IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Games pt. VII: "Fueled up and ready to go!" Vorige pagina | Volgende pagina
Argh
Usericon van Argh
Posted 22-07-2010 3:58 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 21 juli 2010 13:54 schreef Argh het volgende:
Nee alleen xbox live/arcade idd

net uitgespeeld, toch maar even overwegen om em aan te schaffen aangezien het sfeertje typisch iets is waar ik van houdt, doet me ergens ook denken aan eraserhead... zwart wit en hoop noise op de achtergrond...


Tot nu toe supervettte 'trial & error' (iets uitproberen, doodgaan, ervan leren, opnieuw proberen; slagen... vaak met een nieuwe verrassing erachteraan) game, de sfeer ademt Eraserhead/Elephant Man, hoop ruis en vage industrial ambient sounds... geweldige zwart/wit graphics, bij vlagen adembenemend! De puzzels zijn niet heel erg moeilijk tot nu toe maar wel heel erg tof en vergt creatief denkwerk, al kom je niet heel erg lang vast te zitten. Je gaat een hoop dood maar het save systeem (waar je helemaal niks van merkt) plaatst je vrijwel direct weer waar je bent dood gegaan...

De sfeer is echt geweldig, ik probeer zo rustig aan te doen als mogelijk met deze game omdat hij nogal aan de korte kant schijnt te zijn... Verder lees ik bijna overal vrijwel alleen positieve reviews dus INDIE game aanrader van het jaar! Voor mij iig nu al de 1200 m$ points (15 pleur) waard!

Voor liefhebbers van David Lynch, de Braid game en puzzel platformers!




















quote:

It looks and feels like an art house film, like something David Lynch might make. In fact, that’s exactly how one might view Limbo: as an art house video game.


En; DIE SPIN! hahahaha

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 22-07-2010 4:28]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 22-07-2010 7:52 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 21 juli 2010 21:54 schreef Nimbus het volgende:
Tijdje terug begonnen aan Trine, leuk sinds jaren weer eens een platform game. Zit alleen een beetje vast en dan gaat de motivatie er ook wel uit.


Trine is echt heel gaaf ja! Geweldige muziek, graphics en lekker ouderwetse gameplay die me met weemoed doen terugdenken aan de tijden van The Lost Vikings.

Limbo ziet er ook gaaf uit. Eén van de weinige momenten dat ik spijt heb dat ik geen Xbox heb. Hopelijk wordt 'ie nog geport.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-07-2010 10:39 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 22 juli 2010 3:58 schreef Argh het volgende:
Tot nu toe supervettte 'trial & error' (iets uitproberen, doodgaan, ervan leren, opnieuw proberen; slagen... vaak met een nieuwe verrassing erachteraan) game, de sfeer ademt Eraserhead/Elephant Man, hoop ruis en vage industrial ambient sounds... geweldige zwart/wit graphics, bij vlagen adembenemend! De puzzels zijn niet heel erg moeilijk tot nu toe maar wel heel erg tof en vergt creatief denkwerk, al kom je niet heel erg lang vast te zitten. Je gaat een hoop dood maar het save systeem (waar je helemaal niks van merkt) plaatst je vrijwel direct weer waar je bent dood gegaan...

De sfeer is echt geweldig, ik probeer zo rustig aan te doen als mogelijk met deze game omdat hij nogal aan de korte kant schijnt te zijn... Verder lees ik bijna overal vrijwel alleen positieve reviews dus INDIE game aanrader van het jaar! Voor mij iig nu al de 1200 m$ points (15 pleur) waard!

Voor liefhebbers van David Lynch, de Braid game en puzzel platformers!






















En; DIE SPIN! hahahaha


Als ik weer een XBLA-game aanschaf wordt het deze.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-07-2010 13:03 by ZelThoR Profiel van ZelThoR



Dinsdag


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 22-07-2010 20:37 by Dentz Profiel van Dentz

Dead Space uitgespeeld. Is 11 uur een nette tijd op medium?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Argh
Usericon van Argh
Posted 23-07-2010 5:11 by Argh Profiel van Argh

Alan Wake uitgespeeld. Vet spel en ditto verhaal die overigens genoeg vraagtegens achterlaat dus ik ben erg benieuwd naar de DLC. De gameplay laat halverwege toch een beetje te wensen over... het is allemaal een herhaling van eerdere episodes waardoor het voorspelbaar word en dus minder creepy/eng (hoewel een aanval van die ellendige kraaien altijd vrij creepy bijft, dit te danken aan het geweldige sound design.. kippenvel!). Ook ontbreekt er een echte climax, de 'eindbaas' heb je zo verslagen... Toch heb ik vaak genoeg op het puntje van de bank (de eerste 3 a 4 episodes zijn 't vetste wat dat betreft) gezeten en mag de game er zeer zeker zijn om zijn sfeer en omgeving (Twin Peaks anyone?) Had er uiteindelijk toch net iets meer van verwacht... verhaal ++ , gameplay +-

Ik raad sterk aan om deze game 's nachts te spelen met een goede koptelefoon, maar dat is iets wat iedere horror game liefhebber toch wel zou moeten weten

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 23-07-2010 5:15]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 23-07-2010 8:55 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 22 juli 2010 20:37 schreef Dentz het volgende:
Dead Space uitgespeeld. Is 11 uur een nette tijd op medium?


Iets aan de lange kant geloof ik, maar ik heb er ongeveer net zo lang over gedaan. Laatste level vond ik erg gaaf.

Gisteren heel kort een stukje Bioshock 2 gedaan. Begint tof, dit weekend maar eens goed mee aan de slag.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 23-07-2010 9:55 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 20 juli 2010 20:21 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik weet iig zeker dat er 1 in vlissingen en 1 in scheveningen zit. Die in scheveningen is klein en niet echt bijzonder, die in vlissingen een stuk groter en ook nieuwere kasten. Maar het is wel jaren geleden dat ik in die in vlissingen ben geweest (marine tijd).

Ik ben nog wel eens in florida en de laatste keer heb ik me ongans gezocht om in de buurt waar ik was een hal te vinden, maar ook internet bracht geen uitkomst.

Sowieso, sinds de komst van de euro is de inworp in arcadekasten ook fijn omhoog gegaan. En dan gaat het hard.


Ik was eergister in Scheveningen. Nou tis idd lekker prijzig, 2 euro per potje. Vroeger betaalde je 2 gulden, en met een 5 gulden munt kon je 3 keer.

Wat betreft Sega Rally 3, die viel me ook wat tegen. Prachtige graphics, maar de besturing is wat minder fijn geworden. Bij Sega Rally 2 kon je je wagen zo lekker een bocht in smijten. Het betere gooi en smijt werk zeg maar. Dat hoef je bij de opvolger niet te proberen.

Ik behoorde destijds overigens tot de snelsten ter wereld Ik reed championship in 3:58. Ben destijds heel veel kasten afgegaan om records te vestigen. Ga ik me nu maar niet aan wagen..


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 23-07-2010 11:08 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 juli 2010 5:11 schreef Argh het volgende:
Alan Wake uitgespeeld. Vet spel en ditto verhaal die overigens genoeg vraagtegens achterlaat dus ik ben erg benieuwd naar de DLC. De gameplay laat halverwege toch een beetje te wensen over... het is allemaal een herhaling van eerdere episodes waardoor het voorspelbaar word en dus minder creepy/eng (hoewel een aanval van die ellendige kraaien altijd vrij creepy bijft, dit te danken aan het geweldige sound design.. kippenvel!). Ook ontbreekt er een echte climax, de 'eindbaas' heb je zo verslagen... Toch heb ik vaak genoeg op het puntje van de bank (de eerste 3 a 4 episodes zijn 't vetste wat dat betreft) gezeten en mag de game er zeer zeker zijn om zijn sfeer en omgeving (Twin Peaks anyone?) Had er uiteindelijk toch net iets meer van verwacht... verhaal ++ , gameplay +-

Ik raad sterk aan om deze game 's nachts te spelen met een goede koptelefoon, maar dat is iets wat iedere horror game liefhebber toch wel zou moeten weten


Ik vond het eigenlijk vooral jammer dat de camera vaak inzoomde op de nieuw gearriveerde tegenstanders. Het zou de sfeer veel goed doen als je gewoon goed moest opletten en naar voetstappen moest luisteren als enige waarschuwing.



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 23-07-2010 11:26 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

vakantie = gamen. Nu een halve rsi hand van deze game;



Argh
Usericon van Argh
Posted 23-07-2010 14:07 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 23 juli 2010 11:08 schreef Morridin het volgende:
Ik vond het eigenlijk vooral jammer dat de camera vaak inzoomde op de nieuw gearriveerde tegenstanders. Het zou de sfeer veel goed doen als je gewoon goed moest opletten en naar voetstappen moest luisteren als enige waarschuwing.


Klopt dit gebeurde idd vrij vaak, wanneer het niet gebeurde schrok je dubbel zo hard ook haha. Maar toch had het soms wel wat... zeker als je de vijand erna nergens meer te bekennen was en je met je zaklamp liep te zoeken en dan bam! Maar ja, er had echt meer in gezeten... misschien dat de DLC het goedmaakt.. al gaat dat vast ook weer geld kosten


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 23-07-2010 16:46 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

ZOO!
Mass effect 2 uitgespeeld op insanity level. Het was een behoorlijke klus maar uiteindelijk echt alles gedaan wat er te doen is, level 30 gehaald en full paragon. Was klaar met bijna 48 uur op de klok. Dat is inclusief alle DLC waarvan ik voornamelijk overlord erg vet vond.
Nu nog één keer het laatste level doen om de "no one left behind" achievement te halen en dan is dit character klaar voor ME3

Alan wake staat nog op de planning. Die ga ik in een weekend doorspelen met een paar vrienden.



[Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 23-07-2010 16:48]


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Argh
Usericon van Argh
Posted 24-07-2010 3:50 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 22 juli 2010 10:39 schreef Schaep het volgende:
Als ik weer een XBLA-game aanschaf wordt het deze.


doen! Al is het maar om de makers van dit spel te supporten

Ik zit nu vast en ben totaal gedesoriënteerd haha, knoppen die de gehele spel wereld keer op keer omdraaien etc... waar je dan ook weer mee moet spelen.
Heb zelfs moeite om dit te typen omdat ik alles op en neer zie gaan... vind het niet vervelend dat ik vast zit want er is prachtige ambient op de achtergrond! Toch wel jammer dat ik zo te zien al bijna bij het einde ben



): uǝq ǝpuıǝ ʇǝɥ ɾıq ɐuɾıq lɐ uǝız ǝʇ oz ʞı ʇɐp ɹǝɯɯɐɾ lǝʍ ɥɔoʇ ¡puoɹƃɹǝʇɥɔɐ ǝp do ʇuǝıqɯɐ ǝƃıʇɥɔɐɹd sı ɹǝ ʇuɐʍ ʇız ʇsɐʌ ʞı ʇɐp puǝlǝʌɹǝʌ ʇǝıu ʇǝɥ puıʌ ˙˙˙uɐɐƃ ǝız ɹǝǝu uǝ do sǝllɐ ʞı ʇɐpɯo uǝdʎʇ ǝʇ ʇıp ɯo ǝʇıǝoɯ sɟlǝz qǝɥ
˙uǝlǝds ʇǝoɯ ǝǝɯ ɹǝǝʍ ʞoo uɐp ǝɾ ɹɐɐʍ ˙˙˙ɔʇǝ uǝıɐɐɹpɯo ɹǝǝʞ do ɹǝǝʞ plǝɹǝʍ lǝds ǝlǝɥǝƃ ǝp ǝıp uǝddouʞ 'ɐɥɐɥ pɹǝǝʇuëıɹosǝpǝƃ lɐɐʇoʇ uǝq uǝ ʇsɐʌ nu ʇız ʞı

(: uǝʇɹoddns ǝʇ lǝds ʇıp uɐʌ sɹǝʞɐɯ ǝp ɯo ɹɐɐɯ ʇǝɥ sı lɐ ¡uǝop ʇ:

quote:

ʇ: ˙ǝzǝp ʇǝɥ ʇpɹoʍ ɟɐɥɔsuɐɐ ǝɯɐƃ-ɐlqx uǝǝ ɹǝǝʍ ʞı slɐ
:ǝpuǝƃloʌ ʇǝɥ dǝɐɥɔs ɟǝǝɹɥɔs 93:01 0102 ılnɾ 22 do


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Argh
Usericon van Argh
Posted 24-07-2010 3:58 by Argh Profiel van Argh

Kut ik heb em al uit Maar dit gaat zeker nog een aantal keren gespeeld worden, al is het maar voor al die achievements die nog te halen zijn (heb er maar 3 unlocked en er zijn er 12 haha...allemaal verstopt)

Één van de meest memorabele games die ik gespeeld heb de afgelopen tijd! (omfg, die ritmische en steeds intensere ambient muziek op het laatst ) Hopelijk komt er een vervolg of DLC!

Edit: LOL ik heb een 1 of ander vaag huisdier/beest voor m'n xbox avatar unlocked, geniaal



[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 24-07-2010 4:13]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 24-07-2010 12:53 by powertieke Profiel van powertiekehttp://www.retribution.nl

Steam op de mac, source engine eindelijk native naar osx geport, en mac ook als 1e klas platform voor Valve tegenwoordig (Nieuwe titels tegelijk op mac en PC uitgebracht).

Ik krijg weer nieuwe spellen


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 25-07-2010 14:03 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 23 juli 2010 14:07 schreef Argh het volgende:
Klopt dit gebeurde idd vrij vaak, wanneer het niet gebeurde schrok je dubbel zo hard ook haha. Maar toch had het soms wel wat... zeker als je de vijand erna nergens meer te bekennen was en je met je zaklamp liep te zoeken en dan bam! Maar ja, er had echt meer in gezeten... misschien dat de DLC het goedmaakt.. al gaat dat vast ook weer geld kosten


De eerste DLC is overigens gratis als je de code nog hebt die bij Alan Wake in zat



Argh
Usericon van Argh
Posted 25-07-2010 16:55 by Argh Profiel van Argh

quote:
Op 25 juli 2010 14:03 schreef Morridin het volgende:
De eerste DLC is overigens gratis als je de code nog hebt die bij Alan Wake in zat


Ik had em geleend, maar ga em zelf ook nog wel aanschaffen zodra hij wat goedkoper is.

@Schaep ik raad je ook aan om de xbla titel "Deathspank" te kopen, of iig eens de trial te spelen. De humor van Ron Gilbert en Tim Schafer van Psychonauts/Brutal Legend etc.. leuke graphics en lekker psychonauts achtig sfeertje!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-07-2010 1:04 by M. Profiel van M.

Zo, het is weer veel te laat geworden, maar ik heb Mass Effect 2 op Insanity uitgespeeld wat een gaaf spel is het toch, echt een voltreffer van Bioware. Deel 1 was goed, maar deel 2.... machtig

Goed te doen trouwens, enkele stukken waren zwaar kut maar het meeste ging wel, zolang je de juiste squad mates kiest en weet wat je doet c.q. misbruikt maakt van de AI (tussen die laatste twee zit een grijs gebied ). Geweldig spel, de prijs meer dan waard!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 28-07-2010 1:27 by Helvete Profiel van Helvete

Mooi spel ja, welke class heb je gespeeld?

Ik ben nu bezig met een Adept op hardcore, maar ik vind Soldier toch een stuk fijner.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-07-2010 8:21 by M. Profiel van M.

Insanity heb ik met een Sentinel gedaan. Eerder een Adept en een Infiltrator gedaan. Vooral Infiltrator is erg gaaf, cloaken en *BOOM* headshots maken met de Widow .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-07-2010 8:28 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Deel 2 bied misschien een completere game-ervaring, ik vond deel 1 toch toffer. Deel 1 was "meer rpg" daar waar deel 2 meer een Gears of War achtig actiespel is. Gears of War idd, omdat je in ME2 geen seconde levend blijft omdat je ten alle tijden goede cover moet hebben.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 28-07-2010 8:50 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 25 juli 2010 16:55 schreef Argh het volgende:
@Schaep ik raad je ook aan om de xbla titel "Deathspank" te kopen, of iig eens de trial te spelen. De humor van Ron Gilbert en Tim Schafer van Psychonauts/Brutal Legend etc.. leuke graphics en lekker psychonauts achtig sfeertje!


DeathSpank is inderdaad erg gaaf. Dat vooraf beloofde "Monkey Island meets Diablo" klopt wel heel aardig. Heel vermakelijk en bij vlagen hilarisch.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 28-07-2010 11:11 by rajackar (Speciaal lid) Profiel van rajackarhttp://https://www.facebook.com/rajackar

quote:
Op 28 juli 2010 1:04 schreef M. het volgende:
Zo, het is weer veel te laat geworden, maar ik heb Mass Effect 2 op Insanity uitgespeeld wat een gaaf spel is het toch, echt een voltreffer van Bioware. Deel 1 was goed, maar deel 2.... machtig

Goed te doen trouwens, enkele stukken waren zwaar kut maar het meeste ging wel, zolang je de juiste squad mates kiest en weet wat je doet c.q. misbruikt maakt van de AI (tussen die laatste twee zit een grijs gebied ). Geweldig spel, de prijs meer dan waard!

Cool! Heb em ook op insanity uitgespeeld. Idd behoorljik goed te doen op een paar stukken na.
Ik hab daarna de eindmissie nog een extra keer gedaan op normal om nog aan achievement te halen maar damn, wat is dat makkelijk opeens
Heb je btw ook alle dlc gedaan?
Ik vond vooral overlord erg vet.

Ben het btw wel met raph eens dat deel 1 toch iets heeft dat me2 niet had en voornamelijk op het gebied van verhaal en de RPG elementen. Dat miste ik toch een beetje bij deel 2.


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 28-07-2010 11:27 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

heb den torrent maar eens aangezet voor Mass Effect.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 28-07-2010 12:01 by M. Profiel van M.

quote:
Op 28 juli 2010 11:11 schreef rajackar het volgende:
Cool! Heb em ook op insanity uitgespeeld. Idd behoorljik goed te doen op een paar stukken na.
Ik hab daarna de eindmissie nog een extra keer gedaan op normal om nog aan achievement te halen maar damn, wat is dat makkelijk opeens
Heb je btw ook alle dlc gedaan?
Ik vond vooral overlord erg vet.

Ben het btw wel met raph eens dat deel 1 toch iets heeft dat me2 niet had en voornamelijk op het gebied van verhaal en de RPG elementen. Dat miste ik toch een beetje bij deel 2.


Grappig, ik heb dat net andersom. Dat RPG gedeelte vond ik niet zo heel boeiend in deel 1, je had alleen wat meer skill points te verdelen over meer skills. En je had een echte inventory, waarvan het management dan weer vrij onhandig was. Ik ben zelf wel blij dat die elementen eruit “gestript” zijn. Hierdoor lijkt ME2 voor mij puurder of eenduidiger of hoe je het dan ook noemen wil; geen halfslachtige elementen die erbij zitten “om het dan maar een RPG te kunnen noemen”.
Het is ook maar met welke verwachtingen je zo’n spel binnenstapt, ik benader het niet als RPG maar als een soort film. Ik vind deel 2 meer die film-indruk maken, betere combat, meer adrenaline + hoge hartslag en characters die nóg meer leven. Enige was misschien dat ME1 iets “epischer” aanvoelde, daar had je nog te maken met de Verenigde Naties en met die vloot die op het eind in komt vliegen enzo (da’s geen spoiler toch?). In ME2 voelt het meer als een solo-avontuur en weet niemand van je beslommeringen behalve je opdrachtgever; de wereld buiten de Normandy reageert niet op jouw avonturen omdat niemand er vanaf weet, dat was in ME1 wel zo.

Ach, ik kan er nog wel langer over doorouwehoeren, je kent me, enthousiasme hè .

Overlord was echt gaaf ja. Ik heb alle DLC, wel duur en ze melken het uit, maar ik vind het het vetste spel sinds Baldur’s Gate dus mag het van mij wat kosten.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 28-07-2010 12:02]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen