IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Temnozor 16-01-2010 de vervangende show! Vorige pagina | Volgende pagina
SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 18-01-2010 13:34 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Er worden weer wat dingen door elkaar gehaald.

B&H had dit feestje al staan zonder Temnozor.
Temnozor zocht nog een lokatie voor het optreden en dit kon alleen doorgang vinden bij B&H.

De naam is ook nooit verbonden geweest aan B&H. Zie de flyer. Temnozor staat hier niet bij.
AFF vond het alleen nodig om de info hier neer te kwakken. Anders had niemand geweten dat het om een B&H optreden ging en Temnozor daar uberhaupt kwam.

Aanvankelijk was het ook de bedoeling dat het Temnozor optreden los zou staan van de overige B&H activiteiten.
Dit is ook te zien aan de aanvang: Voor B&H begon het evenement om 14:30
De Temnozor fans werden pas tussen 17:00 en 18:30 op het meetingpunt verwacht.

Dat het uiteindelijk om een koude schuur ging en het publiek in elkaar overliep was niet de schuld van de band.


@ Herr: Zorg eerst ervoor dat je de feiten weet. Het gezeik ging niet om een swastika op een cd hoes maar om het label.
De demo is destijds door hakenkreuz productions op cd gezet. 500 stuks.
Nu kan iedere mongool een label opzetten. Als ik morgen het label siegheildeadjew productions start kan ik ook 500 albums laten drukken.
Gezeik om niks dus.


[Dit bericht is gewijzigd door SavitriDevi op 18-01-2010 13:37]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-01-2010 13:36 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Nogmaals, waarom niet zonder B&H een schuur geregeld?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-01-2010 13:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2010 13:34 schreef SavitriDevi het volgende:
Er worden weer wat dingen door elkaar gehaald.

B&H had dit feestje al staan zonder Temnozor.
Temnozor zocht nog een lokatie voor het optreden en dit kon alleen doorgang vinden bij B&H.



Kom op zeg .. beetje naïef van zowel Temnozor als jij ..


SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 18-01-2010 13:42 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2010 13:36 schreef ZelThoR het volgende:
Nogmaals, waarom niet zonder B&H een schuur geregeld?


Geen idee, ik ben alleen een concertganger.
De band ging er natuurlijk wel vanuit dat het een warme zaal zou zijn en geen schuur.
Anders kan het de volgende keer ook wel in Brabant.
Deceptie voor zowel publiek als band.


herr
Usericon van herr
Posted 18-01-2010 13:47 by herr Wijzig reactieProfiel van herrQuote dit bericht

De redeneringen in het topic zijn nog krommer dan de peniskoker van Shaka Zulu. Selectieve verontwaardiging; met name de posts van Hypnos blinken hierin uit. Prima dat je in je eigen veilige wereldje leeft hoor maar op hetzelfde moment gaat de realiteit door. En die is vrij helder. Evenals de hoezen en ideologie van Temnozor.


SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 18-01-2010 13:49 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Temnozor's muziek en podium presentatie is 100% a-politiek. Daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken.
Daardoor zou de show volgens de wet 100% legaal zijn.

Wat de bandleden in hun vrije tijd doen en welke ideologie ze aanhangen staat hier los van.

[Dit bericht is gewijzigd door SavitriDevi op 18-01-2010 13:49]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-01-2010 13:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

De realiteit is dat de discrimineerder gediscrimineerd wordt .. beiden fout


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-01-2010 13:49 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 januari 2010 13:36 schreef ZelThoR het volgende:
Nogmaals, waarom niet zonder B&H een schuur geregeld?


Nog best lastig, als je het echt illegaal doet is het nog wel te doen, paar pallets stapelen paar traytjes euroshopper. Maargoed als je dan als boer gepakt wordt met dan ook nog een naziband ben je goed de lul.

Voor de rest is het maar moeilijk om binnen een a 2 weken zoiets te vinden en te regelen als je daar niet een bekende voor hebt. Wil je het legaal doen dan is het moeilijk met tapvergunningen, verwarming, enz.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-01-2010 13:51 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2010 13:42 schreef SavitriDevi het volgende:
Geen idee, ik ben alleen een concertganger.

Dat doet dus direct af aan de waarde van alles wat je zegt hierover
quote:

De band ging er natuurlijk wel vanuit dat het een warme zaal zou zijn en geen schuur.
Anders kan het de volgende keer ook wel in Brabant.
Deceptie voor zowel publiek als band.


Een schuur kun je ook warm krijgen. En als je het zelf organiseert / iemand vindt die wel te vertrouwen is kun je dat dus ook gewoon goed voor elkaar krijgen, was dit voor iedereen een stuk fijner geweest en had Temnozor geen indirecte samenwerking met B&H hoeven hebben waarbij ook nog blijkt dat naast het stigma ook financiële naaierij hoort.

Wel goed om te lezen dat ze in principe niet bij het event hoorden


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-01-2010 13:53 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2010 13:49 schreef ElitE het volgende:
Nog best lastig, als je het echt illegaal doet is het nog wel te doen, paar pallets stapelen paar traytjes euroshopper. Maargoed als je dan als boer gepakt wordt met dan ook nog een naziband ben je goed de lul.

Voor de rest is het maar moeilijk om binnen een a 2 weken zoiets te vinden en te regelen als je daar niet een bekende voor hebt. Wil je het legaal doen dan is het moeilijk met tapvergunningen, verwarming, enz.

Ik geloof niet dat Temnozor voor de wet als naziband gezien wordt, dus voor die boer was "Temnozor+supports" een stuk veiliger geweest dan B&H. Als dat laatste (eveneens illegaal!) lukt, moet dat eerste toch zeker ook lukken.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-01-2010 13:56 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2010 13:47 schreef herr het volgende:
De redeneringen in het topic zijn nog krommer dan de peniskoker van Shaka Zulu. Selectieve verontwaardiging; met name de posts van Hypnos blinken hierin uit. Prima dat je in je eigen veilige wereldje leeft hoor maar op hetzelfde moment gaat de realiteit door. En die is vrij helder. Evenals de hoezen en ideologie van Temnozor.

Ik vind het persoonlijk niet zo helder. Maar kun jij aangeven waarom jij dat wel zo vindt? En niet ctrl+c, ctrl+v'en, gewoon even rustig stapsgewijs uitleggen inclusief bewijs (in hoezen en lyrics). Met jaartallen ook, om het idee van de ontwikkeling over tijd duidelijk te maken.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 18-01-2010 13:58 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

HEUY had toch de live DVD gezien en geen politieke trekjes kunnen waarnemen? Prima als je het daar niet mee eens bent, maar dan wel dat ding zelf kijken en het tegendeel kunnen bewijzen. Ik ga het niet voor je doen (muziek boeit me niet en kost teveel tijd )

@ herr dus.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-01-2010 13:59 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 januari 2010 13:47 schreef herr het volgende:
De redeneringen in het topic zijn nog krommer dan de peniskoker van Shaka Zulu. Selectieve verontwaardiging; met name de posts van Hypnos blinken hierin uit. Prima dat je in je eigen veilige wereldje leeft hoor maar op hetzelfde moment gaat de realiteit door. En die is vrij helder. Evenals de hoezen en ideologie van Temnozor.


och een paar hakenkruisjes, hoeveel kom je meneer Ché tegen op posters schilderijen en nu ook veel kleding. Ché heeft ook niet moeilijk gedaan om een dode meer of minder. Maargoed die mensen die het dragen hebben uiteindelijk niet zo'n hele extreme mening, en meestal starten ze geen bloederige revoluties.

Net zoals Temnozor die ook niet concentratiekampjes aan het oprichten zijn of andere gruwelijke dingen. Misshcien hebben ze wat ideeen die met nazi's overeenkomen. en soms wel zo erg dat ze er een swastika aan durven te verbinden. Daarmee hoef je nog niet eens te zijn met allerlei gruwelijke dingen die hitler gedaan heeft. Hitler heeft ook een zooi goeie dingen gedaan die ook niet vergeten horen te worden.

Waarom zou er zoveel ophef gemaakt moeten worden over die swastika's terwijl er zoveel CD's zijn waar een hamer en een sikkel op staat. Stalin staat nog altijd bovenaan met concentratie kampen waar ook best veel joden in zijn verdwenen. Daar zijn ook vrij weinig mensen die voor dat soort dingen van het communisme staan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-01-2010 14:02 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik heb de hoop al lang opgegeven om de kortzichtigen de waarheid te laten doen geloven, de mensen geloven toch alleen wat ze willen lezen en geloven, en of dat nou aan de realiteit grenst of niet dat boeit niet.
Dus wat men ook van mij denkt (of van Temnozor'), prima, denk vooral verder en geloof wat je wil geloven. Maar hou alsjeblieft op de moraalridder uit te hangen en de betweter te zijn want op een enkeling na hier op ZM weet niemand hoe de werkelijkheid in elkaar steekt.

Anyway, het was een leuk weekend met Temnozor', veel lol gehad e.d. en ik kijk uit naar het volgende optreden van de band.

En Erik, als het goed is heb ik vervoer geregeld nu voor de band. Ik zie je telefoontje wel komen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 18-01-2010 14:03 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

(@ Elite) Inderdaad. Kijk maar naar de holodomor in de Oekraine.
Helaas weten we daar in het westen weinig vanaf.

[Dit bericht is gewijzigd door SavitriDevi op 18-01-2010 14:04]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-01-2010 14:04 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2010 13:59 schreef ElitE het volgende:
och een paar hakenkruisjes, hoeveel kom je meneer Ché tegen op posters schilderijen en nu ook veel kleding.

Hoewel ik het in principe eens ben met je gedachtengang vervuilt dit de discussie enorm Dit is op nog hoger niveau nadenken over de problematiek en dan gaat het meer over het in het algemeen verbieden van nazistische zaken (en het NIET verbieden van communistische zaken).

In dit geval heeft de antifa de wet al aan haar kant en is het meer de vraag of de wet en de ideeën die daar achter zitten tot een verbod op Temnozor zou moeten leiden.

Jouw punt is meer of de wet aangepast moet worden en die discussie kun je denk ik beter apart van deze discussie voeren In dit geval dan, want de redeneringen van de antifa gaan toch telkens terug slaan op wetgeving. Verder ben ik absoluut fan van het discussie-naar-een-veel-te-hoog-plan-tillen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-01-2010 14:04 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 18 januari 2010 13:53 schreef ZelThoR het volgende:
Ik geloof niet dat Temnozor voor de wet als naziband gezien wordt, dus voor die boer was "Temnozor+supports" een stuk veiliger geweest dan B&H. Als dat laatste (eveneens illegaal!) lukt, moet dat eerste toch zeker ook lukken.


Een gemeente moet die tapvergunning natuurlijk nog wel gaan verlenen, daar hoeven ze niet veel moeite voor te doen om dat te weigeren, als je een band uitnodigd die een slechte reputatie heeft gaan veel burgemeesters al op "safe".
Het is wel mogelijk volgens de wet, maar volgens de praktijk zul je echt wel meer problemen treffen, burgemeesters blijven verantwoordelijk voor de vrijheid.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-01-2010 14:06 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Wat betreft het idee om zelf een schuur te vinden en iets te regelen: als je ook maar iets weet van organiseren dan weet je dat zoiets op korte termijn onmogelijk is om zoiets goed te laten verlopen. Er komt echt wel iets meer bij kijken dan een een paar pallets op elkaar te stapelen om een podium te creeren


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 18-01-2010 14:06 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Eigenlijk heeft de antifa de wet helemaal niet aan hun kant.
De teksten en show zijn a-politiek. Dit had dus normaal gezien gewoon door kunnen gaan. Er zou niets illegaals gebeurd zijn.

De show is gecancelled omdat er confrontaties tussen links en rechts verwacht werden.


[Dit bericht is gewijzigd door SavitriDevi op 18-01-2010 14:07]


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-01-2010 14:07 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2010 14:02 schreef Hub de Gallier het volgende:
...hou alsjeblieft op de moraalridder uit te hangen en de betweter te zijn want op een enkeling na hier op ZM weet niemand hoe de werkelijkheid in elkaar steekt.

Dat is wat er nu eenmaal gebeurt als je ergens over begint op een forum. Hier nu mee komen is simpelweg zinloos en ook een zwaktebod aangezien je het zelf in gang hebt gezet. Dan had je in de eerste plaats al niet over de achterliggende redenen van de eerste annulering moeten beginnen.

Mensen stellen legitieme vragen bij het gedrag van Temnozor juist omdat men er niet voldoende van weet maar wel genoeg om er twijfels bij te hebben Voor mij persoonlijk snap ik bepaalde acties van Temnozor gewoon niet en zou ik dat graag beter begrijpen voordat ik de conclusie trek of Temnozor slecht bezig is geweest of niet.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-01-2010 14:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2010 14:04 schreef ElitE het volgende:
Een gemeente moet die tapvergunning natuurlijk nog wel gaan verlenen, daar hoeven ze niet veel moeite voor te doen om dat te weigeren, als je een band uitnodigd die een slechte reputatie heeft gaan veel burgemeesters al op "safe".
Het is wel mogelijk volgens de wet, maar volgens de praktijk zul je echt wel meer problemen treffen, burgemeesters blijven verantwoordelijk voor de vrijheid.

Ik had het over iets op dezelfde manier organiseren als B&H dat gedaan heeft, incl. illegaliteit dus.
quote:
Op 18 januari 2010 14:06 schreef SavitriDevi het volgende:
Eigenlijk heeft de antifa de wet helemaal niet aan hun kant.

Beter lezen.

Ik bedoelde dat ze gelijk hebben op het niveau "nazistische uitingen zijn verboden en communistiche uitingen niet" (even heel kort door de bocht gezegd), de vraag is inderdaad of dat stuk wetgeving ook voor Temnozor geldt (jij denkt van niet en ik denk ook van niet).
quote:
Op 18 januari 2010 14:06 schreef Hub de Gallier het volgende:
Wat betreft het idee om zelf een schuur te vinden en iets te regelen: als je ook maar iets weet van organiseren dan weet je dat zoiets op korte termijn onmogelijk is om zoiets goed te laten verlopen. Er komt echt wel iets meer bij kijken dan een een paar pallets op elkaar te stapelen om een podium te creeren

Nou, ik weet er iets van. Niet als organisator van concerten, maar wel als bezoeker/bandlid bij amateuristisch georganiseerde concerten en als iemand die te horen krijgt hoe die organisatie verliep. Gezien de hoeveelheid -cruciale- dingen er op het laatste moment nog even geregeld moeten / kunnen worden had je zoiets binnen een week voor elkaar kunnen krijgen (aangenomen dat het net als bij B&H illegaal gedaan zou worden).

Zeker niet makkelijk en met het risico op falen, dus dat maakt de stap naar hoe het nu ging wel begrijpelijk.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-01-2010 14:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Niet dat we nu in 1938 zitten en een band als Temnozor moet overleven op gage, maar het is een ernstige zaak (en niet alleen voor hen) om inkomsten te vergaren

imo ogen is het alsof men een veroordeelde dief na een paar reguliere interimjobs gaat weigeren omwille van zijn verleden. Dat is natuurlijk geen excuus om dan opnieuw in dat milieu te stappen (of het nu als medeplichtige is of niet), maar het is vrij logisch.
In dit voorbeeld mag ik dan wel iemand zijn met een maatschappelijke visie die blij is met een harde werker bvb, maar uiteindelijk wordt je afgerekend op je morele keuze door de grote groep, wat ook menselijk is. Een genuanceerde visie is een soort gebeuren in de marge.


en zo is de cirkel rond, volgens de geschiedenisboeken Temnozor extreem-rechts, Antifa had gelijk en lees alleen wat losstaande feiten.

Verder heeft dit zoals altijd an sich niets te maken met Hitler of Che, maar met de machtsverhoudingen (die in mijn ogen hypocriet zijn). Nuja, je kunt hypocrisie erg vinden, maar puur omwille van de haat-jegens-hypocrisie gefrustreerd lopen doen, dan wordt je in het underdogkamp geduwd, want mensen geloven nu eenmaal niet dat je veel energie in een strijd steekt zonder dat je een kamp kiest. Scheidsrechters in dergelijke strijdkampen zijn meestal de eersten die vallen.

Leuke anekdote voor binnen een paar jaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 18-01-2010 14:18]


signature


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-01-2010 14:19 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2010 14:07 schreef ZelThoR het volgende:
Dat is wat er nu eenmaal gebeurt als je ergens over begint op een forum. Hier nu mee komen is simpelweg zinloos en ook een zwaktebod aangezien je het zelf in gang hebt gezet. Dan had je in de eerste plaats al niet over de achterliggende redenen van de eerste annulering moeten beginnen.

Mensen stellen legitieme vragen bij het gedrag van Temnozor juist omdat men er niet voldoende van weet maar wel genoeg om er twijfels bij te hebben Voor mij persoonlijk snap ik bepaalde acties van Temnozor gewoon niet en zou ik dat graag beter begrijpen voordat ik de conclusie trek of Temnozor slecht bezig is geweest of niet.
Tuurlijk worden er vragen gesteld, logisch ook in dit geval. Maar ik denk wel dat alles duidelijk genoeg is uitgelegd door de betrokkenen, maar die uitleg word toch niet voor waar aangenomen aangezien meningen reeds zijn gevormd en conclusies zijn getrokken.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 18-01-2010 14:19 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Zo, daar ben ik ook weer eens; allereerst vind ik het gewoon stom dat de band op een B&H feest heeft gestaan, veel meer hadden ze de zaak niet kunnen torpederen (en nee, ik ga niet naar B&H feestjes, dus ook niet naar dit concert al had ik me op de muziek verheugd). Ja, ze hadden het geld nodig (en wanneer de keuze op principe of brood aankomt is politiek vaak irrelevant).

Toch: als de AFA niet zo eenzijdig was geweest en had willen communiceren met Hub & Heuy had er een leuk a-politiek feestje geweest in Roermond met twee goede bands. De 'foute' leden uit het verleden zijn eruit en blijkbaar mag je mensen geen kans geven te breken met het verleden. Herr is lekker bezig: voet bij stuk houden en Hypnos verwijten hetzelfde te doen. Waarschijnlijk heeft Herr sympathie met de AFA en in dat geval: Hypnos bek houden, want alleen de AFA mag oordelen

Dan een schuur: een schuur is niet genoeg, een beetje PA en of backline is wel zo fijn, zeker wanneer het geen unplugged concert is: probeer dat maar eens op zo'n korte termijn te regelen.

En voor de discussie rechts/ links extremisme: in mijn ogen is het enige echte verschil tussen Stalin (een Georgiër aan de macht in buurland Rusland) en Hitler (een Oostenrijker aan de macht in buurland Duitsland) dat de eerste de oorlog gewonnen heeft en de ander niet (maar beiden misdadigers van hier tot Toky... ehm, het andere eind van de wereld), dus daarom wordt een afbeelding van een moordenaar als Guevara gezien als iets minder kwalijks.



Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-01-2010 14:20 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

@ hyperdepiep hoera: nu ook wel hoor, je kunt wel duidelijk zijn als je het wilt!

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 18-01-2010 14:21]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen