IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Games pt. VII: "Fueled up and ready to go!" Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 17-06-2010 16:18 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Het zijn voor mij geen punten die me over de streep halen. Ik kan er gewoon niet voor warm lopen.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-06-2010 16:19 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 17 juni 2010 16:18 schreef Ralph het volgende:
Het zijn voor mij geen punten die me over de streep halen. Ik kan er gewoon niet voor warm lopen.

Wat mis je dan?

Is geen impliciete kritiek overigens, iedereen zijn eigen smaak Ben gewoon benieuwd.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 17-06-2010 16:23 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Ik weet het niet. Op zich mis ik niet iets, maar als ik alle trailers en screenshots bekijk denk ik:

- Weer dezelfde (soort) omgevingen
- Weer dezelfde Super Mutants
- Weer dezelfde (soort) muziek
- Weer dezelfde sfeer
- Etc.

Fallout 3 vond ik geweldig, maar één keer is in mijn geval denk ik gewoon genoeg geweest.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 17-06-2010 16:27 by Dentz Profiel van Dentz

Dit wordt ook weer een verplichte aanschaf,
samen met Fable 3. Misschien toch maar een HDTV aanschaffen.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-06-2010 16:32 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 17 juni 2010 16:23 schreef Ralph het volgende:
Ik weet het niet. Op zich mis ik niet iets, maar als ik alle trailers en screenshots bekijk denk ik:

- Weer dezelfde (soort) omgevingen
- Weer dezelfde Super Mutants
- Weer dezelfde (soort) muziek
- Weer dezelfde sfeer
- Etc.

Fallout 3 vond ik geweldig, maar één keer is in mijn geval denk ik gewoon genoeg geweest.

Hmm, ok. Ik reken er wel op dat de omgeving en sfeer anders genoeg wordt (voor mij iets als New Vegas an sich ben ik niet in FO3 tegengekomen in ieder geval ). Uiteraard zit er overlap in, anders was het niet in de Fallout-reeks uitgekomen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 17-06-2010 16:34 by Dentz Profiel van Dentz

Als je de add ons bekijkt van FO3 hebben die ook een heel andere sfeer dan de originele game.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 18-06-2010 13:27 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Ben zelf ook best wel heel erg geïnteresseerd in die 3DS. Heb al een hele tijd een Light waarmee ik tevreden ben, maar die 3DS ziet er erg boeiend uit



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 18-06-2010 19:40 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 16 juni 2010 21:49 schreef Mythics het volgende:
Voor de 7e keer beginnen aan S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl en S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky en voor de 3e aan S.T.A.L.K.E.R: Call of Pripyat. Wel op volgorde van verhaal natuurlijk


Ik ben er deze week aan begonnen omdat het toch een naam heeft als goede game, maar kan na paar uur spelen er toch niet echt inkomen. Dat lopen van hot naar her is erg irritant en ook de quests hebben nog weinig diepgang (dood X, vind Y, clear Z) (maar ok; ben niet erg ver dus...)

En ik ben natuurlijk ook een neuroot die al die kistjes etc. moet opzoeken om erachter te komen dat er niks boeiend in zit . Maar ok; ik ga het volgende week nog wel een kans geven . Enig tips om het spel wat soepeler door te komen? (Endurance boosts voor sprinten enzo? Wat mis je als je soms wat 'loot' links laat liggen?)

Verder was het E3 nieuws van Civ 5 erg boeiend, game lijkt erg te veranderen, maar vooralsnog denk ik dat het allemaal erg positief uit gaat pakken. Ben benieuwd.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 18-06-2010 19:44 by Dentz Profiel van Dentz

Ik mis een beetje de lineaire shooters waarbij je gewoon onbekommerd alles aan gort kunt schieten zonder dat je je zorgen hoeft te maken om upgrades die je moet kopen.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 18-06-2010 21:58 by Nimbus Profiel van Nimbus

Serious Sam had laatst een nieuwe titel, zag ik op Steam. Als je het hebt over alles aan gort schieten.


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 18-06-2010 22:20 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 18 juni 2010 19:40 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik ben er deze week aan begonnen omdat het toch een naam heeft als goede game, maar kan na paar uur spelen er toch niet echt inkomen. Dat lopen van hot naar her is erg irritant en ook de quests hebben nog weinig diepgang (dood X, vind Y, clear Z) (maar ok; ben niet erg ver dus...)

En ik ben natuurlijk ook een neuroot die al die kistjes etc. moet opzoeken om erachter te komen dat er niks boeiend in zit . Maar ok; ik ga het volgende week nog wel een kans geven . Enig tips om het spel wat soepeler door te komen? (Endurance boosts voor sprinten enzo? Wat mis je als je soms wat 'loot' links laat liggen?)

Verder was het E3 nieuws van Civ 5 erg boeiend, game lijkt erg te veranderen, maar vooralsnog denk ik dat het allemaal erg positief uit gaat pakken. Ben benieuwd.
Je hebt bepaalde artefacten welke je stamina verhogen. In het eerste deel (Shadow of Chernobyl) zijn dat:

* Sparkler: + ~30% stamina en - 10% electricity protection
* Flash: + ~76% stamina en - 10% electricity protection
* Moonlight: + ~109% stamina en - 10% electricity protection

Echter, deze artefacten zijn onzichtbaar voor het merendeel van de dag, behalve tussen 23:00 en 05:00. In de eerste map, Cordon, heb je links van die militaire blokkade onder de brug een tunnel vol met 'electricity anomalies'. Ga hier tussen 23:00 en 05:00 heen en je vind een Sparkler en Flash.

Overigens ben ik net zo'n ontdekkingsfreak en heb het hele spel (en de Twilight Zone, de map buiten het normale spel waar je soms kan komen) doorgelopen, meerdere malen

Verder is het derde deel (Call of Pripyat) een stuk uitgebreider qua side quests maar de sfeer van Shadow of Chernobyl is veruit het beste (evenals het verhaal). Echter, het is enigszins inkomen.

Overigens, ik kan een korte guide met wat geheimen (als in 'stashes die altijd aanwezig zijn') die je op de map vind (inclusief 1000 9x19mm PB1s en een pistool dat dit gebruikt. Het machine geweer, de Viper 5, vind je later sowieso.) geven. Dat maakt het ook een stuk makkelijker.

Betreffende loot, in Shadow of Chernobyl kan je alles nog gewoon verkopen, dus ik zou dat zoveel mogelijk zooi meeslepen en dan verkopen; geld is altijd nuttig

Daarbij kan je later twee suits krijgen waarmee je meer baggage kan meenemen. Één daarvan is zeer moeilijk te krijgen in het origineel, de ander krijg je later via een side quest. Overigens, er is nog een manier om je suit te repareren (soort van glitch of bug misschien) maar daar kan je later pas gebruik van maken.

Als je vragen hebt, ik hoor het wel.


[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 18-06-2010 22:55]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-06-2010 23:09 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 18 juni 2010 21:58 schreef Nimbus het volgende:
Serious Sam had laatst een nieuwe titel, zag ik op Steam. Als je het hebt over alles aan gort schieten.


Weer een beetje teveel knallen, imo.

Gewoon weer een lekkere shooter zoals return to castle wolfenstein of mortyr ofzo, graag.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-06-2010 23:11 by M. Profiel van M.

Jaahhh van die geile SS-babes met dikke nazi-tetten volpompen met roodgloeiend lood!!!

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 18-06-2010 23:12]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 18-06-2010 23:12 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Zoals het hoort.



Mythics
Usericon van Mythics
Posted 18-06-2010 23:44 by Mythics Profiel van Mythics

quote:
Op 18 juni 2010 23:09 schreef De Tegenpartij het volgende:
Weer een beetje teveel knallen, imo.

Gewoon weer een lekkere shooter zoals return to castle wolfenstein of mortyr ofzo, graag.
Painkiller al gespeeld? Is al een oude game, maar simpele hilariteit alom.

De game (+ 1e uitbreiding) kan je voor €9,99 kopen op STEAM.



Je hebt ook geweldige wapens trouwens, inclusief een geweer dat werpsterren schiet en een teslagun ingebouwd heeft

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 18-06-2010 23:45]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Argh
Usericon van Argh
Posted 19-06-2010 2:58 by Argh Profiel van Argh

Painkiller was wel tof ja, hersenloos knallen en de grootste eindbazen ooit


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 19-06-2010 10:48 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 18 juni 2010 22:20 schreef Mythics het volgende:
Je hebt bepaalde artefacten welke je stamina verhogen. In het eerste deel (Shadow of Chernobyl) zijn dat:

* Sparkler: + ~30% stamina en - 10% electricity protection
* Flash: + ~76% stamina en - 10% electricity protection
* Moonlight: + ~109% stamina en - 10% electricity protection

Echter, deze artefacten zijn onzichtbaar voor het merendeel van de dag, behalve tussen 23:00 en 05:00. In de eerste map, Cordon, heb je links van die militaire blokkade onder de brug een tunnel vol met 'electricity anomalies'. Ga hier tussen 23:00 en 05:00 heen en je vind een Sparkler en Flash.

Overigens ben ik net zo'n ontdekkingsfreak en heb het hele spel (en de Twilight Zone, de map buiten het normale spel waar je soms kan komen) doorgelopen, meerdere malen

Verder is het derde deel (Call of Pripyat) een stuk uitgebreider qua side quests maar de sfeer van Shadow of Chernobyl is veruit het beste (evenals het verhaal). Echter, het is enigszins inkomen.

Overigens, ik kan een korte guide met wat geheimen (als in 'stashes die altijd aanwezig zijn') die je op de map vind (inclusief 1000 9x19mm PB1s en een pistool dat dit gebruikt. Het machine geweer, de Viper 5, vind je later sowieso.) geven. Dat maakt het ook een stuk makkelijker.

Betreffende loot, in Shadow of Chernobyl kan je alles nog gewoon verkopen, dus ik zou dat zoveel mogelijk zooi meeslepen en dan verkopen; geld is altijd nuttig

Daarbij kan je later twee suits krijgen waarmee je meer baggage kan meenemen. Één daarvan is zeer moeilijk te krijgen in het origineel, de ander krijg je later via een side quest. Overigens, er is nog een manier om je suit te repareren (soort van glitch of bug misschien) maar daar kan je later pas gebruik van maken.

Als je vragen hebt, ik hoor het wel.



Bedankt voor de tips, zal die tunnel even checken op de juist tijd.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 19-06-2010 19:05 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 juni 2010 23:44 schreef Mythics het volgende:
Painkiller al gespeeld? Is al een oude game, maar simpele hilariteit alom.

De game (+ 1e uitbreiding) kan je voor €9,99 kopen op STEAM.



Je hebt ook geweldige wapens trouwens, inclusief een geweer dat werpsterren schiet en een teslagun ingebouwd heeft


http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/57-Painkiller

Die review vertelt precies waarom die game zo gruwelijk vet is



WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-06-2010 20:16 by WhiteRider Profiel van WhiteRider



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 19-06-2010 21:26 by Dentz Profiel van Dentz

Niet duur. Moeten natuurlijk wel je games zijn.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 19-06-2010 21:56 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Voor dat Lego-spel zou ik het niet doen, maar de rest klinkt wel cool. Vond de prijs ook erg meevallen ja.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 19-06-2010 21:57 by Dentz Profiel van Dentz

Zeker geen verkeerd pakket, de games die erbij zit mankeert ook niks aan.
Ik zeg, doen!


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 19-06-2010 21:57 by Sjon Profiel van Sjon

Even normaal doen tegen Lego Batman.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-06-2010 3:59 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Er is ook een Elite + 4 games pakket voor 199! Intertoys geloof ik, reclame is meerdere malen op TV geweest.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-06-2010 4:23 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

100,- euro verschil voor een extra game + extra controller..hmm


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen