IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Games pt. VII: "Fueled up and ready to go!" Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-06-2010 23:18 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak




Damn, wat ze al niet weggeven bij een nieuwe Arcade...

*hooked*


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 29-06-2010 23:29 by Dentz Profiel van Dentz

Deel 3 komt dit najaar.
Qua kostuums en dergelijk was deel 1 vele malen toffer.

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 29-06-2010 23:29]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Argh
Usericon van Argh
Posted 29-06-2010 23:55 by Argh Profiel van Argh

Waarom een xbox arcade kopen?


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-06-2010 23:56 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 29 juni 2010 23:55 schreef Argh het volgende:
Waarom een xbox arcade kopen?
Paar usb-sticks erin en gaan met die bende.

32 MB is me meer dan genoeg.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Argh
Usericon van Argh
Posted 30-06-2010 0:01 by Argh Profiel van Argh

Mis je toch het voordeel van een complete game op de hardeschijf zetten zodat je niet zit met dat gebrom en gezoem van de DVD drive, en snellere laadtijden + handig voor downloadable content/grote demo's etc... dus kun je straks alsnog een hardeschijf erbij kopen. En volgens mij zit er op de arcade geen HDMI aansluiting?

Daarnaast is een zwarte xbox natuurlijk stukken geiler (imo)

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 30-06-2010 0:02]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-06-2010 0:10 by Schaep Profiel van Schaep

Greycloak bedoelt 32GB, wat sinds kort kan via USB.


Argh
Usericon van Argh
Posted 30-06-2010 0:14 by Argh Profiel van Argh

ok dan is het goed

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 30-06-2010 0:14]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-06-2010 7:29 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Och ja, GB...

Dat en HDMI... Past toch niet op mijn beeldbuisje.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Useless
Usericon van Useless
Posted 30-06-2010 7:33 by Useless Profiel van Useless

Maar is het niet zo dat sommige games een HD vereisen? Kan zijn dat ik het mis heb maar volgens mij kan Forza 3 bijvoorbeeld enkel gespeeld worden met een HD in je mik.
Please do correct me if im wrong.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 30-06-2010 7:36 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Geun ideu... Qua games ben ik behoorlijk selectief. Verwacht ook niet dat ik binnen 3 jaar een dikke stapel heb liggen, hoogstens 10 ofzo.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 30-06-2010 11:28 by Schaep Profiel van Schaep

Nee hoor, je kan alles gewoon spelen.


doktersatan
Thrashosaurus Rex
Usericon van doktersatan
Posted 30-06-2010 11:33 by doktersatan Profiel van doktersatanhttp://primalorder.avorym.nl/

quote:
Op 30 juni 2010 0:01 schreef Argh het volgende:
Mis je toch het voordeel van een complete game op de hardeschijf zetten zodat je niet zit met dat gebrom en gezoem van de DVD drive, en snellere laadtijden + handig voor downloadable content/grote demo's etc... dus kun je straks alsnog een hardeschijf erbij kopen. En volgens mij zit er op de arcade geen HDMI aansluiting?

Daarnaast is een zwarte xbox natuurlijk stukken geiler (imo)


ik heb een arcade, destijds gekocht vanwege een RROD ( en gebrek aan garantie omdat ik nogal van pielen met consoles en mods hou ) maar daar zit gewoon een HDMI aansluitinkie op

laatste spel wat ik gespeeld heb was red dead redemption, erg tof! nu is het wachten op space marine


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-06-2010 11:52 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

Heb 'm nu een dag of 4/5, en het bevalt uitstekend. Die graphics...

- Lego Batman -> kansloos :');
- Forza 3 -> er mooi, maar komt niet zo snel op gang;
- Fifa 10 -> moeilijk, maar ;
- Pure-> simpel spel, maar van Disney, dus: graphics ;
- Halo 3 -> niet mijn ding en erg moeilijk, wel weer graphics +1000;
- Battlefield -> supervet maar dat richten met die console is echt niet te doen. Even oefenen en wordt ongetwijfeld een van m'n favoriete games.


Useless
Usericon van Useless
Posted 30-06-2010 11:54 by Useless Profiel van Useless

Dude de Gears of War serie...


Argh
Usericon van Argh
Posted 30-06-2010 12:12 by Argh Profiel van Argh

lego batman is fucking awesome... koop 2e controller erbij en ga spelen met een maat. Dat Pure is nederlandstalig wat ik bij mn xbxox kreeg, binnen 2 minuten eruit gehaald, klonk ontzettend GAY


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 30-06-2010 12:24 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 30 juni 2010 12:12 schreef Argh het volgende:
lego batman is fucking awesome... koop 2e controller erbij en ga spelen met een maat. Dat Pure is nederlandstalig wat ik bij mn xbxox kreeg, binnen 2 minuten eruit gehaald, klonk ontzettend GAY


Heb het gespeeld met ER, maar het eerste level lukte al niet. :')

Dat Nederlands is gay inderdaad, maar daar worden de graphics niet minder door.


Argh
Usericon van Argh
Posted 30-06-2010 20:07 by Argh Profiel van Argh

Opeens helemaal fan van windows mediaplayer en de xbox, via xbox toegang tot video's en muziek die op mijn laptop staan, kan ik mooi films checken op de beeldbuis voorheen moest ik dat op de laptop doen of branden


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 01-07-2010 23:41 by Mythics Profiel van Mythics

Zo, beide campaigns van Warcraft II uitgespeeld.. zonder veel problemen eigenlijk. Nu verder met de campaigns van de uitbreiding, "Beyond the Dark Portal". Leuk archaïsch tussendoortje nu de Starcraft 2 beta offline is. Echter, de simpliciteit van de besturing maakt het spel juist weer leuk en doet mij eigenlijk wel verlangen naar de tijd dat RTS games nog moeilijk waren in plaats van de steeds verder geautomatiseerde RTS games waar we tegenwoordig mee zitten. Echter, Starcraft 2 gaat sowieso gekocht worden en dan zal dat enkel gedaan gaan worden (naast studeren uiteraard )

Verder S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky nu voor de 7e keer uitgespeeld en met S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl bijna klaar (ook 7e keer) aangezien ik nu (alweer ) bij de Chernobyl NPP zit. Daarna voor de 3e keer aan Call of Pripyat beginnen

Oudere screenshot waarin ik in Red Forest ben, op weg naar Pripyat (was even terug gegaan naar Military Warehouses voor wat munitie en dergelijke). Daarbij heb ik ook mijn 4 Batteries (degene met Electricity Protection, niet de andere) weggelegd waarmee ik tijdens Red Forest mijn suit repareerde.


De reden dat ik geen SSP-99M Suit draag is overigens simpel; het verschil in statistieken is minimaal en de SEVA suit gaat langer mee en ziet er beter uit


[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 02-07-2010 0:02]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Rix
is best gek.
Usericon van Rix
Posted 02-07-2010 0:02 by Rix Profiel van Rix

quote:
Op 1 juli 2010 23:41 schreef Mythics het volgende:
Zo, beide campaigns van Warcraft II uitgespeeld.. zonder veel problemen eigenlijk. Nu verder met de campaigns van de uitbreiding, "Beyond the Dark Portal". Leuk archaïsch tussendoortje nu de Starcraft 2 beta offline is. Echter, de simpliciteit van de besturing maakt het spel juist weer leuk en doet mij eigenlijk wel verlangen naar de tijd dat RTS games nog moeilijk waren in plaats van de steeds verder geautomatiseerde RTS games waar we tegenwoordig mee zitten. Echter, Starcraft 2 gaat sowieso gekocht worden en dan zal dat enkel gedaan gaan worden (naast studeren uiteraard )



Heh, Warcraft II, da's al even geleden. Persoonlijk vind ik zo'n traditionele RTS stijl niet meer zo interessant. Ben meer van grootschaligere strategy games (vaak turn-based) gaan houden (hoewel ik er slecht in ben).

Maar het is best saai op games vlak de laatste tijd.



Mythics
Usericon van Mythics
Posted 02-07-2010 0:04 by Mythics Profiel van Mythics

Het enige qua Turn Based dat ik interessant vind is de Total War serie, maar dat is weer erg simpel eigenlijk (vanuit TBS perspectief). Verder nog weleens Civilisation 4 gespeeld met een paar vrienden die er gek van zijn, maar geef mij maar een macro/micro intensieve RTS game (ofwel, Starcraft). Echter, zo nu en dan komt een nostalgische bui en dan wordt Warcraft 2 of Age of Empires 1 weer geïnstalleerd waarna ik mij telkens verbaas hoe gaat ik mij nog weet te vermaken met deze games

De laatste tijd valt het wel tegen ja. Ik moet Metro 2033 nog steeds een kopen maar ben er wel benieuwd naar. Verder vooral bezig geweest met het opnieuw spelen van de S.T.A.L.K.E.R serie en de Starcraft 2 beta

Anderzijds was ik erg teleurgesteld in Empire: Total War (is al weer even geleden natuurlijk). Vind het nog steeds jammer dat ik de special edition gekocht hebt

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 02-07-2010 0:14]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Rix
is best gek.
Usericon van Rix
Posted 02-07-2010 0:16 by Rix Profiel van Rix

quote:
Op 2 juli 2010 0:04 schreef Mythics het volgende:De laatste tijd valt het wel tegen ja. Ik moet Metro 2033 nog steeds een kopen maar ben er wel benieuwd naar.


Best een goed spel. Leuke sfeer, en zeker in het Russisch zetten (met subtitles, ofc). Heb het zelf wel niet gekocht, maar gewoon bij een vriend bekeken toen ie het speelde.

quote:
Anderzijds was ik erg teleurgesteld in Empire: Total War (is al weer even geleden natuurlijk). Vind het nog steeds jammer dat ik de special edition gekocht hebt


Ja, ik ook, en ik heb ook spijt van die special edition. Ik had het moeten weten, sinds Rome: TW is het bergaf gegaan. Maar als je nu eens naar de originele M: TW en Shogun kijkt, zijn die ook niet zo indrukwekkend meer.

Enigste van TW waar ik naar uitkijk is de Europa Barbarorum II mod (voor M2: TW). De originele is al een een pak beter dan enige originele TW versies, en best uitdagend soms.

Verder is er het wachten op Diablo 3, en Cataclysm voor WoW. Misschien wordt die Star Wars MMO van Bioware wel iets. Ze hebben altijd al kwaliteit geleverd daar.


[Dit bericht is gewijzigd door Rix op 02-07-2010 0:17]


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 02-07-2010 0:22 by Mythics Profiel van Mythics

Ik speel zelf geen MMORPG's (geen zin en vind het vervelend dat je vaak samen met andere mensen moet gaan teamen voor raids en dergelijke) dus dat zal aan mij voorbij gaan denk ik

Diablo III kijk ik wel naar uit, maar ik denk dat als Starcraft 2 uitkomt dat full-time gespeeld gaat worden en ik weinig tijd heb voor andere zaken.

Portal 2 en Half-Life 2: Episode 3 dan, maar dat is toch pas (minstens) 2011

Betreffende Total War, ik vind Rome: Total War zelf het beste qua sfeer. De game 'had iets' wat het gewoon leuk maakte om te spelen, iets wat bij Medieval II al minder werd inderdaad. De oudere zijn momenteel ook weinig interessant meer inderdaad. Ik heb pas Commandos ook weer geïnstalleerd.. dat is ook heerlijk frustrerend weer (zeker de uitbreiding van deel 1)

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 02-07-2010 0:23]


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 02-07-2010 4:24 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 2 juli 2010 0:16 schreef Rix het volgende:
Misschien wordt die Star Wars MMO van Bioware wel iets. Ze hebben altijd al kwaliteit geleverd daar.

Jongens wat ben ik SIKED voor de Star Wars MMO.


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 04-07-2010 16:10 by Helvete Profiel van Helvete

Laatst voor de tweede keer begonnen met Mass Effect, dit keer als soldier in plaats van adept en met downloadable content erbij. Nu doe ik ook alle zijmissies. Leuk spel, al begint dat verkennen van planeten wel snel te vervelen. Helaas is het ook niet mogelijk de moeilijkheidsgraad te verhogen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 04-07-2010 16:21 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 2 juli 2010 0:16 schreef Rix het volgende:
...Diablo 3...


Hm, misschien een idee om de eerste twee binnenkort weer eens te pakken.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen