niet voor de volle honderd procent op. Ze kiezen er zelf voor om op een of andere dubieuze neonazi-bijeenkomst te spelen, waarmee ze zoals gezegd wel degelijk kleur bekennen. Het feit dat er geen legaal alternatief beschikbaar lijkt te zijn, geeft de band geen vrijbrief om zich dan maar in te laten met een clubje neonazi's, gezien het feit dat de band eerder afstand nam van dergelijke sympathieën. Zo'n statement wordt door deze actie ineens vrij betrekkelijk.

+1
quote:
Op 16 januari 2010 13:34 schreef SavitriDevi het volgende:
Waarschijnlijk was dit de enige plek waar Temnozor nog terecht kon.

Dat geloof ik niet. Dit was waarschijnlijk de makkelijkste manier om nog een optreden hebben, ja, dat geloof ik wél.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 16-01-2010 14:41 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

@ ZelThor: Zie Hub's reactie:

quote:
Op 16 januari 2010 13:51 schreef Hub de Gallier het volgende:
Van wat ik begrepen heb van zowel band alsook tourmanager is dit de enige plek om te kunnen spelen ja en zo een klein beetje van de gemaakte kosten terugverdienen. Zoals eerder gezegd waren de vliegtickets door de band en manager uit eigen zak vooruit betaald dus ik kan me voorstellen dat ze iets van dat geld terug willen verdienen.






Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-01-2010 14:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik twijfelde er ook aan , ivm het makkelijkste, maar ik denk niet dat een ondere organisatie het nog wou riskeren op zo een korte termijn


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-01-2010 14:44 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Nogmaals, dat geloof ik niet! Als de band niets illegaals doet kunnen ze overal nog optreden Naast een zaal hadden ze ook een boerenschuur kunnen regelen, en dan evt. samen met een groepje niet-nazi bands optreden. Dan laat je zien waar je voor staat. Als ze wel naar een zaal waren gegaan was het waarschijnlijk weer veel gedoe geweest met de antifa, maar als je dat qua media van te voren een beetje handig aanpakt kun je die lui tenminste in een kwaad daglicht zetten.

Ik kan me voorstellen dat het makkelijkste was om je bij dit gebeuren aan te sluiten, dat dan weer wel. Dat maakt het wel begrijpelijk, maar ook erg stom.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-01-2010 14:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Depraved ini
Usericon van Depraved ini
Posted 16-01-2010 14:46 by Depraved ini Wijzig reactieProfiel van Depraved iniQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

quote:
Op 16 januari 2010 13:08 schreef Hypnos het volgende:
Proficiat Antifa,

dankzij jullie polarisering heeft Extreem Rechts zijn slag binnengehaald.

Op deze manier dwingen jullie zelfs mensen die totaal niet politiek-minded zijn, die zelfs een degout van extreem rechts hebben, naar dergelijke bijeenkomsten te gaan


GOED BEZIG LOLLU'S


Nagel op de kop!



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-01-2010 14:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik vind het persoonlijk ook niet verstandig maar wel begrijpelijk.

En voor degenen die twijfelen: het was overal onmogelijk om de band nog geboekt te krijgen. De "druk" die antifa uitoefend op gemeentes door hen te bestoken met mails, in combinatie met de reeds enorme media aandacht schrikt veel burgemeesters af waardoor cancellen de makkelijkste optie is.
Zo is de antifa zo aardig om ons bij De Azijnfabriek te bestoken met zulke mailbombs. Heuy zei me gisteren dat er binnen enkele minuten 3000 mails!!!!!! binnen waren gekomen van de antifa. Aardig volk dus, die zogenaamde strijders voor vrijheid van meningsuiting.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-01-2010 14:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

blijft me verbazen dat die mensen geld hebben voor internet...

nuja, geld voor een forum hebben ze in elk geval niet




signature


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 16-01-2010 14:55 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 16 januari 2010 14:51 schreef Hub de Gallier het volgende:
Aardig volk dus, die zogenaamde strijders voor vrijheid van meningsuiting.


Voordat je ze dat uitgelegd hebt, zijn we 30 jaar verder.

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 16-01-2010 14:55]


Bruce Banner


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 16-01-2010 15:15 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2010 14:51 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik vind het persoonlijk ook niet verstandig maar wel begrijpelijk.

En voor degenen die twijfelen: het was overal onmogelijk om de band nog geboekt te krijgen. De "druk" die antifa uitoefend op gemeentes door hen te bestoken met mails, in combinatie met de reeds enorme media aandacht schrikt veel burgemeesters af waardoor cancellen de makkelijkste optie is.
Zo is de antifa zo aardig om ons bij De Azijnfabriek te bestoken met zulke mailbombs. Heuy zei me gisteren dat er binnen enkele minuten 3000 mails!!!!!! binnen waren gekomen van de antifa. Aardig volk dus, die zogenaamde strijders voor vrijheid van meningsuiting.


Mwa, ongeveer net zo aardig als de bierzuipende skinheads met wie zij zich nu in laten. Ook prettig volk.. allemaal vriendelijke en nette jongens, nietwaar?

Nogmaals, wat mij betreft had het concert in de eerste instantie gewoon doorgang mogen vinden, maar Temnozor gaat door deze actie echt niet 100% vrijuit..


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-01-2010 15:24 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Antifa creëert idd zo juist vijanden. Valt er een anti-antifa te steunen?

quote:
Op 16 januari 2010 14:44 schreef ZelThoR het volgende:
Nogmaals, dat geloof ik niet! Als de band niets illegaals doet kunnen ze overal nog optreden Naast een zaal hadden ze ook een boerenschuur kunnen regelen, en dan evt. samen met een groepje niet-nazi bands optreden...


Had je dat niet wat eerder die boerenschuren die je in gedachten hebt kunnen aanbieden? Ik zie trouwens niet hoe die beter beveiligd zouden zijn


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-01-2010 15:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Nuclear: dat is waar. The bad boys hervallen, dankzij de linkse betutteling en überprotectionisme.

waar heb ik dat nog gezien...

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-01-2010 15:25]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-01-2010 15:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2010 14:55 schreef Lainedil het volgende:
Voordat je ze dat uitgelegd hebt, zijn we 30 jaar verder.


klopt ja,

je hebt zo van die mensen die denken dat Hitler de oorzaak was van de tweede wereldoorlog,

en gemakkelijkheidshalve negeren dat Duitsland compleet aan het sterven was omdat de wereld "ze een lesje wilde leren"


signature


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-01-2010 15:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2010 15:15 schreef nuclearwarfare het volgende:
Mwa, ongeveer net zo aardig als de bierzuipende skinheads met wie zij zich nu in laten. Ook prettig volk.. allemaal vriendelijke en nette jongens, nietwaar?

Nogmaals, wat mij betreft had het concert in de eerste instantie gewoon doorgang mogen vinden, maar Temnozor gaat door deze actie echt niet 100% vrijuit..
Met beide beweringen ben ik het, vanuit mijn persoonlijke standpunt helemaal met je eens. Doch begrijp ik de situatie wel aangezien het geld hard nodig is. Rusland en Tsjechië zijn in het algemeen gezien niet de rijkste landen en dus zijn zo veel vliegtickets een helse investering geweest waarvan ze graag de vruchten willen plukken. Misschien niet helemaal verse vruchten maar in ieder geval wel nog vruchten.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-01-2010 15:46 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Verboden vruchten smaken..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-01-2010 15:49 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2010 15:24 schreef Mutilator het volgende:
Had je dat niet wat eerder die boerenschuren die je in gedachten hebt kunnen aanbieden?

Ik heb er geen belang bij dit te organiseren.
quote:
Ik zie trouwens niet hoe die beter beveiligd zouden zijn


Zeg ik dat dan?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen