IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Games pt. VII: "Fueled up and ready to go!" Vorige pagina | Volgende pagina
Dentz
Usericon van Dentz
Posted 02-08-2010 21:38 by Dentz Profiel van Dentz

Ik zat erop te wachten.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-08-2010 21:39 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Hmm?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 02-08-2010 21:40 by Dentz Profiel van Dentz

Op je /mening.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-08-2010 21:41 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Nou ja, mening, ik heb hem maar zeer zelden echt positief gehoord over een spel. Terwijl hij ook verdedigbaar goede spellen review(t/ed/et/d/edt/etd).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-08-2010 21:48 by M. Profiel van M.

quote:
Op 2 augustus 2010 21:41 schreef ZelThoR het volgende:
Nou ja, mening, ik heb hem maar zeer zelden echt positief gehoord over een spel. Terwijl hij ook verdedigbaar goede spellen review(t/ed/et/d/edt/etd).

recenseert. Of zelfs: bespreekt!

Ik heb de Starcraft 2 campaign uitgespeeld. Ik was begonnen op Hard, tot en met de Mar Sara missions. Toen ben ik overgegaan op Normal, omdat ik me ergerde aan de intens kinderlijke dialogen, het stomme verhaal en de lusteloze voice acting.
In mijn herinnering was dat in Starcraft minder erg. Maar misschien komt mijn ergernis voort uit het feit dat Blizzard hoog opgaf over de campaign en er in ieder geval wel veel tijd inzit, met dat schip enzo en al die characters en upgrades en researches... maar daardoor vallen die crappy dialogen en die slechte (!!) voice acting extra op. Als je dan iets goeds wil doen en verwachtingen wekt moet je het ook écht goed doen.
"It's time to kick this revolution into overdrive", kom op zeg, niet camp, niet cool, gewoon stom. En dat "old buddy", "cowboy" en "this sucker" gaat ook de keel uithangen.

Nou ja, verder onbelangrijk want het gaat allicht om de multiplayer. De gameplay is ongeëvenaard vet gelukkig. En de campaign missions zelf hebben ook wel leuke elementen, veel variatie.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 02-08-2010 21:48]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 02-08-2010 21:53 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 2 augustus 2010 21:48 schreef M. het volgende:
recenseert. Of zelfs: bespreekt!

Ik heb de Starcraft 2 campaign uitgespeeld. Ik was begonnen op Hard, tot en met de Mar Sara missions. Toen ben ik overgegaan op Normal, omdat ik me ergerde aan de intens kinderlijke dialogen, het stomme verhaal en de lusteloze voice acting.
In mijn herinnering was dat in Starcraft minder erg. Maar misschien komt mijn ergernis voort uit het feit dat Blizzard hoog opgaf over de campaign en er in ieder geval wel veel tijd inzit, met dat schip enzo en al die characters en upgrades en researches... maar daardoor vallen die crappy dialogen en die slechte (!!) voice acting extra op. Als je dan iets goeds wil doen en verwachtingen wekt moet je het ook écht goed doen.
"It's time to kick this revolution into overdrive", kom op zeg, niet camp, niet cool, gewoon stom. En dat "old buddy", "cowboy" en "this sucker" gaat ook de keel uithangen.

Nou ja, verder onbelangrijk want het gaat allicht om de multiplayer. De gameplay is ongeëvenaard vet gelukkig. En de campaign missions zelf hebben ook wel leuke elementen, veel variatie.

Ik speel hem op de de makkelijkste moeilijkheidsgraad.. okay toegegeven ik kan ondertussen koffie zetten, maargoed.
Ik heb tot dusver wel plezier ermee, de halve zaterdag en de hele zondag al weggespeeld ermee.
(de single player dan, m'n neef en broertje zitten al tot over hun oren in de 2v2 multiplayer maar dat is niks voor mij)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-08-2010 21:53 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 2 augustus 2010 21:48 schreef M. het volgende:
recenseert. Of zelfs: bespreekt!

Hehe, touché!
quote:
In mijn herinnering was dat in Starcraft minder erg.

In mijn herinnering niet, maar ik kan me wel voorstellen dat het je stoort. Voor mij hoort het er een beetje bij, dus
quote:
Maar misschien komt mijn ergernis voort uit het feit dat Blizzard hoog opgaf over de campaign en er in ieder geval wel veel tijd inzit, met dat schip enzo en al die characters en upgrades en researches...

Je vindt de campaignopzet ook niet tof? Ik ben nu 10 missies ver (allen Hard, nog), ik vind de hele opzet gaaf. Dingen met upgrades en researches hoeven voor mij niet zo, maar hebben ze wel aardig gedaan, verder vind ik de hele manier van verhaal- en karakteruitdieping op deze RPG-light manier zeker wat hebben.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 02-08-2010 21:57 by M. Profiel van M.

Nee, ik vind die opzet juist best cool. Het zorgt voor een rode draad, prima. Het schort juist aan een goede uitvoering. Echt ongeïnspireerde voice acting (kan Raynor niet gewoon dood), en ze praten allemaal zooo laangzaaaaam... een gebrek aan humor helpt ook niet. Maar misschien word ik te oud ervoor. Ik ben op een gegeven moment dialogen gaan skippen, kreeg er echt kromme tenen van haha.
Ik hou nog steeds van games, vond Mass Effect 1 & 2 qua verhaal, dialogen én humor echt geweldig. Starcraft 2 raakt bij mij op dat gebied de verkeerde snaar, denk ik.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-08-2010 22:02 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 2 augustus 2010 21:57 schreef M. het volgende:
Nee, ik vind die opzet juist best cool. Het zorgt voor een rode draad, prima. Het schort juist aan een goede uitvoering. Echt ongeïnspireerde voice acting (kan Raynor niet gewoon dood), en ze praten allemaal zooo laangzaaaaam... een gebrek aan humor helpt ook niet. Maar misschien word ik te oud ervoor. Ik ben op een gegeven moment dialogen gaan skippen, kreeg er echt kromme tenen van haha.

Haha, ik vind Raynor juist wel sterk. Ach ja.
quote:
Ik hou nog steeds van games, vond Mass Effect 1 & 2 qua verhaal, dialogen én humor echt geweldig. Starcraft 2 raakt bij mij op dat gebied de verkeerde snaar, denk ik.

Dat kan, RTSen zijn over het algemeen ook niet de plek waar je pareltjes op dat gebied vindt. Blizzard doet het altijd relatief goed wat dat betreft, maar het blijft een RTS.

Al zijn het er alsnog maar weinig die het écht lukken, RPGs hebben een streep voor wat betreft mogelijkheid tot immersement.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-08-2010 22:36 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 2 augustus 2010 21:40 schreef Dentz het volgende:
Op je /mening.

In dit geval heeft hij natuurlijk wel dik gelijk;

http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/1838-E3-2010

...vooral omdat ik motioncontrollerij in games en 3D in films ook maar onnodige bullshit vindt

Hij maakte wel een erg scherp punt wat motion control in games betreft; de kleiner de beweging de directer de verbinding tussen wat je denkt en wat er op het scherm gebeurt; ofwel, de dieper de immersement. Het klinkt wel logisch wat mij betreft. En eigenlijk wel logischer dan het pro-argument (de echter de beweging de dieper de immersement), hoewel ik daar eerder ook wel de waarde van inzag.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 04-08-2010 20:07 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Mass Effect 2 binnen; ben benieuwd.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 04-08-2010 20:09 by Helvete Profiel van Helvete

quote:
Op 4 augustus 2010 20:07 schreef Metalhead22 het volgende:
Mass Effect 2 binnen; ben benieuwd.
Mooi spel.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 04-08-2010 22:57 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Ik ben er nog totaal niet bekend mee, deel 1 nooit gespeeld. Ik begin er morgen aan.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-08-2010 23:16 by M. Profiel van M.

Zonde, dan mis je best veel aan het verhaal.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 04-08-2010 23:27 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Dan regel ik deel 1 ook en dan begin ik daarmee

Heb je mijn vraag in het AMD of Intel-topic trouwens gezien?


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-08-2010 23:29 by M. Profiel van M.

quote:
Op 4 augustus 2010 23:27 schreef Metalhead22 het volgende:
Dan regel ik deel 1 ook en dan begin ik daarmee

Ja, da's toch wel een aanrader hoor om dat te doen. Er zijn toch behoorlijk wat sfeervolle momenten in deel 2 die zonder de belevenis van deel 1 volledig aan je voorbijgaan.

quote:
Heb je mijn vraag in het AMD of Intel-topic trouwens gezien?

Ow nee, ik zal ff kijken.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 04-08-2010 23:29]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-08-2010 23:29 by Snaack Profiel van Snaack

Ik zou echt eerst deel 1 spelen MH22, anders mis je zoals M terecht opmerkt echt veel.

Edithoer: braaf

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 04-08-2010 23:29]


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 04-08-2010 23:35 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Komp'goei


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Argh
Usericon van Argh
Posted 05-08-2010 2:25 by Argh Profiel van Argh

Ik moet ze ook nog spelen, maar ja de demo van ME2 was echt zwaar onleesbaar (de tekst dus) op de xbox en er komt geen patch, dus laat maar ofzo, ga ik m'n geld niet aan uitgeven.

Nu nog lekker bezig met dead space, zit in de 9e missie en trek het bijna niet meer hehe... die snelle motherfuckers jagen me de stuipen op het lijf Hulde aan mijn bijna volledig ge-upgrade plasma cutter!

Twinkle twinkle little star...

Nog even een arcade titel gekocht vandaag; Shadow Complex

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 05-08-2010 2:27]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 05-08-2010 13:03 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 5 augustus 2010 2:25 schreef Argh het volgende:
Ik moet ze ook nog spelen, maar ja de demo van ME2 was echt zwaar onleesbaar (de tekst dus) op de xbox en er komt geen patch, dus laat maar ofzo, ga ik m'n geld niet aan uitgeven.

Nu nog lekker bezig met dead space, zit in de 9e missie en trek het bijna niet meer hehe... die snelle motherfuckers jagen me de stuipen op het lijf Hulde aan mijn bijna volledig ge-upgrade plasma cutter!

Twinkle twinkle little star...

Nog even een arcade titel gekocht vandaag; Shadow Complex
Line Gun = win.

Ken je de film 'Event Horizon'? Als je Dead Space gaaf vind moet je die zeker kijken.

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 05-08-2010 13:04]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Argh
Usericon van Argh
Posted 05-08-2010 17:32 by Argh Profiel van Argh

ja die film heb ik een x aantal jaren geleden gezien, staat me echter niet zo heel veel van bij ook verder..

die line gun heb ik niet zo heel veel mee gedaan, plasma cutter volledig upgraden en je hebt echt een belachelijk krachtig wapen met goedkope ammo.. helaas vind je niet zoveel plasma in het spel zelf... nu nog ff doorsparen voor de RIG suit lvl 5


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-08-2010 17:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

iemand ervaring om HDMI naar SCART om te zetten?


signature


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 05-08-2010 18:59 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Is dat wel mogelijk? Digitaal naar analoog wil nog wel een gedoe zijn, had ik gehoord.

Over Dead Space; al tig keer uitgespeeld voor de cash om alles te upgraden voor de achieves. Daarna op de hoogste moeilijkheid en natuurlijk het beste armor meenemen dankzij een bug

Shadow Complex wil ik ook nog effe checken, gistren 4200 Live points gehaald.
Op de lijst staan; Doom 1 en 2, Earthworm Jim HD en Shank zodra die uit komt

Hmm, misschien ook de monkey island re-makes als ik cash over heb.



VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 05-08-2010 19:13 by VodeVilicious Profiel van VodeVilicious

Ik heb me gewaagd aan de SCII campain op de makkelijkste stand. SCI heb ik nooit gespeeld omdat ik WC vele malen vetter vond maar ik moet zeggen dat de nieuwe versie van SC best wel heel erg te doen is. Vriendlief wilt 2v2 met me gaan doen... maar dan mag hij nog wel even wachten want APM is nog bagger laag + dat hele space age gedoe is nog wennen voor me aangezien ik warcraft en wow gewend ben.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 05-08-2010 23:49 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

C&C 4 = Waar zijn ze mee bezig...

Mass Effect 2 gestart, moeizaam begin, maar begin erin te komen, doet me eigenlijk wel denken aan Ex Deo (augmentations and such), maar dan in space. Altijd moeijlijk om te kiezen wat je wilt gaan doen. Mogen van mij nog meer puzzels in, maar dat zal wel niet. Iedereen geeft hoog op van de visuals, maar die heb ik toch echt al beter gezien, maar dat mag de pret niet drukken!


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen