IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Temnozor 16-01-2010 de vervangende show! Vorige pagina | Volgende pagina
SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 15-01-2010 13:35 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-01-2010 13:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Zelthor heeft zijn regels


signature


SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 15-01-2010 13:36 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

maar waar heeft ie 't in wodansnaam over.


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 15-01-2010 13:40 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Dat dit een beetje interessantdoenerij is misschien?


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2010 13:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Enige reden dat dat concert goedbezocht wordt is het gezeik rondom Temneuzelaars. Zorgt AFA toch voor hoge omzet.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-01-2010 13:46 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2010 13:40 schreef Y Draig Goch het volgende:
Dat dit een beetje interessantdoenerij is misschien?

Dat is het ook. Beetje vaag en semi-triomfantelijk lopen blaten over dingen waar je toch niet alles over mag vertellen en wat dus volstrekt nutteloze informatie is Het enige effect wat het kan hebben is dat je de antifa-aapjes nog gemotiveerder maakt er iets aan te doen.

Maar goed, vooral doorgaan dus


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-01-2010 13:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

In dit geval vind ik het minder erg onwetend te zijn.

en dan nog , een echte Antifa kampeert toch op de parking waar de Temnozor Zavasta staat


signature


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 15-01-2010 13:49 by Ziona Wijzig reactieProfiel van ZionaQuote dit berichthttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Ik heb nog niets gehoord in ieder geval en het heeft nu ook een hoog laat-maar-gehalte. Heidevolk stond langer gepland.


SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 15-01-2010 13:55 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2010 13:46 schreef ZelThoR het volgende:
Dat is het ook. Beetje vaag en semi-triomfantelijk lopen blaten over dingen waar je toch niet alles over mag vertellen en wat dus volstrekt nutteloze informatie is Het enige effect wat het kan hebben is dat je de antifa-aapjes nog gemotiveerder maakt er iets aan te doen.

Maar goed, vooral doorgaan dus


Ik geef alleen aan dat ik er zin in heb en dat het vroeg begint?


Het optreden kan overigens niet meer geannuleerd worden.
Dat het vroeg begint lijkt me alleen maar een handige opmerking voor de mensen die uit 't noorden van het land moeten komen.

De overige info zal vanavond vanzelf via een mailtje verschijnen.

ga er ook maar vanuit dat dit het eerste en waarschijnlijk ook het laatste optreden van Temnozor in de benelux zal zijn.

Meer info heb ik overigens ook niet dus doe ermee walt je wil




Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2010 14:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2010 13:55 schreef SavitriDevi het volgende:

Het optreden kan overigens niet meer geannuleerd worden.
Want?

Als ene gemeente roept nee, dan kan de zala hoog en laag springen maar ist nee


SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 15-01-2010 14:04 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Privé terrein


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 15-01-2010 14:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Altijd leuk, naïviteit.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-01-2010 14:13 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2010 13:55 schreef SavitriDevi het volgende:
Ik geef alleen aan dat ik er zin in heb en dat het vroeg begint?

Zo klonk het niet

Maar goed, beter het helemaal stil te houden. Privé terrein of niet, als de openbare orde in het geding komt omdat men verwacht dat er heibel ontstaat mag en zal de gemeente ingrijpen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-01-2010 15:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

in dat geval heb ik wel zin om iedere week een band als Temnozor uit te nodigen



signature


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 15-01-2010 22:15 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Kun je ook wel gewoon de ZM-Backstreet Boys boeken



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-01-2010 4:28 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 januari 2010 13:31 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb er zin in


Vallen al die aanvankelijke reserveringen te bereiken? Zou wel cool zijn als iedereen er alsnog bij kan zijn ook al moet dit nu ondergronds.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 16-01-2010 4:52 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 14 januari 2010 9:02 schreef Hypnos het volgende:
Ik denk dat je het wel zou merken aan de schrijffouten


Niet dat ik het op wil nemen voor die mottenballen maar wel eens op het stormfront forum gekeken?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-01-2010 6:18 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Strontfront wat?


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 16-01-2010 7:43 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2010 6:18 schreef Slechtheid het volgende:
Strontfront wat?


Stormfront. Dat zijn die lui die o.a. verkondigen dat je niet naar Megadeth mag luisteren om dat ome Dave een jood is.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-01-2010 8:57 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Kansloos.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-01-2010 11:46 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2010 13:35 schreef ZelThoR het volgende:
Ga eens ergens anders tof lopen doen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


AFFbelgium
Usericon van AFFbelgium
Posted 16-01-2010 11:58 by AFFbelgium Wijzig reactieProfiel van AFFbelgiumQuote dit bericht

Blood&Honour Flanders will be hosting this show with temnozor tonight.






Show your true colours and boycot this event!

[Dit bericht is gewijzigd door AFFbelgium op 16-01-2010 11:58]


Silence
Usericon van Silence
Posted 16-01-2010 11:59 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Rot jij eens even gauw op.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-01-2010 11:59 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Geef die crustie aub een ban....


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-01-2010 12:03 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2010 11:58 schreef AFFbelgium het volgende:


Show your true colours and boycot this event!


White is my colour by the way..


spelfout weggehaald...


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen