IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Temnozor 16-01-2010 de vervangende show! Vorige pagina | Volgende pagina
SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 13-01-2010 13:56 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Dead Snow gekeken?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-01-2010 15:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2010 13:33 schreef SavitriDevi het volgende:
Ik heb gisteren de live DVD: Sumerki Na Pokhoronakh Zimy bekeken.
Mocht het optreden a.s. zaterdag toch niet doorgaan dan zou dat echt belachelijk zijn.

Het optreden verliep nog braver dan een gemiddeld Finntroll optreden. Nergens waren tekenen van NS gedachtegoed of uitingen te bekennen.

Was jij overigens bij dit optreden Hub?
Ik vraag me af wie die kerel is die de vocalen van "Dib dub snop" voor z'n rekening neemt?
Ook vroeg ik me af of Gorruth nog gitaar speelt? Of richt hij zich alleen op de lyrics?

Na het zien van deze dvd lijkt het erop dat de band inderdaad veranderd is. Een van de meer radicalere leden (Kaldrad Branislav) zit momenteel ook niet meer in de band. Volgens mij moet hij +- 5 jaar zitten wegens wapenbezig.
De fluitist is volgens mij afkomstig uit Rakoth. Radoslav (clean vox) uit Krynitza.

Wel geinig dat Radoslav geen engels kan



Ik was bij dat optreden in Moskou ja en er was idd helemaal niks te zien of te bespeuren wat de band ook maar iets de foute hoek in zou drijven. Het was een metalshow voor metal publiek, niets meer en niets minder. Dankzij de criminelen van de antifa (ja, want criminelen zijn het, zie de veroordelingen maar eens die ze tegen zich hebben lopen) kan hier in Nederland dus geen gewoon metal optreden doorgaan. Belachelijk!!!

Gorruth is alleen verantwoordelijk voor de teksten en het artwork (welke hij trouwens ism Valfodrsdottir maakt).

Edit: de meeste Russen kennen geen Engels trouwens, het kan een ramp zijn je daar verstaanbaar te maken als je geen Russisch spreekt

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 13-01-2010 15:27]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-01-2010 15:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2010 13:56 schreef SavitriDevi het volgende:
Dead Snow gekeken?


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 13-01-2010 15:56 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2010 15:26 schreef Hub de Gallier het volgende:
Edit: de meeste Russen kennen geen Engels trouwens, het kan een ramp zijn je daar verstaanbaar te maken als je geen Russisch spreekt

In Belarus was dat ook al genieten, tering zeg. Maar goed, overdag een Wit-Rus aanspreken waar de walmen wodka vanaf wasemen en daar de route naar een bepaald hotel aan vragen / laten tekenen terwijl de beste man geen woord Engels kon en ik qua relevaten woorden in het Russisch niet verder kwam dan links/rechts en bedankt ging dan weer volledig prima.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Blueprint
Usericon van Blueprint
Posted 13-01-2010 16:24 by Blueprint Wijzig reactieProfiel van BlueprintQuote dit bericht

Begrijp ik nou goed dat de grote, boze Antifa volkomen onterecht iets tegen Temnozor heeft en dat de band helemaal niets te verwijten valt? Als ik dit zo lees, dan lijkt de band me net zo onschuldig en schattig als een stel door de wei huppelende Bambi's.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-01-2010 16:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2010 16:24 schreef Blueprint het volgende:
Begrijp ik nou goed dat de grote, boze Antifa volkomen onterecht iets tegen Temnozor heeft en dat de band helemaal niets te verwijten valt? Als ik dit zo lees, dan lijkt de band me net zo onschuldig en schattig als een stel door de wei huppelende Bambi's.


klopt ja,

alleen heeft Bambi ooit es op een blauwe maandag getekend bij een fout label, en daar zegt hij nu niets meer mee te maken te hebben


signature


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 13-01-2010 16:30 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2010 16:24 schreef Blueprint het volgende:
Begrijp ik nou goed dat de grote, boze Antifa volkomen onterecht iets tegen Temnozor heeft en dat de band helemaal niets te verwijten valt? Als ik dit zo lees, dan lijkt de band me net zo onschuldig en schattig als een stel door de wei huppelende Bambi's.


HEUY!!!!

Zo lief als de moeder van Bambi...en je weet wat de Antifa met haar heeft gedaan....


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 13-01-2010 17:53 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2010 13:33 schreef SavitriDevi het volgende:
Ik heb gisteren de live DVD: Sumerki Na Pokhoronakh Zimy bekeken.
Mocht het optreden a.s. zaterdag toch niet doorgaan dan zou dat echt belachelijk zijn.



Waar is deze dvd te koop?


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-01-2010 17:55 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2010 17:53 schreef Verval het volgende:
Waar is deze dvd te koop?
Bij de concerten


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-01-2010 17:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 13-01-2010 17:59 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2010 17:55 schreef Hub de Gallier het volgende:
Bij de concerten


Hehehehehe tuig.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-01-2010 18:01 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2010 17:59 schreef Verval het volgende:
Hehehehehe tuig.






Binnenkort bij mij verkrijgbaar als Gorruth hier langs is geweest


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 13-01-2010 18:02 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2010 18:01 schreef Hub de Gallier het volgende:






Binnenkort bij mij verkrijgbaar als Gorruth hier langs is geweest


Toevallig ook de versie die bestaat uit zowel de dvd en een cd?


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-01-2010 18:03 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Mij is beloofd de DVD/CD, de nieuwe CD en wat nieuwe merch.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 13-01-2010 18:05 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2010 18:03 schreef Hub de Gallier het volgende:
Mij is beloofd de DVD/CD, de nieuwe CD en wat nieuwe merch.


Top! Zou ik de dvd/cd en de nieuwe cd kunnen reserveren bij je?


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-01-2010 18:23 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 13-01-2010 18:33 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Mail!

[Dit bericht is gewijzigd door Verval op 13-01-2010 19:16]


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 13-01-2010 19:40 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 13 januari 2010 18:05 schreef Verval het volgende:
Top! Zou ik de dvd/cd en de nieuwe cd kunnen reserveren bij je?
+1



DietrichT
Usericon van DietrichT
Posted 13-01-2010 23:02 by DietrichT Wijzig reactieProfiel van DietrichTQuote dit bericht

A solution is found for Temnozor, but without Huldrefolk.

For information about the gig mail to feuerball AT live.nl


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 14-01-2010 6:44 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 13 januari 2010 23:02 schreef DietrichT het volgende:
A solution is found for Temnozor, but without Huldrefolk.

For information about the gig mail to feuerball AT live.nl


En nu maar hopen dat de antifa niet gaat mailen en doet alsof ze belangstelling hebben.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-01-2010 9:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik denk dat je het wel zou merken aan de schrijffouten


signature


Vrahk
Usericon van Vrahk
Posted 15-01-2010 13:23 by Vrahk Wijzig reactieProfiel van VrahkQuote dit berichthttp://blackmetal.nl.tt

Ontzettend gaaf is dit..
Ik zou sowieso al bij het optreden aanwezig zijn geweest. Temnozor is pas later bekend gemaakt. Dus ik werd hier zeer aangenaam mee verrast!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-01-2010 13:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb er zin in


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 15-01-2010 13:33 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

+1

De overige bands zullen hier later wel bekend gemaakt worden denk ik.

't begint al vroeg overigens!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 15-01-2010 13:35 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ga eens ergens anders tof lopen doen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen