IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Temnozor 16-01-2010 de vervangende show! Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-01-2010 14:24 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 januari 2010 14:19 schreef Vampire John het volgende:


En voor de discussie rechts/ links extremisme: in mijn ogen is het enige echte verschil tussen Stalin (een Georgiër aan de macht in buurland Rusland) en Hitler (een Oostenrijker aan de macht in buurland Duitsland) dat de eerste de oorlog gewonnen heeft en de ander niet (maar beiden misdadigers van hier tot Toky... ehm, het andere eind van de wereld), dus daarom wordt een afbeelding van een moordenaar als Guevara gezien als iets minder kwalijks.



Nouja tokyo net niet maar vladivostok is nu ook niet veel dichterbij.



[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-01-2010 14:24]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-01-2010 14:24 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2010 14:19 schreef Hub de Gallier het volgende:
Tuurlijk worden er vragen gesteld, logisch ook in dit geval. Maar ik denk wel dat alles duidelijk genoeg is uitgelegd door de betrokkenen, maar die uitleg word toch niet voor waar aangenomen aangezien meningen reeds zijn gevormd en conclusies zijn getrokken.

Tsja, ik heb dus juist mijn twijfels bij die uitleg en daar ben ik niet de enige in En vooral de onderbouwing van de noodzakelijkheid iets met B&H te moeten doen. Dus daar ging/ga ik nog over door Daarnaast zijn er wat mensen die inderdaad alleen het slechte willen zien en zijn er wat mensen die alleen het goede willen zien. Storend, absoluut.

Maar goed, ik kan er wel inkomen dat het nodig was en aangezien de band zelf niets illegaals* doet vind ik het wel prima. Ik hoop dat de band de volgende keer normaal kan optreden hier. Organiseer er anders een linksige band bij


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-01-2010 14:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2010 14:20 schreef ElitE het volgende:
@ hyperdepiep hoera: nu ook wel hoor, je kunt wel duidelijk zijn als je het wilt!


dankzij vele edits



ik haat gewoon groeperingen die het voor het zeggen hebben puur op macht en niet qua inhoud, want in inhoudelijkheid heeft iedereen zijn waarheid. Die macht mag dan wel komen van waar het wil, ik kan er niet tegen.

was het omgekeerd, dan had ik zeker de Ché-fans verdedigd zonder hun standpunt te delen.
Ik ben een klein Vlaminksken, gefrustreerd omwille van zijn kleine afkomst, die opkomt voor de achtergestelde en een gelijke oorlog wil

Ik kies geen kant, ik wil gelijke strijd, veel krieg
een gelijk vertrekpunt en laat ze het onder elkaar met gelijke wapens uitvechten till death

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 18-01-2010 14:26]


signature


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 18-01-2010 14:25 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 18 januari 2010 14:04 schreef ZelThoR het volgende:
In dit geval heeft de antifa de wet al aan haar kant en is het meer de vraag of de wet en de ideeën die daar achter zitten tot een verbod op Temnozor zou moeten leiden.


Bij mijn weten had de politie de zaak gescreend en geen bezwaar gemaakt. Voorzover ik weet is de politie een redelijke vertegenwoordiger van de wet.
Het mag niet gezegd worden ( ) dat de zaak is afgeblazen wegens vermoedde escalatie tussen links en rechts en dat er an sich geen wettelijke beperkingen volgens justitie waren...

Ik denk dat wat dat betreft een precedent is geschapen...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-01-2010 14:27 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 januari 2010 14:24 schreef Hypnos het volgende:


dankzij vele edits



ik haat gewoon groeperingen die het voor het zeggen hebben puur op macht en niet qua inhoud, want in inhoudelijkheid heeft iedereen zijn waarheid. Die macht mag dan wel komen van waar het wil, ik kan er niet tegen.

was het omgekeerd, dan had ik zeker de Ché-fans verdedigd.
Ik ben een klein Vlaminksken, gefrustreerd omwille van zijn kleine afkomst, die opkomt voor de achtergestelde en een gelijke oorlog wil

Ik kies geen kant, ik wil gelijke strijd, veel krieg
een gelijk vertrekpunt en laat ze het onder elkaar met gelijke wapens uitvechten till death


Hehe maar oorlog is eigenlijk ook een soort democratische krachtmeting. Alleen meet je hierbij niet alleen aantallen, maar ook samenwerking, en kracht en doorzettingsvermogen van een individu.
misshcien wel de eerlijkste vorm van democratie hehe.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-01-2010 14:31 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2010 14:25 deed Vampire John het volgende:
N.I.E.T. S.N.A.P.P.E.N.


Jij ook; beter lezen.

Ik bedoelde dat ze gelijk hebben op het niveau "nazistische uitingen zijn verboden en communistiche uitingen niet" (even heel kort door de bocht gezegd), de vraag is inderdaad of dat stuk wetgeving ook voor Temnozor geldt (jij denkt van niet en ik denk ook van niet).
quote:
Op 18 januari 2010 14:25 schreef Vampire John het volgende:
Bij mijn weten had de politie de zaak gescreend en geen bezwaar gemaakt. Voorzover ik weet is de politie een redelijke vertegenwoordiger van de wet.
Het mag niet gezegd worden ( ) dat de zaak is afgeblazen wegens vermoedde escalatie tussen links en rechts en dat er an sich geen wettelijke beperkingen volgens justitie waren...

Maar het klopt wel, ja, wat je hier zegt
quote:
Ik denk dat wat dat betreft een precedent is geschapen...


Geen juridisch precedent, dus er is in principe niks verloren.

Nu kan antifa wel makkelijk zeggen; ja, maar daar en daar hebben ze het ook afgeblazen. En als iemand dat gaat uitzoeken staat er alleen maar dat wegens vermeende nazi-sympathieën was. Die iemand heeft waarschijnlijk geen zin om de juridische kant uit te zoeken; weer een verbod. Eigenlijk moet je dit soort dingen dus ook uitvechten tot het niveau dat de gemeente officieel moet zeggen dat wegens de angst voor zo'n escalatie de boel wordt afgeblazen. Niet regelen in achterkamertjes, dus.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-01-2010 14:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2010 14:27 schreef ElitE het volgende:
Hehe maar oorlog is eigenlijk ook een soort democratische krachtmeting. Alleen meet je hierbij niet alleen aantallen, maar ook samenwerking, en kracht en doorzettingsvermogen van een individu.
misshcien wel de eerlijkste vorm van democratie hehe.


ach, het is het meest spannend

een strijd is maar leuk als er grote krachtmetingen zijn,
nu mag dit wel een strijdje zijn met "enkele financiële slachtoffers", wat best jammer is want ik ken bvb Hub en Huey wel een beetje. Maar het is mij best waard om er energie in te steken.

En ik vind er niets mis mee om een oorlogsfiguur als Rommel een genie te vinden en tegelijkertijd ook Patton veel hulde toe te brengen. Politiek is zo relatief, moraal is de luxe van een goedbetaalde advocaat en even relatief trouwens (al twijfel ik eerlijk gezegd soms aan extreem rechts) en de meeste geschiedenisboeken zijn niets meer dan een reeks resultaten zonder inhoud.

Het is een Soap (werd al gezegd), maar wie weet is het binnen * aantal jaar net omgekeerd

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 18-01-2010 14:35]


signature


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 18-01-2010 14:39 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 18 januari 2010 14:31 schreef ZelThoR het volgende:
V.E.R.K.E.E.R.D. Q.U.O.T.E.N.


Dank u!


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-01-2010 14:41 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2010 14:39 schreef Vampire John het volgende:
Dank u!

Oh, sorry voor de onduidelijkheid, ik bedoelde meer dat je niet verder had gelezen (en dat vooral omdat je de intentie van mij post niet snapte) en dus gemist had dat ik al 100x keer heb gezegd dat Temnozor niet illegaal is. Omdat je over dat precedent begon ging ik wel gewoon op je post in.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 18-01-2010 14:47 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Gheghe, ik was even vijf minuten bezig met wat te posten en euh, gezien het tempo dat het hier gaat was die post soms al wat bijgehaald :p


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 18-01-2010 14:48 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

In Roemenie doen ze het iig beter dan Belgie wat betreft de lokatie.





Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-01-2010 14:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik zie een hakenkruis!!


edit: sorry, het is een molen

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 18-01-2010 14:49]


signature


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-01-2010 14:49 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Het gaat nogal snel ja hahaha. Straks breng ik ze naar het vliegveld en misschien dat dan de rust wat terugkeert in de lage landen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 18-01-2010 14:56 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2010 14:49 schreef Hypnos het volgende:
ik zie een hakenkruis!!

edit: sorry, het is een molen




When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-01-2010 15:03 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2010 14:49 schreef Hypnos het volgende:
ik zie een hakenkruis!!


edit: sorry, het is een molen

Hmmm, molen, windwiel... Zonne-energie, wind-energie... Hmmm...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-01-2010 15:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

misschien is het een zonnewiel!


signature


herr
Usericon van herr
Posted 18-01-2010 15:16 by herr Wijzig reactieProfiel van herrQuote dit bericht

Dat is natuurlijk een samenzwering van al het werkloze linkse tuig!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-01-2010 15:17 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2010 15:16 schreef herr het volgende:
Dat is natuurlijk een samenzwering van al het werkloze linkse tuig!

Jij moet eerst inhoudelijk reageren voordat je mee mag doen met klieren


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-01-2010 15:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Wel leuk, die bloembakken erbij ..


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-01-2010 15:26 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

schitterend ook om de stagedivers voor het podium in het water te laten vallen

meteen ook minder werk voor de security die werk genoeg heeft met andere dingen


signature


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 18-01-2010 15:43 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 januari 2010 15:03 schreef ZelThoR het volgende:
Hmmm, molen, windwiel... Zonne-energie, wind-energie... Hmmm...


Inderdaad...
Nederland staat al eeuwelang bekend om de vele windmolens en windmolen parken zijn al tijden een politiek gesteggel...




Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 18-01-2010 15:45 by Morridin Wijzig reactieProfiel van MorridinQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Overigens doet het me denken aan de gig van de Heideroosjes in de buurt van Winschoten (Blauwestad of zo?). Podium stond recht naast een meertje.
Als er effe te flink gepogoed werd zouden redelijk wat mensen een nat pak krijgen



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-01-2010 16:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

En poging tot ontopicness maar weer..

quote:
Op 17 januari 2010 1:33 schreef ZelThoR het volgende:
Niks. Doet dat er toe?


Ik vermoedde het al, maar wou zeker weten of je ook de praktijk kent.

quote:
Op 18 januari 2010 14:14 schreef ZelThoR het volgende:
Ik had het over iets op dezelfde manier organiseren als B&H dat gedaan heeft, incl. illegaliteit dus.


Zoals B&H..dat is denk je ook in 1 week zo gepiept?

quote:
Nou, ik weet er iets van. Niet als organisator van concerten, maar wel als bezoeker/bandlid bij amateuristisch georganiseerde concerten en als iemand die te horen krijgt hoe die organisatie verliep. Gezien de hoeveelheid -cruciale- dingen er op het laatste moment nog even geregeld moeten / kunnen worden had je zoiets binnen een week voor elkaar kunnen krijgen (aangenomen dat het net als bij B&H illegaal gedaan zou worden).

Zeker niet makkelijk en met het risico op falen, dus dat maakt de stap naar hoe het nu ging wel begrijpelijk.


Met die laatste zin haal je je hele 'schuuroptreden geregeld in een week' pleidooi -terecht!- weer onderuit. Het had dan ook een groot 'stuurlui aan de wal' gehalte.

Een band doet binnen de tijdsdruk alles om toch op te kunnen treden en zo een financiëel debacle te beperken en het B&H festival was hierin duidelijk een 'wanhoopsdaad'.
Dat men achteraf financieel ook nog eens genaaid is, zegt ook veel over de vermeende 'sympathieën' en 'goede banden' met deze groepering.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-01-2010 16:21 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Banden met die groepering? Het kwam niet echt over alsof we echt van harte welkom waren daar


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-01-2010 16:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

"Motte wu daor zoveul veur betaol'n?? Daggut nie!


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen